Σχόλιο ιστολογίου:
δεν τους φτάνουν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια που καταγράφουν τις κινήσεις μας, δεν τους φτάνουν οι κάμερες στους σταθμούς, θέλουν τώρα και μέσα στα βαγόνια των τραίνων.
Επειδή η προπαγάνδα καλά κρατεί και λένε ότι όλα είναι για το καλό μας, ας μας απαντήσουν ενώ έχουν λάβει καταγγελίες από πολίτες για τις συμμορίες που κλέβουν τους επιβάτες κατά την είσοδο τους στους συρμούς και ενώ οι κάμερες καταγράφουν τις κινήσεις τους, πως τις αντιμετώπισαν;
Με τον απλούστατο τρόπο, αδιαφορώντας και απατώντας ξερά, ότι και να τους συλλάβουν την άλλη μέρα θα είναι έξω στο ίδιο πόστο. Όλα για το καλό μας; ή για το δικό τους καλό;
Τα νέα μηχανήματα επικύρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
στον σταθμό του μετρό «Πανεπιστήμιο». Ο ΟΑΣΑ έχει εγκαταστήσει μπάρες σε
17 σταθμούς και το νέο σύστημα αναμένεται να λειτουργήσει τον Ιούνιο,
όμως με παράλληλη ισχύ και του χάρτινου εισιτηρίου. Στόχος, ο μηδενισμός
της εισιτηριοδιαφυγής, καθώς οι επιβάτες δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν
τις αποβάθρες χωρίς να έχουν επικυρώσει το εισιτήριό τους. Θα εκδίδεται
σε δύο τύπους, το μεμονωμένο και το πολλαπλών χρήσεων που θα
αντιστοιχεί στις σημερινές κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
Ενάμισης χρόνος έχει περάσει μετά το
«πράσινο φως» από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για την
ενεργοποίηση των καμερών ασφαλείας μέσα στους συρμούς του μετρό και
αυτές ακόμη δεν λειτουργούν. Η απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής αποτέλεσε
τη δικαίωση των ΣΤΑΣΥ, που είχαν επανειλημμένως επιχειρήσει να
τοποθετήσουν τις κάμερες για λόγους ασφαλείας, αλλά βρέθηκαν αντιμέτωπες
με αρνητικές γνωμοδοτήσεις της Αρχής. Η έγκριση δόθηκε τελικώς τον
Οκτώβριο του 2015, ωστόσο οι κάμερες εξακολουθούν να μην έχουν
τοποθετηθεί. Και αυτό γιατί η απόφαση της Αρχής όριζε ότι το
καταγεγραμμένο στις κάμερες υλικό θα αποθηκεύεται μόνο για 48 ώρες και θα πρέπει να διαγράφεται αυτομάτως. Ωστόσο το λογισμικό που διαθέτουν οι ΣΤΑΣΥ και εξυπηρετεί τις κάμερες ασφαλείας που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό διατηρεί το οπτικό υλικό για διάστημα 15 ημερών. Ετσι οι κάμερες ασφαλείας που θα τοποθετηθούν στους 17 νέους συρμούς 3ης γενιάς του μετρό απαιτούν νέο λογισμικό.
Οι συρμοί βρίσκονται ακόμη στο στάδιο της εγγύησης από την κατασκευάστρια κορεατική εταιρεία (Rotem). Η Αττικό Μετρό θεωρεί ότι θα πρέπει να τροποποιηθεί το λογισμικό από την κορεατική εταιρεία στο πλαίσιο της εγγύησης, αλλά η εταιρεία από την πλευρά της ζητεί πρόσθετη αμοιβή. Στην παρούσα φάση βρίσκονται σε διαδικασία διαπραγμάτευσης η Αττικό Μετρό και η κορεατική εταιρεία Rotem προκειμένου να βρουν κοινώς αποδεκτή λύση. Πριν από λίγες ημέρες τοποθετήθηκαν κάμερες σε έναν συρμό πιλοτικά, οι οποίες καταγράφουν χωρίς όμως να αποθηκεύουν το οπτικό υλικό, στο οποίο έχει πρόσβαση ο οδηγός σε πραγματικό χρόνο.
Σημειώνεται ότι όταν δόθηκε το «πράσινο φως» από την Ανεξάρτητη Αρχή, οι ΣΤΑΣΥ αναγκάστηκαν να προχωρήσουν στην αφαίρεση των καμερών, παρά το γεγονός ότι ήταν απενεργοποιημένες. Η απόφαση ελήφθη προκειμένου να μην «ερεθιστεί η κοινή γνώμη», όπως διαμήνυαν τότε στελέχη της εταιρείας.
Τα «ράβε-ξήλωνε» των καμερών αφορά τους 17 συρμούς 3ης γενιάς, μήκους 106 μέτρων. Κάθε συρμός αποτελείται από 6 βαγόνια, το καθένα εκ των οποίων διαθέτει μία εξωτερική κάμερα σε κάθε πλευρά. Κάθε συρμός διαθέτει συνολικά 12 εξωτερικές κάμερες και 24 στο εσωτερικό του. Μόλις η Αττικό Μετρό και η κορεατική εταιρεία έρθουν σε συμφωνία, η διοίκηση της Αττικό Μετρό υποστηρίζει ότι θα είναι έτοιμη να προχωρήσει στην πλήρη λειτουργία του συστήματος των καμερών εντός 15 ημερών. Σύμφωνα με την αιτιολόγηση της απόφασης της Ανεξάρτητης Αρχής, η καταγραφή των δεδομένων εντός των συρμών έχει σκοπό να προλαμβάνει γεγονότα όπως προβλήματα επιβατών (π.χ. υγείας κτλ.)., παραβατικότητας, φωτιάς κ.ά. Εντονη συζήτηση επί του θέματος είχε ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2012 οπότε και είχε βρεθεί εντός συρμού εμπρηστικός μηχανισμός.
Στο μεταξύ ο ΟΑΣΑ έχει ήδη εγκαταστήσει μπάρες σε 17 σταθμούς του μετρό στο πλαίσιο του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο, με παράλληλη ωστόσο λειτουργία του χάρτινου εισιτηρίου. Μπάρες έχουν τοποθετηθεί σε κεντρικούς σταθμούς μεταξύ των οποίων και το «Πανεπιστήμιο». Στόχος είναι ο μηδενισμός της εισιτηριοδιαφυγής στο μετρό, καθώς οι επιβάτες δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν τις αποβάθρες χωρίς να έχουν επικυρώσει το εισιτήριό τους.
kathimerini.gr
καταγεγραμμένο στις κάμερες υλικό θα αποθηκεύεται μόνο για 48 ώρες και θα πρέπει να διαγράφεται αυτομάτως. Ωστόσο το λογισμικό που διαθέτουν οι ΣΤΑΣΥ και εξυπηρετεί τις κάμερες ασφαλείας που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό διατηρεί το οπτικό υλικό για διάστημα 15 ημερών. Ετσι οι κάμερες ασφαλείας που θα τοποθετηθούν στους 17 νέους συρμούς 3ης γενιάς του μετρό απαιτούν νέο λογισμικό.
Οι συρμοί βρίσκονται ακόμη στο στάδιο της εγγύησης από την κατασκευάστρια κορεατική εταιρεία (Rotem). Η Αττικό Μετρό θεωρεί ότι θα πρέπει να τροποποιηθεί το λογισμικό από την κορεατική εταιρεία στο πλαίσιο της εγγύησης, αλλά η εταιρεία από την πλευρά της ζητεί πρόσθετη αμοιβή. Στην παρούσα φάση βρίσκονται σε διαδικασία διαπραγμάτευσης η Αττικό Μετρό και η κορεατική εταιρεία Rotem προκειμένου να βρουν κοινώς αποδεκτή λύση. Πριν από λίγες ημέρες τοποθετήθηκαν κάμερες σε έναν συρμό πιλοτικά, οι οποίες καταγράφουν χωρίς όμως να αποθηκεύουν το οπτικό υλικό, στο οποίο έχει πρόσβαση ο οδηγός σε πραγματικό χρόνο.
Σημειώνεται ότι όταν δόθηκε το «πράσινο φως» από την Ανεξάρτητη Αρχή, οι ΣΤΑΣΥ αναγκάστηκαν να προχωρήσουν στην αφαίρεση των καμερών, παρά το γεγονός ότι ήταν απενεργοποιημένες. Η απόφαση ελήφθη προκειμένου να μην «ερεθιστεί η κοινή γνώμη», όπως διαμήνυαν τότε στελέχη της εταιρείας.
Τα «ράβε-ξήλωνε» των καμερών αφορά τους 17 συρμούς 3ης γενιάς, μήκους 106 μέτρων. Κάθε συρμός αποτελείται από 6 βαγόνια, το καθένα εκ των οποίων διαθέτει μία εξωτερική κάμερα σε κάθε πλευρά. Κάθε συρμός διαθέτει συνολικά 12 εξωτερικές κάμερες και 24 στο εσωτερικό του. Μόλις η Αττικό Μετρό και η κορεατική εταιρεία έρθουν σε συμφωνία, η διοίκηση της Αττικό Μετρό υποστηρίζει ότι θα είναι έτοιμη να προχωρήσει στην πλήρη λειτουργία του συστήματος των καμερών εντός 15 ημερών. Σύμφωνα με την αιτιολόγηση της απόφασης της Ανεξάρτητης Αρχής, η καταγραφή των δεδομένων εντός των συρμών έχει σκοπό να προλαμβάνει γεγονότα όπως προβλήματα επιβατών (π.χ. υγείας κτλ.)., παραβατικότητας, φωτιάς κ.ά. Εντονη συζήτηση επί του θέματος είχε ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2012 οπότε και είχε βρεθεί εντός συρμού εμπρηστικός μηχανισμός.
Στο μεταξύ ο ΟΑΣΑ έχει ήδη εγκαταστήσει μπάρες σε 17 σταθμούς του μετρό στο πλαίσιο του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο, με παράλληλη ωστόσο λειτουργία του χάρτινου εισιτηρίου. Μπάρες έχουν τοποθετηθεί σε κεντρικούς σταθμούς μεταξύ των οποίων και το «Πανεπιστήμιο». Στόχος είναι ο μηδενισμός της εισιτηριοδιαφυγής στο μετρό, καθώς οι επιβάτες δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν τις αποβάθρες χωρίς να έχουν επικυρώσει το εισιτήριό τους.
kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)