Στη χώρα αυτή υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν σπίτι να μείνουν και
ψάχνουν στα σκουπίδια για φαγητό , το κράτος όμως πετά ένα σκασμό λεφτά
σε συστήματα ελέγχου και παρακολούθησης.
Σχόλιο φίλου ιστολογίου.
Λεφτά φαίνεται ότι υπάρχουν, για την παρακολούθηση και το φακέλωμα των πολιτών που φτύνουν αίμα για να πληρώσουν τους φόρους και τους λογαριασμούς που καταφθάνουν κάθε μήνα.
Είναι πολύ προκλητικό να πεινάει ο λαός, να μειώνουν το αφορολόγητο, τους μισθούς και τις συντάξεις, αλλά για ένα αεροδρόμιο βρίσκουν τα 1 εκατομ. Ευρώ.
Μία μέρα ρε αλήτες θα σας πάρουν με τις πέτρες ...
Θα λειτουργήσουν μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας εκατομμυρίων επιβατών
Σχόλιο φίλου ιστολογίου.
Λεφτά φαίνεται ότι υπάρχουν, για την παρακολούθηση και το φακέλωμα των πολιτών που φτύνουν αίμα για να πληρώσουν τους φόρους και τους λογαριασμούς που καταφθάνουν κάθε μήνα.
Είναι πολύ προκλητικό να πεινάει ο λαός, να μειώνουν το αφορολόγητο, τους μισθούς και τις συντάξεις, αλλά για ένα αεροδρόμιο βρίσκουν τα 1 εκατομ. Ευρώ.
Μία μέρα ρε αλήτες θα σας πάρουν με τις πέτρες ...
Θα λειτουργήσουν μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας εκατομμυρίων επιβατών
του Παναγιώτη Μαρκίδη
Συστήματα (e-gates) αυτόματου ελέγχου διαβατηρίων και ταυτοποίησης του επιβάτη (Automated Border Control Units) αποκτά μέσα στο 2017 το αεροδρόμιο της Αθήνας, στα πρότυπα πολλών μεγάλων διεθνών αεροδρομίων και σιδηροδρομικών σταθμών. Τα συστήματα αυτά, στην αναχώρηση και στην άφιξη των επιβατών προς και από χώρες εκτός της συνθήκης Schengen, αναμένεται να λειτουργήσουν μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους και να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας εκατομμυρίων επιβατών.
Συστήματα (e-gates) αυτόματου ελέγχου διαβατηρίων και ταυτοποίησης του επιβάτη (Automated Border Control Units) αποκτά μέσα στο 2017 το αεροδρόμιο της Αθήνας, στα πρότυπα πολλών μεγάλων διεθνών αεροδρομίων και σιδηροδρομικών σταθμών. Τα συστήματα αυτά, στην αναχώρηση και στην άφιξη των επιβατών προς και από χώρες εκτός της συνθήκης Schengen, αναμένεται να λειτουργήσουν μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους και να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας εκατομμυρίων επιβατών.
Πρόκειται για επένδυση
της τάξης του 1.000.000 ευρώ, η οποία εντάσσεται
στις βέλτιστες προτεινόμενες πρακτικές
της IATA για την μεγιστοποίηση της
εξυπηρέτησης του επιβάτη και την
αυτοματοποίηση του αεροπορικού ταξιδιού.
«Προωθούμε το μοντέλο ενός ψηφιακού αεροδρομίου, όπου σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής του εμπειρίας ο επιβάτης έχει άμεση πρόσβαση τόσο στην πληροφορία, όσο και στην αυτοματοποιημένη παροχή υπηρεσιών. Στην επόμενη πενταετία υπηρεσίες, που σήμερα απαιτούν αποκλειστικά την ανθρώπινη παρουσία, σε μεγάλο βαθμό θα αυτοματοποιηθούν με την αξιοποίηση της ανάλυσης διαθέσιμων μη προσωπικών δεδομένων και τη δημιουργία μοντέλων τυποποίησης συμπεριφοράς», εξηγεί ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, διευθυντής του IT&T Business Unit στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ).
«Ο έλεγχος μέσω e-gates βασίζεται σε υψηλά πρότυπα ασφαλείας που εφαρμόζονται ομοιογενώς για όλους τους επιβάτες. Ο αυτοματισμός στο διαβατηριακό έλεγχο έρχεται να βοηθήσει τον επιβάτη, το αεροδρόμιο ως οργανισμό και την Ελληνική Αστυνομία που είναι επιφορτισμένη με τη φύλαξη των συνοριακών σημείων εισόδου και εξόδου», σημειώνει ο ίδιος.
Για να περάσει ένας επιβάτης από e-gate πρέπει να έχει διαβατήριο βιομετρικών δεδομένων, όπως αυτά διαθέτουν πλέον όλοι οι Έλληνες υπήκοοι. Στην περίπτωση που για κάποιον λόγο η πύλη δεν ανοίξει, θα κατευθύνεται σε σημεία χειροκίνητου ελέγχου, τα οποία θα παραμείνουν σε επιχειρησιακή λειτουργία παράλληλα με τις αυτόματες πύλες.
Το 2016 από το αεροδρόμιο της Αθήνας πέρασαν περισσότεροι από 20 εκατομμύρια επιβάτες, εκ των οποίων περίπου 7 εκατομμύρια κινήθηκαν εκτός Schengen, πέρασαν δηλαδή στην αναχώρηση ή και στην άφιξή τους από έλεγχο διαβατηρίων. Η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι κυρίως όσοι ταξιδεύουν συχνά προτιμούν τις αυτόματες πύλες ελέγχου.
Αλλά και στη παράδοση των αποσκευών, το «Ελευθέριος Βενιζέλος» αποκτά μέσα στους επόμενους μήνες σύστημα «self baggage drop off», μέσω του οποίου ο επιβάτης θα μπορεί, χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, να παραδώσει την αποσκευή του για να φορτωθεί στο αεροπλάνο. Στη ίδια κατεύθυνση ο ΔΑΑ ενοποίησε τα σημεία ελέγχου ασφαλείας επιβατών και χειραποσκευών και ήδη έχουν τοποθετηθεί ειδικά μηχανήματα ανάγνωσης των συμβατικών και των smart καρτών επιβίβασης.
Επίσης, εδώ και χρόνια έχουν εγκατασταθεί κιόσκια αυτόματης εξυπηρέτησης, όπου ο επιβάτης μπορεί, εισάγοντας το διαβατήριό του, τα στοιχεία της ταυτότητας ή του εισιτηρίου του, να κάνει μόνος του check-in στην πτήση και να εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασης.
«Προωθούμε το μοντέλο ενός ψηφιακού αεροδρομίου, όπου σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής του εμπειρίας ο επιβάτης έχει άμεση πρόσβαση τόσο στην πληροφορία, όσο και στην αυτοματοποιημένη παροχή υπηρεσιών. Στην επόμενη πενταετία υπηρεσίες, που σήμερα απαιτούν αποκλειστικά την ανθρώπινη παρουσία, σε μεγάλο βαθμό θα αυτοματοποιηθούν με την αξιοποίηση της ανάλυσης διαθέσιμων μη προσωπικών δεδομένων και τη δημιουργία μοντέλων τυποποίησης συμπεριφοράς», εξηγεί ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, διευθυντής του IT&T Business Unit στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ).
«Ο έλεγχος μέσω e-gates βασίζεται σε υψηλά πρότυπα ασφαλείας που εφαρμόζονται ομοιογενώς για όλους τους επιβάτες. Ο αυτοματισμός στο διαβατηριακό έλεγχο έρχεται να βοηθήσει τον επιβάτη, το αεροδρόμιο ως οργανισμό και την Ελληνική Αστυνομία που είναι επιφορτισμένη με τη φύλαξη των συνοριακών σημείων εισόδου και εξόδου», σημειώνει ο ίδιος.
Για να περάσει ένας επιβάτης από e-gate πρέπει να έχει διαβατήριο βιομετρικών δεδομένων, όπως αυτά διαθέτουν πλέον όλοι οι Έλληνες υπήκοοι. Στην περίπτωση που για κάποιον λόγο η πύλη δεν ανοίξει, θα κατευθύνεται σε σημεία χειροκίνητου ελέγχου, τα οποία θα παραμείνουν σε επιχειρησιακή λειτουργία παράλληλα με τις αυτόματες πύλες.
Το 2016 από το αεροδρόμιο της Αθήνας πέρασαν περισσότεροι από 20 εκατομμύρια επιβάτες, εκ των οποίων περίπου 7 εκατομμύρια κινήθηκαν εκτός Schengen, πέρασαν δηλαδή στην αναχώρηση ή και στην άφιξή τους από έλεγχο διαβατηρίων. Η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι κυρίως όσοι ταξιδεύουν συχνά προτιμούν τις αυτόματες πύλες ελέγχου.
Αλλά και στη παράδοση των αποσκευών, το «Ελευθέριος Βενιζέλος» αποκτά μέσα στους επόμενους μήνες σύστημα «self baggage drop off», μέσω του οποίου ο επιβάτης θα μπορεί, χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, να παραδώσει την αποσκευή του για να φορτωθεί στο αεροπλάνο. Στη ίδια κατεύθυνση ο ΔΑΑ ενοποίησε τα σημεία ελέγχου ασφαλείας επιβατών και χειραποσκευών και ήδη έχουν τοποθετηθεί ειδικά μηχανήματα ανάγνωσης των συμβατικών και των smart καρτών επιβίβασης.
Επίσης, εδώ και χρόνια έχουν εγκατασταθεί κιόσκια αυτόματης εξυπηρέτησης, όπου ο επιβάτης μπορεί, εισάγοντας το διαβατήριό του, τα στοιχεία της ταυτότητας ή του εισιτηρίου του, να κάνει μόνος του check-in στην πτήση και να εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)