Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Βενετία Κάντζια προς το ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ & ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ της Δ.Ο.Υ.


Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ
%ce%b5%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%ce%bf%cf%85Ως συνέχεια των προσπαθειών και ερευνών μου σχετικά με τους λόγους και τα βαθύτερα αίτια της τραγικής κατάστασης που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία 7-8 χρόνια από την αρχή της «κρίσης» στην Πατρίδα μας, μου δίνεται η ευκαιρία από την αρμόδια «Δ.Ο.Υ./ΕΦΟΡΕΙΑ» του «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» με τη δέσμευση που έκανε του τραπεζικού μου λογαριασμού, λόγων ανεξόφλητων υποχρεώσεών μου ( που όμως όσοι παρακολουθείτε τα άρθρα μου, με βεβαιότητα θα θυμόσαστε, ότι αυτή μου η προσωρινή αναστολή πληρωμών, είναι το αποτέλεσμα σοβαρότατων ερωτήσεων που έχω θέσει στο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ Δ.Ο.Υ./ ΕΦΟΡΕΙΑ» και οι οποίες ουδέποτε απαντήθηκαν μέχρι σήμερα), έτσι λοιπόν μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω γνωστή σε όλους και όλες, τη θέση που παίρνω σε αυτή τους την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:




justiceforgreece.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)