Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Σύντομα θα ακούσετε για τον νέον θεον, μόνον που αυτός δεν πεταει, αλλά περπαταει ( ερπεται )

ΑΓΩΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ: «Ο Αντίχριστος ...GEWKWN:     Από τον  Γέροντα μου
Παιδιά μου ευλογία Θεού να έχετε, πιστιν στον Θεον σας, Τον Χριστό σας, Τον Πατέρα σας,
Γιατί λέγω στον Θεον σας και συγκεκριμένα σε ποιον Θεον;
Διότι σύντομα θα ακούσετε για τον νέον θεον, μόνον που αυτός δεν πεταει, αλλά περπαταει ( ερπεται ) και τα λέπια του, παιδιά μου, στα μάτια σας τα τυφλωμένα, θα ομοιάζουν με χρυσά νομίσματα
Θα σας δώσει τέτοιες ελπίδες, που θα πεθαίνετε μόνον με την ελπίδα και όχι με την σωτηρία.
Δεν σας είπα θα αποβιώσετε, αλλά θα πεθαίνετε! Δεν θα πεθάνει η ελπίδα τελευταία, αλλά ο χρόνος!
Θα φύγετε δηλαδή μαζί ( με τον χρόνο ) εάν θα πάτε με εκείνον, διότι περιμένετε με την ελπίδα, αλλά θα πεθάνει και ο Χρόνος, εννοώ βεβαίως, μόνον για αυτήν την περίπτωση του χρόνου, ( δηλαδή θα τελειώσει ο χρόνος του αντίχριστου )
Αυτό να το εξηγήσετε για τον χρόνον, δεν μιλώ για τον χρόνον Του Θεού, ο χρόνος Του Θεού δεν πεθαίνει, γι’αυτο σας μίλησα για τον χρόνον αυτού ο οποίος ερπεται και τα λέπια που θα αφήσει, θα σας φαίνονται σαν χρυσά νομίσματα.
Θα σας εξηγήσω γιατί θα σας φαίνονται έτσι, ένα από τα λέπια αυτά είναι η αμαρτία , με πόσο ‘’ όμορφο ‘’ τρόπο θα σας την φέρει ‘’ ζήστε την ζωην σας γιατί είναι λίγη ‘’ θα σας πη, ‘’ απολαυστε ‘’ σε όλα τα μεγέθη της γης, όλες τις επιθυμίες σας και να λέτε ότι εμείς είμαστε θεοί διότι είμαστε τα αφεντικά της γης ‘’
Έτσι θα σας μιλαει και θα σας πετά και ένα χρυσό νόμισμα, το οποίο θα είναι άλλο λέπι αυτό , θα είναι ο εγωισμός που θα σας τυφλώσει, θα σας πη ‘’ εσύ δεν σήκωσες αυτήν την πέτρα; Εσύ δεν έχεις τόσα χρήματα; Εσύ δεν έχεις τόσην γνώσιν; Ε! τότε είσαι τρανός ‘’
Και εσείς παιδιά μου, αυτό το ‘’ νόμισμα ‘’ το ‘’ λέπι ‘’ θα το καταπιείτε και θα φουσκώσετε όπως ένας βάτραχος, και θα σκάσετε βεβαίως, όπως ο βάτραχος.
Εδώ είναι ο χρόνος που τελειώνει μαζί με την ελπίδα.
Θέλετε κι’ άλλα λέπια; Η και άλλα χρυσά νομίσματα που θα σας ταΐσει, τυφλωμένα μου παιδιά;
Θα σας δώσει εξουσία, η πρώτη εξουσία που θα σας δώσει θα είναι, ότι θα σας πη, ότι τον Θεον τον ίδιον θα τον νικήσετε, διότι θα είσαστε εσείς οι ίδιοι θεοί! Δηλαδή θα σας πη……
‘’ μπόρεσε κάποιος με το χέρι του να ανοίξει μια πόρτα χωρίς να την ακουμπήσει; Ε! εσείς θα το κάνετε μέσω εμού, διότι στην παλάμη σας θα έχετε το όνομα μου, εγώ θα σας κάνω θεούς, που είναι το χέρι του θεού που σας λένε; Τον είδατε ποτέ αυτόν τον θεον που σας τάζουν; Όμως την τεχνολογία μου την βλέπετε, τότε ποιος είναι Ο θεός ‘’
Και τότε παιδιά μου θα σας πετάξει την πιο μεγάλη βρωμιά από το στόμα του, θα σας πη
‘’ προσκυνήστε εμένα ως θεον για να είσαστε και εσείς θεοί ‘’
Και θα σας πετάξει παιδιά μου και το τελευταίο ‘’ μαργαριτάρι ‘’ με τρόπον ωραιον και ‘’ ευσπλαχνον’’ και κλαψιάρικο ‘’ βρε εσείς θα σας πη, που είναι Ο Θεός σας όταν υποφέρετε από αρρώστιες και που γνωρίζετε εσείς αν υπάρχει άλλη ζωή, χαζά όντα; Η ζωή είναι εδώ και τελειώνει εδώ, δεν υπάρχει άλλη ζωή, η ζωή είναι τεχνολογία και εσείς υποταγή ‘’
Ναι παιδιά μου θα τα ακούσετε αυτόν τον καιρό αυτά, από αυτούς που τα ψέματα τους θα φθανουν μέχρι τον ουρανό, στον Θεον, σαν κέρατα τα οποία θα κεραυνώνουν τα πέρατα της γης για να σας χωρίσουν από Τον Θεον και από την αιωνία ζωή, στον οίκο του Πατέρα σας.
Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 μέχρι σήμερα,  δεν είχα πρόθεση να τα κοινοποιήσω αλλά βλέποντας ότι τα γεγονότα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα αποφάσισα να αρχίσω να τα δημοσιεύω
GEWKWN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)