Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Η περηφάνια να είσαι πούστης.

Γκει Διευθυντής του Οικονομικού Γραφείου του Κυριάκου Μητσοτάκη: Ο πρωθυπουργός προφανώς και έχει γνωρίσει τον σύζυγό μου και έχω γνωρίσει και εγώ τη σύζυγό του....

Τα σχολια ειναι περιττα...
Καμαρωνει που ειναι γκει και το διαλαλει...
Και εχει και συζυγο γκει και κανει παρεα με τον Κουλη...
Να τους χαιρομαστε...

Σε μία ασυνήθιστη (δυστυχώς) για τα ελληνικά δεδομένα δήλωση προέβη ο διευθυντής του Οικονομικού Γραφείου του Κυριάκου Μητσοτάκη Άλεξ Πατέλης μιλώντας στην “Καθημερινή της Κυριακής” και τον Νίκο Ευσταθίου.

Ο Α.Πατέλης είχε το θάρρος να δηλώσει ότι είναι ομοφυλόφιλος προσθέτοντας ότι ο πρωθυπουργός “προφανώς έχει γνωρίσει τον συζυγό μου”.

Όπως είπε, «στη ζωή είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ποιος είσαι και να αποδέχεσαι τον εαυτό σου πρώτα εσύ ο ίδιος. Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Καμιά φορά είναι κουραστικό που ως ομοφυλόφιλος πρέπει ουσιαστικά να κάνεις coming out σε όποιον συνεργάζεσαι επαγγελματικά σε τακτική βάση, αλλά το έχω συνηθίσει και ξέρω πως να το κάνω. Ο κόσμος με τον οποίο συνεργάζομαι στην κυβέρνηση ξέρει πως είμαι γκέι και δεν τους νοιάζει. Ο πρωθυπουργός προφανώς και έχει γνωρίσει τον σύζυγό μου και έχω γνωρίσει και εγώ τη σύζυγό του».

«Ήμουν τυχερός να μην αντιμετωπίσω σοβαρά προβλήματα ως γκέι. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είχα την τύχη να ζήσω στο εξωτερικό και να κατασταλάξω και να καταλάβω τον εαυτό μου, όπως και η οικογένειά μου, που με αγκάλιασε αμέσως. Άλλοι δυστυχώς δεν είναι και τόσο τυχεροί. Υπάρχουν ακόμα προκαταλήψεις στην Ελλάδα και ομοφυλόφιλοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα», πρόσθεσε ο ίδιος.

Ο Αλέξης Πατέλης έχει σπουδάσει οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον στο οποίο έκανε και τη διατριβή του. Εργάστηκε ως οικονομολόγος και αναλυτής στο χρηματοπιστωτικό τομέα τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στις ΗΠΑ.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)