Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Μητσοτακης: Κανε διακοπες χωρις να ελθεις στην Ελλαδα ! ! ! (Αν εχεις αυτον Πρωθυπουργο, τοτε ποιοι οι ειναι εχθροι;)


Αν ειναι δυνατον...
Ο Αφορισμενος, δικαιως αφορισμενος, διωχνει τους τουριστες απ την Ελλαδα...
Κανε διακοπες, χωρις να ελθεις στην Ελλαδα, ειναι το μυνημα που στελνει...
Αυτος περιμενατε να σας σωσει απ τον Τσιπρα;
Και απ αυτον τωρα, ποιος θα μας σωσει...
Ακουστε τι λεει το ζαβο, που προηλθε απο ατυχημα, (οπως αυτος το ειπε αλλωστε)...


apagoreuetai-group.blogspot



Την καμπάνια “Restart Tourism” εγκαινίασε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Αίγλη του Ζαππείου, όπου προβλήθηκε και το σχετικό διαφημιστικό σποτ. Όπως έχουμε ήδη αναφερθεί αναλυτικά σε προηγούμενο άρθρο μας, η εν λόγω
καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις ακόμη και μεταξύ των μελών της διοίκησης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Ενστάσεις υπήρχαν τόσο για τη σκοπιμότητα να αναλάβει μια ιδιωτική εταιρεία την εν λόγω καμπάνια, όσο και η νομιμότητα της διαδικασίας καθώς έγινε χωρίς διαγωνισμό και στοίχισε 32 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία έδωσε η κυβέρνηση, με απευθείας ανάθεση, σε εταιρεία που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και συγκεκριμένα με την ελίτ των ξενοδόχων.
Πέραν όμως από τις αντιδράσεις για το σκάνδαλο της απευθείας ανάθεσης, που οδήγησε τέσσερα μέλη του ΔΣ του ΕΟΤ στην παραίτηση λόγω της διαφωνίας τους για την ιδιαίτερα ευνοϊκή μεταχείριση της Marketing Greece από το υπουργείο Τουρισμού, το ίδιο το διαφημιστικό σποτ που τελικά επιλέχθηκε για την προβολή της χώρας μας, προκαλεί… εντυπώσεις και ερωτήματα με το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει.
Εφόσον σκοπός του διαφημιστικού σποτ είναι να προβληθούν οι ομορφιές της Ελλάδας στο εξωτερικό, ώστε να παροτρυνθούν οι τουρίστες να την επισκεφθούν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, τότε γιατί το μήνυμα τους λέει “απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου κι αν βρίσκεστε” και πως “δεν είναι η θάλασσα και ο ήλιος που κάνουν μοναδικό το ελληνικό καλοκαίρι”; Ακόμη και κάτω από τα σχόλια του βίντεο στο YouTube, αρκετοί χρήστες δηλώνουν ότι δεν αντιλαμβάνονται το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει το σποτ και πως δεν ξέρουν τελικά αν πρέπει ή όχι να επισκεφθούν την Ελλάδα το καλοκαίρι! Ίσως τελικά δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα να σπαταληθούν 32 εκατομμύρια ευρώ σε αυτή την καμπάνια που περισσότερο συγχύζει παρά παρακινεί τους τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα μας…
#Μητσοτάκης #Κυβέρνηση_Τσίρκο #Τουρισμός video edit: Δ. Νανόπουλος Πηγή: Πολυγράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)