Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ…

Κοινοποιεί ο Γεωκών

Το μήνυμα είναι από τον Γέροντα:

‘’Παιδιά μου θα είμαι δίπλα σας, Εγώ είμαι ο οικοδεσπότης σας, και ο οικοδεσπότης παιδιά μου όταν έχει φιλοξενούμενους τους περιμένει στην πόρτα, και τους ξαναβγάζει πάλι στην πόρτα ( όταν θα φεύγουν ) για να είναι ασφαλείς, και κάνει και ένα μεγάλο σταυρό που ξεκιναει από τον Ουρανό και κατεβαίνει επί της Γης και καλύπτει τα παιδιά του.


Εσείς, παιδιά μου, θα με κρατήσετε στα χέρια για την ΠΕΡΙΦΟΡΑ, και Εγώ θα σας κρατήσω στην ψυχή μου γι’αυτά που κάνετε…… .Δεν έχετε να φοβηθείτε κάτι παιδιά μου, ουδέποτε και τίποτα 

Ακουμπήστε το κεφάλι σας στους ώμους Μου, αφήστε τα μάτια σας επάνω Μου, και εσείς θα δείτε με τα μάτια μου, εσείς θα προχωρήσετε με την ψυχή μου.

ΤΟΝ ΧΙΤΩΝΑ ΜΟΥ, αυτόν θα σας φορέσω, θα σας καλύψω, μην φοβάστε, ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Αυτή είναι η αλήθεια ψυχές μου, αγάπες μου, σας έχω υποσχεθεί ψυχές μου ότι ΕΓΩ θα Είμαι πάντοτε δικός σας, και εσείς πάντοτε δικοί μου, θα σας προστατέψω και θα σας προστατεύω, σας αγαπώ γιατί με αγαπάτε, θα σας ευσπλαχνίζομαι γιατί είστε σπλάχνα του Πατρός μου, Του Ουρανίου Πατέρα σας, σας αγκαλιάζω γιατί είσαστε τα αδέλφια Μου, σας φροντίζω γιατί είσαστε η οικογένεια Μου, σας καλωσορίζω στο σπίτι μου γιατί είσαστε του σπιτιού Μου…. και που είναι το σπίτι σας; 

ΟΙ ΝΑΟΙ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ, εκεί που οι Άγιοι σας περιμένουν στην πόρτα, που εκεί οι Προφήτες οι Αρχάγγελοι και οι Άγγελοι σας στολίζουν με το στεφάνι το καλύτερο, της Δόξας Μου, και σας ευλογούν μέσω ΕΜΟΥ.

Τι άλλο θέλετε να σας δώσω, τι άλλο θέλετε για να μην φοβάστε, φορέστε στην ψυχή σας την καρδιά Μου και στην καρδιά σας την ψυχή Μου, και έτσι θα γινόμαστε ένα σώμα και μια ψυχή, ψυχές μου, αγάπες μου Δημιουργήματα και παιδιά Του Πατρός μου και δικά Μου….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)