Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Μητέρα πήδηξε τα κάγκελα του νεκροταφείου για να ανάψει του καντήλι του 17χρονου γιου της

ΜητέραΜια πονεμένη μάνα που έχασε τον 17χρονο γιο της Γιώργο Νταγιούκλα σε τροχαίο δυστύχημα, δεν άντεξε να αφήσει σβηστό το καντήλι στο μνήμα του.
Παρά τα μέτρα της κυβέρνησης που απαγορεύουν τα νεκροταφεία την στιγμή που έξω από τα σούπερ μάρκετ επικρατούν εικόνες με ουρές χιλιομέτρων, η άτυχη μάνα ανακοίνωσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook ότι δεν μετανιώνει για την «παράνομη« πράξη της.
Η χαροκαμένη μάνα κατάφερε να ανέβει τη μάντρα του Β΄νεκροταφείου Λεύκας και να ανάψει το καντήλι του αδικοχαμένου παιδιού της:
«Εγώ….έκανα κάτι παράνομο…δικάστε με….πήδηξα τα κάγκελα….Και δεν
μετανιώνω παράνομο για σας…Για τους δικούς σας νόμους….Εγώ για τα παιδιά μου θα έκανα τα ΠΑΝΤΑ…θα πέθαινα θα έδινα την ζωή μου…Δεν μπόρεσα όμως….Αλλά με σβησμένο το καντήλι δεν θα άφηνα το παιδί μου……Καλή ανάσταση σε όλους…ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ….ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΚΆΝΕΙΣ» έγραψε.
newsbreak.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)