φωτο :rua gr |
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ΤΑΙΠΕΔ την Παρασκευή αποφάσισε να ξεκινήσει τη συλλογή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πρόσληψη συμβούλων οι οποίοι θα προσφέρουν τον καλύτερο τρόπο για να χρησιμοποιηθεί η διάθεση των μεριδίων αμοιβαίων κεφαλαίων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών του Ελευθερίου Βενιζέλου, της Κρατικής Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ), της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου της ΔΕΠΑ, της Ελληνικής εταιρείας φυσικού αερίου «Ελληνικά Πετρέλαια «(ΕΛΠΕ), της εταιρείας ύδρευσης της Αθήνας (ύδρευση και αποχέτευση της πρωτεύουσας της εταιρείας, ΕΥΔΑΠ), της εταιρείας ύδρευσης της Θεσσαλονίκης (EYAΘ) και της Ελληνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ.
Μετά την ανάληψη της εξουσίας τον Ιανουάριο 2015 το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ , με επικεφαλής τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, η Ελληνική κυβέρνηση ανακοίνωσε το τέλος της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της χώρας. Ωστόσο, υπό την πίεση των πιστωτών οι Ελληνικές αρχές άλλαξαν τη θέση τους.
Ένας σημαντικός αριθμός των κατοίκων της Ελλάδα είναι κατηγορηματικά αντίθετοι να δώσουν το νερό σε ιδιωτικά χέρια. Τον Μάιο του 2014, το Συμβούλιο της Επικρατείας Ελλήνων (ένα από τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας) μπλόκαρε την πώληση της εταιρείας ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ της Αθήνας. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ότι η κρατική εταιρεία στη μετατροπή της σε ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης με σκοπό το κέρδος, θέτει υπό αμφισβήτηση την παροχή προσιτών υπηρεσιών που διατίθενται προς το συμφέρον της κοινωνίας και την υψηλή ποιότητα τους .
Στη Θεσσαλονίκη το 2014, κατά τη διάρκεια των τοπικών εκλογών διοργανώθηκε μια άτυπη έρευνα σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας υδάτων της Θεσσαλονίκης, από 218 000 πολίτες ψήφισαν ενάντια στην ιδιωτικοποίηση το 98,04%.
Σύμφωνα με τους δανειστές, τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις θα βοηθήσουν στην πληρωμή του δημόσιου χρέους. Ωστόσο, μέχρι στιγμής μεγάλα έσοδα από εκποίηση κρατικής ιδιοκτησίας δεν επιτεύχθηκαν. Ειδικότερα, 14 περιφερειακά αεροδρόμια έχουν πωληθεί μόνο για 1,4 δισ. ευρώ - κατά μέσο όρο 100 εκατομμύρια ευρώ το καθένα , και το 100% των μετοχών του φορέα των Ελληνικών σιδηροδρόμων μόνο για 45 εκατομμύρια Ευρώ.
References [ βιβλιογραφικές αναφορές]
- ↑ Мировая экономика
( http://1prime.ru/world/ ) - ↑ Экономика
( http://1prime.ru/state_regulation/ ) - ↑ Версия для печати
( http://1prime.ru/state_regulation/20170331/827316182-print.html )
http://1prime.ru/
tokoutsavaki.blogspot
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)