Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Γιατί δεν πιστεύω τον ΣΥΡΙΖΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ φαντάζει πια για πολλούς Έλληνες ως η μοναδική λύση στο αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγηθεί η χώρα. Είναι, όμως, η λύση; Πρέπει να πιστεύουμε στον ΣΥΡΙΖΑ; Λένε την αλήθεια τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ;
Θα ήθελα πολύ να πιστέψω στα λόγια και τις υποσχέσεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ αλλά, δυστυχώς, δεν μπορώ να το κάνω.
Έχω καεί προσωπικά από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και η καρδιά μου είναι μαύρη.
Πριν τις εκλογές, ένα διακεκριμένο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ μου έδωσε μια υπόσχεση αλλά δεν την κράτησε.
Ο πνευματικός και γοητευτικός αυτός άνδρας μου υποσχέθηκε πως θα μου κάνει αγωγή.
Κι εγώ τον πίστεψα.
Μόλις, όμως, στρογγυλοκάθισε στο βουλευτικό έδρανο, ξέχασε την υπόσχεσή του.
Μάταια, περιμένω τόσους μήνες εκείνη την αγωγή που μου υποσχέθηκε σε άπειρα ΜΜΕ.
Τελικά, η αγωγή ήταν μόνο μια προεκλογική υπόσχεση, για να υφαρπάξει την ψήφο μου.
Αφού πέτυχε τον σκοπό του, ξέχασε την υπόσχεση που μου είχε δώσει.
Αισθάνομαι προδομένος. Η Αριστερά με πρόδωσε για μια ακόμα φορά.

Πιτσιρίκος

Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:
για εμάς είναι σίγουρο ότι ο Τσίπρας είναι καλός στα λόγια, δημιουργώντας τις εντυπώσεις σαν αντιπολίτευση που είναι.  Αλλά ο Ελληνικός λαός έχει φάει στη μάπα τα παχιά λόγια από όλες τις πολιτικές παρατάξεις, σημαντικό είναι να επισημάνουμε ότι το ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε το πρόγραμμα του λίγες ημέρες πριν τις δεύτερες εκλογές, που σημαίνει ότι τόσο καιρό ο λαός ακολούθησε ένα πολιτικό από τα λόγια του και μόνο. Δεν υπάρχει καμία σοβαρότητα από τα πολιτικά πρόσωπα που ενώ υπόσχονται μετά αναιρούν τα πάντα. Μαζί με το ΣΥΡΙΖΑ είναι και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που μέσα στην Βουλή δεν παρατηρούμε καμία διαφορά από τα υπόλοιπα κόμματα. Ζούμε εποχές που το ψέμα και η υποκρισία των πολιτικών προσώπων έγινε κατεστημένο κοροϊδεύοντας τον λαό. Για εμάς η πολιτική υποκρισία είναι προδοσία, τόσο στον λαό όσο και σε ολόκληρο το έθνος.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)