Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

ΝΑΙ! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥ, γι’αυτό και είμαι στην αγκαλιά Του .

Σχετική εικόναGEWKWN : ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ

Την κάθε παραβολή που σας λέγω παιδιά μου, την τοποθετώ ανάμεσα σ’εσας, στην πραξιν σας και στα λογια Του Θεού, γιατί μέσα από τις παρομοιώσεις και τις πράξεις σας θα διδαχθειτε.

Όποιος διδάσκεται δε από τις πράξεις του δεν ξεχναει, και μέσα από τον λογον Του Θεού θα φωτισθητε, γιατί αν δεν περάσετε από κάποιον δρόμο, πως θα τον μάθετε ; αυτή δε η φρασις παιδιά μου συνδέεται με το εξής :

Αν σας μιλήσουν μόνον για τον Θεον και δεν Τον αγγίξετε, πως θα τον γνωρίσετε ; παιδιά μου αν σας ρωτήσουν ‘’ πως μπορεί Ο Θεός κάθε ημέρα να ομιλεί με εσάς ( με τα παιδιά του) ‘’ να τους πητε : επειδή είμαστε αμαρτωλοί, γι’αυτό έχουμε πέσει στην αγκαλιά του.

Και αν θα ρωτούσαν Το Θεον, θα Τους έλεγε ‘’ Ναι τους έχω στην αγκαλιά μου και τους καθαρίζω τις αμαρτίες τους ‘’ , δεν λέτε εσείς, όταν δείχνετε κάποιον, ‘’ αυτος είναι ο πατερας μου ; ‘’

Όταν πητε δε αυτά τα λόγια , να πητε επίσης :

ΝΑΙ! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥ, γι’αυτό και είμαι στην αγκαλιά Του .

Παιδιά μου, ακούστε, ότι σας λέγω και ότι εξηγώ δείχνει πόσην αγαπην έχει Ο Χριστός για όλον τον κοσμον.

Όμως όταν τα διαβάσουν αυτά που σας λέγω και γράφετε, δικαίωμα τους είναι να τα πιστεύουν η όχι, εγώ απλώς εξηγώ, αλλά Ο Κύριος τοποθετα τα λόγια Του, στις καρδιές , στις ψυχές και στον νουν των ανθρώπων.

Όμως όταν εσείς χάνετε την ισορροπία αυτήν, άλλα θα καταλάβει ο νους και άλλα η ψυχή, είναι σαν να δέσετε στον μωλο ένα καράβι μεγάλο, με πετονιά, τότε φταίει το καράβι που είναι η ψυχή σας, η ο καπετάνιος, δηλαδή ο νους σας, που ξέχασε να το δέση σωστά ;

Τότε το καράβι, πάλλεται με τις φουρτούνες, κτυπιέται άγρια από τα κύματα με αδυναμία να προστατευτεί, επειδή έχει χάσει τον καπετάνιο, δηλαδή η ψυχή έχει χάσει τον νουν, και εγκλωβίζεται το καράβι σε βράχους και ότι απομείνει μετά!

Μακάρι ο καπετάνιος να μετανοήσει γρήγορα και να προφθάσει το καράβι, πριν γίνει θρύψαλα και να το πάει σε ωραίες θάλασσες και σε χέρια Αγγέλων να το πάει για επισκευή, γιατί εκεί είναι οι καλοί μάστορες.

Τότε το καράβι, θα το φέρει σε ισορροπία ο καπετάνιος και μόνον σε φως θα κινείται πλέον, αλλοίμονο σου καπετάνιε ( δηλ. νου ) που έχεις γνώσεις πολλές αλλά η υπερηφάνεια σου, είναι περισσότερη από τις γνώσεις σου.

Γιατί τότε οι γνώσεις σου αυτές, θρύψαλα στα βράχια θα γίνουν και εσύ θα μείνεις μόνον με το σωσίβιο, διότι θα καταστραφεί το καράβι.

Αυτά βεβαίως είναι μεταφορικά, το σωσίβιο είναι η τελευταία ελπίδα σωτηρίας, που είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

Γιατί Ο Χριστός περιμένει έστω και την τελευταία στιγμήν της ζωής σας να μετανοήσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)