Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ, ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

GEWKWN
Εγώ η Ελλάδα, δίνω σήμερα την Μάχη του καλού εναντίον του πνεύματος του κακού , αυτή η μάχη δεν είναι για επέκταση του ζωτικού μου χώρου, είμαι μικρή αλλά το φως και το γαλάζιο του ουρανού μου με έκαναν να βλέπω να ξεδιπλώνεται σε κάθε κομμάτι της γης μου και μια πτυχή της σημαίας μου, γι’ αυτό και με γιγάντωσε το ωραιότερο ιδανικό, το ιδανικό της ελευθερίας………
Γι’ αυτό και ΚΑΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ, ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,  ο αγώνας  μου είναι γνώριμος στους λαούς που αγωνίζονται για την ελευθερία τους, την ελευθερία από κατακτητές από δυνάστες, και από προδότες και άθεους ηγέτες.
ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΨΥΧΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥΣ
Νοερούς συναγωνιστές νιώθω να έχω όσους την ψυχή τους οδηγούν τα ιδανικά, νιώθω να μου παραστέκουν όσοι πιστεύουν ότι ο άνθρωπος δεν είναι μόνο υλη, ούτε η ζωή ένας αγώνας για επικράτηση του ισχυρότερου.
Νιώθω να μου παραστέκουν όσοι πραγματικά αξίζουν τον τίτλο του ανθρώπου, και όσοι είναι Έλληνες ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, μα πάνω από όλα με παραστέκει Ο Θεός μου, βλέπω το χέρι Του να ευλογεί τα παιδιά μου τους Έλληνες και να Τους οδηγεί.
Μάτωσα και θα ματώσουν τα πόδια μου στον αγώνα μου,  με την βοήθεια όμως του Θεού θα κερδίσω την μάχη που δίνω εναντίον των άθεων, εναντίον των προδοτών και αντίχριστων .
Παιδιά μου μην σας φοβίζει το σκοτάδι που επικρατεί τώρα, ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟΝ ΧΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΤΟ ΕΝΔΥΜΑ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΡΙΑΜΒΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)