Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Πέντε κάστανα κι ένα ψητό καλαμπόκι 5 ευρώ. Ητοι 1.700 δραχμές... Tώρα κατάλαβες τα συγχαρητήρια Μέρκελ σε Τσίπρα για τα δύο βραβεία!

Εχθές βράδυ γυρνώντας σπίτι είπα να φέρω του καλού μου καστανάκια και καλαμπόκι που τρελαίνεται από μια καστανού στον δρόμο μου.
Πέντε κάστανα κι ένα ψητό καλαμπόκι 5 ευρώ. 
Ητοι 1.700 δραχμές. 
Μόνο οι παλιοί θα με καταλάβουν. Αν κάποτε λέγαμε
ότι...δώσαμε 1.700 δραχμές για πέντε κάστανα κι ένα καλαμπόκι θα μας λέγανε τουλάχιστον φαντασιόπληκτους.
Ζήτω το ευρώ, ζήτω η Ευρώπη, ζήτω τα μνημόνια!
Είμαι βραβευμένος. Ο Τσίπρας αφιέρωσε το βραβείο που έλαβε για τις υπηρεσίες του στην Τρόικα και το Διευθυντήριο των Βρυξελλών (εν ονόματι του Βερολίνου) στον ελληνικό λαό! Το αφιέρωσε τιμώντας! (και αποτιμώντας) τις «θυσίες του ελληνικού λαού». Συνεπώς, είναι και η αφεντιά μου ένας από τους Έλληνες βραβευμένους.
Έχω λάβει κι εγώ, όπως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)