Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ «ΠΙΣΤΟΥΣ» ΤΗΣ «ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ» ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟ «ΕΜΒΟΛΙΟ»


ΓΙΑΤΡΙΝΕΣ (ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ) ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΤΟ   «ΕΜΒΟΛΙΟ» 

2 ΒΙΝΤΕΟ



ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ
Γερμανίδα γιατρός Katrin Korb: δεν θα εμβολιαστώ δεν θα εμβολιάσω τα παιδιά μου…

Συγκλονιστική η Γερμανίδα γιατρός παθολόγος Katrin Korb από το Όλντενμπουργκ: 


Η mantra των αρχών είναι: μόνο όταν θα έχουμε ένα εμβόλιο θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα.Μ΄άλλα λόγια λένε μόνο ένα εμβόλιο μπορεί να μας ξαναδώσει τα θεμελιώδη μας δικαιώματα.Αυτή την εβδομάδα η von de Leyen (ΕΕ) συγκέντρωσε 7,4 δις ευρώ για την ανάπτυξη και την διανομή ενός τέτοιου εμβολίου.


Η Γερμανία επίσης συνέβαλε με 525.000 ευρώ.Κανονικά η ανάπτυξη ενός τέτοιου εμβολίου παίρνει χρόνια γιατί είναι απαραίτητο να γίνουν έρευνες ασφαλείας… 

Αυτά είναι άγνωστα γεννετικά υλικά που θα εισαχθούν δια εμβολίου στα κύτταρά μας. Δεν χρειάζεται να είσαι ένας γιατρός για να έχεις ένα συναίσθημα απέχθειας σε σχέση με αυτό. Δεν θα εμβολιαστώ δεν θα εμβολιάσω τα παιδιά μου και θα συμβουλεύσω όλους τους ασθενείς μου να μην το κάνουν.




(Σε αυτό το σημείο της δημόσιας ομιλίας της διακόπτεται από έντονα χειροκροτήματα και επιφωνήματα επιδοκιμασίας από τους συναδέλφους της.)

Η παράγραφος του Συντάγματος δεν εξειδικεύει Δίκαιο -καίωμα στην υγεία αλλά δικαίωμα στη φυσική ακεραιότητα. Αυτό είναι τεράστια διαφορά επομένως δεν υπάρχει δίκαιο -δικαίωμα στην υγεία.

Το ν΄ασθενείς είναι μέρος της ανθρώπινης ζωής αλλά κανείς δεν έχει δικαίωμα να μας προκαλέσει φυσικά τραύματα ακόμη και μ’ένα αμφίβολο, αμφιλεγόμενο εμβόλιο……. Η νίκη επί του φόβου είναι ο δρόμος για να βγούμε από αυτή την κρίση.

ΠΗΓΗ




Η Γαλλίδα γιατρός Hélène Potrich: Αρνούμαι να εμβολιαστώ…

«Καλημέρα σε όλους και σε όλες. Ονομάζομαι Hélène Potrich,είμαι γιατρός παθολόγος στο Séverac-le-Château, στην Aveyron.Αποφάσισα σήμερα να κάνω αυτό το vidéo για να σας κάνω κοινωνούς του θυμού μου. Τόσο ως γιατρός όσο κι ως πολίτης.

Πρώτα απ΄όλα ο θυμός μου ως γιατρού διότι η κυβέρνηση μου ζητάει να προδώσω το ιατρικό απόρρητο, αναφέροντας όχι μόνο τους ασθενείς μου που βρέθηκαν θετικοί στο Covid-19, όπως αυτό γίνεται ήδη για την ασθένεια σε υποχρεωτική δήλωση. 

Αλλά ομοίως να αναφέρω και όλα τα άτομα που ήταν σ΄επαφή με αυτούς κατά τη διάρκεια 2 εβδομάδων που προηγήθηκαν από τη θετική διάγνωση δίνοντας τα στοιχεία τους :όνομα, διεύθυνση, ακόμη και τον αριθμό εγγραφής στην κοινωνική ασφάλιση. 

Όλα αυτά για να τους στείλουν μια Υγειονομική Ταξιαρχία που αποκαλείται με τον πομπώδη τίτλο « Φύλακες Άγγελοι ». Τι υποκρισία… Αυτό το λέω ως καταγγελία.

Και καθώς η κυβέρνηση ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να το κάνουμε, μας πληρώνει για κάθε αναφορά. Το αποκαλώ αυτό « απόπειρα διαφθοράς ».


Αρνούμαι, αρνούμαι παντελώς να κάνω έστω και μία αναφορά. Ο θεράπων γιατρός σας όπως εγώ, είμαστε απόλυτα ικανοί να σας θεραπεύσουμε, παρέχοντας τις απαραίτητες συμβουλές... Ν΄ασχοληθούμε ομοίως με τον περίγυρό σας και με άτομα που είχατε επαφές εφ΄όσον το επιθυμούν. 


Δεν έχουμε ανάγκη ούτε από Κοινωνική Ασφάλιση ούτε από κυβέρνηση για να σας φροντίσουμε, εγγυόμενοι το ιατρικό απόρρητο... το καθεστώς της υγείας σας δεν αφορά κανέναν. 

Διακηρύσσω την ελευθερία της συνταγογράφησης.


Από την άλλη πλευρά, μας απαγορεύτηκε να συνταγογραφήσουμε την υδροξυχλωροκίνη υπό ποινή απόσυρσης από τον Ιατρικό Σύλλογο…Παίρνω την ευθύνη της απόφασής μου ….Και τώρα ο θυμός μου ως πολίτης…

Κατηγορώ την κυβέρνηση για έγκλημα κατά του λαού και για κατάχρηση εξουσίας. Αρνούμαι να εξεταστώ, αρνούμαι να εμβολιαστώ, αρνούμαι να προδώσω το επαγγελματικό μου απόρρητο, αρνούμαι να στείλω την κόρη μου στο σχολείο όχι από το φόβο του coronavirus αλλά γιατί δεν θα μπορέσει να μελετήσει σε ησυχία με τους καταναγκασμούς που θέλουν να επιβάλουν στους μαθητές…

Aρνούμαι να χειραγωγηθώ, θα διαφυλάξω την ελευθερία μου,την ακεραιότητά μου…»




ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ


Ο υπέρτιτλος και ο τίτλος είναι του ιστολογίου μας, ενώ οι κανονικοί τίτλοι των άρθρων είναι με κόκκινα γράμματα κάτω από τις φωτογραφίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)