Τέσσερα χρόνια μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση της πτήσης MH370 στα νερά -πιθανότατα- του Ινδικού Ωκεανού, ειδικοί της αεροπορίας έλυσαν το μυστήριο για το τι ακριβώς συνέβη και έπεσε το Boeing της Malaysia Airlines.
Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων αυτών, η οποία παρουσίασε τα συμπεράσματά της στην αυστραλιανή εκπομπή 60 Μinutes, υποστηρίζει ότι οι 238 επιβαίνοντες έπεσαν θύματα του πιλότου Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ, ο οποίος ήθελε να αυτοκτονήσει και γι' αυτό έριξε το Βoeing της Malaysia Airlines.
Υποστηρίζουν, δηλαδή, ότι η πτώση του αεροσκάφους ήταν μια σκόπιμη ενέργεια του πιλότου.
Όλοι οι εμπειρογνώμονες που εμφανίστηκαν στην αυστραλιανή εκπομπή συμφώνησαν ότι η πιθανότητα το αεροσκάφος να έπεσε από ατύχημα είναι «μία στο τρισεκατομμύριο», διευκρινίζοντας πως ο Ζαχάρι έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος.
Οι εμπειρογνώμονες, μάλιστα, κατάφεραν να αναπαραστήσουν τις τελευταίες στιγμές της πτήσης της Malaysia σε προσομοιωτή.
Ο ερευνητής Λάρι Βανς ανέφερε ότι πιστεύει πως «ο πιλότος αυτοκτόνησε» και γι' αυτό οδήγησε το αεροσκάφος σε ένα απομονωμένο σημείο για να το εξαφανίσει, προσθέτοντας πως «δυστυχώς δολοφόνησε, επίσης, όλους τους υπολοίπους (σ.σ.: 238 επιβαίνοντες) που βρίσκονταν στο αεροσκάφος και το έκανε εσκεμμένα».
Ο πρώην Αυστραλός υπουργός Μεταφορών Μαρτίν Ντολάν προσέθεσε: «Ηταν σχεδιασμένο, το έκανε εσκεμμένα».
Ενας Καναδός ερευνητή αεροπορικών δυστυχημάτων, ο Λάρι Βανς δήλωσε ότι πιστεύει ότι ο πιλότος Ζαχάρι έβαλε μάσκα οξυγόνου πριν αποσυμπιέσει το αεροπλάνο για να κάνει τους επιβάτες να λιποθυμήσουν και να μην έχουν τις αισθήσεις τους. «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην πιστεύουμε ότι ο πιλότος δεν αποσυμπίεσε την καμπίνα».
Ο κ. Ντολάν απέρριψε το ενδεχόμενο να επρόκειτο για τρομοκρατική ενέργεια υποστηρίζοντας ότι αν όντως ήταν τρομοκρατική επίθεση, η οργάνωση θα είχε σπεύσει να αναλάβει την ευθύνη από την πρώτη στιγμή.
Οι εμπειρογνώμονες, πάντως, φάνηκαν να διαφωνούν στο κατά πόσο ο Ζαχάρι είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους τη στιγμή που συνετρίβη στον ωκεανό. Ο Βανς δήλωσε ότι πιστεύει πως ο πιλότος σκόπιμα άφησε το αεροσκάφος να συντριβεί μόνο του (πιθανότατα καθώς του τελείωσαν τα καύσιμα), ενώ ο Ντόλαν υποστηρίζει ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Ζαχάρι κατέβασε με σπειροειδείς κινήσεις το αεροσκάφος μέχρι που συνετρίβη στον ωκεανό.
Πώς έκρυψε το αεροσκάφος από τα ραντάρ
Επίσης, κατά τους ίδιους, σκόπιμη ήταν και η ενέργεια του Ζαχάρι να «εξαφανίσει» το αεροπλάνο, να το κρύψει από τα ραντάρ, πριν το ρίξει.
Οπως υποστηρίζουν οι εμπειρογνώμονες, ο Ζαχάρι έκανε μια προσεκτική σειρά ελιγμών, ζιγκ ζαγκ, κινούμενος ακριβώς πάνω στα σύνορα της Μαλαισίας με την Ταϊλάνδη με σκοπό να μην τον πιάσουν τα ραντάρ, να εξαφανίσει την πτήση ΜΗ 370 για πάντα και μετά ανενόχλητος και χωρίς να καταγράφονται οι κινήσεις του να καταρρίψει το αεροσκάφος στον Ινδικό Ωκεανό, σε σημείο που ήξερε ότι δεν θα βρισκόταν ποτέ (και όντως δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά το δυστύχημα και παρά τις εκτεταμένες έρευνες .
Συγκεκριμένα, ο πιλότος και εκπαιδευτής Σάιμον Χάρντι υποστήριξε ότι ο Ζαχάρι απέφυγε τα στρατιωτικά ραντάρ μπαινοβγαίνοντας στα σύνορα της Μαλαισίας και της Ταϊλάνδης. «Καθώς το αεροσκάφος περνούσε από την περιοχή (έχοντας αλλάξει ρότα και ενώ τα συστήματα επικοινωνίας του αεροσκάφους με τους επίγειους καταγραφείς είναι κλειστά), κινούνταν ακριβώς πάνω στα σύνορα Μαλαισίας-Ταϊλάνδης,, μπαινοβγαίνοντας εναλλάξ μέσα στις δύο χώρες, με αποτέλεσμα οι ελεγκτές να μην ενοχλούνται από αυτό το μυστηριώδες αεροσκάφος, σκεπτόμενοι, αφενός ο Μαλαισιανός '''ανήκει στη δικαιοδοσία της Ταϊλάνδης'' και αφετέρου ο Ταϊλανδός ''ανήκει στη δικαιοδοσία της Μαλαισίας''. Αν μου ανέθετε κάποιος να εξαφανίσω ένα αεροσκάφος θα έκανα ακριβώς το ίδιο πράγμα».
«Το γεγονός ότι έκανε κινήσεις ακριβείας, πολύ προσεκτική δουλεία μπαινοβγαίνοντας στα σύνορα, φαίνεται από το γεγονός ότι δεν τον έπιασαν τα στρατιωτικά ραντάρ καμίας χώρας και ούτε η Ταϊλάνδη ούτε η Μαλαισία σήκωσαν πολεμικά αεροσκάφη για αναχαιτίσουν το Boeing 777, όπως συμβαίνει όταν τα ραντάρ πιάνουν ένα αεροπλάνο που δεν γνωρίζουν, ένα αεροπλάνο που δεν έπρεπε κανονικά να περνάει από αυτό το σημείο και δεν αποκρίνεται».
Η χαμένη πτήση της Malaysia
Το μαλαισιανό αεροσκάφος πραγματοποιούσε μια πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο, στις 8 Μαρτίου 2014 όταν χάθηκε, με 239 επιβαίνοντες.
Η ανάλυση των δορυφορικών δεδομένων έδειξε ότι συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό, δυτικά της Αυστραλίας, καθώς ξέμεινε από καύσιμα, χιλιάδες μίλια μακριά από τον αρχικό του προορισμό.
Ορισμένα από τα συντρίμμια του Boeing 777 της Malaysia ξεβράστηκαν στις παραλίες του Ινδικού Ωκεανού.
Να σημειωθεί ακόμη ότι συντρίμμια που βρέθηκαν στη Μοζαμβίκη είναι σχεδόν σίγουρο ότι ανήκουν στην εξαφανισμένη πτήση ΜΗ370.
Γιατί έκανε την περίεργη στροφή
Ο κ.Χάρντι υποστηρίζει ακόμη ότι με αυτό το σενάριο αποκαλύπτεται και κάτι ακόμη που παρέμενε ανεξήγητο μέχρι σήμερα: Γιατί ο πιλότος Ζαχάρι έκανε μια απότομη στροφή προς τα τα βορειοανατολικά. Οπως υποστηρίζει ο Χάρντι, ο πιλότος έκανε τη στροφή ενώ πετούσε ακριβώς πάνω από τη γενέθλια πόλη του, την Πενάνγκ. Ο Χάρντι υποστηρίζει ότι έκανε τη στροφή αυτή ως αποχαιρετισμό στην Πενάγκ πριν οδηγήσει το Boeing στον νοτιανατολικό Ινδικο Ωκεανό σε ένα σημείο όπου ήξερε ότι το αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να βρεθεί ποτέ.
«Το σκεφτόμουν για μεγάλο διάστημα, έψαχνα το λόγο για τον οποίο έκανε τη στροφή ο Ζαχάρι και σκεφτόμουν κάποια τεχνικά στοιχεία. Μετά από δυο μήνες σκέψης, βρήκα την απάντηση. Πιθανότατα η στροφή του προς τα αριστερά ήταν ένας μεγάλος συναισθηματικός αποχαιρετισμός στην γενέθλια πόλη του».
Γιατί μπορεί να έριξε το αεροσκάφος;
Ο πιλότος Ζαχάρι και ο συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους, θεωρήθηκαν ύποπτοι.
Από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά τη συντριβή υπήρχαν φήμες ότι ο γάμος του Ζαχάρι είχε προβλήματα και ότι αποφάσισε να ρίξε το αεροσκάφος γιατί η γυναίκα του είχε αποφασίσει να τον αφήσει.
Μια άλλη θεωρία υποστήριζε ότι έκανε αεροπειρατία στο δικό του αεροπλάνο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη φυλάκιση του αρχηγού της αντιπολίτευσης της Μαλαισίας Ανγουορ Ιμπραχίμ, με σκοπό να αποσταθεροποιήσει την κυβέρνηση του Ναγίμπ Ραζάκ.
Έξι ημέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370, οι αρχές έκαναν φύλλο και φτερό τα σπίτια του πιλότου και του συγκυβερνήτη στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας και κατάσχεσαν τους υπολογιστές τους, οι οποίοι περιείχαν στοιχεία που υποδεικνύουν ότι ο πιλότος Ζαχάρι είχε χρησιμοποιήσει λογισμικό προσομοίωσης πτήσης για να προετοιμαστεί για την αλλαγή πορείας του αεροσκάφους.
Οι αδελφές του Ζαχάρι είχαν επανειλημμένα αρνηθεί και τις δύο θεωρίες, υποστηρίζοντας ότι ο γάμος του δεν αντιμετώπιζε προβλήματα και ότι απλά δεν ήταν τόσο έξυπνος για να αποφύγει «όλους τους hi-tech δορυφόρους στον κόσμο».
Ο Τζον Ντόνσον, δικηγόρος που εκπροσωπεί εννιά οικογένειες θυμάτων της ΜΗ370 δήλωσε πρόσφατα στην News Corp Australia ότι υπάρχουν στοιχεία ότι το αεροσκάφος συνετρίβη εσκεμμένα. «Στην πτήση ΜΗ370 είχαμε έναν πιλότο που πετούσε από τη Μαλαισία στο Πεκίνο και ξαφνικά έκανε μια στροφή προς τα αριστερά. Τα αποδεικτικά στοιχεία ότι κάποιο μέλος του πληρώματος ευθύνεται για τη συντριβή του αεροσκάφους είναι πρόδηλα. Στην καμπίνα υπήρξε αποσυμπίεση, οι άνθρωποι πέθαναν από ασφυξία, ήταν μια προμελετημένη δολοφονία. Ήταν όλα σχεδιασμένα. Οι σοροί των νεκρών δεν βρέθηκαν ποτέ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)