Η παγκόσμια οικονομική κρίση συνεχίζει να πλήττει τη ναυτιλιακή
βιομηχανία και ιδιαίτερα την αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου, τα λεγόμενα
φορτηγά πλοία.
Σε αυτό το πεδίο σκληρού ανταγωνισμού, η ναυλαγορά έχει κατρακυλήσει στα επίπεδα της δεκαετίας του '80.
Πάντως όπως αναφέρει και το newmoney.gr στο ξηρό φορτίο ο ελληνικών συμφερόντων στόλος είναι πρωταγωνιστής. Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες ελέγχουν το 15,2% των πλοίων που αποτελούν τον παγκόσμιο στόλο των φορτηγών και το 15,1% της χωρητικότητας. Διοικούν στόλο από συνολικά 1.752 πλοία επί συνόλου 11.555 του παγκόσμιου στόλου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Marine Information Services, οι Έλληνες με ισχυρούς στόλους από φορτηγά πλοία είναι με βάση τον αριθμό πλοίων που διαχειρίζονται:
fpress.gr
Πάντως όπως αναφέρει και το newmoney.gr στο ξηρό φορτίο ο ελληνικών συμφερόντων στόλος είναι πρωταγωνιστής. Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες ελέγχουν το 15,2% των πλοίων που αποτελούν τον παγκόσμιο στόλο των φορτηγών και το 15,1% της χωρητικότητας. Διοικούν στόλο από συνολικά 1.752 πλοία επί συνόλου 11.555 του παγκόσμιου στόλου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Marine Information Services, οι Έλληνες με ισχυρούς στόλους από φορτηγά πλοία είναι με βάση τον αριθμό πλοίων που διαχειρίζονται:
- Πέτρος Παππάς με την Star Bulk με 77 πλοία
- Αγγελική Φράγκου με τη Navios έχει 71 πλοία
- Πήτερ Γεωργιόπουλος με την Genmar-Genco με 70
- Γιώργος Οικονόμου με την Cardif και την Dryships με 56
- Γιάννης Αγγελικούσης με 47 φορτηγά πλοία
- Συμεών Παληός με την Diana Shipping με 43 πλοία
- Θοδωρής Βενιάμης με την Golden Union και 39 φορτηγά
- Μάρκος Νομικός με την Nomikos A.M. Transworld Maritime με 37 πλοία,
- Πόλυς Βάσου Χατζηιωάνννου με την Safe Bulkers και 36 φορτηγά πλοία.
- Μιχάλης Γκιόκας με την Navarone Sa και 35 πλοία
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)