Πλάνα προετοιμασίας, προκειμένου να προλάβει τον αντίκτυπο που
προβλέπεται από το τεράστιο σκάνδαλο που ξέσπασε με την Volkswagen,
κάνει η Γερμανία.
Η Καγκελαρία εξετάζει το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν 6.000 προσωρινοί εργαζόμενοι του ομίλου στο «Kurzarbeit», το κυβερνητικό πρόγραμμα βραχυπρόθεσμης εργασίας, σύμφωνα με πληροφορίες της Bild, η οποία επικαλείται ανώνυμες κυβερνητικές πηγές.
Το σχέδιο επιτρέπει σε εταιρείες να διατηρήσουν θέσεις εργασίας μειώνοντας τις εργατικές ώρες όταν «πέφτει» ο όγκος εργασίας σε ένα εργοστάσιο, με την κυβέρνηση να αποζημιώνει τους εργαζόμενους για μέρος των μισθών που χάνουν.
Το Ομοσπονδιακό Γραφείο Εργασίας της Γερμανίας έχει αποκλείσει αυτή την ιδέα, την οποία ήδη έχει προωθήσει ο υπουργός Οικονομίας Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, καθώς
αντιδρά στη σκέψη να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα προσωρινοί εργαζόμενοι, οι οποίοι κανονικά θα αποκλείονταν από αυτό. Ομως, το Βερολίνο θέλει να είναι προετοιμασμένο για τις περικοπές στην Volkswagen.
Παραπαίοντας από το σκάνδαλο για τις εκπομπές ρύπων, η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι περικόπτει τα επενδυτικά πλάνα στο μεγαλύτερο τμήμα της κατά ένα δισ. ευρώ το χρόνο. Κάποιοι αναλυτές εκτιμούν ότι ο αντίκτυπος από το σάλο που προκλήθηκε θα κοστίσει στην Volkswagen ακόμη και 35 δισ. ευρώ, προκειμένου να καλυφθούν τα πρόστιμα, οι αγωγές και οι ανακλήσεις οχημάτων.
Η Καγκελαρία εξετάζει το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν 6.000 προσωρινοί εργαζόμενοι του ομίλου στο «Kurzarbeit», το κυβερνητικό πρόγραμμα βραχυπρόθεσμης εργασίας, σύμφωνα με πληροφορίες της Bild, η οποία επικαλείται ανώνυμες κυβερνητικές πηγές.
Το σχέδιο επιτρέπει σε εταιρείες να διατηρήσουν θέσεις εργασίας μειώνοντας τις εργατικές ώρες όταν «πέφτει» ο όγκος εργασίας σε ένα εργοστάσιο, με την κυβέρνηση να αποζημιώνει τους εργαζόμενους για μέρος των μισθών που χάνουν.
Το Ομοσπονδιακό Γραφείο Εργασίας της Γερμανίας έχει αποκλείσει αυτή την ιδέα, την οποία ήδη έχει προωθήσει ο υπουργός Οικονομίας Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, καθώς
αντιδρά στη σκέψη να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα προσωρινοί εργαζόμενοι, οι οποίοι κανονικά θα αποκλείονταν από αυτό. Ομως, το Βερολίνο θέλει να είναι προετοιμασμένο για τις περικοπές στην Volkswagen.
Παραπαίοντας από το σκάνδαλο για τις εκπομπές ρύπων, η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι περικόπτει τα επενδυτικά πλάνα στο μεγαλύτερο τμήμα της κατά ένα δισ. ευρώ το χρόνο. Κάποιοι αναλυτές εκτιμούν ότι ο αντίκτυπος από το σάλο που προκλήθηκε θα κοστίσει στην Volkswagen ακόμη και 35 δισ. ευρώ, προκειμένου να καλυφθούν τα πρόστιμα, οι αγωγές και οι ανακλήσεις οχημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)