Πριν γίνουν κυβέρνηση, Δρίτσας και Λαφαζάνης διαδήλωναν με τους εργαζομένους εναντίον του ξεπουλήματος των δύο λιμανιών
Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ τείνει να εξελιχθεί σε μεγάλο πρόβλημα για την κυβέρνηση, αφού οι θέσεις της μετεβλήθησαν από το Α στο Ω, αφήνοντας σύξυλα τα πολιτικά και κομματικά της στελέχη.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις πρόσφατες εκλογές της ΟΜΥΛΕ η παράταξη της ΠΑΣΚΕ (που δεν πρόσκειται πια στο επίσημο ΠΑΣΟΚ, όπως σε άλλους χώρους) πήρε το 70% των ψήφων, αφήνοντας τη συμμαχία
ΣΥΡΙΖΑ / ΑΝΕΛ στο 10%.
Αυτό ανησύχησε τις δυνάμεις ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά, οι οποίες συγκαλούν σήμερα ευρεία σύσκεψη στην αίθουσα του ΟΛΠ για τα θέματα της ιδιωτικοποίησης, με ομιλητές μεταξύ άλλων και τα στελέχη τους (κυρίως δικηγόροι) που πέρυσι προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της ιδιωτικοποίησης! Όπως είπε και ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γ. Γεωργακόπουλος, «πέρυσι στις πορείες μας κατά της ιδιωτικοποίησης στην πρώτη γραμμή κάτω από τα πανό ήταν ο Δρίτσας και ο Λαφαζάνης και τώρα κάνουμε πορεία εναντίον τους!».
Φυσικά η κυβέρνηση τα 'χει χάσει. Άλλα λέει ο Δρίτσας, άλλα ο Βαρουφάκης, άλλα, τη βδομάδα που πέρασε, ο Σταθάκης, άλλα ο Δραγασάκης και άλλα το ΤΑΙΠΕΔ, του οποίου ο πρόεδρος Στ. Πιτσιόρλας ακόμα αναμένει την κυβερνητική γραμμή, η οποία βολοδέρνει μεταξύ κρατισμού και νεοφιλελευθερισμού.
Το αστείο είναι ότι σε δέκα ημέρες θα έρθουν στον Πειραιά όλα οι εκπρόσωποι από τα ευρωπαϊκά λιμάνια (20-22 Μαΐου) για τη Γενική Συνέλευση και το Συνέδριο της Ένωσης Λιμένων Ευρώπης (ESPO), μαζί και η Επίτροπος Μεταφορών και στελέχη της ΕΕ, για να συζητήσουν για τα θέματα της Ευρωπαϊκής Λιμενικής Πολιτικής. Μεταξύ αυτών και ο εισηγητής του Κανονισμού της ΕΕ στο Ευρωκοινοβούλιο, που πέρυσι είχε πει ότι «η πώληση ενός ολόκληρου λιμανιού είναι πρωτόγνωρο για την Ευρωπαϊκή Ένωση γεγονός», ενώ για νομικές μάχες ετοιμάζονται λιμάνια της Β. Ευρώπης, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Ναυτικού Δικαίου, που θεωρούν ότι ο διαγωνισμός της ΝΔ που θέλει να συνεχίσει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι «μαϊμού» διαγωνισμός για την COSCO, που βλέπει τον Πειραιά ως ευκαιρία για να βαφτίζει τα κινέζικα προϊόντα ευρωπαϊκά και να τα προωθεί έτσι σε όλο τον κόσμο.
Το αστείο είναι ότι η πώληση του ΟΛΠ στην COSCO θεωρείται ότι είναι ιδιωτικοποίηση, όταν η COSCO είναι κρατική και επιδοτούμενη εταιρεία της Κίνας και ενώ μέχρι πέρυσι είχε ζημιές!
paron.gr
Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ τείνει να εξελιχθεί σε μεγάλο πρόβλημα για την κυβέρνηση, αφού οι θέσεις της μετεβλήθησαν από το Α στο Ω, αφήνοντας σύξυλα τα πολιτικά και κομματικά της στελέχη.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις πρόσφατες εκλογές της ΟΜΥΛΕ η παράταξη της ΠΑΣΚΕ (που δεν πρόσκειται πια στο επίσημο ΠΑΣΟΚ, όπως σε άλλους χώρους) πήρε το 70% των ψήφων, αφήνοντας τη συμμαχία
ΣΥΡΙΖΑ / ΑΝΕΛ στο 10%.
Αυτό ανησύχησε τις δυνάμεις ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά, οι οποίες συγκαλούν σήμερα ευρεία σύσκεψη στην αίθουσα του ΟΛΠ για τα θέματα της ιδιωτικοποίησης, με ομιλητές μεταξύ άλλων και τα στελέχη τους (κυρίως δικηγόροι) που πέρυσι προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της ιδιωτικοποίησης! Όπως είπε και ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γ. Γεωργακόπουλος, «πέρυσι στις πορείες μας κατά της ιδιωτικοποίησης στην πρώτη γραμμή κάτω από τα πανό ήταν ο Δρίτσας και ο Λαφαζάνης και τώρα κάνουμε πορεία εναντίον τους!».
Φυσικά η κυβέρνηση τα 'χει χάσει. Άλλα λέει ο Δρίτσας, άλλα ο Βαρουφάκης, άλλα, τη βδομάδα που πέρασε, ο Σταθάκης, άλλα ο Δραγασάκης και άλλα το ΤΑΙΠΕΔ, του οποίου ο πρόεδρος Στ. Πιτσιόρλας ακόμα αναμένει την κυβερνητική γραμμή, η οποία βολοδέρνει μεταξύ κρατισμού και νεοφιλελευθερισμού.
Το αστείο είναι ότι σε δέκα ημέρες θα έρθουν στον Πειραιά όλα οι εκπρόσωποι από τα ευρωπαϊκά λιμάνια (20-22 Μαΐου) για τη Γενική Συνέλευση και το Συνέδριο της Ένωσης Λιμένων Ευρώπης (ESPO), μαζί και η Επίτροπος Μεταφορών και στελέχη της ΕΕ, για να συζητήσουν για τα θέματα της Ευρωπαϊκής Λιμενικής Πολιτικής. Μεταξύ αυτών και ο εισηγητής του Κανονισμού της ΕΕ στο Ευρωκοινοβούλιο, που πέρυσι είχε πει ότι «η πώληση ενός ολόκληρου λιμανιού είναι πρωτόγνωρο για την Ευρωπαϊκή Ένωση γεγονός», ενώ για νομικές μάχες ετοιμάζονται λιμάνια της Β. Ευρώπης, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Ναυτικού Δικαίου, που θεωρούν ότι ο διαγωνισμός της ΝΔ που θέλει να συνεχίσει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι «μαϊμού» διαγωνισμός για την COSCO, που βλέπει τον Πειραιά ως ευκαιρία για να βαφτίζει τα κινέζικα προϊόντα ευρωπαϊκά και να τα προωθεί έτσι σε όλο τον κόσμο.
Το αστείο είναι ότι η πώληση του ΟΛΠ στην COSCO θεωρείται ότι είναι ιδιωτικοποίηση, όταν η COSCO είναι κρατική και επιδοτούμενη εταιρεία της Κίνας και ενώ μέχρι πέρυσι είχε ζημιές!
paron.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)