Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ…


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ» ΤΟΥ Δρ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ.

ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ – ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ 1. Απόφαση της Εκκλησίας του δήμου 2. Εκτέλεση δημοσίου έργου για δημόσια ωφέλεια 3. Σύμβαση εκτελέσεως του έργου 4. Ο ανάδοχος υποχρεούται πριν από την κατάληψη των χωρίων να καταβάλη την αποζημίωση των ιδιοκτητών των.



ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ Κάμψη, επίσης, της συνταγματικής αρχής της προστασίας της κυριότητος προβλεπόταν από το Αττικό Δίκαιο υπό τους αυτούς όρους και προϋποθέσεις, που προβλέπονται και από το ισχύον Σύνταγμά μας (άρθρ. 17, παρ. 2), δηλαδή για απόδεδειγμένη δημόσια ωφέλεια και πάντοτε αφού προηγηθή η πλήρης αποζημίωση των ιδιοκτητών των απαλλοτριούμενων ακινήτων. Τούτο μας αποκαλύπτει στήλη του 4ου αι. π.Χ., με αριθμό ΕΜ 11533 ( Επιγραφικό Μουσείο), στην οποία καταγράφεται σύμβαση εκτελέσεως δημοσίου έργου, με οιονεί αυτοχρηματοδότηση δια της επί δεκαετία εκμεταλλεύσεως τούτου υπό του εργολάβου! Εν περιλήψει έχει ώς εξής: « Κατά τάδε Χαιρεφάνης επαγγέλλεται Ερετριεύσιν. Εξάξειν (ύδατα) και ξηράν ποιήσειν την λίμνην την εν Πέτχαις, Αυτός τα αναλώματα παρέχων εις την εξαγωγήν…………… Επειδάν δε εξαγάγη την λίμνην, καρπιζέσθω την γην της λίμνης τριάκοντα ταλάντων μισθωθείσαν δέκα έτη υποτελέων τη πόλει μίσθωμα…….. Και εξέστω δε Χαιρεφάνει και εν τοις ιδιωτικοίς χωρίοις ποιείν τω υπονόμω, αλλά ταύτας μη ποιείτω πλην δια του χωρίου ούπερ και πρότερον την τιμήν δώ». Δηλαδή: «Συμφωνούνται μεταξύ του Χαιρεφάνη και του δήμου των  Ερετριέων τα ακόλουθα: Ο πρώτος των συμβαλλομένων αναλαμβάνει συμβατικώς την υποχρέωση να εξαγάγη το νερό από τη λίμνη στις  Πτέχες και να την αποξηράνη με δικές του δαπάνες… Όταν δε αποξηράνη τη λίμνη, να νέμεται τα παραγόμενα με την γεωργική εκμετάλλευση του εδάφους της προϊόντα δια μισθώσεως για δέκα χρόνια, καταβάλλοντας ετήσιο μίσθωμα στην πόλη τριάντα τάλαντα… Με απόφαση της Βουλής των Ερετριέων και βάσει της παρούσης συμβάσεως ε π ι τ ρ έ π ε τ α ι    σ τ ο ν    α ν ά δ ο χ ο    τ ο υ    έ ρ γ ο υ    Χ α ι ρ ε φ ά ν η    να    ε ι σ έ ρ χ ε τ α ι    σ ε    ι δ ι ω τ ι κ ά   κ τ ή μ α τ α    κ α ι    ν α    κ α τ α σ κ ε υ ά ζ ε ι    φ ρ ε ά τ ι α      τ ο υ    α π ο χ ε τ ε υ τ ι κ ο ύ   α γ ω γ ο ύ,   υ π ό    τ ο ν    α π α ρ α ί τ η τ ο    ό μ ω ς    ό ρ ο    τ η ς    π ρ ο η γ ο υ μ έ ν η ς    α π ‘    α υ τ ό ν     τ η ς    κ α τ α β ο λ ή ς    α π ο ζ η μ ι ώ σ ε ω ς    α π α γ ο ρ ε υ ο μ έ ν η ς   π ρ ο η γ ο υ μ έ ν ω ς    τ η ς    κ α τ α λ ή ψ ε ω ς    τ ω ν    α π ό    τ ο υ ς    ν ο μ ί μ ο υς   δ ι κ α ι ο ύ χ ο υ ς    τ ω ν».

Η δημοσία και «ιερά» γη ήταν αναπαλλοτρίωση. Μόνον προς εκμετάλλευση, «μίσθωσιν», κατόπιν δημοπρασιών, εξεχωρείτο σε ιδιώτες.
http://www.kyroslawoffices.gr/πωσ-αντιμετωπιζαν-στην-αρχαια-ελλαδα/


ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ

Αυτό το βιβλίο όπου προτείνω να αποκτήσετε δεν πρόκειται για διαφήμιση, είναι το μοναδικό, τόσο στην Ελληνική όσο και στη διεθνή βιβλιογραφία, που: 
  • κωδικοποιεί «τα των Ελλήνων νόμιμα» η «πανελλάνων Νόμον», δηλαδή τον Ηθικόν Νομοκανόνα των Πανελλήνων, αναλλοιώτως, σχεδόν, ισχύοντα μέχρι και σήμερα.
  • «ενωτίζεται» και καταγράφει, με ενδελεχή επιστημονική τεκμηρίωση δια των ad hoc παραπομπών στις πηγές αντλήσεως των πληροφοριών απο την Αγιά Γραφή των Ελλήνων (την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία), την«βοώσαν σιωπήν» των μεγαλοφυεστέρων ανδρών της ανθρωπότητος, που πρώτοι συνέλαβαν, προσδιόρισαν και διετύπωσαν κατά τον ενεργέστερο τρόπο τις διαιώνιες και καθολικής ισχύος δικαιικές αρχές και τα νομικά αξιώματα, που συνιστούν τον φέροντα οργανισμό του οικοδομήματος του Δικαίου.
  • αναδομεί, με το πλούσιο δικαιικό υλικό, που βρίσκεται διάσπαρτο στα ιερά κείμενα των έργων τους και στα περισωθέντα «φθεγγόμενα» θραύσματα των αρχαιελληνικών νομοθεσιών, το Αττικό Δίκαιο, και συγκεκριμένως:
    - Το Σύνταγμα της Αθηναίων Πολιτείας
    - Τον «Φονικόν Νόμον» - Το Ποινικό Δίκαιό της
    - Το Δικονομικό Δίκαιό της
    - Τους Δικονομικούς Όρους της
  • ανατρέπει και καταρρίπτει το διαχρονικό εξουσιαστικό και ακαδημαϊκό δόγμα περί αμελητέας, αν όχι ανύπαρκτης, συνεισφοράς της Ελληνικής Αρχαιότητος στόν Δυτικό Νομικό Πολιτισμό και αποκαθιστά, με συστηματική συγκριτική έρευνα του Ελληνικού και Ρωμαϊκού Δικαίου και του νομικού και πολιτικού πολιτισμού της Ελλάδος και της Ρώμης, αλλά και με την επίκληση και κατάθεση των μαρτυριών και ομολογιών των επιφανεστέρων ανδρών της τελευταίας -ιστορικών, νομοϊστόρων και νομομαθών ιδίως- μιάν αλήθεια άγνωστη η αγνοημένη η θαμμένη!
    Δηλαδή, ότι:
    ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΩΣ ΕΝΝΟΙΑ, ΩΣ ΑΞΙΑ, ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΔΩΡΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.
    Δρ.Παναγιώτης Ι. Κυριακόπουλος
    Δικηγόρος – Φιλόλογος

    ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Ε.Π.Ε.
    Σόλωνος120 Αθήνα,Τ.Κ. 10681
    http://www.synekdot.gr/

Το είδαμε στο: 
http://justiceforgreece.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)