Ως δικαιολογία χρησιμοποιείται η απεργία της ΠΝΟ, καταγγέλλει το ΙΝΚΑ
Ως δικαιολογία για ανατιμήσεις στις τιμές των υγρών καυσίμων χρησιμοποιείται η απεργία της ΠΝΟ, όπως καταγγέλλει το Ινστιτούτο Καταναλωτών (Νέο ΙΝΚΑ).
Σε ανακοίνωση της οργάνωσης των καταναλωτών σημειώνεται ότι «συνεχώς φτάνουν οι πληροφορίες για πέρα ως πέρα αδικαιολόγητες αυξήσεις των τιμών της βενζίνης στη νησιωτική χώρα. Επίσημη αιτιολογία δεν υπάρχει, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι η πρόφαση αυτή την φορά είναι η απεργία των ναυτικών, η απεργία της Π.Ν.Ο. και τελικά η αμόλυβδη βενζίνη σε πρατήρια σε πολλά νησιά της χώρας (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και Ιόνιο) διαμορφώνεται πάνω από 2 ευρώ το λίτρο».
Η οργάνωση ζητάει «να σταματήσει η αδιαφορία και ανικανότητα του ανύπαρκτου κράτους των αγορών» συμπληρώνει την εκτίμησή της ότι: «οι αγορές δεν αυτορυθμίζονται, απλά κερδοσκοπούν» και σχολιάζει ότι: «η επίκληση της απεργίας της Π.Ν.Ο. ως λόγου αύξησης των τιμών είναι ευνόητο ότι δεν μπορεί καν να διατυπωθεί».
Κατά το νέο ΙΝΚΑ, η επιβολή εμπάργκο στο ιρανικό πετρέλαιο και όσα ακολούθησαν αποτελούν μία ακόμα ακραία απόδειξη της ακραίας κερδοσκοπικής ανεξέλεγκτης τάσης των αγορών και σημειώνει ότι «πέρα από την διεθνή κερδοσκοπία, υπάρχει και η ντόπια.
Δισεκατομμύρια ευρώ είναι το ετήσιο κόστος της λαθρεμπορίας, δισεκατομμύρια ευρώ το κόστος της αισχροκέρδειας σε κάθε επίπεδο από την παραγωγή ως την κατανάλωση. Δισεκατομμύρια η κρατική αισχροκέρδεια με τους φόρους.
Δισεκατομμύρια το κόστος στην παραγωγή και στην έλλειψη ανταγωνιστικότητας, τεράστιο το κοινωνικό και οικονομικό έλλειμμα που προκαλούν οι τιμές των καυσίμων στην χώρα. Εν τέλει, η Ελλάδα, μεσοσταθμικά από το 2010, είναι η χώρα με τις υψηλότερες τιμές καυσίμων στον πλανήτη».
ΠΗΓΗ
Σε ανακοίνωση της οργάνωσης των καταναλωτών σημειώνεται ότι «συνεχώς φτάνουν οι πληροφορίες για πέρα ως πέρα αδικαιολόγητες αυξήσεις των τιμών της βενζίνης στη νησιωτική χώρα. Επίσημη αιτιολογία δεν υπάρχει, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι η πρόφαση αυτή την φορά είναι η απεργία των ναυτικών, η απεργία της Π.Ν.Ο. και τελικά η αμόλυβδη βενζίνη σε πρατήρια σε πολλά νησιά της χώρας (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και Ιόνιο) διαμορφώνεται πάνω από 2 ευρώ το λίτρο».
Η οργάνωση ζητάει «να σταματήσει η αδιαφορία και ανικανότητα του ανύπαρκτου κράτους των αγορών» συμπληρώνει την εκτίμησή της ότι: «οι αγορές δεν αυτορυθμίζονται, απλά κερδοσκοπούν» και σχολιάζει ότι: «η επίκληση της απεργίας της Π.Ν.Ο. ως λόγου αύξησης των τιμών είναι ευνόητο ότι δεν μπορεί καν να διατυπωθεί».
Κατά το νέο ΙΝΚΑ, η επιβολή εμπάργκο στο ιρανικό πετρέλαιο και όσα ακολούθησαν αποτελούν μία ακόμα ακραία απόδειξη της ακραίας κερδοσκοπικής ανεξέλεγκτης τάσης των αγορών και σημειώνει ότι «πέρα από την διεθνή κερδοσκοπία, υπάρχει και η ντόπια.
Δισεκατομμύρια ευρώ είναι το ετήσιο κόστος της λαθρεμπορίας, δισεκατομμύρια ευρώ το κόστος της αισχροκέρδειας σε κάθε επίπεδο από την παραγωγή ως την κατανάλωση. Δισεκατομμύρια η κρατική αισχροκέρδεια με τους φόρους.
Δισεκατομμύρια το κόστος στην παραγωγή και στην έλλειψη ανταγωνιστικότητας, τεράστιο το κοινωνικό και οικονομικό έλλειμμα που προκαλούν οι τιμές των καυσίμων στην χώρα. Εν τέλει, η Ελλάδα, μεσοσταθμικά από το 2010, είναι η χώρα με τις υψηλότερες τιμές καυσίμων στον πλανήτη».
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)