Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΙ ΠΑΤΡΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

(4 ὧρες μέσῳ Ἀγρινίου – Καρδίτσας-Παραμεγδόβιος ὁδός)
ΣΥΣΤΑΣΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ
Ἡ «Φωτεινὴ Γραμμή» δὲν ἔχει μονομέρεια. Ἀναφέρεται σὲ ὅλα τὰ ἐνδιαφέροντα τῆς ζωῆς. Ἀγωνίζεται νὰ ἐπαινῇ τὸ καλό, ὁποθενδήποτε καὶ ἐὰν προέρχεται καὶ νὰ στηλιτεύῃ τὸ κακὸ μετὰ διακρίσως χωρὶς νὰ λασπολογῇ.
Πιστεύοντες ὅτι ἐπιβάλλεται νὰ ἐπανέλθωμεν στὶς ρίζες μας γιὰ νὰ δυνάμεθα καὶ πολλοὶ ἀπὸ ἐμᾶς νὰ ἐπιστρέψωμε στὰ χωριά μας, φρονοῦμε, ὅτι πρέπει νὰ δημιουργηθοῦν καὶ ἔργα ὑποδομῆς καὶ νὰ προστατευθῇ καὶ τὸ περιβάλλον ἐμπράκτως καὶ ὄχι θεωρητικῶς. Πρὸς τοῦτο δημοσιεύομε τὸ παρὸν ἄρθρο μας «ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΙ ΠΑΤΡΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ», τὸ ὁποῖο θὰ δημοσιευθῇ καὶ στὸ τεῦχος 50 τῆς «Φωτεινῆς Γραμμῆς».

Ἐπιστολὴ ὑπ᾿ ἀριθμ. 273/16.3.2012 
1. Ἐὰν ὑπῆρχε σύνεσι, ἦθος ἐργασίας, εὐσυνειδησία, δικαιοσύνη, ἐντιμότης, εὐπρέπεια, εὐποιΐα καὶ προπαντὸς ἄκρα ἀνιδιοτέλεια, τότε θὰ ἐνδιαφέροντο οἱ ἰθύνοντες νὰ γίνωνται ἔργα ὑποδομῆς γιὰ τὸ σύνολο καὶ ὄχι ἐκεῖ ὅπου ἔχουν ἐξασφαλίσει «στρατιά» ψηφοφόρων ἤ τεράστιες «μίζες». Τότε μὲ ὀρθὴ ἱεράρχησι τῶν ἀναγκῶν καὶ τὴν χρηστὴ διαχείρισι τῶν ἐσόδων, θὰ εἴχαμε πολλὰ ἐγγειοβελτιωτικὰ καὶ ἔργα ὑποδομῆς, πλήρη ἀπασχόλησι, παραγωγικότητα, δημιουργία πλούτου, οἰκονομία στὰ καύσιμα καὶ τὶς ἐργατοῶρες, καθαρὸ περιβάλλον καὶ πολλὰ ἄλλα θετικά. Μὲ τὸ ὀρθὸ «νοικοκύρευμα» τῶν ἐσόδων καὶ τῶν δαπανῶν, ὄχι μόνον δὲν θὰ παρίστατο ἀνάγκη νὰ συνάπτωμε συνεχῶς νέα «θαλασσοδάνεια», ἀλλὰ θὰ ἐπερίσσευαν καὶ ἐθνικοὶ πόροι, γιὰ νὰ ἀξιοποιῶνται καὶ τὰ ὑπόλοιπα ποσὰ ἀπὸ τὰ εὐρωπαϊκὰ κονδύλια καὶ δὲν θὰ ἐχάνοντο ὑπὲρ ἄλλων χωρῶν, οἱ ὁποῖες ἀξιοποιοῦν τὰ ἰδικά τους χρηματικὰ «πακέτα».
2. Δυστυχῶς ὅμως φαῦλοι, ἀνίκανοι καὶ ἀνεγκέφαλοι «πολιτικάντηδες» ἐδημιούργησαν τὴν ἄκρως καταστρεπτικὴ ἀστυφιλία καὶ γιὰ νὰ ἀπασχοληθοῦν ὅλα τὰ ἑκατομμύρια ἀτόμων, ποὺ συνεσωρεύθησαν στὴν Ἀττική, τὴν ἀποπνυκτικὴ «χαβούζα», ἐδημιουργοῦσαν συνεχῶς ὑποτυπώδεις καὶ σαθρὲς παραγωγικὲς μονάδες καὶ πολλαπλάσιες ὀργανικὲς θέσεις στὸ Κράτος καὶ τοὺς κρατικοὺς ὀργανισμούς, γιὰ νὰ «βολεύουν» τὶς «στρατιές», ποὺ ἐγκατέλειπαν τὴν ὕπαιθρο καὶ γιὰ νὰ ἔχουν ἐξασφαλίσει οἱ «πολιτικάντηδες», διὰ τοῦ πελατειακοῦ κράτους, τὴν ἐπανεκλογή τους.
3. Στὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα ἐλάχιστες ἐπενδύσεις ἐγένοντο, ἰδίως ἀπὸ «ἀετονύχηδες» καὶ «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς μὲ ἄφθονα χαμηλότοκα δάνεια καὶ πονηρὲς ὑπερτιμολογήσεις γιὰ «λαδώματα» καὶ λοιπὲς ἐκδουλεύσεις πρὸς τοὺς ἰθύνοντες Ὑπουργείων, Τραπεζῶν κ.λπ. καὶ τοιουτοτρόπως οἱ προχειρότατες αὐτὲς ἐπενδύσεις ἀπέβησαν ἀντιπαραγωγικὲς καὶ ζημιογόνες καὶ ἐκ τῶν προτέρων ἦσαν καταδικασμένες νὰ ἀποτύχουν. Τοιουτοτρόπως ἐδημιουργοῦντο στρατιὲς ἀνέργων καὶ ἄπειρες καταχρεωμένες βιομηχανικὲς καὶ παραγωγικὲς μονάδες, ποὺ δὲν ἐπλήρωναν, ὄχι μόνον τοὺς φόρους τους καὶ τὶς ἀσφαλιστικὲς εἰσφορές, ἀλλὰ οὐδὲ καὶ αὐτὲς τὶς Τρἀπεζες, τοὺς προμηθευτές τους καὶ τὸ ἐργατοϋπαλληλικὸ προσωπικό, ἐπιβαρύνοντες-ζημιώνοντες τοιουτοτρόπως τὸ κοινωνικὸ σύνολο. Τὸ σαθρὸ καὶ διεφθαρμένο κατεστημένο ἐβράβευε μὲ τὸ ἀζημίωτο ὅλους αὐτούς, ποὺ δολίως ἐπτώχευαν τὶς ἐπιχειρήσεις τους ἐξασφαλίζοντες διὰ βίου τὰ τέκνα τους, ἐγγόνους τους καὶ δισέγγονά τους...

4. Ὅπως ἐγράψαμε καὶ στὴν Φωτεινὴ Γραμμή, τεῦχος 48, σελ. 57 τὴν ΜΟΜΑ, ποὺ κατεσκεύαζεν ἔργα ὑποδομῆς, ἀρίστης ἀντοχῆς καὶ λίαν εὐνοϊκῶς, τὴν κατήργησαν οἱ πανοῦργοι πολιτικοί μας, γιὰ νὰ διευκολύνουν «ἀετονύχηδες» καὶ «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς «ἡμετέρους», οἱ ὁποῖοι διαθέτουν καὶ Μέσα Μαζικῆς Ἐνημερώσεως. Τοιουτοτρόπως ἐλάχιστα ἐγγειοβελτιωτικὰ ἔργα ἐγένοντο στὴν ἐπαρχία καὶ στὰ ἀστικὰ κέντρα λίαν εὐτελῆ ἀλλὰ πανάκριβα.
5. Παραδείγματος χάριν ἐσπαταλοῦσαν πολλαπλάσια ποσὰ γιὰ νὰ «βολεύουν» τὸν συρφετό τους μὲ τὶς κομματικὲς ταυτότητες καὶ τὶς φατρίες τῶν συνδικαλιστικῶν παρατάξεών τους. Ἀκόμη καὶ στὸν Ο.Σ.Ε. μὲ ὑψηλόλατες ἀποδοχὲς τῶν μὴ ἐργαζομένων ἀλλὰ «περιεργαζομένων» δὲν ἀνέπτυσσον σωστὸ σιδηροδρομικὸ δίκτυο γιὰ νὰ μεταφέρωνται τὰ διάφορα ἀγαθὰ διὰ τῶν σταθερῶν τροχιῶν μὲ εὐνοϊκὸ κόμιστρο ἀπὸ ὅλη τὴν Ἑλλάδα, ὡς π.χ. γεώμηλα (πατάτες) τοῦ Νευροκοπίου στὰ μεγάλα ἀστικὰ κέντρα καὶ στοὺς λιμένες, μὲ ἀποτέλεσμα ὄχι μόνον τὰ ἑλληνικὰ γεώμηλα νὰ μὴ ἐξάγωνται ἀλλὰ καὶ οἱ Ἕλληνες νὰ μὴ τρώγουν ἑλληνικὲς ἀλλὰ... αἰγυπτιακὲς πατάτες. Δηλαδὴ οἱ ἀνίκανοι καὶ ἀνεγκέφαλοι πολιτικοί μας διέλυσαν καὶ διὰ αὐτοῦ τοῦ τρόπου ἀκόμη καὶ τὴν γεωργία.
6. Ἐπίσης θὰ ἠδύνατο νὰ «ἀνθίσῃ» ἡ ἑλληνικὴ οἰκονομία διὰ τῆς ἀναπτύξεως κόμβων μεταφορᾶς τῶν ἀγροτικῶν καὶ λοιπῶν ἀγαθῶν ἀπὸ τὰ διάφορα νησιά, ὡς π.χ. ἀπὸ τὴν Κρήτη στοὺς κυριωτέρους λιμένες τῆς Ἑλλάδος, Θεσσαλονίκη, Ναύπλιο καὶ λοιπὰ καὶ ἀπὸ ἐκεῖ μὲ φορτηγὰ πρὸς τὶς διάφορες Εὐρωπαϊκὲς χῶρες.
Ἰδοὺ μία καινοτομία, ἡ ὁποία πρέπει νὰ προσφερθῆ στὰ πλαίσια ἑταιρικῆς κοινωνικῆς εὐθύνης τῶν ἑταιρειῶν, τῶν ὁποίων τὰ πλοῖα ἀναμένουν στὸν λιμένα τῶν Πατρῶν. Δύνανται νὰ μεταφέρουν ὅλα τὰ φορτηγὰ ἀπὸ Κόρινθο διὰ Πάτρα ἀκτοπλοϊκῶς, ὥστε νὰ ἀποσυμφορηθῇ ὁ λιμὴν Πειραιῶς καὶ οἱ ἐθνικὲς ὁδοὶ καὶ νὰ ἐλαφρυνθῇ ἡ Ἀθηνῶν-Πατρῶν, νὰ μηδενισθοῦν τὰ ἀτυχήματα, νὰ ἐκπέμπωνται ὀλιγώτερα καυσαέρια στὸ περιβάλλον καὶ νὰ ἔχωμε τεράστιες μειώσεις κόστους.
Ἀναγκαῖες ἀκτοπλοϊκὲς γραμμὲς γιὰ τὴν ἑλληνικὴ οἰκονομία:
α.ΡΕΘΥΜΝΟΝ-ΛΑΥΡΙΟΝ-ΘΕΣ/ΚΗ, ΒΟΛΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ
β. ΡΑΦΗΝΑ-ΚΑΡΥΣΤΟΣ-ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΜΥ­ΡΙΝΑ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΙΣ
γ. ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΚΑΡΠΑΘΟΣ-ΡΟΔΟΣ-ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-
ΜΥΤΙΛΗΝΗ
δ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΙΣ ΠΡΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
ε. ΣΟΥΔΑ-ΝΑΥΠΛΙΟΝ
στ.ΣΟΥΔΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΙΤΑΛΙΑ
ζ. ΣΟΥΔΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΜΑΣΣΑΛΙΑ
7. Εἰς τὸ τεῦχος 33, σελ. 79-95, ἐδημοσιεύσαμε ἄρθρο, νὰ μὴ μετατραπῇ ἡ ὅλη ἔκτασις τοῦ παλαιοῦ Ἀεροδρομίου στὸ Ἑλληνικό, ἡ βάσι Πολεμικῆς Ἀεροπορίας καὶ ἡ τέως Ἀμερικανικὴ βάσι σὲ Μητροπολιτικὸ Πάρκο, διότι οἱ πέριξ περιοχὲς διαθέτουν ἄριστες ὑποδομὲς καὶ οἰκοδομὲς καὶ ἔχουν πνεύμονες ὀξυγόνου, τὸν Ὑμηττὸ καὶ τὴν θάλασσα.
Ἀντιθέτως ἕν μέρος τῶν ἐν λόγῳ ἐκτάσεων ἔπρεπε νὰ πωληθοῦν γιὰ πολυτελεῖς κατοικίες καὶ τὰ τεράστια ἔσοδα ἐκ τῶν ἐν λόγῳ δομουμένων ἐκτάσεων νὰ διετίθεντο γιὰ ἔργα ὑποδομῆς στὴν δυτικὴ Ἀττική, ὅπου οἱ πολυπληθέστατοι κάτοικοι «κολυμβοῦν» τὸ μὲν φθινόπωρο, χειμῶνα στὴν λάσπη, τὸ δὲ θέρος ὑφίστανται τὰ κυνικὰ καύματα. Ἐπίσης νὰ ἐγένοντο καὶ ἔργα ὑποδομῆς στὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα.
Δυστυχῶς ὅμως ἀκόμη καὶ οἱ πτωχοὶ Δῆμοι τῆς Δυτικῆς Ἀττικῆς, ὅπου ἐπλειοψήφουν οἱ ἀριστερίζοντες καὶ οἱ σοσιαλίζοντες, ἠκολούθησαν τὴν «τυφλή» κομματικὴ γραμμή τους καὶ δὲν ἀντέδρασαν, παρ᾿ ὅλον ὅτι θὰ ἐπωφελοῦντο.
Ὅταν ὅμως ὁ Πρόεδρος τῆς Διεθνοῦς Σοσιαλιστικῆς εἶπε, νὰ ἐκποιηθοῦν οἱ ἐκτάσεις τοῦ Ἑλληνικοῦ, ἐσυμφώνησαν κατ’ ἀρχὴν, μὲ ἐπενδύσεις Κατάρ καὶ οἱ ἀριστερίζοντες καὶ οἱ σοσιαλίζοντες Δῆμοι...
Παρὰ ταῦτα ὅμως ἄνθρακες ὁ θησαυρός...
Τότε θὰ ἐπωλοῦντο οἱ ἐκτάσεις στὸ Ἑλληνικὸ σὲ δεκαπλάσιες καὶ ἑκατονταπλάσιες τιμὲς ἀπ᾿ ὅ,τι σήμερα. Διότι σήμερα ἔχουν εὐτελισθῆ τόσο πολὺ καὶ θὰ ἔλθουν «ἀετονύχηδες» καὶ «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἐξαγάγει τὰ χρήματά τους ὁμοῦ μετὰ ξένων ἀπλήστων τοκογλύφων, νὰ μᾶς τὰ ἁρπάξουν ἀντὶ «πινακίου φακῆς», ὄχι μόνον τὰ οἰκόπεδα, ἀλλὰ καὶ ὅλεςς τὶς ἄλλες βιοτεχνίες, βιομηχανίες καὶ τοὺς λίαν ἐπικερδεῖς τομεῖς.
8. Παρ᾿ ὅλον ὅτι οἱ ἀχρεῖοι καὶ ἀνεγκέφαλοι πολιτικοὶ μᾶς ἐξώθησαν στὸ χεῖλος τῆς ἀβύσσου, ἐν τούτοις θὰ ἔπρεπε νὰ ἀντιδράσωμε καὶ οἱ κατὰ τόπους φορεῖς τῆς Τοπικῆς Αὐτοδιοικήσεως καὶ οἱ κάτοικοι νὰ ὀργανωθοῦν καὶ νὰ πρωτοστατήσουν γιὰ δημιουργία ἐγγειοβελτιωτικῶν ἔργων ἐπ᾿ ὠφελείᾳ τοῦ συνόλου καὶ ὄχι μόνο ἀπλήστων καὶ ἰδιοτελῶν ἀνθρώπων.
9. Παραδείγματος χάριν, θὰ ἠδύναντο οἱ ἐπαγγελματίες καὶ ὅλοι ἐν γένει οἱ κάτοικοι νὰ ἐκκινοῦν ἀπὸ Θεσσαλονίκη, Λάρισσα, Καρδίτσα, Νεράϊδα, Μαυρομμάτα, Δάφνη, Κερασοχῶρι, Κρέντη, Δυτικὴ γέφυρα Λίμνης Κρεμαστῶν, Ἀγρίνιο, ὥστε νὰ φθάνουν στὴν Πάτρα ἐντὸς 4 ὡρῶν περίπου καὶ ἀντιστοίχως ἀπὸ Πάτρα γιὰ Θεσ/νίκη μέσῳ τῆς ἰδίας διαδρομῆς.
Κρινάκι, ἕνα ἀπὸ τὰ σπάνια καὶ πολὺ ὅμορφα φυτά,
ποὺ συναντῶνται πλησίον τοῦ χωριοῦ Μαυρομμάτα.
10. Ἐπὶ τοῦ παρόντος, μὲ λίγα ἔξοδα καὶ πρακτικὸ τρόπο, ἀπὸ τὴν Μαυρομμάτα Εὐρυτανίας μέχρι τὴν Νεράϊδα Καρδίτσης (18 χλμ.) νὰ ἐπιστρατευθοῦν τὰ μηχανήματα τῆς Περιφερείας, νὰ ὁμαλοποήσουν τοὺς δρόμους, νὰ τοὺς διαπλατύνουν, νὰ ἐπιστρωθοῦν μὲ χαλίκι καὶ στουρναρόχωμα στὶς θέσεις, ὅπου τοὺς φθινοπωρινοὺς καὶ χειμερινοὺς μῆνες στὸν ποταμὸ Μέγδοβα ρέουν πολλὰ ὕδατα, νὰ γίνουν ἐκσκαφὲς γιὰ νὰ τοποθετηθοῦν μεγάλα «κιούγκια» (μεγάλοι σωλῆνες μήκους 6 μέτρων καὶ διαμέτρου 2 μέτρων), νὰ γίνουν σκάμματα, νὰ πέσῃ σκυρόδεμα στὸ κάτω μέρος καὶ πρὸς τὴν φορὰ τῆς ροῆς τοῦ ὕδατος, γιὰ νὰ μὴ «γλείφῃ» τὸ νερὸ καὶ παρασυρθοῦν τὰ κιούγκια, καὶ ἐπάνω στὰ κιούγκια νὰ τοποθετηθοῦν χαλύβδινοι ράβδοι 22 χιλιοστῶν καὶ 6 μέτρων μήκους, νὰ συνδεθοῦν μεταξύ τους καὶ νὰ πέσῃ καὶ ἐκεῖ σκυρόδεμα, οὕτως ὥστε νὰ εἶναι ἀτράνταχτα τὰ ἐν λόγῳ κιούγκια καὶ νὰ δύνανται νὰ περνοῦν ἀκόμη καὶ τριαξονικὰ φορτηγά. (μέχρι νὰ γίνουν αὐτά, ἀπὸ 15.5 ἕως 15.11. ἠμπορεῖ νὰ χρησιμοποιῆται καὶ τώρα ἡ ὁδὸς αὐτή).
Ὁ Μέγδοβας Ποταμὸς
11. Ἐὰν μετανοήσωμε καὶ ἑλκύσωμε τὸ θεῖο ἔλεος καὶ δὲν καταποντισθῶμε καὶ ἀναδειχθοῦν χρηστοὶ ἄρχοντες ἀργότερον, τότε ἄς βάλουν κολῶνες καὶ ἄς φαρδύνῃ καὶ ἡ ἐν λόγῳ γέφυρα, γιὰ νὰ δύνανται νὰ περνοῦν διασταυρούμενα φορτηγά, λεωφορεῖα καὶ λοιπὰ αὐτοκίνητα.
12. Μὲ τέτοια ἔργα ὑποδομῆς θὰ ὠφεληθῇ τὰ μέγιστα ἡ ὕπαιθρος, ἡ οἰκονομία καὶ ἐν γένει τὸ σύνολο τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ.
13. Συγχαίρομε ἐκ μέσης καρδίας τὸν κ. Χρῆστον Γεωργίου καὶ τοὺς λοιποὺς τῆς ἐθελοντικῆς Πανελληνίας Πρωτοβουλίαςγιὰ νὰ ἐπιτευχθῇ ἡ διέλευσι τῶν Ἑλλήνων ἀπὸ Θεσσαλονίκη, Λάρισσα, Καρδίτσα, Νεράϊδα, Μαυρομμάτα, Δάφνη, Κερασοχῶρι, Κρέντη, Δυτικὴ γέφυρα Λίμνης Κρεμαστῶν, Ἀγρίνιοδιὰ Πάτρακαὶ φρονοῦμε ὅτι τὴν ἐν λόγῳ πρωτοβουλία ὀφείλομε νὰ τὴν στηρίζωμε συνεχῶς μέχρι ποὺ νὰ πραγματοποιηθῇ.
14. Παρακαλοῦμε ὅλους τοὺς φίλους μὲ κάθε μέσο νὰ διαδώσουν τὴν ἰδέα αὐτή, γιὰ νὰ ἀναγκασθοῦν καὶ οἱ ἰθύνοντες νὰ «ξυπνήσουν» καὶ νὰ «κυττοῦν» ἐπιτέλους τὸ γενικὸ συμφέρον καὶ ὄχι τὸ ἀτομικό τους καὶ τῶν ἐντελοδόχων τους.
             
15. Προσκαλοῦμε καὶ ἄλλους φίλους νὰ προστεθοῦν στοὺς ἐθελοντὲς τῆς Πανελληνίου αὐτῆς πρωτοβουλίας, γιὰ νὰ ἐπιτευχθῆ τὸ ἔργο συντομώτερον.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΗΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


Εστάλη από:http://www.fotgrammi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)