Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Είμαι Έλληνας - Ακούστε το νέο τραγούδι και νιώστε υπερήφανοι!

Είμαι Έλληνας - Ακούστε το νέο τραγούδι και νιώστε υπερήφανοι!Ακούστε ένα καινούριο πολύ όμορφο τραγούδι για την Ελλάδα.
Τίτλος του είναι "Είμαι Έλληνας". Μουσική - ερμηνεία : Νίκος Δρυμούσης, στίχοι: Νίκος Θεοδωρόπουλος Από το έργο: "Τα τραγούδια της κρίσης", ενορχήστρωση: 

Νίκος Δρυμούσης
Ήρθαν μέρα μεσημέρι
και μας πιάσανε στον ύπνο
θέλουνε να βάλουν χέρι
στης πανσέληνου το λίκνο
και στου ήλιου το σεργιάνι
χέρι, θέλουν μα δεν πιάνει!


Είμαι Έλληνας γαμώτο!!
από το βορρά στο νότο
κι απ' ανατολή σε δύση
στους αιώνες έχω ζήσει!
-Δεν θα μ' αφανίσει η κρίση!

Θέλουν θάλασσα και ήλιο
θέλουν δρόμους και λιμάνια
ψάξανε μες στην υφήλιο
που να βρουν υπερηφάνεια
που! βασιλικό και δυόσμο...
πουθενά μέσα στον κόσμο!




tilegrafima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)