Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Τα "smart - έξυπνα" προγράμματα στα πλοία και όχι μόνο είναι καταστροφικά.

Σχόλιο ιστολογίου:
έγιναν όλα στην ζωή μας "έξυπνα", κινητά, κάρτες, τηλεοράσεις, φώτα, αυτοκίνητα και τώρα και πλοία.
Η προπαγάνδα του "έξυπνου" αυτόματα αναδεικνύει ότι απευθύνεται σε χαζούς, διότι ένας έξυπνος δεν θα χρησιμοποιούσε κάτι δήθεν "έξυπνο" στη ζωή του, επειδή ο έξυπνος χειρίζεται μοναχός του τα πάντα, δεν έχει κανέναν άλλο ανάγκη, καμία έξυπνη συσκευή που θα σκέφτεται για αυτόν αντί αυτός...


Πως μια επίθεση χάκερ θα μπορούσε να βυθίσει ένα φορτηγό πλοίο

Μια πιθανή επίθεση από χάκερ θα μπορούσε να βυθίσει ένα φορτηγό πλοίο μεταφοράς φορτίου χύδην διακόπτοντας ή αλλάζοντας τα δεδομένα των συστημάτων παρακολούθησης HSMS (Hull stress monitoring system) για να προκαλέσει ανισορροπία στο φορτίο επί του πλοίου.

Αν το δίκτυο ενός τέτοιου πλοίου παραβιαζόταν είτε μέσω της μονάδας satcom είτε μέσω επίθεσης “phish”, τα δεδομένα από τα συστήματα ασφαλείας θα μπορούσαν να δείξουν ότι όλα αυτά είναι εντός των προδιαγραφών ανοχής του πλοίου.

“Η φόρτωση συνεχίζεται, χωρίς να ακούγονται ειδοποιήσεις ακραίων καταστάσεων. Το πλήρωμα δεν το γνωρίζει αυτό, καθώς βασίζεται στα αυτοματοποιημένα συστήματα παρακολούθησης. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα, δεν το αντιλαμβάνεται κανείς μέχρις ότου το πλοίο σπάσει στα δύο”, εξήγησε η Pen Test Partners.

Τα συστήματα παρακολούθησης πίεσης των πλοίων εισήχθησαν προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι απώλειες χύδην φορτίου, εξασφαλίζοντας ότι οι πιέσεις δεν υπερβαίνουν τις προδιαγραφές σχεδιασμού. Η φόρτωση θα πρέπει κατά κανόνα να εποπτεύεται από τον επικεφαλής αξιωματικό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του μόνο υπολογισμούς και πίνακες για την εκτίμηση των δυνάμεων που ασκούνται στο πλοίο.

Σήμερα η μέτρηση γίνεται με τη χρήση ηλεκτρονικών μετρητών και επιταχυνσιόμετρων, τα οποία τροφοδοτούν τα δεδομένα στα συστήματα παρακολούθησης επί του πλοίου, ενώ τα ίδια τα συστήματα παρακολούθησης είναι προσβάσιμα εξ αποστάσεως μέσω του Διαδικτύου και μέσω του συστήματος satcom.

«Οι κατασκευαστές και πωλητές των συστημάτων HSMS, χρειάζεται να υπολογίσουν την ασφάλεια πιο σοβαρά, διαφορετικά το δικό τους σύστημα μπορεί να στραφεί εναντίον του πλοίου”, δήλωσε η Pen Test Partners.

“Ο πλοίαρχος εμπιστεύεται το σύστημα παρακολούθησης του πλοίου για την προειδοποίηση για υπερβολικές πιέσεις. Το τελευταίο πράγμα που περιμένει είναι να αναφέρουν λάθος πληροφορίες και να απειλήσουν το πλοίο τους”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)