Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Αντίστροφη μέτρηση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο [λεφτά για πέταμα, ενώ ο λαός πεινά]

Ηλεκτρονικό εισιτήριοIntrasoft International - Ιntrakat, ΑΤΕΣΕ - ΜΕΤΚΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή - LG CNS, είναι οι κοινοπραξίες που υπέβαλλαν δεσμευτικές προσφορές στον διαγωνισμό για το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΑΣΑ. Το επόμενο βήμα είναι το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για το έργο που έχει συνολικό προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείρισή του για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015.

Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ. Τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου προβλέπεται να είναι σημαντικά, τόσο για το επιβατικό κοινό, όσο και για τον ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης.

Βασικό όφελος για τον ΟΑΣΑ, είναι ο δραστικός περιορισμός της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό. Επίσης, οφέλη θα προκύψουν από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, το βελτιωμένο έλεγχο των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ευέλικτων και ελκυστικών τιμολογιακών πολιτικών, καθώς και την ορθολογικότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει.

Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ. Υπενθυμίζεται, ότι με το σύστημα της τηλεματικής προβλέπεται να εγκατασταθεί ένα δίκτυο 1.000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ., όπου οι επιβάτες θα μπορούν πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, όπως και από το κινητό τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.






Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:

Το δημοσίευμα αναφέρει για μεγάλα οφέλη, είναι όμως τόσο μεγάλα ώστε να πετάξουν 94 εκατ. ευρώ; Όταν η χώρα βρίσκεται σε καθεστώς οικονομικής ομηρίας, πως κάποιοι πολιτικοί ξεπερνούν τα όρια και χρεώνουν τον Ελληνικό λαό με εκατομμύρια ευρώ, μήπως το φαγοπότι συνεχίζεται και οι πολιτικοί είναι τόσο διεφθαρμένοι που λίγο πριν αποσυρθούν επιδιώκουν κι άλλες μίζες από συμφωνίες.

Το δημοσίευμα είναι πολύ καλά γραμμένο, όπου αναφέρει ότι τα 94 εκατ. ευρώ σχεδόν δεν θα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό, όμως αυτά τα χρήματα θα δοθούν στο μέλλον και πιθανότατα με τόκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)