Αναπνέουμε στο όνομα της Ελλάδας και της Ελευθερίας. Όπλα μας η Αρετή, η Τόλμη και η Αυτοθυσία, προστάτης μας ο Θεός. Στον πόλεμο που έχουμε φωνάζουμε μεσ’απ’τα στήθια: Ταν ή επί Τας.
Σελίδες
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011
Ο "κρυφός άσσος" της Άγκυρας: Η stealth Milgem βγήκε στο Αιγαίο
Ελάχιστοι από την ελληνική πολιτική ηγεσία που είναι αρμόδια για την ασφάλεια της χώρας, έχουν αντιληφθεί το κρίσιμης σημασίας γεγονός της εισόδου σε υπηρεσία της νέας τεχνολογίας και εγχώριας ανάπτυξης τουρκικής κορβέτας μς χαρακτηριστικά stealth TCG Heybeliada (F-511) που αποκάλυψε χθες το defencenet.gr. Και μόνο τυχαίο δεν είναι ότι το σκάφος εντάχθηκε σε υπηρεσία στην πιο κρίσιμη στιγμή για την Τουρκία, την ώρα που, τουλάχιστον θεωρητικά, πρόκειται να αντιμετωπίσει σε επίπεδο προβoλής ισχύoς το Π.Ν. και το ισραηλινό Ναυτικό.
Η νέα μονάδα του τουρκικού Ναυτικού έχοντας ολοκληρώσει μετά από ένα σχεδόν χρόνο τις θαλάσσιες δοκιμές της αποτελεί το πρώτο σκάφος stealth που εντάσσεται στις τάξεις μιας ναυτικής δύναμης, χώρας της Μεσογείου και αυτή την στιγμή αποτελεί ερωτηματικό κατά πόσον μπορεί να ανιχνευθεί από τους αισθητήρες του Π.Ν., επίγειους και θαλάσσιους κια να στοχοποιηθεί με ασφάλεια, καθώς είναι ένα παντελώς νέο σκάφος με χαρακτηριστικά VLO.
Οπωσδήποτε προκαλεί εντύπωση η ένταξη σε υπηρεσία της πρώτης Milgem σε υπηρεσία καθώς όλες οι πληροφορίες των ελληνικών υπηρεσιών τοποθετούσαν την ένταξη αυτή την ερχόμενη άνοιξη.
Το νέο πλοίο διαμορφώνει μία άγνωστη για τα υπάρχοντα δεδομένα επιχειρησιακή κατάσταση στο Αιγαίο καθότι οι σχεδιαστές του προσπάθησαν να μειώσουν όχι μόνο το ηλεκτρομαγνητικό του ίχνος αλλά και το θερμικό, δημιουργώντας μία μονάδα επιφανείας που σίγουρα θα προβληματίσει τους επιτελείς του ΠΝ.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι στην περίπτωση της TCG Heybeliada (F-511) έχουμε μία αντίστροφη περίπτωση της ιστορίας του θρυλικού θωρηκτού Αβέρωφ, το οποίο αν και εντάχτηκε στην δύναμη του ελληνικού Βασιλικού Ναυτικού στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή πριν από την έναρξη των Βαλκανικών Πολέμων αποτέλεσε τον παράγοντα που έκρινε την μάχη στην θάλασσα για τα ελληνικά χρώματα χάρις στα ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Αν και είχαν προηγηθεί στις αρχές της δεκαετίας του 1990 οι Ισραηλινές κορβέτες Sa’ar 5 οι οποίες ενσωμάτωναν βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας stealth, η τουρκική κορβέτα αποτελεί το επιστέγασμα της αξιοποίησης της τεχνολογίας αυτής στα πλοία, ενσωματώνει ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η τεχνολογία στον τομέα αυτό χρησιμοποιώντας την εμπειρία που είχε αποκτηθεί εδώ και πάνω από είκοσι χρόνια.
Κατά μία αναλογία θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ένταξη της TCG Heybeliada (F-511) στην δύναμη του τουρκικού Ναυτικού αποτελεί το σκάφος που θα μπορούσε να κάνει την διαφορά σε μία πιθανή ελληνοτουρκική κρίση στο Αιγαίο χάρις στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου πλοίου.
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του μήνα καθελκύεται το δεύτερο πλοίο της κλάσης ενώ αν όλα εξελιχτούν θετικά για τα πρώτα δύο πλοία θα ακολουθήσουν 6 ακόμα κορβέτες της ιδίας κλάσης αλλά με εξοπλισμό τουρκικής κατασκευής και 4 φρεγάτες οι οποίες θα βασιστούν στην κλάση Ada αλλά θα έχουν 16 αντιαεροπορικά βλήματα EESM.
Ακολουθεί πίνακας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό της κορβέτας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ναυπηγείο Ναυπηγεία τουρκικού Ναυτικού, Πεντίκ
Ναυπηγούνται 2
Σύνολο πλοίων προγράμματος 8+4
Ρόλος Ανθυποβρυχιακού αγώνα, παράκτιων επιχειρήσεων
Τύπος Κορβέτα
Εκτόπισμα 2.000 τόνοι
Μήκος 99 μέτρα
Πλάτος 14,4 μέτρα
Βύθισμα 3,75 μέτρα
Προωστικό σκεύος CODAG, αποτελείται από 1 αεριοστρόβιλο LM-25000, και 2 κινητήρες ντίζελ MTU 16V595TE90 συνολικής ισχύς 31.640kW που δίνουν κίνησε σε δύο προπέλες Escher Wyss
Ταχύτητα οικονομική 15 κόμβοι
Ταχύτητα μέγιστη 29+
Εμβέλεια 3500 μίλια με ταχύτητα 15 κόμβων
Αυτονομία 21 ημέρες
Πλήρωμα 93, με ενδιαιτήσεις για την φιλοξενία μέχρι και 104 ατόμων.
Αισθητήρες οπλισμός
Σύστημα Διαχείρισης Μάχης GENESIS (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Ραντάρ έρευνας SMART-S MkII
Σόναρ TBT-01 (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Λοιποί αισθητήρες Ραντάρ X-band, FCS, ραντάρ ναυσιπλοίας, ραντάρ LPI (τα δύο τελευταία τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Συστήματα επικοινωνιών και ναυσιπλοΐας SatCom, ECDIS/WECDIS, GPS, LAN
Σύστημα Ελέγχου Πυρός G-MSYS (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Ναυσιπλοΐα και σύστημα ελέγχου του πλοίου EPKIS (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης Imtech UniMACS 3000
Συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου Ραντάρ EW, Σύστημα Laser/RF, παρεμβολείς ASW (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής), SSTD
Οπλισμός
Πυροβόλα Κύριο πυροβόλο των 76 χλστ, 2 βαριά πολυβόλα των 12,7 χλστ επί σταθεροποιημένης πλατφόρμας STAMP με ηλεκτροπτικό σύστημα
Πύραυλοι επιφανείας-επιφανείας 8 Harpoon
Αντιαεροπορικοί πύραυλοι 24 RAM (PDMS)
Τορπίλες 2 τριπλοί τορπιλοσωλήνες Mk 32
Ελικόπτερο 1 S-70B2 Seahawk ASW, UAV
defencenet
ΠΗΓΗ (Εστάλη από Βασίλη)
Ετικέτες
Εθνικά θέματα,
Ναυτικές Δυνάμεις,
Τουρκία,
Stealth
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)