Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ: Οι Μνημονιακές Εφαρμογές των ΘΕΣΜΩΝ και το ΘΕΣΜΟΣ πλέον το ΧΑΟΣ

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ Χανιά ΔΤ 565 24.08.15
Οι 2 προηγούμενες μνημονιακές εφαρμογές με την επίβλεψη των θεσμών, έχουν επιφέρει συνολική αποδιοργάνωση στο διοικητικό, οικονομικό, κοινωνικό και ηθικό περιβάλλον της χώρας και το χρέος από 299,7 δις στα 351,5 δις έξω και μέσα στα 700 δις.
Οι κρατικές υπηρεσίες του διοικητικού σχηματισμού έχουν απογυμνωθεί, τα δικαιώματα του πολίτη και του επιχειρηματία, που από την άσκηση και ικανοποίησή τους εξαρτάται η οικονομική και κοινωνική ζωή στην Ελλάδα, απόκτησαν την υφή της λειωμένης πίσσας όταν πατάς πάνω της με ελαστικό παπούτσι ελβιέλα.
Μια διαρκής αναβλητικότητα, η μεταβλητότητα του διοικητικού σχηματισμού και οι επαναλαμβανόμενες εθνικές εκλογές, με ανήθικα ψευδείς υποσχέσεις και με τον κάθε επόμενο κυβερνήτη να αλλάζει τα πάντα στον διοικητικό σχηματισμό, ως ιδιωτικής διαχείρισης επιχείρησή του, είναι η συνάρτηση που επαναλαμβάνεται κυκλικά όπως το : go to with out end στην GW Basic.
Αιτία για την αναφορά μας της 10.08.15 προς τον κο Πρόεδρο της Δημοκρατίας και
τους στην διοικητική λειτουργία εν αυτή 4 αποδέκτες είναι τα ανωτέρω.
Οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι δεν περιλαμβάνεται στο παράπονό μας, η υπηρεσία που το κοινοποιούμε της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ούτε ο Γραμματέας, όπου με 2 υπαλλήλους έχει διεκπεραιώσει 84.631 καταγγελίες πολιτών και Ενώσεων Καταναλωτών, ωσάν τους στρατιώτες του που τους έδεσε ο Ηπειρώτης Χατζημιχάλης Νταλιάνης να μη φύγουν όταν βγούν οι Τούρκοι στο Φραγκοκάστελο και τους έσφαξαν εκεί δεμένους. Οι Δροσουλίτες που κράζουν εκεί 8 λεπτά κάθε πρωί Μάη ξημερώματα.
Η Επιστολή ανωτέρω 10.08.15 καταγγελία μας αφορά στο ότι:
Μια καταγγελία για διαφορά προβλεπόμενη από τον Ν 2251/94, περατώνεται, ή με ικανοποίηση του καταναλωτή, ή με απάντηση ότι το παράπονό του δεν έχει νόμιμη βάση. Υπάρχει όμως άρρηκτα συνδεδεμένο και το ιδιαίτερα σημαντικό εδώ, ότι, αν η μη ικανοποίηση συνδέεται με παραβατική αρνητικότητα της αρμόδιας αρχής να διαχειριστεί έγκαιρα και αποτελεσματικά την καταγγελία, ενώ προβλεπόταν η αποζημίωση σε βάρος του υπαλλήλου υπέρ του πολίτη λόγω μη απάντησης, καταργήθηκε διακόπτοντας το κλείσιμο της διαφοράς, όπως αναφέρουμε στην αρχική καταγγελία μας, όπου είναι και το κύριο και ουσιαστικό μέρος αυτής. Για την απαράδεκτη αυτή αντισυνταγματική κατάργηση αποστείλαμε την καταγγελία.

Το ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ εκφράζουμε, την ικανοποίησή μας για την χωρίς εξαίρεση άμεση και αποτελεσματική διαχείριση των καταγγελιών που έχουμε αποστείλει στην Γενική γραμματεία Καταναλωτή και συγχαίρουμε τα 2 πρόσωπα που εργάζονται εκεί και τον Γενικό Γραμματέα για την αυταπάρνησή τους.
Κοινοποίηση:
Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή
Πλ. Κάνιγγος 10181 Αθήνα Τηλ. 210 3893208 FAX 210 3847676 mail gdpkea@gge.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)