Ένα πολύ ενδιαφέρον γράφημα δημοσίευσε το Reddit.com, το
οποίο δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο πως δέκα παγκόσμιοι κολοσσοί
ελέγχουν σχεδόν ότι αγοράζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο.
Και αυτό γιατί μέσω των θυγατρικών τους παγκοσμίως, πολλές φορές ελέγχουν προϊόντα που δεν έχουν άμεση σχέση με το κύριο αντικείμενο τους. Η στρατηγική αυτή των πολυεθνικών ονομάζεται ασυσχέτιστη διαφοροποίηση.
Και αυτό γιατί μέσω των θυγατρικών τους παγκοσμίως, πολλές φορές ελέγχουν προϊόντα που δεν έχουν άμεση σχέση με το κύριο αντικείμενο τους. Η στρατηγική αυτή των πολυεθνικών ονομάζεται ασυσχέτιστη διαφοροποίηση.
Διαβάστε ακόμη: Τα «κρυφά» μηνύματα πίσω από τα λογότυπα εταιρειών
Το διάγραμμα δείχνει αυτό που αποκαλούμε «η ψευδαίσθηση της επιλογής». Για παράδειγμα ένας καταναλωτής δεν θα βρει ποτέ coca cola στα Taco Bell. Και αυτό γιατί τα Yum Brands δημιουργήθηκαν ως «spin off» εταιρεία της Pepsi και έχουν ισόβιο συμβόλαιο με την εταιρεία.Η Unilever επίσης παράγει μια τεράστια γκάμα προϊόντων, από σαπούνι Dove μέχρι μαγιονέζα, ενώ η Nestle έχει ακόμα σημαντικό μερίδιο στην L’ Oreal που παράγει καλλυντικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)