Είναι χαρακτηριστικό πως η προσφορά
της εταιρείας κατατέθηκε στις 7 Μαΐου και δυο μέρες μετά το υπουργός
Εσωτερικών ενέκρινε το προεκλογικό κονδύλι για τα ΜΜΕ, με έμφαση, όπως σημειώνεται στην απόφαση του, στην ισόποση και ισομερή Κάλυψη των επαρχιακών ΜΜΕ»!
Η Universal media ανέλαβε να
εκπονήσει τη στρατηγική επικοινωνίας, τη δημιουργία λογοτύπου και
ταυτότητας, το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σενάριο που θα πείσει τους
πολίτες να ψηφίσουν, το σχεδιασμό ιντερνετικών sites και banners καθώς
και την παραγωγή όλων των υλικών που θα «μοιραστούν» στα ΜΜΕ, έντυπα και
ηλεκτρονικά.
Με δεδομένο ότι η έγκριση του ενός εκατομμυρίου για τα ΜΜΕ, με έμφαση στην περιφέρεια, δόθηκε στις 9 Μαΐου, καταδεικνύεται
πως η κυβέρνηση υπόσχεται στα Μέσα Ενημέρωσης, κεντρικά και
περιφερειακά, κανάλια και διαδικτυακές σελίδες πως θα τους μοιράσει
λεφτά μετά τις εκλογές.
Το ποσό του 1 εκατ. ευρώ για μόλις 15 ημέρες προεκλογικής διαφήμισης ως τις Ευρωεκλογές της 25ης Μάη
είναι πολύ μεγάλο. Και φυσικά οδηγεί σε εύλογα ερωτηματικά για τα
ανταλλάγματα που παζάρεψε το πολιτικό σύστημα με τα ΜΜΕ, οκτώ μόλις
μέρες πριν τις εκλογές της 18ης Ιουνίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)