Την ώρα που η κοινωνία δοκιμάζεται από τα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα, κάποιες κατηγορίες αντιμετωπίζονται σαν «ιερές αγελάδες».
Η κυβέρνηση στην προσπάθειά της να εξοικονομίσει χρήματα χτυπάει τους μικρομεσαίους, τους συνταξιούχους, ακόμα και την Παιδεία, αφήνοντος όμως στο απυρόβλητο τα «μεγάλα ψάρια».
Αντί το οικονομικό επιτελείο να θεσπίσει μέτρα για την ανακούφιση των απλών πολιτών, μεριμνά πάνω απ’ όλα για τα συμφέροντα των εφοπλιστών που βλέπουν τα οικονομικά τους μεγέθη να καλπάζουν.
Αλώβητοι, αμετανόητοι και είρωνες απέναντι στην κοινωνία, οι μεγαλοκαρχαρίες συνεχίζουν να εκβιάζουν και να αποτελούν οι ίδιοι το λεγόμενο «κράτος εν κράτει».
Η κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο συνεχίζουν σκανδαλωδώς να κάνουν τα «στραβά μάτια» στο καθεστώς φορολογικής ασυλίας των εφοπλιστών με τις δεκάδες ειδικές ρυθμίσεις και απαλλαγές που διατηρούνται στο ακέραιο.
Ο υπουργός Οικονομικών κάνει τον… «Κινέζο» για τα προκλητικά προνόμια των εφοπλιστών (σ.σ. ίσως σε αυτό να βοηθούν και οι επισκέψεις του «τσάρου» στην οδό Αναγνωστοπούλου στο Κολωνάκι!).
Θα μπορούσε να υπάρξει η δικαιολογία της διατήρησης ευρωστίας ενός κλάδου, χάριν της «ανάπτυξης» ή της διατήρησης των θέσεων εργασίας, που ναι, θα αποτελούσε άλλοθι κοινωνικής μέριμνας. Όχι όμως, το συγκεκριμένο θέμα παίρνει διαστάσεις εθνικού σκανδάλου.
Το προκλητικό «σχέδιο νόμου»
Με αφόρητη δυσωδία εφοπλιστικής παρέμβασης, το σχέδιο νόμου που γυρίζει τη ναυτιλία πολλές δεκαετίες πίσω βρίθει από ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους πλοιοκτήτες, με τη μείωση του λειτουργικού κόστους των πλοίων, την απαλλαγή τους από μισθολογικά βάρη άλλα και «κρυφά» δώρα.
Αλήθεια οι ναυτεργάτες τι θα απογίνουν; Ποια είναι η μέριμνα γι’ αυτούς;
Η απάντηση απλή, θα μετατραπούν σε εποχικούς, ευέλικτους και φθηνούς εργαζόμενους, χωρίς δικαιώματα, στις ανάγκες των πλοιοκτητριών εταιρειών!
Την ίδια στιγμή που ο κλάδος μαστίζεται από την ανεργία λόγω της «πατριωτικής» στάσης των εφοπλιστών να προσλαμβάνουν χαμηλόμισθους αλλοδαπούς ως πληρώματα.
Με την πραγματική ανεργία βάσει των στοιχείων της ΠΝΟ ξεπερνάει το 50% για τους Έλληνες ναυτικούς αλλά και ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων να παραμένει απλήρωτο, βάσει του νέου φορολογικού νόμου που «λησμονεί» τους εφοπλιστές, οι φορολογικοί συντελεστές για τους ναυτικούς τριπλασιάζονται για τα κατώτερα πληρώματα (από 3% σε 10 %) και για τους αξιωματικούς αυξάνονται από 6% σε 15%. Είναι φανερό πως η κυβέρνηση «αγνοεί» πως με εργασία 8 και 10 μήνες τον χρόνο στο καράβι υπέρ του πλοιοκτήτη, οι ναυτικοί αποτελούν ειδική κατηγορία εργαζομένων.
Το προκλητικό νομοσχέδιο του κ. Μουσουρούλη ικανοποιεί παράλληλα ένα καίριο αίτημα των εφοπλιστών, ο μισθός των Ελλήνων ναυτικών να ισοσταθμίσει να φτάσει τον μέσο μισθό των χαμηλόμισθων αλλοδαπών, που όμως δεν ζουν τον ίδιο φορολογικό εφιάλτη! Η αδικία σε όλο της το μεγαλείο.
Το συμπέρασμα; Με αυτά τα ντροπιαστικά σχέδια νόμου, η μάσκα του «πατριώτη» εφοπλιστή που συνεισφέρει σε δημιουργία θέσεων εργασίας, πέφτει αφήνοντας το πραγματικό πρόσωπο της διαπλοκής εφοπλιστών – εξουσίας: Ο «ευγενής» κλάδος, όχι μόνο θα συνεχίσει να πλουτίζει ανενόχλητος εις βάρος του κράτους και των πολιτών, αλλά θα απομυζήσει ακόμα και τα όποια οφέλη παρείχε στην Ελληνική κοινωνία μέσω της απασχόλησης.
Φαίνεται πως κάποιοι έχουν αποφασίσει να κάνουν τον περήφανο Έλληνα ναυτικό, που συγκαταλέγεται στα καλύτερα πληρώματα του κόσμου, «Φιλιππινέζα» και έρμαιο στα σχέδια των εφοπλιστών που πλουτίζουν σε βάρος τους και σε βάρος του ελληνικού λαού.
Διαβάστε επίσης:
Η κυβέρνηση στην προσπάθειά της να εξοικονομίσει χρήματα χτυπάει τους μικρομεσαίους, τους συνταξιούχους, ακόμα και την Παιδεία, αφήνοντος όμως στο απυρόβλητο τα «μεγάλα ψάρια».
Αντί το οικονομικό επιτελείο να θεσπίσει μέτρα για την ανακούφιση των απλών πολιτών, μεριμνά πάνω απ’ όλα για τα συμφέροντα των εφοπλιστών που βλέπουν τα οικονομικά τους μεγέθη να καλπάζουν.
Αλώβητοι, αμετανόητοι και είρωνες απέναντι στην κοινωνία, οι μεγαλοκαρχαρίες συνεχίζουν να εκβιάζουν και να αποτελούν οι ίδιοι το λεγόμενο «κράτος εν κράτει».
Η κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο συνεχίζουν σκανδαλωδώς να κάνουν τα «στραβά μάτια» στο καθεστώς φορολογικής ασυλίας των εφοπλιστών με τις δεκάδες ειδικές ρυθμίσεις και απαλλαγές που διατηρούνται στο ακέραιο.
Ο υπουργός Οικονομικών κάνει τον… «Κινέζο» για τα προκλητικά προνόμια των εφοπλιστών (σ.σ. ίσως σε αυτό να βοηθούν και οι επισκέψεις του «τσάρου» στην οδό Αναγνωστοπούλου στο Κολωνάκι!).
Θα μπορούσε να υπάρξει η δικαιολογία της διατήρησης ευρωστίας ενός κλάδου, χάριν της «ανάπτυξης» ή της διατήρησης των θέσεων εργασίας, που ναι, θα αποτελούσε άλλοθι κοινωνικής μέριμνας. Όχι όμως, το συγκεκριμένο θέμα παίρνει διαστάσεις εθνικού σκανδάλου.
Το προκλητικό «σχέδιο νόμου»
Με αφόρητη δυσωδία εφοπλιστικής παρέμβασης, το σχέδιο νόμου που γυρίζει τη ναυτιλία πολλές δεκαετίες πίσω βρίθει από ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους πλοιοκτήτες, με τη μείωση του λειτουργικού κόστους των πλοίων, την απαλλαγή τους από μισθολογικά βάρη άλλα και «κρυφά» δώρα.
Αλήθεια οι ναυτεργάτες τι θα απογίνουν; Ποια είναι η μέριμνα γι’ αυτούς;
Η απάντηση απλή, θα μετατραπούν σε εποχικούς, ευέλικτους και φθηνούς εργαζόμενους, χωρίς δικαιώματα, στις ανάγκες των πλοιοκτητριών εταιρειών!
Την ίδια στιγμή που ο κλάδος μαστίζεται από την ανεργία λόγω της «πατριωτικής» στάσης των εφοπλιστών να προσλαμβάνουν χαμηλόμισθους αλλοδαπούς ως πληρώματα.
Με την πραγματική ανεργία βάσει των στοιχείων της ΠΝΟ ξεπερνάει το 50% για τους Έλληνες ναυτικούς αλλά και ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων να παραμένει απλήρωτο, βάσει του νέου φορολογικού νόμου που «λησμονεί» τους εφοπλιστές, οι φορολογικοί συντελεστές για τους ναυτικούς τριπλασιάζονται για τα κατώτερα πληρώματα (από 3% σε 10 %) και για τους αξιωματικούς αυξάνονται από 6% σε 15%. Είναι φανερό πως η κυβέρνηση «αγνοεί» πως με εργασία 8 και 10 μήνες τον χρόνο στο καράβι υπέρ του πλοιοκτήτη, οι ναυτικοί αποτελούν ειδική κατηγορία εργαζομένων.
Το προκλητικό νομοσχέδιο του κ. Μουσουρούλη ικανοποιεί παράλληλα ένα καίριο αίτημα των εφοπλιστών, ο μισθός των Ελλήνων ναυτικών να ισοσταθμίσει να φτάσει τον μέσο μισθό των χαμηλόμισθων αλλοδαπών, που όμως δεν ζουν τον ίδιο φορολογικό εφιάλτη! Η αδικία σε όλο της το μεγαλείο.
Το συμπέρασμα; Με αυτά τα ντροπιαστικά σχέδια νόμου, η μάσκα του «πατριώτη» εφοπλιστή που συνεισφέρει σε δημιουργία θέσεων εργασίας, πέφτει αφήνοντας το πραγματικό πρόσωπο της διαπλοκής εφοπλιστών – εξουσίας: Ο «ευγενής» κλάδος, όχι μόνο θα συνεχίσει να πλουτίζει ανενόχλητος εις βάρος του κράτους και των πολιτών, αλλά θα απομυζήσει ακόμα και τα όποια οφέλη παρείχε στην Ελληνική κοινωνία μέσω της απασχόλησης.
Φαίνεται πως κάποιοι έχουν αποφασίσει να κάνουν τον περήφανο Έλληνα ναυτικό, που συγκαταλέγεται στα καλύτερα πληρώματα του κόσμου, «Φιλιππινέζα» και έρμαιο στα σχέδια των εφοπλιστών που πλουτίζουν σε βάρος τους και σε βάρος του ελληνικού λαού.
Διαβάστε επίσης:
newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)