Του Σταύρου Βιτάλη, Προέδρου του Πατριωτικού Μετώπου.
Διαβάζω
από την εγκυκλοπαίδεια, για το σύμβολο του φασισμού: «Οι ράβδοι δεμένες
γύρω από έναν διπλό πέλεκυ. Το fascio δηλαδή, το οποίο ήταν το σύμβολο
στους «littores» (λιτόρες). Ένα είδος ομάδων σωματοφυλάκων των
γερουσιαστών της αρχαίας Ρώμης, οι οποίοι διακρίνονταν από μια ράβδο που
κρατούσαν και η οποία ήταν το σύμβολο της εξουσίας τους. Αλλέως πως,
παλούκια, στειλιάρια, πάσαλοι, κοντάρια και πάει λέγοντας.
Η
αντιστοιχία με τους φασιστές της δεκαετίας του '20 βρίσκεται στο ότι οι
πρώτες ομάδες φασιστών που σχηματίστηκαν στην Ιταλία ονομάστηκαν
«fascio di combattimento», δηλαδή ομάδες-δέσμες μάχης».
Με
την κοινή Σωκρατοαριστοτελική λογική που προσπαθούμε να διατηρήσουμε
στο σημερινό χάος, αναρωτιόμαστε: Ποιοι κρατάνε σήμερα ράβδους (fascio),
διατάσσονται σε ενιαία παράταξη, προστατεύουν κάτι συγκεκριμένο και
σχηματίζουν «fascio di combattimento»;
Να τους απαριθμήσουμε:
- Φυσικά οι «θεσμικοί» πραιτοριανοί, των Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη, της πολιτικής τάξης γενικότερα. Οι ράβδοι τους (fascio) είναι από σκληρό pvc, φορούν εθνόσημο για «ξεκάρφωμα», προκαλούν τραυματισμούς και αιμορραγίες, παρατάσσονται κατά διμοιρίες, ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΥΡΑ.
- Οι εξωθεσμικοί (με πολιτική περιβολή) παρακρατικοί, των Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη, της πολιτικής τάξης γενικότερα. Οι ράβδοι τους (fascio) είναι ξύλινοι, φορούν κουκούλα για «ξεκάρφωμα», προκαλούν τραυματισμούς και αιμορραγίες, παρατάσσονται κατά μικρές ομάδες των 3 έως 5, ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΥΡΑ.
- Οι ομάδες «αντίστασης» των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ. Οι ράβδοι τους (fascio) είναι ξύλινοι, προκαλούν τραυματισμούς και αιμορραγίες, συνήθως γύρω τους είναι τυλιγμένη για «ξεκάρφωμα» η μαυροκόκκινη σημαία (σ.σ. του Μπουεναβεντούρα Ντουρούτι, αν είναι δυνατόν!!!), παρατάσσονται κατά εκατοντάδες, ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΥΡΑ.
- Οι «ομάδες εφόδου» της Χ.Α. Οι ράβδοι τους (fascio) είναι ξύλινοι, προκαλούν τραυματισμούς και αιμορραγίες, συνήθως γύρω τους είναι τυλιγμένη για «ξεκάρφωμα» η ελληνική σημαία, παρατάσσονται κατά ουλαμούς, ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΥΡΑ.
- Οι ομάδες περιφρούρησης του ΠΑΜΕ. Έχουν περίπου τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά έχουν περιπέσει σε αδράνεια/λαϊκή δυσμένεια, οπότε, δεν αποτελούν πια… case study. (Συγγνώμη για τις αγγλικούρες. Χρησιμοποιούνται για τεχνικούς λόγους!!!).
Ο λόγος τους τώρα, είναι copy-paste και έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
- Αυτοί και μόνον έχουν την μαγική λύση και ουδείς άλλος.
- Όλοι οι «απέναντι», είναι ψεύτες, απατεώνες, λωποδύτες, εγκληματίες.
- Όλοι οι «απέναντι», είναι εχθροί και μάλιστα αναλώσιμοι.
Για
να καταλάβουμε έτι περισσότερο την πηγή του φασισμού και των θεωριών
του μίσους, ας αντιπαραβάλλουμε τώρα τις σκέψεις, δύο διαφορετικής
καταγωγής ακραίους ιδεολογικούς καθοδηγητές του «μίσους απέναντι στους
όποιους απέναντι»:
Ιωσήφ Γκαίμπελς, θεωρητικός του «δεξιού μίσους»:
«Θα
μπούμε στο Ράιχσταγκ για να εφοδιαστούμε από το οπλοστάσιο της
δημοκρατίας με τα όπλα της. Θα γίνουμε βουλευτές για να εξουδετερώσουμε
το πνεύμα της Βαϊμάρης χρησιμοποιώντας το ίδιο. Εάν η δημοκρατία είναι
τόσο ηλίθια ώστε να μας δώσει το ελεύθερο, και μάλιστα και βουλευτική
αποζημίωση για αυτό, είναι θέμα δικό της. ... Κάθε νομικό μέσο μάς είναι
ευπρόσδεκτο για την ανατροπή των σημερινών καταστάσεων. Εάν πετύχουμε
στις εκλογές να βάλουμε εξήντα έως εβδομήντα αγκιτάτορες του κόμματος
στα διάφορα κοινοβούλια, μελλοντικά το ίδιο το κράτος θα εξοπλίσει και
θα υποστηρίξει οικονομικά τον αγώνα μας. ... Και ο Μουσολίνι είχε μπει
στο κοινοβούλιο. Κι όμως δεν άργησε να οργανώσει την πορεία προς τη
Ρώμη. ... Ερχόμαστε ως εχθροί! Όπως ο λύκος που πέφτει σε κοπάδι
προβάτων, έτσι ερχόμαστε. Τώρα δεν είστε πλέον μεταξύ σας! Και δε θα
έχετε μεγάλη χαρά με εμάς!»
Σεργκέϊ Νετσάγιεφ, θεωρητικός του «αριστερού μίσους»:
«Ο
επαναστάτης περιφρονεί κάθε δόγμα και απορρίπτει την ειρηνική επιστήμη,
αφήνοντάς την για τις επόμενες γενιές. Γνωρίζει μόνο μια επιστήμη, την
επιστήμη της καταστροφής. Για αυτό και μόνο το λόγο μελετάει τώρα τη
μηχανική, τη φυσική, τη χημεία, ακόμη και την ιατρική. Γι’ αυτόν και
μόνο το λόγο μελετάει μέρα και νύχτα τη ζωντανή επιστήμη των ανθρώπων,
των χαρακτήρων, των καταστάσεων και των προϋποθέσεων του πραγματικού
κοινωνικού συστήματος, σε όλα τα πιθανά κοινωνικά στρώματα. Ο στόχος του
είναι ένας – η όσο το δυνατόν ταχύτερη και πληρέστερη καταστροφή αυτού
του άθλιου συστήματος. Περιφρονεί την κοινή γνώμη.
Περιφρονεί και μισεί την καθεστηκυία κοινωνική ηθική σε όλες τις
εκφάνσεις και εκδηλώσεις της. Ηθικό για αυτόν είναι εκείνο που συμβάλλει
στο θρίαμβο της επανάστασης. Ανήθικο και εγκληματικό είναι κάθε τι που
στέκεται εμπόδιο στο θρίαμβο αυτό».
Περίεργο
αλλά και ιδιαίτερα σημαντικό, σημειολογικά τουλάχιστον, το πόσο
συνταιριάζουν τα λόγια των δύο «καθοδηγητών» της έκφρασης του ακραίου
λόγου και μίσους. Είτε από τα δεξιά, είτε από τα αριστερά. Ακόμη πιο
εντυπωσιακό είναι, το πόσο πιστά ακολουθείται η καθοδήγησή τους, από
τους σημερινούς τους εκφραστές, στο ελληνικό πολιτικό στερέωμα.
Αλλά αυτά για σήμερα ως… «εισαγωγή στον φασισμό και στις θεωρίες του μίσους για αρχάριους».
Είναι
όμως τουλάχιστον κρίμα, να κλείσουμε την αναφορά αυτή, με τα πρόσωπο
του μίσους, (όπως αυτά έρχονται στη σκέψη μας μαζί με τα πρόσωπα των
Βενιζέλου, Σκουρλέτη, Κασιδιάρη), στοιχειώνοντας τις μέρες μας, κάνοντάς
τες πιο μαύρες από ότι είναι. Έτσι λοιπόν ας κλείσουμε την αναφορά
αυτή, φέρνοντας στη σκέψη μας τη σεμνή και σεπτή μορφή του σοφού
βασιλιά/πολεμιστή Λεωνίδα και τα λόγια του Στρατηγού Απελευθερωτή και
Γεννήτορα του νέου ελληνικού Κράτους, στο λόγο του στην Πνύκα:
«?ταν
?ποφασίσαμε ν? κάμωμε τ?ν ?πανάσταση, δ?ν ?συλλογισθήκαμε ο?τε πόσοι
ε?μεθα ο?τε π?ς δ?ν ?χομε ?ρματα ο?τε ?τι ο? Το?ρκοι ?βαστο?σαν τ?
κάστρα κα? τ?ς πόλεις ο?τε κανένας φρόνιμος μ?ς ε?πε «πο? π?τε ?δ? ν?
πολεμήσετε μ? σιταροκάραβα βατσέλα», ?λλ? ?ς μία βροχ? ?πεσε ε?ς ?λους
μας ? ?πιθυμία τ?ς ?λευθερίας μας, κα? ?λοι, κα? ? κλ?ρος μας κα? ο?
προεστο? κα? ο? καπετανα?οι κα? ο? πεπαιδευμένοι κα? ο? ?μποροι, μικρο?
κα? μεγάλοι, ?λοι ?συμφωνήσαμε ε?ς α?τ? τ? σκοπ? κα? ?κάμαμε τ?ν
?πανάσταση.
Ε?ς
τ?ν πρ?το χρόνο τ?ς ?παναστάσεως ε?χαμε μεγάλη ?μόνοια κα? ?λοι
?τρέχαμε σύμφωνοι. ? ?νας ?π?γεν ε?ς τ?ν πόλεμο, ? ?δελφός του ?φερνε
ξύλα, ? γυνα?κα του ?ζύμωνε, τ? παιδί του ?κουβαλο?σε ψωμ? κα?
μπαρουτόβολα ε?ς τ? στρατόπεδον κα? ??ν α?τ? ? ?μόνοια ?βαστο?σε ?κόμη
δυ? χρόνους, ?θέλαμε κυριεύσει κα? τ?ν Θεσσαλία κα? τ?ν Μακεδονία, κα?
?σως ?φθάναμε κα? ?ως τ?ν Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε το?ς
Τούρκους, ?πο? ?κουγαν ?λληνα κα? ?φευγαν χίλια μίλια μακρά. ?κατ?ν
?λληνες ?βαζαν πέντε χιλιάδες ?μπρός, κα? ?να καράβι μίαν ?ρμάδα...»
Έλληνες
Πατριώτες: Ήλθε η ώρα να αναγνωριστούμε με το βλέμμα. Γιατί εμείς
είμαστε ο σπόρος της γης. Ο αγαθός εκείνος σπόρος, που γνωρίζει να
καρπίζει, γνωρίζει να αντιστέκεται.
Οδεύοντας
προς τη μεγάλη μάχη, καλούμε όλους να μπούνε στη παράταξη της διαθήκης
που μας άφησαν όλοι όσοι αγωνίσθηκαν για Ελευθερία και Δημοκρατία. Όλους
όσους είναι αποφασισμένοι να σπάσουν την πυορροούσα πληγή του μίσους
και να γίνουμε καθαρός άνεμος, που θα σαρώσει/καθαγιάσει τα πάντα στο
πέρασμά του.
Ο καιρός γαρ εγγύς…
Φασισμός για αρχάριους 2…
Σε αστυνομικό/απολυταρχικό/ φασιστικό κράτος, μετατρέπεται για μια ακόμη φορά στην ιστορική του διαδρομή, το «λίκνο της Δημοκρατίας», η Ελλάς.
Μετά
τη μαζική επίθεση που διέταξε Παπουτσής, το καλοκαίρι του 2011, κατά
δικαίων και αδίκων στο Σύνταγμα, τα ασήμαντα ανθρωπάκια που κυβερνούν
τον τόπο, πιστοποίησαν αυτό που κυκλοφορούσε μέχρι τότε ως διαίσθηση:
Πως ο Λαός αυτός θα έφευγε τρέχοντας και πανικόβλητος από τις
κινητοποιήσεις, με το πρώτο χτύπημα των αστυνομικών. Επιβεβαιώνοντας την
εκτίμηση πως δεν κατέβηκε στις διαδηλώσεις, με στόχο να χτυπήσει την
σάπια καρδιά του συστήματος, αλλά να διαπραγματευτεί τον τρόπο ζωής που
του άλλαζαν (βλέπε δάνεια, καταναλωτισμός, παρασιτισμός κλπ).
Στη
συνέχεια, η «τρομαγμένη» μέχρι τότε ηγεσία της ΕΛΑΣ, αντιλήφθηκε αλλά
και εκπαιδεύτηκε, στο πόσο εύκολο είναι να χτυπά απλούς πολίτες, με
απαγορευμένα μάλιστα χημικά και το πόσο εύκολο είναι επίσης, να
μεταλλάσσεται σε αυτό που ήταν σε παλιές σκοτεινές εποχές: Σε εχθρό του
Λαού, τον οποίο στις σχολές τους οι αστυνομικοί, ορκίσθηκαν να
υπηρετούν.
Έτσι,
φθάσαμε σήμερα για μια ακόμη φορά στο ιστορικό παράδοξο: Η
εγκληματικότητα – για την αντιμετώπιση της οποίας οι αστυνομικοί έχουν
εκπαιδευτεί – να φθάνει στα ύψη, ενώ την ίδια ώρα, η ΕΛΑΣ, να
μετατρέπεται αργά αλλά σταθερά, σε όργανο τρομοκράτησης του Λαού.
Σημειολογικά
θα μπορούσαμε να αναφερθούμε στην πλέον συμπαθή τάξη των αστυνομικών:
Σε αυτούς που υπηρετούν την Τροχαία, «τρώνε στη μάπα» όλη την
κυκλοφοριακή αθλιότητα της Αθήνας καθώς και αυτή του ανύπαρκτου οδικού
δικτύου της περιφέρειας, τις παγωνιές και τους καύσωνες, τις παραξενιές
των οδικών συμπεριφορών, «τραβώντας το δυσκολότερο κουπί» της υπηρεσίας
τους. Όπως και σε αυτούς της Άμεσης Δράσης, που επίσης «τρώνε στη μάπα»
και μάλιστα αγκομαχώντας για να προλάβουν, την ραγδαία αναπτυσσόμενη
εγκληματικότητα.
Αυτοί
λοιπόν οι πάλαι ποτέ συμπαθείς Τροχαίοι όπως και αυτοί της Άμεσης
Δράσης, επιλέχθηκαν να παίξουν το ρόλο του «χαρατζή ή χαρατζάρη», του
φοροεισπράκτορα δηλαδή της Τουρκοκρατίας.
Σύμφωνα λοιπόν με την ειδησεογραφία, «στο
κυνήγι των οφειλετών του Δημοσίου επιστρατεύτηκε η Ελληνική Αστυνομία, η
οποία με μπλόκα στους δρόμους αναζητεί πλέον όσους έχουν ληξιπρόθεσμες
οφειλές. Έπειτα από απόφαση των υπουργείων Δημόσιας Τάξης και
Οικονομικών, περιπολικά και μοτοσικλέτες της Τροχαίας της Άμεσης Δράσης
και της Ασφάλειας, εφοδιασμένα με ηλεκτρονικούς υπολογιστές που έχουν
online πρόσβαση στο δίκτυο Taxis, στήνουν μπλόκα σε οδηγούς και
διενεργούν ελέγχους όχι σχετικούς με το δίπλωμα και την ασφάλειά τους,
αλλά τσεκάροντας τα χρέη τους!»
Σε διαφημιστικό της κυβερνητικής προπαγάνδας αφιέρωμα, γνωστής κυριακάτικης έκδοσης, αναφέρεται επίσης:
«Η
Αστυνομία και η συγκεκριμένη ομάδα που στήνει τα μπλόκα, όπως
χαρακτηριστικά λένε αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., εκτελεί εντολές και δεν
αποφασίζει ποιοι θα συλληφθούν και ποιοι όχι. Αν ελεγχθεί κάποιος και
εκκρεμεί σύλληψη ακόμη και για το ποσό των 80 ή 100 ευρώ, τότε θα
οδηγηθεί στα κρατητήρια. «Μπορεί κάποιος να έχει ξεχάσει να πληρώσει μια
κλήση της Τροχαίας, η υπόθεση να πήγε στο δικαστήριο και να έχει
βεβαιωθεί η παράβαση. Και αυτός σε μπλόκο συλλαμβάνεται. Όποιες
παραβάσεις έχουν βεβαιωθεί δικαστικά οδηγούν στα κρατητήρια», (σ.σ. λένε
με έπαρση και αλαζονεία στον δημοσιογράφο του "Θέματος", οι στρατηγοί
της ΕΛΑΣ. Επαναλαμβάνοντας κατ' ουσία με απύθμενο θράσσος το L'Etat, c'est moi (το
κράτος είμαι εγώ) του Λουδοβίκου του 14ου, η ακόμη και μια παραλλαγή
αυτού που τους είπε ο Μητσοτάκης το καλοκαίρι του 1990: «Το κράτος είστε
εσείς»).
Όποιος
λοιπόν ελεγχθεί και εντοπιστεί (συνεχίζει το προπαγανδιστικό αφιέρωμα
στο "Θέμα") από το online σύστημα ότι χρωστά και έχει βεβαιωμένη
παράβαση μεταφέρεται στο πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα. Μετά ακολουθείται
κανονικά η αυτόφωρη διαδικασία, οδηγείται δηλαδή στον εισαγγελέα και
αυτός στη συνέχεια αποφασίζει τι θα γίνει. Μάλιστα, αν η σύλληψη γίνει
Σαββατοκύριακο ή αργία, τότε ο φοροφυγάς θα παραμείνει στα κρατητήρια
μέχρι την επόμενη εργάσιμη».
Ο
αρθρογράφος στη συνέχεια μας λέει πως αυτό το μέτρο «…χρησιμοποιείται
και σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες», χωρίς να μας εξηγεί σε ποιες και χωρίς
φυσικά να μας λέει τίποτε για το ΑΕΠ αυτών των χωρών, το Κατά Κεφαλήν
Εισόδημα των πολιτών της, τους φορολογικούς της συντελεστές και επίσης
τίποτε, για την περίφημη «αρχή της ανταποδοτικότητας».
Όταν
ξεχνάμε πως οι φόροι που πληρώνουμε στο κράτος, είναι και πρέπει να
είναι ανταποδοτικοί και αποδεχόμαστε πως το να πληρώνουμε προστασία στο
κράτος, όπως σε ανθρώπους της νύχτας, είναι κάτι φυσιολογικό, τότε
έχουμε αποδεχθεί πως είμαστε, όχι πολίτες μιας δημοκρατικής και
ευνομούμενης πολιτείας, αλλά «υποκείμενα φόρου υποτελή». Μια έννοια, η
οποία χρησιμοποιούνταν και ακόμη χρησιμοποιείται στις χώρες οι οποίες
ήταν ή είναι υπό κατοχή, ήταν ή είναι προτεκτοράτα άλλων χωρών.
Την
ίδια ώρα, όταν επιτρέπουμε στα ασήμαντα και κομπλεξικά ανθρωπάκια που
κατοικοεδρεύουν στα βουλευτικά έδρανα και στα διάφορα κυβερνητικά
μέγαρα, κοινούς κλέφτες, πλαστογράφους και παραβάτες κάθε μορφής
Δικαίου, να μετατρέπουν τα «όργανα της τάξης» σε φοροεισπράκτορες και
νταβατζήδες του Λαού, έχουμε αποδεχθεί την πλήρη ήττα μας, ως
πολιτισμένοι άνθρωποι.
Παράλληλα,
επιτρέπουμε με αυτήν μας την στάση, την περαιτέρω φασιστικοποίηση της
δομής της χώρας μας, μια εξέλιξη, την οποία θα πληρώσουμε κάποια στιγμή,
με βαρύ τίμημα. Όπως πολλές φορές εξ' άλλου, έγινε στο παρελθόν.
Προς το παρόν, το μόνο που ακούμε δεξιά και αριστερά είναι, αριστερά και δεξιά μουρμουρητά/κοινοτυπίες/ ανέξοδους
λεονταρισμούς, σαχλαμάρες του τύπου «θα πάρω την καραμπίνα και θα τους
δείξω», ο κάθε παλαβιάρης να κάνει και ένα κίνημα, μαζί με τη γυναίκα
και την πεθερά του, άλλοι - λες και απευθύνονται σε κάφρους - να
πληρώνουν το... χρέος της χώρας, άλλοι ακόμη να κάνουν κλώνους του ΠΑΜ
σε μια επίδειξη απίθανης γελοιότητας, τα πληκτρολόγια στο διαδίκτυο να
παίρνουν «επαναστατική φωτιά» κλπ κλπ γνωστά του βασιλείου της...
Δανιμαρκίας. Και από την άλλη πλευρά, τη μόνη ίσως φωνή, αυτή του
Πατριωτικού Μετώπου, να λέει τα πράγματα με το όνομά τους, να δηλώνει
και να είναι «έτοιμο να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά», να έχει πλήρη
και ολοκληρωμένη πρόταση διεξόδου της χώρας από την κρίση.
Για
μας λοιπόν του Πατριωτικού Μετώπου, υπογράφοντας το χρέος μας απέναντι
στους νεκρούς και στα αγέννητα, καλούμε για μια ακόμη φορά, όσους
όρθιους, όσους ζωντανούς, να συμπαραταχθούν στο ΠΑΜ.
Να μην αποδεχθούν την περαιτέρω φασιστικοποίηση της κοινωνίας μας.
Να
μην πέφτουν θύματα στα καραγκιοζιλίκια του τύπου «εγώ θα σας σώσω» που
καλλιεργούν νοσηροί δήθεν αντιμνημονιακοί αριστεροδέξιοι παλαβιάρηδες
(με το αζημίωτο μάλιστα).
Να αντιληφθούν πως έχουν ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ: ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ:
Πέρασμα των εξουσιών στο Λαό. (Ανακλητότητα, Ακυρωτικότητα, Παλλαϊκή Άμυνα, Ορκωτά Δικαστήρια).
Άμεση
Δημοκρατία, στο πρότυπο που θεμελίωσε στην Ελβετία, ο Μέγιστος (και ο
μοναδικός) πολιτικός άνδρας που έζησε (και δολοφονήθηκε) σε αυτόν τον
τόπο, ο Ιωάννης Καποδίστριας.
Λαέ: Δώσε μας τη Δύναμη να σου παραδώσουμε την Εξουσία.
Πατριωτικό Μέτωπο
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
Πολιτικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
(εστάλη από Πατριωτικό Μέτωπο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)