Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Λούξ: Εκτόπισε την Pepsico από τη δεύτερη θέση

Λούξ: Εκτόπισε την Pepsico από τη δεύτερη θέσηΕλληνικές VS Πολυεθνικές εταιρείες σημειώσατε 1.
Το ακατόρθωτο, μέχρι και πριν από λίγο καιρό, κατάφερε το τελευταίο διάστημα η Πατρινή εταιρεία αναψυκτικών Λούξ Μαρλαφέκας η οποία πέτυχε να αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση στην κατηγορία των αναψυκτικών all flavors εκτοπίζοντας ένα πολυεθνικό κολοσσό, την Pepsico.
Η επιτυχία αυτή της Πατρινής εταιρείας αναψυκτικών εν μέσω της βαθιάς οικονομικής κρίσης που βιώνει η ελληνική αγορά δεν είναι η μοναδική, καθώς κόντρα σε μια πτωτική αγορά η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει όχι μόνο το μερίδιό της το οποίο έχει φθάσει στο 15,5% αλλά και τις πωλήσεις της, οι οποίες καταγράφουν αύξηση της τάξεως του 10-15%.
Σε αυτό πέρα από τα ίδια τα προϊόντα έχει βοηθήσει και η σαφής στροφή των καταναλωτών για τα ελληνικά προϊόντα, αλλά και η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Λούξ, όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της κ. Γιάννης Μαρλαφέκας κατά τη διάρκεια ενημέρωσης εκπροσώπων του Τύπου. Σύμφωνα με τον ίδιο από το 2008 η εταιρεία έχει διατηρήσει σταθερές τις τιμές της, ενώ σε κάποια προϊόντα έχει προχωρήσει και σε μειώσεις.
Για την επόμενη χρονιά ο κ. Μαρλαφέκας εκτίμησε ότι ο πόλεμος τιμών θα ενταθεί με αποτέλεσμα αρκετοί, μικροί κυρίως παίκτες, μην μπορώντας να ακολουθήσουν θα αναγκαστούν να βγουν από το παιγνίδι. Από την πλευρά της, η πατρινή εταιρεία φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει με μεγαλύτερη ένταση και την επόμενη χρονιά μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική, χωρίς πάντως η διοίκησή της να αποκλείει το ενδεχόμενο να σταματήσει να προμηθεύει αλυσίδες απο τις οποίες ενδέχεται να ζημιωθεί.

Την ίδια ώρα στα σχέδια της είναι και η είσοδός το 2012 στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού και στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται σ' έναν τελικό γύρο διαπραγματεύσεων για την αξιοποίηση πηγών, προκειμένου να κατασκευασθεί η νέα μονάδα στην Πελοπόννησο. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας δεν σταματά εδώ καθώς υπάρχει και η επένδυση για τη δημιουργία καινοτόμων αναψυκτικών στο Αίγιο ύψους 33 εκατ. ευρώ, που έχει ενταχθεί στον παλιό αναπτυξιακό νόμο.
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης επένδυσης και με δεδομένο ότι η αγορά έχει στερέψει από Τραπεζικό χρήμα, η διοίκηση της βρίσκεται σε επαφές με έλληνες και ξένους επενδυτές.
Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της για την τρέχουσα χρήση ο κ. Μαρλαφέκας εκτίμησε ότι οι πωλήσεις της θα κλείσουν με άνοδο 10-15% με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν στα 22 εκατ. ευρώ, ενώ τα 2,5 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα κέρδη μετά από φόρους δηλαδή στα επίπεδα της περασμένης χρήσης.
Αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, η πτώση των πωλήσεων στην κατηγορία των αναψυκτικών αγγίζει το 11-12%ενώ υπερδιπλάσια δηλαδή άνω του 25% είναι η υποχώρηση των πωλήσεων στην κρύα αγορά ήτοι περίπτερα, εστιατόρια, κ.λπ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)