Ασύμφορα τα ταξίδια από και προς την Ελλάδα
Η μία μετά την άλλη οι ξένες αεροπορικές εταιρείες εγκαταλείπουν την Ελλάδα, καθώς κρίνουν ότι τα δρομολόγια από και προς τη χώρα μας και ιδιαίτερα την Αθήνα είναι πλέον ασύμφορα.
Η Αθήνα, ως αεροπορικός προορισμός έχει αποψιλωθεί από τη συνείδηση αρκετών ταξιδιωτών, τόσο αναψυχής όσο και επαγγελματιών. Τα συχνά επεισόδια στο κέντρο της πρωτεύουσας και η ασταθής πολιτική κατάσταση στη χώρα μας, έχουν προκαλέσει σημαντικό πρόβλημα.
Αρνητικά συνηγορούν το υψηλό κόστος καυσίμων και η μικρή αγορά της Ελλάδας. Το πρόβλημα ωστόσο δεν εστιάζεται μόνο στη χώρα μας. Είναι διεθνές καθώς τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως εμφανίζουν μεγάλη πτώση.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων, Tony Tyler, τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται ότι θα φτάσουν μέχρι την εκπνοή του 2012 στα 3 δισ. δολάρια, έναντι κερδών 7,9 δισ. δολαρίων το 2011.
Σύμφωνα με τον ίδιο, καίριο αίτιο της μείωσης της κερδοφορίας των εταιρειών του τομέα ή και των ζημιών που καταγράφουν ορισμένες εξ’αυτών είναι η άνοδος των τιμών των καυσίμων και η υπερβολική φορολόγηση.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του ο Ελεύθερος Τύπος, ο ευρωπαϊκός κλάδος αερομεταφορών κατέγραψε ζημιές το 2010 της τάξης των 2,5 δισ. δολαρίων. Από την αξία της αεροπορικής αγοράς της Ελλάδας, το 10% αφορά την αγορά εσωτερικού και το 90% την αγορά διεθνών πτήσεων, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά σε επιβάτες είναι 18% και 82% αντίστοιχα.
Η Αθήνα, ως αεροπορικός προορισμός έχει αποψιλωθεί από τη συνείδηση αρκετών ταξιδιωτών, τόσο αναψυχής όσο και επαγγελματιών. Τα συχνά επεισόδια στο κέντρο της πρωτεύουσας και η ασταθής πολιτική κατάσταση στη χώρα μας, έχουν προκαλέσει σημαντικό πρόβλημα.
Αρνητικά συνηγορούν το υψηλό κόστος καυσίμων και η μικρή αγορά της Ελλάδας. Το πρόβλημα ωστόσο δεν εστιάζεται μόνο στη χώρα μας. Είναι διεθνές καθώς τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως εμφανίζουν μεγάλη πτώση.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων, Tony Tyler, τα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται ότι θα φτάσουν μέχρι την εκπνοή του 2012 στα 3 δισ. δολάρια, έναντι κερδών 7,9 δισ. δολαρίων το 2011.
Σύμφωνα με τον ίδιο, καίριο αίτιο της μείωσης της κερδοφορίας των εταιρειών του τομέα ή και των ζημιών που καταγράφουν ορισμένες εξ’αυτών είναι η άνοδος των τιμών των καυσίμων και η υπερβολική φορολόγηση.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του ο Ελεύθερος Τύπος, ο ευρωπαϊκός κλάδος αερομεταφορών κατέγραψε ζημιές το 2010 της τάξης των 2,5 δισ. δολαρίων. Από την αξία της αεροπορικής αγοράς της Ελλάδας, το 10% αφορά την αγορά εσωτερικού και το 90% την αγορά διεθνών πτήσεων, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά σε επιβάτες είναι 18% και 82% αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)