Με το εικονικό χρέος και με έξυπνα λογιστικά τεχνάσματα η χώρα κατέρρευσε οικονομικά, με ένα σχέδιο εσχάτης προδοσίας από πολιτικούς και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Γερμανία).
Το ξεπούλημα - χάρισμα της δημόσιας περιουσίας, είναι ενέργεια παράνομη, προδοτική και ασύμφορη για τον Ελληνικό λαό.
Στα πλαίσια της αντισυνταγματικής (από αναλύσεις ειδικών) λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ ο κυρ, Τσίπρας χάρισε στους Κινέζους - κατακτητές όλο το λιμάνι του Πειραιά, μια τεράστια έκταση που ξεκινά από τη σχολή Ναυτικών Δοκίμων και φτάνει μέχρι το Πέραμα (προς Σαλαμίνα), με ποσό 360 εκατομ. Ευρώ και με προοπτική τις δήθεν Κινέζικες επενδύσεις.
Είναι δήθεν επειδή και αυτές θα πραγματοποιηθούν με την συνδρομή του Ελληνικού λαού και από κοινοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ.
Ο πόλεμος που μας κήρυξε η Γερμανία έχει όλα τα αποτελέσματα πολέμου, χωρίς όμως να ανοίξει μύτη από τους κατακτητές, εμείς όμως θρηνούμε θύματα (αυτόχειρες) αλλά και χάνουμε καθημερινά την εθνική μας ανεξαρτησία....
Σιγά σιγά θα αγοράσει (τσάμπα) και τα ναυπηγεία μας η Cosco και ότι προλάβει να αρπάξει από την εθνική λεηλασία της χώρας.
Ανοιξε ο δρόμος για την εξαγορά τους από την Cosco! Η γαλλολιβανέζικη Privinvest, το μόνο εμπόδιο για το deal
Από τον
Φώτη Κόλλια
Τον δρόμο για την εξαγορά της δεξαμενής 5 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από την Cosco ανοίγει η πρόσφατη απόφαση του Πρωτοδικείου, με την οποία εγκρίνεται η τοποθέτηση ειδικού διαχειριστή στην ΕΝΑΕ που τα διαχειρίζεται. Οι Κινέζοι ενδιαφέρονται σφόδρα για τη συγκεκριμένη δεξαμενή, που είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και θα λειτουργήσει συμπληρωματικά στις υποδομές ναυπηγοεπισκευής που αναπτύσσει ήδη ο ΟΛΠ.
Η διοίκηση του τελευταίου ανακοίνωσε πως έφτασε στον Πειραιά η νέα πλωτή
δεξαμενή «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ», ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων, η οποία μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία μέχρι 240 μέτρα μήκος, 35 μέτρα πλάτος, μεταφορικής ικανότητας 80.000 τόνων (PANAMAX) και διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό γερανών.
Ο υφυπουργός Οικονομίας Στέργιος Πιτσιόρλας, ο οποίος έχει αναλάβει το ξεκαθάρισμα των προβληματικών ελληνικών ναυπηγείων, έχει όμως να αντιμετωπίσει τον σημερινό ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τη γαλλολιβανέζικη Privinvest του Ισκαντάρ Σαφά. Η τελευταία έχει δηλώσει με κάθε τρόπο πως θα αξιοποιήσει κάθε δικαστικό όπλο για να αντιμετωπίσει τις κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, από το τέλος Φεβρουαρίου που είχε ανακοινωθεί αρχικά, αναμένεται να κατατεθεί στο Πρωτοδικείο η αίτηση εξυγίανσης των Ναυπηγείων Νεωρίου. Με βάση τη συμφωνία στην οποία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι της εταιρίας, το Δημόσιο και οι τράπεζες, τα Ναυπηγεία Νεωρίου θα περάσουν σε επενδυτικό σχήμα υπό τον κ. Πάνο Ξενοκώστα, που ελέγχει την εταιρία ONEX.
Το σχέδιο προβλέπει πως το επενδυτικό σχήμα θα καταβάλει περί τα 40.000.000 ευρώ για την αποπληρωμή σημερινών υποχρεώσεων του Ναυπηγείου Νεωρίου, σε πολλές δόσεις, και άλλα 20.000.000 ευρώ για επενδύσεις εξοπλισμού και κάλυψης των περιβαλλοντικών απαιτήσεων για τη λειτουργία του.
Στην ερώτηση για τις νέες οφειλές που προέκυψαν και ανεβάζουν το συνολικό ύψος κοντά στα 68.000.000 ευρώ, ο κ. Ξενοκώστας είχε δηλώσει πρόσφατα πως η συμφωνία παραμένει «40 συν 20».
Ούτως ή άλλως, ο Στ. Πιτσιόρλας δεν έχει και πολλές επιλογές. Το σχήμα υπό τον Π. Ξενοκώστα είναι το μοναδικό που έδειξε από την αρχή σοβαρό ενδιαφέρον για τα Ναυπηγεία του Νεωρίου. Κάποιοι άλλοι Ελληνοαμερικανοί, που είχαν εμφανιστεί στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού, υπό την επενδυτική εταιρία Postlane Partners, αποδείχθηκαν τουλάχιστον περαστικοί. Αποχώρησαν λίγες ημέρες αφότου είχαν εκδώσει και βαρύγδουπη ανακοίνωση περί της πρότασης που έχουν καταθέσει στην κυβέρνηση για το Νεώριο.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία του ΚΕΠΕ δείχνουν πως από το 2009 έως το 2014 ο κύκλος εργασιών από ναυπήγηση νέων σκαφών περιορίστηκε από τα 403.000.000 ευρώ στα 94.500.000 ευρώ και οι εργαζόμενοι από τους 4.500 στους 1.663.
Στον τομέα της επισκευής πλοίων τα έσοδα περιορίστηκαν από τα 328.000.000 στα 191.000.000 ευρώ και οι εργαζόμενοι από τους 5.900 στους 3.774.
dimokratianews.gr
Το ξεπούλημα - χάρισμα της δημόσιας περιουσίας, είναι ενέργεια παράνομη, προδοτική και ασύμφορη για τον Ελληνικό λαό.
Στα πλαίσια της αντισυνταγματικής (από αναλύσεις ειδικών) λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ ο κυρ, Τσίπρας χάρισε στους Κινέζους - κατακτητές όλο το λιμάνι του Πειραιά, μια τεράστια έκταση που ξεκινά από τη σχολή Ναυτικών Δοκίμων και φτάνει μέχρι το Πέραμα (προς Σαλαμίνα), με ποσό 360 εκατομ. Ευρώ και με προοπτική τις δήθεν Κινέζικες επενδύσεις.
Είναι δήθεν επειδή και αυτές θα πραγματοποιηθούν με την συνδρομή του Ελληνικού λαού και από κοινοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ.
Ο πόλεμος που μας κήρυξε η Γερμανία έχει όλα τα αποτελέσματα πολέμου, χωρίς όμως να ανοίξει μύτη από τους κατακτητές, εμείς όμως θρηνούμε θύματα (αυτόχειρες) αλλά και χάνουμε καθημερινά την εθνική μας ανεξαρτησία....
Σιγά σιγά θα αγοράσει (τσάμπα) και τα ναυπηγεία μας η Cosco και ότι προλάβει να αρπάξει από την εθνική λεηλασία της χώρας.
Κινεζικό σχέδιο διάσωσης για τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά
Από τον
Φώτη Κόλλια
Τον δρόμο για την εξαγορά της δεξαμενής 5 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά από την Cosco ανοίγει η πρόσφατη απόφαση του Πρωτοδικείου, με την οποία εγκρίνεται η τοποθέτηση ειδικού διαχειριστή στην ΕΝΑΕ που τα διαχειρίζεται. Οι Κινέζοι ενδιαφέρονται σφόδρα για τη συγκεκριμένη δεξαμενή, που είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και θα λειτουργήσει συμπληρωματικά στις υποδομές ναυπηγοεπισκευής που αναπτύσσει ήδη ο ΟΛΠ.
Η διοίκηση του τελευταίου ανακοίνωσε πως έφτασε στον Πειραιά η νέα πλωτή
δεξαμενή «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ», ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων, η οποία μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία μέχρι 240 μέτρα μήκος, 35 μέτρα πλάτος, μεταφορικής ικανότητας 80.000 τόνων (PANAMAX) και διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό γερανών.
Ο υφυπουργός Οικονομίας Στέργιος Πιτσιόρλας, ο οποίος έχει αναλάβει το ξεκαθάρισμα των προβληματικών ελληνικών ναυπηγείων, έχει όμως να αντιμετωπίσει τον σημερινό ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τη γαλλολιβανέζικη Privinvest του Ισκαντάρ Σαφά. Η τελευταία έχει δηλώσει με κάθε τρόπο πως θα αξιοποιήσει κάθε δικαστικό όπλο για να αντιμετωπίσει τις κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, από το τέλος Φεβρουαρίου που είχε ανακοινωθεί αρχικά, αναμένεται να κατατεθεί στο Πρωτοδικείο η αίτηση εξυγίανσης των Ναυπηγείων Νεωρίου. Με βάση τη συμφωνία στην οποία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι της εταιρίας, το Δημόσιο και οι τράπεζες, τα Ναυπηγεία Νεωρίου θα περάσουν σε επενδυτικό σχήμα υπό τον κ. Πάνο Ξενοκώστα, που ελέγχει την εταιρία ONEX.
Το σχέδιο προβλέπει πως το επενδυτικό σχήμα θα καταβάλει περί τα 40.000.000 ευρώ για την αποπληρωμή σημερινών υποχρεώσεων του Ναυπηγείου Νεωρίου, σε πολλές δόσεις, και άλλα 20.000.000 ευρώ για επενδύσεις εξοπλισμού και κάλυψης των περιβαλλοντικών απαιτήσεων για τη λειτουργία του.
Στην ερώτηση για τις νέες οφειλές που προέκυψαν και ανεβάζουν το συνολικό ύψος κοντά στα 68.000.000 ευρώ, ο κ. Ξενοκώστας είχε δηλώσει πρόσφατα πως η συμφωνία παραμένει «40 συν 20».
Ούτως ή άλλως, ο Στ. Πιτσιόρλας δεν έχει και πολλές επιλογές. Το σχήμα υπό τον Π. Ξενοκώστα είναι το μοναδικό που έδειξε από την αρχή σοβαρό ενδιαφέρον για τα Ναυπηγεία του Νεωρίου. Κάποιοι άλλοι Ελληνοαμερικανοί, που είχαν εμφανιστεί στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού, υπό την επενδυτική εταιρία Postlane Partners, αποδείχθηκαν τουλάχιστον περαστικοί. Αποχώρησαν λίγες ημέρες αφότου είχαν εκδώσει και βαρύγδουπη ανακοίνωση περί της πρότασης που έχουν καταθέσει στην κυβέρνηση για το Νεώριο.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία του ΚΕΠΕ δείχνουν πως από το 2009 έως το 2014 ο κύκλος εργασιών από ναυπήγηση νέων σκαφών περιορίστηκε από τα 403.000.000 ευρώ στα 94.500.000 ευρώ και οι εργαζόμενοι από τους 4.500 στους 1.663.
Στον τομέα της επισκευής πλοίων τα έσοδα περιορίστηκαν από τα 328.000.000 στα 191.000.000 ευρώ και οι εργαζόμενοι από τους 5.900 στους 3.774.
dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)