Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

«Βρισκόμουν σε νόμιμη άμυνα»

Ελεύθερος προσωρινά ο 88χρονος που πυροβόλησε ληστή: «Φοβήθηκα ότι θα έχω τη μοίρα των υπόλοιπων γερόντων» είπε
Τις δραματικές ώρες που έζησε όταν οι δύο νεαροί ληστές εισέβαλαν στο σπίτι του στη Γλυφάδα, προτού χρησιμοποιήσει το όπλο του, περιέγραψε χθες ο 88χρονος άνδρας κατά τη διάρκεια της απολογίας του ενώπιον του πρώτου τακτικού ανακριτή.
«Βρισκόμουν σε άμυνα, φοβήθηκα για τη ζωή μου» φέρεται ότι είπε ο ηλικιωμένος, ο οποίος κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις ενώπιον της Δικαιοσύνης για τα αδικήματα της βαριάς σκοπούμενης σωματικής βλάβης, της παράνομης οπλοκατοχής, της παράνομης οπλοχρησίας και της ψευδορκίας.
«Δεν είχα πρόθεση να σκοτώσω… Τα όπλο, το οποίο ήταν κειμήλιο, εκπυρσοκρότησε» υποστήριξε φανερά καταβεβλημένος και αναφέρθηκε στον τρόμο που έζησε κατά τη διάρκεια της επίθεσης που δέχτηκε από τον 28χρονο αλβανικής καταγωγής και τον 18χρονο Ελληνα, οι οποίοι το πρωί της περασμένης Τρίτης εισέβαλαν στην αυλή του και τον υποχρέωσαν με τη βία να μπει στο σπίτι για να τους δείξει πού είχε χρήματα και τιμαλφή.

«Μου έσπασαν την καδένα που φορούσα στον λαιμό μου και πήραν τη βέρα της γυναίκας μου… Αυτό είναι το παράπονό μου, γιατί έμαθα ότι οι αστυνομικοί δεν κατάφεραν να βρουν τη βέρα» φέρεται ότι είπε ο 88χρονος συναισθηματικά φορτισμένος και συμπλήρωσε: «Φοβήθηκα ότι θα έχω τη μοίρα των υπόλοιπων γερόντων. Μου φέρθηκαν βίαια».

Οταν ρωτήθηκε για τη στιγμή που πυροβόλησε κατά των ληστών, ο 88χρονος τόνισε ότι οι δύο νεαροί βρήκαν το όπλο αλλά δεν του έδωσαν σημασία, γιατί έψαχναν για χρήματα και κοσμήματα. «Βρήκα την ευκαιρία και πήρα το όπλο. Πάλεψα με έναν από τους ληστές που πήγε να μου το πάρει και τότε εκπυρσοκρότησε» φέρεται ότι υποστήριξε. Ανακριτής και εισαγγελέας αμέσως μετά την απολογία του άφησαν ελεύθερο τον 88χρονο, ενώ του επέβαλαν μόνο τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

dimokratianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)