Προβλήματα στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, στην τροφοδοσία
και μεταφορά αποσκευών κρουζιερόπλοιων, προκαλούν οι 48ωρες
επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια
του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, που συνεχίζονται για 12η ημέρα.
Την Τετάρτη το πρωί 8/6 οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν
συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Δημοτικό Θέατρο και πορεία προς τα γραφεία
του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, ενώ αύριο αντιπροσωπεία των εκπροσώπων
των εργαζομένων θα έχουν νέα συνάντηση με τον υπ. Ναυτιλίας και
Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρή Δρίτσα και εκπροσώπους συναρμόδιων
υπουργείων.
Ο πρόεδρος των λιμενεργατών Νίκος Γεωργίου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισε ότι στη νέα σύμβαση παραχώρησης που αναμένεται να εγκριθεί την Παρασκευή 10 Ιουνίου από τη γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού δεν υπάρχει καμία αναφορά στο νόμο 2688 για μετατροπή του ΟΛΠ ΟΛΠ +0,87% από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου σε ανώνυμη εταιρεία, ενώ δεν περιγράφεται πουθενά ο γενικός κανονισμός προσωπικού.
Αναφορικά με το άρθρο 12 της σύμβασης, που επιτρέπει στον νέο ιδιοκτήτη του λιμανιού του Πειραιά να χρησιμοποιεί εργολάβους παρόχους υπηρεσιών ή άλλα τρίτα πρόσωπα προκειμένου να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του, ο κ. Γεωργίου αναφέρει ότι θα πρέπει να υπάρξουν πρώτα διασφαλίσεις των υπαρχόντων εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης έναντι των εργολάβων.
«Οι παραχωρησιούχοι θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η εταιρεία ΟΛΠ ΟΛΠ +0,87% δεν έκλεισε για να ανοίξει από το μηδέν. Πήραν μια εταιρεία που λειτουργεί και έχει συγκεκριμένους κανονισμούς και συμβάσεις εργασίας», ανέφερε.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
fpress.gr
Ο πρόεδρος των λιμενεργατών Νίκος Γεωργίου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισε ότι στη νέα σύμβαση παραχώρησης που αναμένεται να εγκριθεί την Παρασκευή 10 Ιουνίου από τη γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού δεν υπάρχει καμία αναφορά στο νόμο 2688 για μετατροπή του ΟΛΠ ΟΛΠ +0,87% από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου σε ανώνυμη εταιρεία, ενώ δεν περιγράφεται πουθενά ο γενικός κανονισμός προσωπικού.
Αναφορικά με το άρθρο 12 της σύμβασης, που επιτρέπει στον νέο ιδιοκτήτη του λιμανιού του Πειραιά να χρησιμοποιεί εργολάβους παρόχους υπηρεσιών ή άλλα τρίτα πρόσωπα προκειμένου να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του, ο κ. Γεωργίου αναφέρει ότι θα πρέπει να υπάρξουν πρώτα διασφαλίσεις των υπαρχόντων εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης έναντι των εργολάβων.
«Οι παραχωρησιούχοι θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η εταιρεία ΟΛΠ ΟΛΠ +0,87% δεν έκλεισε για να ανοίξει από το μηδέν. Πήραν μια εταιρεία που λειτουργεί και έχει συγκεκριμένους κανονισμούς και συμβάσεις εργασίας», ανέφερε.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)