Μετά την εξίσωση του φότου κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης
Επιβάρυνση 0,3 ευρώ ανά λίτρο φέρνει για εκατοντάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων υγραερίου η επικείμενη εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης με τον ειδικό φόρο κατανάλωσης του φυσικού αερίου κίνησης.
Η κυβερνητική απόφαση θα εκτοξεύσει την τιμή στο υγραέριο από τα 0,9 ευρώ ανά λίτρο στα 1,2 ευρώ ανά λίτρο δηλαδή κατά 33%. Έτσι, όσοι έχουν ήδη μετατρέψει τα αυτοκίνητά τους για να καίνε αέριο κίνησης θα αργήσουν να κάνουν απόσβεση ενώ ταφόπλακα θα πέσει στις εταιρείες μετατροπής καυσίμου αυτοκινήτων από βενζίνη σε υγραέριο.
Σήμερα οι μετατροπές κοστίζουν περίπου από 900 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα και οι περισσότεροι μετατροπείς δίνουν κατά μέσο όρο δύο χρόνια εγγύηση.
Μετά την εγκατάσταση του συστήματος υποχρεούται ο μηχανικός να παραδώσει στον κάτοχο του αυτοκινήτου αντίγραφο υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/1986, που ενημερώνει το ΚΤΕΟ πως η διασκευή έγινε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Το αυτοκίνητο περνάει από τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ και εφόσον η εργασία έγινε σύμφωνα με τους κανόνες του υπουργείου, συμπληρώνεται στην άδεια κυκλοφορίας η χρήση υγραερίου ως καυσίμου κίνησης.
Το τελευταίο διάστημα επίσημοι έμποροι και επισκευαστές αυτοκινήτων αναγνωρίζουν αυτού του είδους τις μετατροπές δίχως να στερούν από τον πελάτη τους την εργοστασιακή εγγύηση.
Η κυβερνητική απόφαση θα εκτοξεύσει την τιμή στο υγραέριο από τα 0,9 ευρώ ανά λίτρο στα 1,2 ευρώ ανά λίτρο δηλαδή κατά 33%. Έτσι, όσοι έχουν ήδη μετατρέψει τα αυτοκίνητά τους για να καίνε αέριο κίνησης θα αργήσουν να κάνουν απόσβεση ενώ ταφόπλακα θα πέσει στις εταιρείες μετατροπής καυσίμου αυτοκινήτων από βενζίνη σε υγραέριο.
Σήμερα οι μετατροπές κοστίζουν περίπου από 900 έως 2.500 ευρώ, ανάλογα και με τον τύπο του κινητήρα και οι περισσότεροι μετατροπείς δίνουν κατά μέσο όρο δύο χρόνια εγγύηση.
Μετά την εγκατάσταση του συστήματος υποχρεούται ο μηχανικός να παραδώσει στον κάτοχο του αυτοκινήτου αντίγραφο υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/1986, που ενημερώνει το ΚΤΕΟ πως η διασκευή έγινε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Το αυτοκίνητο περνάει από τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ και εφόσον η εργασία έγινε σύμφωνα με τους κανόνες του υπουργείου, συμπληρώνεται στην άδεια κυκλοφορίας η χρήση υγραερίου ως καυσίμου κίνησης.
Το τελευταίο διάστημα επίσημοι έμποροι και επισκευαστές αυτοκινήτων αναγνωρίζουν αυτού του είδους τις μετατροπές δίχως να στερούν από τον πελάτη τους την εργοστασιακή εγγύηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)