Ας μην ξεχνάμε ότι κατά την διάρκεια που έχουν Ραμαζάνι αλλά και με τις προσευχές δίνουν κατάρες σε πιστούς άλλων θρησκειών, δηλαδή θα τους κατασκευάσουμε χώρο που θα προσεύχονται με κατάρες στους Χριστιανούς.
Η χώρα αδυνατεί να συντηρήσει τους δικούς της πολίτες, οι οποίοι μεταναστεύουν (νόμιμα) σε άλλες χώρες, πόσο περισσότερο να συντηρήσει τους εκατομμύρια που εισήλθαν στην Ελλάδα με το έτσι θέλω, δίχως τις νόμιμες διαδικασίες.
Η πολιτική ευθύνη των κυβερνώντων τα τελευταία χρόνια είναι τεράστια, αυτοί έδωσαν την άδεια να γίνει χώρος φιλοξενίας ολόκληρη η Ελλάδα, δεν διασφάλισαν τα σύνορα και νομιμοποίησαν την παρανομία.
Γραφειοκρατικού και τεχνικού χαρακτήρα που αποτελεί ουσιαστικά την τρίτη τροποποίηση του αρχικού νόμου, είναι το άρθρο για το ισλαμικό τέμενος, όπως διευκρίνισε μιλώντας στη Βουλή, ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης.
Ο υπουργός Παιδείας τόνισε, ότι, με την ανέγερση του τεμένους είχε συμφωνήσει ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, Χριστόδουλος αλλά και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος μακαριώτατος, Ιερώνυμος ενώ όλοι οι Έλληνες υπουργοί από το 1894, ακόμη και ο Μεταξάς και ο Παπαδόπουλος, ήταν υπέρ της δημιουργίας χώρου λατρείας των μουσουλμάνων στη χώρα μας.
Συνεχίζοντας ο υπουργός Παιδείας, είπε, ότι ο σχετικός νόμος για την ανέγερση τεμένους στην Παιανία, ψηφίστηκε το 2000 επί υπουργίας Σημίτη, που όμως δεν εφαρμόστηκε και επί πρωθυπουργίας Καραμανλή, ψηφίστηκε νέος νόμος τον οποίο υπερασπίστηκε η τότε υπουργός Παιδείας, Μαριέττα Γιαννάκου και προέβλεπε την ανέγερση του τεμένους με έξοδα του ελληνικού κράτους.
«Δυστυχώς απαιτήθηκαν τρεις τροποποιήσεις του αρχικού νόμου γιατί έπρεπε να αντιμετωπισθούν παθογένειες της δημόσιας διοίκησης και προβλήματα γραφειοκρατίας», υπογράμμισε ο κ. Φίλης. Ο υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε «ντροπή για τη χώρα και κίνδυνο για την ασφάλειά της» την ύπαρξη άτυπων τζαμιών και γνωστοποίησε, ότι, εκτός από το τέμενος του Βοτανικού, έχουν δοθεί νόμιμες άδειες σε τέσσερα, ήδη λειτουργούντα τζαμιά, το ένα εκ των οποίων βρίσκεται στη Θήβα.
«Όσοι δυσπιστούν για την κατασκευή του τεμένους και είναι υπέρ της θρησκευτικής ελευθερίας να σκεφτούν τι είναι καλύτερο, ένα άτυπο τζαμί ή ένα τζαμί με ονοματεπώνυμο και ΑΦΜ», υπογράμμισε ο κ. Φίλης και τόνισε πως επιδίωξη της κυβέρνησης είναι «να περάσουμε από την γκρίζα ζώνη στο φως της νομιμότητας. Αν δεν θέλουμε να έχουμε τα προβλήματα της Γαλλίας και του Βελγίου, ας μην επαναλάβουμε τα λάθη τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του ο εισηγητής των ΑΝΕΛ Γιώργος Λαζαρίδης, επανέλαβε τη διαφωνία του κόμματός του με τη διάταξη για το τέμενος. «Η στάση η δική μας δεν είναι τωρινή και είναι μέσα στις κόκκινες γραμμές που είχαμε θέσει, κάτι το οποίο δείχνει ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν ταυτιζόμαστε αλλά συνεργαζόμαστε», ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης.
Κ. Θεοδωρακάκος, ΑΠΕ-ΜΠΕ, Αθήνα
http://mignatiou.com/2016/08/filis-ektos-apo-to-temenos-se-votaniko-echoun-dothi-nomimes-adies-se-tessera-akoma/
«Χέρι» Κυριάκου στον Βορίδη για το τέμενος
Όπως χαρακτηριστικά γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης, «για πρώτη φορά από τότε που ανέλαβε τα ηνία της ΝΔ ο Κυρ. Μητσοτάκης έθεσε θέμα κομματικής πειθαρχίας στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το τέμενος στην Αθήνα. Και τούτο γιατί πολλοί βουλευτές της ΝΔ βρίσκονταν στις παραλίες και σε νησιά και δεν θα εμφανίζονταν στη Βουλή για να ψηφίσουν και, το σημαντικότερο, ο Μάκης Βορίδηςζήτησε συνάντηση μαζί του και του είπε ότι λόγω συνειδήσεως δεν μπορεί να ψηφίσει το τέμενος στην Αθήνα.
Προκλήθηκε εκνευρισμός στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με συνέπεια μετά την απόφαση για κομματική πειθαρχία άλλοι να επιστρέφουν άρον-άρον από τις παραλίες για να ψηφίσουν, άλλοι που δεν ήθελαν να εγκαταλείψουν το νησί να στέλνουν επιστολική ψήφο και άλλοι αλλάζοντας ιδέα να ζητούν να ψηφίσουν το νομοσχέδιο».
Πηγή: BHMAτοδότης
http://www.topontiki.gr/article/180428/heri-kyriakoy-ston-voridi-gia-temenos
Σωστά ὁ Ἑλληνικός νόμος, λοιπόν, προέβλεπε καί προβλέπει τήν διάκριση τοῦ ναοῦ ἀπό τόν εὐκτήριο οἶκο. Ἡ διάκριση αὐτή πρέπει νά ἐπανενεργοποιθῆ, ἀντίθετα ἴσως μάλιστα πρός κάποια μερική ἐξομοίωση τῶν δύο εἰδῶν (ναῶν καί εὐκτηρίων οἴκων), τήν ὁποία ἔχει προωθήσει μέρος τῆς νομολογίας, ἐν ἀγνοία της ὅμως περί τοῦ τεραστίου προβλήματος γιά τήν δημοκρατία καί τήν ἐλευθερία, ἐκ τῆς λειτουργίας τζαμιῶν.
Πάντως δέ, κατά το ἰσχύον δίκαιο, αὐτά πού λέει ὁ Φίλης, δικιαολογοῦν μόνο ἀναγνώριση τῶν εὐκτηρίων οἴκων μουσουλμάνων πού θά δηλωθοῦν, ἔστω καί ἐκ τῶν ὑστέρων, καί σέ κλείσιμο ὅσων δέν δηλωθοῦν, καθώς καί ὅσων δέν ἔχουν τίς νόμιμες προϋποθέσεις ἀσφαλείας, πυροπροστασίας, κανονισμοῦ πολυκατοικίας κλπ. Αὐτά πού λέγει, δέν δικαιολογοῦν ἐπ'οὐδενί, τζαμί ἤ τζαμιά.
Καί δή, μέ ἔξοδα τῶν φορολογουμένων πολιτῶν, ὀρθοδόξων χριστιανῶν στήν συντριπτική πλειοψηφία τους.
Κάτι δέν πάει καθόλου καλά στήν ἱστορία αὐτήν.
Καί δέν ἐννοῶ μόνον τήν περιφρόνηση τῆς ἀπελευθερώσεώς μας ὡς Ἑλληνικοῦ ἔθνους τό 1821 ἀπό τόν γενοκτονικό τουρκικό μουσουλμανικό ζυγό, ἀλλά καί τήν συνειδητή ὑποβάθμιση ἀπό τούς κυβερνῶντας, συμπολιτεύσεως καί ἀντιπολιτεύσεως, τοῦ ἰσλαμιστικοῦ κινδύνου ἀπό τήν δημιουργία τζαμιῶν. Καί δή, μέ τόν μύθο, ὅτι τέτοιο νόημα στά τζαμιά δίνουν μόνο οἱ φανατικοί μουσουλμάνοι: Δέν ὑπάρχει κάν καταδίκη τέτοιας θεωρήσεως τῶν τζαμιῶν ἀπό φορεῖς τῶν μουσουλμάνων. Διότι ἁπλούστατα τέτοια, θρηκσευτικῶς κατακτητική, εἶναι ἡ θεώρησή τῶν τζαμιῶν, κατά τήν κρατούσα ἄποψη (δόγμα) σέ ὅλους τούς συνεπεῖς μουσουλμάνους.
Πόσο μᾶλλον, πού τέμενος, δηλαδή τζαμί μέ πύργο γιά νά ἀνεβαίνει ὁ μνουεζόνης καί νά φωνάζει Ἀλλάχ Ἀλλάχ, σημαίνει τόν θρίαμβο τοῦ Ἀλλαχ ἐπί τῶν ἁπίστων. Καί χωρίς ἄλλη παρότρυνση, ἀπό την φωνή αὐτήν τοῦ μουεζίνη καί μόνον, οἱ φανατικοί μουσουλμάνοι ἐνεργοποιοῦνται γιά νά σφάξουν ὅποτε μπορέσουν, καί οἱ ὑπόλοιποι, οἱ μή φανατικοί, ἀνέχονται τά εγκλήματα τῶν φανατικῶν, ὄχι τόσο ἀπό φόβο γιά τύς ἴδιους, ἀλλά κυρίως ἀπό θρησκευτική ἀμφιβολία μήπως ἔτσι τελικά ἦταν τό θέλημα τοῦ Ἀλλάχ....