Επανασχεδίαση των Ενημερώσεων
- Ο συνιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατά την παρουσίαση της νέας σχεδίασης στο Μένλο Παρκ, στην Καλιφόρνια στις 6 Μαρτίου 2013.
Στις 7 Μαρτίου 2013, το Facebook παρουσίασε
την πρώτη μεγάλη αλλαγή στον τρόπο που προβάλλει φωτογραφίες,
ενημερώσεις, εκδηλώσεις στην ροή των ενημερώσεων κάθε μέλους του, με
σκοπό να ανανεώσει το ενδιαφέρον τους. Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη αλλαγή
που κάνει στο News Feed από το 2006. Δείτε τι αλλάζει στην αρχική σας
σελίδα:

Η νέα εμφάνιση μοιάζει να επιχειρήσει να εστιάσει ξανά στο τι είναι σημαντικό σε μια δημοσίευση. Έτσι, η έμφαση τώρα δίνεται στο περιεχόμενο που μοιράζεται, παρά στο γεγονός ότι ο συγκεκριμένος φίλος μοιράστηκε κάτι, αν και η παράμετρος αυτή προφανώς επηρεάζει την ταξινόμηση των ενημερώσεων.

Οι εξηγήσεις που δίνει το Facebook είναι μάλλον αινιγματικές: «εστιάζουμε περισσότερο στις ιστορίες από ανθρώπους για τους οποίους ενδιαφέρεστε», αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται πως γίνεται το ξεκαθάρισμα μεταξύ «φίλων».
Αριστερά, προστίθεται ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του στο δαιδαλώδες κοινωνικό δίκτυο.
Δεξιά, υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων ανάλογα με την μορφή που έχει. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο συνεχίζουν να θεωρούνται πιο «σημαντικά» από ένα απλό status update με κείμενο αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού στα δεξιά.

H νέα σχεδίαση δεν εφαρμόστηκε μονομιάς σε όλες τις σελίδες των μελών του Facebook και θα χρειαστούν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ολοκληρωθεί. Όσοι θέλουν να το δοκιμάσουν πρώτοι καλούνται να εγγραφούν στην λίστα αναμονής του www.facebook.com/newsfeed.
Σχετική ενημέρωση λογισμικού θα μεταφέρει τις σχεδιαστικές αλλαγές στο Facebook σε iPhone, iPad και αργότερα σε συσκευές με Android.
Δείτε μερικές εικόνες από τις αλλαγές στην σχεδίαση των Ενημερώσεων:
Η νέα εμφάνιση μοιάζει να επιχειρήσει να εστιάσει ξανά στο τι είναι σημαντικό σε μια δημοσίευση. Έτσι, η έμφαση τώρα δίνεται στο περιεχόμενο που μοιράζεται, παρά στο γεγονός ότι ο συγκεκριμένος φίλος μοιράστηκε κάτι, αν και η παράμετρος αυτή προφανώς επηρεάζει την ταξινόμηση των ενημερώσεων.
Οι εξηγήσεις που δίνει το Facebook είναι μάλλον αινιγματικές: «εστιάζουμε περισσότερο στις ιστορίες από ανθρώπους για τους οποίους ενδιαφέρεστε», αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται πως γίνεται το ξεκαθάρισμα μεταξύ «φίλων».
Αριστερά, προστίθεται ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του στο δαιδαλώδες κοινωνικό δίκτυο.
Δεξιά, υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων ανάλογα με την μορφή που έχει. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο συνεχίζουν να θεωρούνται πιο «σημαντικά» από ένα απλό status update με κείμενο αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού στα δεξιά.
- Εάν θέλετε να δείτε όλα όσα βλέπατε ως τώρα, πρέπει να επιλέξετε "All Friends" από το μενού δεξιά (όλα, από όλους τους φίλους).
- Προνομιακή θέση αποκτά και η Μουσική στο Μενού, με δημοσίευματα που αφορούν στην «μουσική που ακούει ο χρήστης», χωρίς ωστόσο να αποσαφηνίζεται πως εξάγεται αυτή η προσωπική πληροφορία. Τέλος, στο μενού εμφανίζεται ένα feed με τις τελευταίες ειδήσεις από τις Σελίδες και τους φίλους. Με την νέα σχεδίαση, το Facebook γίνεται ίδιο σε smartphone, tablet και τον παγκόσμιο ιστό.
H νέα σχεδίαση δεν εφαρμόστηκε μονομιάς σε όλες τις σελίδες των μελών του Facebook και θα χρειαστούν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ολοκληρωθεί. Όσοι θέλουν να το δοκιμάσουν πρώτοι καλούνται να εγγραφούν στην λίστα αναμονής του www.facebook.com/newsfeed.
Σχετική ενημέρωση λογισμικού θα μεταφέρει τις σχεδιαστικές αλλαγές στο Facebook σε iPhone, iPad και αργότερα σε συσκευές με Android.
Δείτε μερικές εικόνες από τις αλλαγές στην σχεδίαση των Ενημερώσεων:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)