Αίσθηση έχει προκαλέσει διαφημιστική καμπάνια σε σταθμούς του μετρό της Αθήνας ενάντια στις αμβλώσεις, προβάλλοντας ορισμένα στοιχεία για το αγέννητο παιδί. Οι διαφημίσεις της καμπάνιας που υπογράφει η οργάνωση «Αφήστε με να ζήσω» έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε σταθμούς και αποβάθρες του μετρό. Δείχνοντας ένα έμβρυο 10 εβδομάδων μέσα στον αμνιακό σάκο, η αφίσα προβάλει σειρά πληροφοριών για το «αγέννητο παιδί».
«Ήξερες ότι στο αγέννητο παιδί από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο;» αναφέρει η διαφημιστική αφίσα. «Διάλεξε τη ζωή», είναι το μήνυμα που στέλνει η αφίσα, σημειώνοντας ότι πρόκειται για το «κίνημα υπέρ της ζωής».
Η νέα διαφημιστική καμπάνια κατά των αμβλώσεων σε σταθμούς του μετρό προκάλεσε αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Ορισμένοι εξέφρασαν αντιρρήσεις
με τη συγκεκριμένη καμπάνια. Άλλοι χρήστες του Twitter περιορίστηκαν να αστειευτούν…
Την αντίθεσή του στη συγκεκριμένη καμπάνια εξέφρασε και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ, Παύλος Χρηστίδης. Ο κ. Χρηστίδης, σε ανάρτησή του στο Facebook, σημείωσε ότι η μητρότητα «αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή», ενώ υπενθυμίζει ότι η νομιμοποίηση των αμβλώσεων στην Ελλάδα κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ. «Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;» καταλήγει ο κ. Χρηστίδης.
Κάτω με εντολή υπουργού…
Με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατεβαίνουν οι αφίσες κατά των αμβλώσεων που έκαναν σήμερα την εμφάνισή τους σε σταθμούς του Μετρό, ενώ η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
“Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
“Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».
ΠΗΓΗ: SPUTNIK
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)