Σελίδες

ΑΡΝΗΣΗ ΕΠΙΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΑΣ


Tο ιστολόγιο μας στα πλαίσια της ενημέρωσης αναδιαμόρφωσε αυτή τη σελίδα ώστε να γίνει κατανοητή και χωρίς δυσκολία η εικαζόμενη συναίνεση που αφορά τις μεταμοσχεύσεις οργάνων, καθώς και τον εγκεφαλικό θάνατο. Εν συντομία και περιληπτικά διατυπώνουμε όσα αναπτύχθηκαν σε ιστολόγια, σε κινήματα αλλά και σε ημερίδες για τις μεταμοσχεύσεις, που σύμφωνα με τον νόμο θα το διέπραττε η πολιτεία, (η τεκμηρίωση όλων όσων παραθέτουμε έχει πραγματοποιηθεί με πολλά δημοσιεύματα μέσα στο ιστολόγιο μας ):

Οι μεταμοσχεύσεις οργάνων είναι μια πράξη αγάπης και προσφοράς για τον συνάνθρωπο μας, κανείς μας δεν αμφισβητεί αυτό το γεγονός, ιδιαίτερα όταν ξέρουμε ότι το άψυχο μας κορμί (αφού θα είμαστε νεκροί) θα μπορούσε να σώσει μια ζωή που υποφέρει και βρίσκεται στην λίστα αναμονής για την εύρεση κάποιου οργάνου για μεταμόσχευση. Φυσικά αυτή η πράξη αγάπης θα ήταν μέγιστη αν θα δίναμε κάποιο από τα μη ζωτικά όργανα μας εφόσον βρισκόμασταν στη ζωή και όχι μετά τον θάνατο μας.
Μέχρι πριν λίγα χρόνια, αναφερόμασταν στις μεταμοσχεύσεις με την προσφορά μας, που γινόταν με την δικιά μας θέληση, δωρίζοντας τα όργανα μας και στέλνοντας στον ΕΟΜ (Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων) αίτηση για το ότι συμφωνούμε να γίνουμε δότες οργάνων.

Με τον νόμο 3984 (6/2011) εικάζουν ότι συναινεί όλος ο ενήλικος πληθυσμός της χώρας μας μετατρέποντας μας σε δότες οργάνων, αντιστρέφοντας την προηγούμενη διαδικασία εις βάρους της ελεύθερης βούλησης και την προσωπική επιλογή και πλέον όσοι δεν επιθυμούν να γίνουν δότες οργάνων αναγκάζονται να προβούν σε διαδικασία άρνησης στέλνοντας έγγραφο στον ΕΟΜ.

Επειδή δεν ζούμε σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο, έχουμε χρέος να σας ενημερώσουμε για τους κινδύνους της επίταξης των οργάνων μας από την πολιτεία, μια πολιτεία που τα τελευταία χρόνια έχει στραφεί ενάντια στον λαό της και σε καμία περίπτωση δεν φροντίζει να τον προστατεύσει από τους κερδοσκόπους πάσης φύσεως.


1. Ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων είναι μια εταιρεία ιδιωτικού δικαίου, ο λόγος ύπαρξης του είναι συμβουλευτικός προς το Υπουργείο Υγείας για θέματα μεταμοσχεύσεων. Τα έσοδα του προέρχονται βασικά από δωρεές (δεν αποκλείεται η χρηματική δωρεά από κάποιον ή κάποιους που ψάχνουν να βρουν όργανα για μεταμόσχευση). Όταν ψήφισαν τον νόμο 3984 (με την εικαζόμενη συναίνεση) ο ΕΟΜ δεν ρωτήθηκε (ποιος είναι τελικά ο ρόλος του ΕΟΜ;) και εξέδωσε ανακοίνωση αντίδρασης σε αυτό το νόμο, με αποκορύφωμα την παραίτηση του διευθυντή του (μήπως κάτι βρωμάει σε αυτό το νόμο;)

2. Το εμπόριο οργάνων είναι μια παράνομη διαδικασία που όμως υφίσταται σε παγκόσμιο επίπεδο, πως θα μπορούσε η πολιτεία να μας προστατεύσει από το να γίνουμε θύματα; Με το να μας θεωρούν όλους δωρητές οργάνων παρά την θέληση μας; Αντίθετα με τον νόμο 3984 η πολιτεία είχε την υποχρέωση από τον Ιούνιο του 2011 μέχρι και τον Ιούνιο του 2013 να ενημερώσει τους πολίτες, γεγονός που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ και ο περισσότερος κόσμος βρίσκεται ακόμα και σήμερα στην άγνοια. Τα ΜΜΕ έπαιζαν διαφημίσεις σχετικά με τις μεταμοσχεύσεις, χωρίς να αναφέρουν το παραμικρό για την επίταξη των ανθρώπινων οργάνων.

3. Ο νόμος 3984 με την εικαζόμενη συναίνεση, καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα, μετατρέπει τον πολίτη σε ιδιοκτησία της πολιτείας, χάνοντας κάθε δικαίωμα ελεύθερης επιλογής. Είναι μια κακή παρερμηνεία του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού νόμου που δημιουργήθηκε για να προστατεύει τον πολίτη και όχι να τον μετατρέπει σε υποψήφιο θύμα. Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά αναδεικνύει την επιβολή φασιστικών μεθόδων, εις βάρους των πολιτών, της Δημοκρατίας και του Συντάγματος της Ελλάδος.

4. Το πακέτο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ηλεκτρονικής συνταγογράφισης, την ΠΟΛ1077 (που απαιτεί να δοθούν προσωπικές ιατρικές πληροφορίες από Νοσοκομεία, Ιατρικά κέντρα κλπ ) αλλά και με τον Ν. 3984/2011 και Ν.4075/2012 δημιουργούν μια ισχυρή βάση δεδομένων με νομικό υπόβαθρο. Έτσι ενισχύεται η δυνατότητα στον οποιοδήποτε που έχει πρόσβαση να καταρρίψει το ιατρικό απόρρητο και να αποφασίσει για τα πρόσωπα που θα μπορούσαν να μετατραπούν από δότες σε θύματα, αρπάζοντας τα όργανα τους για μεταμόσχευση.

5. Για όλα τα ανωτέρω το ΙΝΚΑ, εκκλησιαστικοί αλλά και άλλοι φορείς έχουν προβεί σε ενημερωτικές ανακοινώσεις, τόσο σε έγγραφη μορφή, όσο και στην τηλεόραση αλλά και σε ημερίδες, επίσης ετοιμάζουν προσφυγή στην δικαιοσύνη, ώστε να αποσυρθεί αυτός ο νόμος.

6. Για να πραγματοποιηθεί μια μεταμόσχευση οργάνου θα πρέπει ο δότης να είναι ζωντανός, δηλαδή να λειτουργούν τα βασικά του όργανα, όπως καρδιά κλπ. Νεκρός για την ιατρική επιστήμη είναι ο άνθρωπος που σταματά να λειτουργεί η καρδιά του και όχι οποιοδήποτε τμήμα του σώματος του. Για την εκκλησία η ψυχή βγαίνει τελευταία από τον άνθρωπο μετά το σταμάτημα της καρδιάς του.

7. Όμως έχουν επινοήσει έναν όρο , αυτό που ονομάζουν «εγκεφαλικά νεκρός» ο οποίος οριοθετεί την έννοια του νεκρού. Εγκεφαλικά νεκρός δεν υπάρχει στην ιατρική επιστήμη, ακόμα και η θεωρητική αυτή επινόηση διχάζει την Ευρώπη και την Αμερική όπου δεν έχουν κοινό μέτρο σύγκρισης. Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε από γιατρούς και επιστήμονες, για να χαρακτηριστεί κάποιος εγκεφαλικά νεκρός, θα πρέπει να πραγματοποιηθούν κάποια τεστ, μετρήσεις του εγκεφάλου (ηλεκτρική δραστηριότητα) το τεστ άπνοιας κλπ. Όλα αυτά τα τεστ δεν αποδεικνύουν την πλήρη εγκεφαλική νέκρωση, μόνο τμήμα του εγκεφάλου, καθότι εάν συνέβαινε αυτή θα σταματούσαν και οι ζωτικές λειτουργίες που συνδέονται με συγκεκριμένο τμήμα του εγκεφάλου. Συμπεραίνουμε ότι ενώ μπορεί από τα τεστ να φαίνεται κάποιος ότι είναι εγκεφαλικά νεκρός, τμήμα του εγκέφαλου του μπορεί να λειτουργεί και αυτό που ονομάζουν μη αναστρέψιμη κατάσταση να μην υφίσταται.

8. Ο μεγαλύτερος εφιάλτης μας θα ήταν να ακούμε ότι θα μας αρπάξουν τα όργανα μας για μεταμόσχευση και να αδυνατούμε να επικοινωνήσουμε με το περιβάλλον. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου οι ασθενείς ανέκυψαν, ενώ είχαν χαρακτηριστεί εγκεφαλικά νεκροί.

9. Ο νόμος 3984 πρέπει να καταργηθεί επειδή εκτός από όλα τα ανωτέρω, υποχρεώνει τους γιατρούς όταν αποφασίσουν ότι κάποιος ασθενής είναι «εγκεφαλικά νεκρός», να προβούν σε δύο ενέργειες: να διατηρήσουν με μηχανική υποστήριξη τον ασθενή μέχρι να του πάρουν τα όργανα ή να τον αποσυνδέσουν.
Αυτό συμβαίνει γιατί η εντατική στα νοσοκομεία κοστίζει 1500 ευρώ την ημέρα και προφανώς για να μην πληρώνουν τα ασφαλιστικά ταμεία μας θεωρούν αναλώσιμους. 

10. Ένα από τα τεστ που αναφέραμε πριν είναι το τεστ άπνοιας, με αυτό το τεστ δοκιμάζουν εάν ο ασθενής μπορεί να αναπνεύσει χωρίς μηχανική υποστήριξη. Ουσιαστικά αποσυνδέουν το οξυγόνο και στην συνέχεια περιμένουν κάποια λεπτά για να δουν τις αντιδράσεις, όμως μετά από τα τρία λεπτά αν δεν λειτουργήσει η διαδικασία φυσικής αναπνοής ο ασθενής κινδυνεύει από νέκρωση του εγκεφάλου του, επειδή θα έχει υποστεί βλάβες από την έλλειψη οξυγόνου και αυτό θα είναι το αποτέλεσμα του τεστ άπνοιας.

11. Είναι απόφαση του καθενός μας για το αν θα δεχθεί αυτό τον νόμο καθώς και όποιος επιθυμεί να μην γίνει το κορμί του έρμαιο της πολιτείας μπορεί να αντιδράσει με το να συμπληρώσει και να στείλει στον ΕΟΜ την αίτηση που έχουμε προσαρτήσει παρακάτω και είναι φτιαγμένη από την επιστημονική και νομική ομάδα του ΙΝΚΑ (συμπεριλαμβάνει την άρνηση μας στο τεστ άπνοιας). 

Η απόφαση είναι δικιά σας …




Για περισσότερη ενημέρωση παρακολουθήστε τα βίντεο σχετικά με το νόμο 3984 που ακολουθούν, σε όλα αυτά υπάρχει συμμετοχή του ΙΝΚΑ, της Εκκλησίας , γιατρών και δικηγόρων:


1      Το βίντεο από το contra channel πολύ σημαντικά είναι όσα αναφέρει ο γιατρός κύριο Κίκελης:   http://youtu.be/IXaerf8TQnY

      Η ημερίδα που διοργανώθηκε στις 20/4/2013 από τους μητροπολίτες Πειραιώς και Γλυφάδος καθώς και από τον πατέρα Σαράντη Σαράντο, από το ΙΝΚΑ και άλλους φορείς:

 

========================================================

ΙΝΚΑ: AΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΔΟΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ




ΙΝΚΑ-ΔΤ 394/21.02.2013
AΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΔΟΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ
Η Δωρεά οργάνων είναι μια εθελοντική ανθρωπιστική προσφορά. Όμως ατυχώς τα πράγματα έχουν αλλάξει και συγκεκριμένα:
Με το νόμο 3984 θεωρούμαστε όλοι με «εικαζόμενη συναίνεση (opt out)» δότες οργάνων. Αυτός ο πρωτοφανής νόμος που δεν έχει παρόμοιο σε κανένα κράτος του κόσμου υπογράφτηκε από τους κ.κ. Παπούλια, Βενιζέλο, Κουτρουμάνη, Λοβέρδο και Παπαϊωάννου (ΦΕΚ τ.1ο αφ 150/27-6-2011) και ψηφίστηκε χωρίς ονομαστική ψηφοφορία ενώ ο λαός διαδήλωνε κατά των Μνημονίων.
Εκτός από την βίαιη κατάργηση της αυτοδιάθεσης του ανθρωπίνου σώματος, κάτι που μόνο στα Νταχάου και Άουσβιτς είχε συμβεί το σκηνικό συμπληρώνεται, από τον ορισμό του «εγκεφαλικού θανάτου» (δηλαδή την απώλεια συνείδησης σε  κωματώδη διαδικασία, από την οποία πολύ έχουν ανανήψει), και από την «ηλεκτρονική συνταγογράφηση» που επιτρέπει (γρήγορα  άμεσα και για όλο τον Ελληνικό Πληθυσμό)  στον οποιονδήποτε, νόμιμα ή παράνομα, να έχει άποψη για το αν ο κάθε πολίτης  (εν ζωή ή νεκρός) είναι «ελκυστικός δότης». Τέλος τίθενται και άλλα θέματα για την ασφάλεια του «δότη» όπως η διαχείριση της διαδικασίας της μεταμόσχευσης από ιδιώτες κτλ
Τα γεγονότα συμπληρώνονται και από την παραίτηση του τότε Προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ) Γιάννη Βλαχογιάννη (Μάιος 2011) ο οποίος διαφώνησε με τον κ. Λοβέρδο.
Για όλα τα παραπάνω το ΙΝΚΑ :
  • Θεωρεί αναξιόπιστη και τελείως ανασφαλή την διαδικασία μεταμόσχευσης, όπως πλέον διαμορφώθηκε.
  • Συνιστά στους πολίτες να συμπληρώνουν τη σχετική Δήλωση ότι  «ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΟΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ» αυτήν που θα βρουν στις Ιστοσελίδες και στα γραφεία του με τις σχετικές κοινοποιήσεις και οδηγίες.
  • Θα προσβάλει δικαστικά το σημερινό σχετικό νομοθετικό πλαίσιο.
Όταν θα καταργηθούν  ο ν. 3984 με τα παρελκόμενά του («εικαζόμενη συναίνεση», «εγκεφαλικός θάνατος», «ηλεκτρονική συνταγογράφηση» κτλ) καθώς και η εγκύκλιος 1077 που επιδιώκει να καταργήσει κάθε Υπηρεσιακό Απόρρητο και κάθε Κώδικα Επαγγελματικής Δεοντολογίας και  το ΙΝΚΑ έχει προσβάλει.  Τότε το ΙΝΚΑ θα επανεξετάσει το θέμα. Μέχρι τότε:
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
Στέλνουμε τις Δηλώσεις Άρνησης Επίταξης των οργάνων μας
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ (Έλληνες και αλλοδαπούς)
Συμμετέχουμε στις δικαστικές ενέργειες του ΙΝΚΑ
Μας καταστρέψανε τη Ζωή, δεν θα μας την πάρουν



========================================================

Σύμφωνα με την νεώτερη ανακοίνωση του ΕΟΜ δεν θα αποστέλλονται οι αριθμοί πρωτοκόλλου των αιτήσεων άρνησης δωρεάς οργάνων. Παρακαλούνται όσοι προέβηκαν σε τέτοια αίτηση και την απόστειλαν στον ΕΟΜ να τηλεφωνήσουν στα:
2132027021 και 2132027017 για να ενημερωθούν σχετικά με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης τους και να το φυλάξουν μαζί με το αντίγραφο της αίτησης ενημερώνοντας τους δικούς τους ανθρώπους. 

(Προσθήκη 2/10/2013, από ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ)

========================================================

ΕΝΤΥΠΟ ΙΝΚΑ: ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΟΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ


Έντυπο του ΙΝΚΑ (Ινστιτούτου Καταναλωτών) για την άρνηση δωρεάς οργάνων και της εικαζόμενης συναίνεσης του νόμου 3984 (ΦΕΚ. Α’ -150 27/6/11).






========================================================

Ανακοίνωση ΕΟΜ για αναρτήσεις σε blogs περί καταληκτικής ημερομηνίας δήλωσης άρνησης


32 σχόλια:

  1. Kostis Bassogiannis Είχα σκοπό να γίνω δωρητής, αλλά τώρα σκέφτομαι, για πολιτικούς λόγους, να τους απαγορεύσω την αυθαίρετη αυτή λήψη οργάνων σε περίπτωση θανάτου μου. Είναι καθαρά θέμα αρχής. Θα ψάξω να βρώ νομική φόρουλα, ωστε να ζητήσω τη λήψη οργάνων μου από κάποιο άλλο νόμιμο και εξακριβωμένα αξιόπιστο αντίστοιχο κρατικό οργανισμό του εξωτερικού αποκλείοντας ρητά τον ελληνικό ΕΟΜ, και παραθέτοντας τους λόγους. Αυτό, αν το κάνουμε μαζικά, θα είναι μια οδυνηρή ήττα για τους κουτοπόνηρους αυτούς δικτατορίσκους.

    Κ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε «Kostis Bassogiannis» αυτή η σελίδα δημιουργήθηκε για την εύκολη εύρεση υλικού σχετικά με την «εικαζόμενη συναίνεση» για την υποχρεωτική «δωρεά» οργάνων. Ο βασικός λόγος είναι να ενημερωθεί ο Ελληνικός λαός που κινδυνεύει να γίνει θύμα και στόχος προς δολοφονία.
      Το πακέτο ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονική συνταγογράφιση, ο ΠΟΛ1077 που απαιτεί να δοθούν προσωπικές ιατρικές πληροφορίες από Νοσοκομεία, Ιατρικά κέντρα κλπ αλλά και με τον Ν. 3984/2011 και Ν.4075/2012 όπως αναφέρονται στην σελίδα δημιουργούν μια ισχυρή βάση δεδομένων που δίνει την δυνατότητα στον οποιοδήποτε έχει πρόσβαση να καταρρίψει το ιατρικό απόρρητο και να αποφασίσει για τα πρόσωπα που θα μπορούσε να αρπάξει τα όργανα τους για μεταμόσχευση.
      Ο εγκεφαλικός θάνατος είναι μη αναγνωρίσιμος δημιουργώντας δολοφονικές προϋποθέσεις αφού ο δότης πρέπει να είναι ζωντανός ώστε να του αφαιρεθούν τα όργανα.
      Είναι πολλές οι φορές που ενώ οι γιατροί γνωμάτευσαν εγκεφαλικό θάνατο αλλά ο ασθενής δεν ήταν νεκρός και το ιατρικό «λάθος» ή «εσκεμμένο λάθος» θα μπορούσε να του στερήσει την ζωή.
      Περισσότερες λεπτομέρειες για τον εγκεφαλικό θάνατο και τις μεταμοσχεύσεις:
      http://eleftheroiellines.blogspot.com/search/label/Άρνηση δωρεάς μεταμοσχεύσεως/
      και
      http://eleftheroiellines.blogspot.com/search/label/Εγκεφαλικός θάνατος/

      Διαγραφή
  2. Το θέμα είναι αν ο εγκεφαλικός θάνατος είναι αναστρέψιμος ή όχι. Γιατί αν δεν υπάρχει περίπτωση ανάκαμψης, τότε μόνο τυπικά είσαι ζωντανός. Έχουν καταγραφεί περιστατικά τέτοια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν φορές που κάποιος θεωρήθηκε εγκεφαλικά νεκρός αλλά τελικά δεν ήταν, το σημαντικότερο είναι ότι συμβαίνουν πολλά λάθη με την διάγνωση, οπότε πρόκειται για δολοφονία, αφού ο δότης είναι ζωντανός και γίνεται θύμα. Δεν θα αναλύσουμε την βιομηχανία εμπορίου οργάνων αλλά θα σας παραπέμψουμε στον σύνδεσμο: http://eleftheroiellines.blogspot.com/search/label/Εγκεφαλικός θάνατος/ που αναλύει με διάφορα άρθρα ότι ο εγκεφαλικός θάνατος δεν είναι θάνατος και σε περιστατικά που ανέκαμψαν ενώ τους θεωρούσαν εγκεφαλικά νεκρούς.

      Διαγραφή
  3. Οι αιτησεις άρνησης για την υποχραιωτηκή δωρεά οργάνων εχουν ισχη, μόνον εαν ο αιτών εχει προηγουμένως πραξει το καθηκοντου ως πολιτης . Δηλαδη , αν εχει εφαρμόσει το συνταγμα και το νομο ως οφειλει και υποχραιούται . ειδαλως οι αιτησεις ειναι για πέταμα δειτε . _Με τούτη την ιερή καταγγελία δήλωση που βλέπετε στον τοίχο μου την οποία εχουμε ηδη πανω απο 12.500 πολίτες καταθέσει , ή με κάποια άλλη ανάλογη αυτής , πραττουμε το καθήκον μας ( θετουμε σε ισχη το αρθρο 120 του συνταγματος ως οφείλουμε και υποχραιούμεθα) .
    Την καταθέουμε , είτε ομαδικά είτε μεμονωμένα στην εισαγγελια μεσω του αστυνομικου τμηματος της περιοχης μας .. Δεν χρειάζεται να πληρωσουμε παράβολο . Ζητάμε απο τον αξιωματικό που θα την παραλάβει να μας δώσει και δυο επικυρωμένα αντίγραφα με τον αρ. πρωτοκόλλου να αναγράφεται επάνω σέ αυτά >__________ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΙΤΗΣΗ ΑΡΝΗΣΗς ______________{η προγενέστερη ημερομηνία κατάθεσης της δηλώσεως σαν ετούτη , παίζει σημαντικο ρολο}..______________________

    https://www.facebook.com/notes/tasos-mastrogiannis/ιερη-δηλωση-και-καταγγελια-κατα-του-απο-24112011-διαρκούσ-κακουργηματοσ-καταπατη/422877021088985......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι αιτησεις άρνησης για την υποχραιωτηκή δωρεά οργάνων εχουν ισχη, μόνον εαν ο αιτών εχει προηγουμένως πραξει το καθηκοντου ως πολιτης. Δηλαδη, αν εχει εφαρμόσει το συνταγμα και το νομο ως οφειλει και υποχραιούται. ειδαλως οι αιτησεις ειναι για πέταμα δειτε. _Με Τούτη την ιερή καταγγελία δήλωση που βλέπετε στον τοίχο μου την οποία εχουμε ηδη πανω απο 12.500 πολίτες καταθέσει, ή με κάποια άλλη ανάλογη αυτής, πραττουμε το καθήκον μας (θετουμε σε ισχη το αρθρο 120 ôïõ συνταγματος ως οφείλουμε êáé υποχραιούμεθα).
    ôçí καταθέουμε, είτε ομαδικά είτε μεμονωμένα στην εισαγγελια μεσω του αστυνομικου τμηματος της περιοχης μας .. Δεν χρειάζεται να πληρωσουμε παράβολο. Ζητάμε απο τον αξιωματικό που θα την παραλάβει να μας δώσει και δυο επικυρωμένα αντίγραφα με τον αρ. πρωτοκόλλου να αναγράφεται επάνω σέ αυτά> __________ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΙΤΗΣΗ ΑΡΝΗΣΗς ______________ {η προγενέστερη ημερομηνία κατάθεσης της δηλώσεως σαν ετούτη, παίζει σημαντικο
    https://www.facebook.com/notes/tasos-mastrogiannis/%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF%CF%85-120-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF-24112011-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%BF/422877021088985

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κύριε Τάσο Μαστρογιάννη, θα δημοσιεύσουμε το συντομότερο το έγγραφο που έχετε αναρτήσει στο ΦΒ.
    Το τι έχει ισχύ στην χώρα μας πλέον έχουμε χάσει κάθε έλεγχο, σχεδόν τα πάντα είναι Αντισυνταγματικά και με πρόσχημα την οικονομική δυσχέρεια της χώρας μας καθώς και του κατεπείγοντος στηρίζουν αισχρούς και απάνθρωπους νόμους.
    Η διαδικασία που αναφέρουμε μέσα στα κείμενα μας είναι αυτή που ισχύει σύμφωνα με τον Νόμο 3984 όπου θα μπορούσαμε να σας επισημάνουμε ένα σημείο:
    Ο ΕΟΜ είναι μια επιχείρηση ιδιωτικού δικαίου όπου ιδρύθηκε για να υποβοηθήσει το Υπουργείο Υγείας, όμως μια τέτοια επιχείρηση καταγράφει ευαίσθητα προσωπικά μας δεδομένα και αναρωτιόμαστε ποιος είναι αυτός που μας διασφαλίζει ότι δεν θα προωθηθούν σε «κάποιους» που θα τους κάνουν μια «γενναιόδωρη» δωρεά, αφού τα έσοδα του ΕΟΜ βρίσκονται από επιχορηγήσεις του Υπουργείο Υγείας αλλά και από δωρεές.
    Ο νόμος 3984 υποχρεώνει τον πολίτη να στείλει σε ιδιωτική επιχείρηση όπως ο ΕΟΜ τα προσωπικά του δεδομένα, να τα διαφυλάξει και να τα χρησιμοποιήσει σε περίπτωση «θανάτου» του, όταν γνωρίζουμε ότι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν σκοπό το κέρδος προσφέροντας τα ελάχιστα από παροχές. Υπάρχουν κι άλλα σημεία που αν τα αναλύσουμε θα διαπιστώσετε ότι αυτός ο νόμος απαιτεί την άμεση κατάργηση του, καθότι μας μετατρέπει σε αντικείμενα που ανήκουμε στο κράτος αλλιώς θα μας σκοτώνουν.
    Το ΙΝΚΑ ετοιμάζει προσφυγή στην δικαιοσύνη για κατάργηση του Ν.3984 και θα είμαστε σε αναμονή για οποιοδήποτε νεώτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ 'Η ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ 'Η ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ 'Η ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ??? ΑΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ...ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ( ΜΕΣΩ ΜΗΝΥΣΗΣ) ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ( ΜΟΛΙΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΟ (ΑΝΤΙ)ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟ!!!) ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!... ΙΔΕΕΣ ΒΑΖΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε miltos, ο νόμος αφορά όλους.
      Αυτό σημαίνει ότι οι παράνομοι μετανάστες θα είναι πολύ εύκολα θύματα γιατί χωρίς νόμιμα χαρτιά, χωρίς συγγενείς και με τη δυσκολία της γλώσσας (εφόσον υπάρχουν συγγενείς και βρεθούν) δε θα ερωτάται κανείς και απλά ο "εγκεφαλικά νεκρός" θα πηγαίνει για αφαίρεση οργάνων με συνοπτικές διαδικασίες.
      Οι αντιρατσιστικές οργανώσεις θα πρέπει να ξυπνήσουν και να προστατέψουν τους νόμιμους και παράνομους μετανάστες. Εάν δεν το κάνουν θα γίνει ολοφάνερο ότι τα κίνητρά τους δεν είναι ανθρωπιστικά.

      Διαγραφή
    2. Εχετε χάσει την μπάλα.....Κανείς δεν μπορεί να γινει δότης οργάνων χωρίς την συγκατάθεση των συγγενων Α βαθμου ακόμη και αν έχει κάρτα δωρητη οργάνων. Οσο για τον εγκεφαλικό θάνατο, είναι η κατασταση που ο εγκεφαλος νεκρώνεται και μεσα σε λίγη ωρα ο οργανισμος παθαινει πολυοργανικη ανεπάρκεια και σηψαιμία. Για να γινει η λήψη ο ασθενης θα πρέπει να βρίσκεται στην ΜΕΘ, οπότε να σε παν εκει μια χαρα για να σου παρουν τα όργανα μοιαζει λίγο επιστημονικη φαντασία, συνηθως τα βαρια περιστατικά που καταλήγουν στον θανατο είναι αξιοποιήσημα ως δότες. Επειδη σέβομαι την άποψή σας και τα λεγόμενά σας μιας και κάνετε τοσο αγώνα θα ήταν ορθότερο να προτείνετε να ενσωματωθεί νόμος ή να αναγράφει ο καθένας στην δήλωση άρνησης δωρεάς οτι αποδέχεται τον αποκλεισμό του ως λήπτη και ταυτόχρονα άρνηση ενταξης σε λίστα ανευρεσης μοσχευματος σε μελλοντική ασθένεια. Γιατί όπως ξέρετε όλοι άνθρωποι είμαστε και πολύ λίγοι μεταμοσχευμένοι έχουν προβλημα εκ γεννετης....

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ κύριε Anastasios kapa29 Μαΐου 2013 - 11:53 μ.μ.
      Εμείς έχουμε χάσει την μπάλα ή βάζουν έναν λαό να τρέχει να φτιάχνει δηλώσεις άρνησης; Μήπως αυτό ο νόμος αποσκοπεί στο να μας επιβάλουν την άποψη ότι ανήκουμε μετά το θάνατο μας στο κράτος αλλά και πριν τον θάνατο;
      Επίσης όσα γράφετε στο σχόλιο σας μπορείτε να τεκμηριώσετε, γιατί από λόγια ακούμε πολλά. Θα σας αναφέρουμε ένα σημείο που γράφετε: "Κανείς δεν μπορεί να γίνει δότης οργάνων χωρίς την συγκατάθεση των συγγενών Α βαθμού... " ο νόμος 3984 τον Ιούνιο του 2011 δεν είχε κανένα τέτοιο όρο, (αυτό δεν σας κινεί τις υποψίες;) επίσης η προσθήκη που έγινε το 2012 δεν αναφέρει για συγγενή Α' βαθμού αλλά για την οικογένεια, χωρίς να προσδιορίζει τον όρο οικογένεια, οικογένεια μπορεί να θεωρηθεί και ο ξάδελφος, ο θείος, ο ανιψιός, ο οποιοσδήποτε περαστικός.)
      Τέλος απορούμε πως αυτός ο νόμος υπάρχει ακόμα; Εικάζουν ότι συναινούμε να γίνουμε δωρητές οργάνων και όποιος διαφωνεί με αυτή την εικασία πρέπει να αποδείξει το αντίθετο, να ετοιμάσει το έγγραφο άρνησης, να επικυρώσει την υπογραφή του και να την δώσει στον ΕΟΜ. Άλλη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε ; ποιος έχασε τελικά την μπάλα ; Εμείς ή όσοι ετοίμασαν αυτό το νόμο και ας μην ξεχνιόμαστε τα πρωτοπαλίκαρα ήταν:
      Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
      ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

      ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

      ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
      ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

      ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
      ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ

      ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
      ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

      ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
      ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

      Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
      ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

      Διαγραφή
    4. Και ένα τελευταίο που ξεχάσαμε, το ιστολόγιο μας ονομάζεται ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, που βρίσκεται η ελευθερία επιλογής ; πως μπορεί αυτή η πράξη αγάπης να προσφοράς στον συνάνθρωπο μας να πραγματοποιηθεί με δικιά μας επιλογή, ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΩΡΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ και όχι οι εικασίες του Βενιζέλου και του κάθε τυχάρπαστου πολιτικού προσώπου που υπογράφει αυτά τα εκτρώματα. (Είναι τυχάρπαστοι γιατί δεν θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην πολιτική σκηνή της χώρας για πολύ ακόμα, αρκετά δημιούργησαν σήψη στον Ελληνικό λαό, η ανοχή μας έχει και τα όρια της)

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα, η έκφραση χάσατε την μπάλα ειναι σχετική με τις αναρτησεις "παγκοσμιου φυτωριου οργάνων" όταν στην Ισπανια ισχυει ο νόμος χρόνια τωρα, ενω στην Ελλάδα έχουμε το αυστηρότερο πλαίσιο μεταμοσχεύσεων, και φυσικά στην "υποχρεωτική " λήψη οργάνων που δεν υφίσταται.

    Μου ζητατε να σας τεκμηριώσω τι?????αυτα που λέτε σε παραπάνω ανάρτησή σας?-----> " Το ανθρώπινο σώμα μετατρέπεται με την έννοια του Εμπράγματου Δικαίου σε πράγμα, επειδή κάποιος (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) ασκεί πια κυριότητα επ’ αυτών, έχοντας από το νόμο το δικαίωμα να αποφασίσει για τα όργανα του θανόντος (αυτός που αποφασίζει για τα πράγματα ασκεί κυριότητα επ’ αυτών)" άρα ισχύει η τάξη της κληρονομικής διαδοχής που ισχύει.....αιώνες. και φυσικά όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το κληρονομικό δίκαιο κανείς δεν πεθαίνει ακληρονόμητος. πρώτη τάξη περιλαμβάνει τη γενιά του κληρονομούμενου δηλαδή οι κατιόντες (τέκνα, εγγονοΙ δισέγγονοι κλπ) με τη βασική αρχή ότι ο εγγύτερος εφόσον ζει αποκλείει τον απώτερο κοκ μέχρι την έκτη τάξη στην οποία υπάρχει το δημόσιο το οποίο αποκλείεται στην δωρεά οργάνων, μιας και δεν εμπίπτει στην οικογένεια. Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη του κόσμου, δεν υπάρχει περίπτωση ο περιπτερας ή ο περαστικός να δώσει συναίνεση για να πάρει τα όργανα κάποιου. Αν δεν θέλει να γίνει κάποιος να στείλει δήλωση πολύ απλά ενημερωνει την οικογένεια του και τους συγγενείς και δεν χρειάζεται να αγοράζει γραμματόσημα ουτε να τρέχει. Τα καταγεγραμμένα περιστατικά επαναφοράς απο εγκεφαλικό θάνατο θα ήθελα να δώ γιατι πραγματικά μπορώ και γω να φτιάξω βιντεάκια που περπατώ στο νερό ή πεταω , και εφ΄οσον ζητάτε να τεκμηριώνουμε όσα λεμε απαιτω το ίδιο και απο εσας.

    Οσο για την αυτοθυσία σας , δυστυχως θυσιάζετε πρώτα ανθρώπους που περιμένουν μόσχευμα στο όνομα του Θεού , ο οποίος θυσίασε τον Υιο Του, ενω η επίσημη θέση της εκκλησίας διαφέρει κατα πολύ απο αυτα που λέτε μιας και την δέχεται ως πράξη αυτοθυσίας.

    ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ΑΜΕΣΑ Η ΖΩΗ ΣΑΣ (Η ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ) ΘΑ ΜΠΑΙΝΑΤΕ ΣΕ ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε Anastasios kapa, μέσα στα πλαίσια της προπαγάνδας ήταν ότι σε όλη την Ευρώπη ισχύει η εικαζόμενη συναίνεση για την δωρεά οργάνων, μετά αναφέρθηκαν σε ορισμένες χώρες και τώρα λένε για την Ισπανία όπως περιγράψατε κι εσείς. Τελικά αν ισχύει στην Ισπανία στείλτε μας τον σχετικό νόμο, αλλιώς το σχόλιο σας είναι μη αποδεχτό και χωρίς τεκμηρίωση.
      Το ανθρώπινο σώμα δεν είναι αντικείμενο, δεν είναι πράγμα για κληρονομία, χρήζει σεβασμό και ουδείς έχει δικαιώματα πάνω σε αυτό, ακόμα και οι συγγενείς μόνο για ταφή και για πένθος μπορούν να έχουν την διαχείριση.
      Σας αναφέραμε την προσθήκη στον νόμο που αναφέρει την οικογένεια, σαν μια γενικότερη έννοια, δεν διευκρινίζει τίποτα περισσότερο, που σημαίνει ότι ο καθένας μας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Μέσα σε αυτή τη γενικότητα και ο περαστικός θα μπορούσε να είναι μέλος της οικογένειας ας μην ξεχνάμε ότι οι Χριστιανοί συνηθίζουν να αναφέρονται στον συνάνθρωπος τους σαν αδελφό/η τότε όλοι μας είμαστε συγγενείς αφού ο νόμος δεν διευκρινίζει τον όρο οικογένεια.
      Ότι αφορά τα καταγεγραμμένα περιστατικά είναι λίγα σε σχέση με όσα δεν έχουν καταγραφεί επίσημα στην χώρα μας γιατί πολλοί δεν θέλησαν να βγουν στην δημοσιότητα.

      Επειδή αμφισβητείτε την αυθεντικότητα αυτών των περιστατικών αποδείξτε μας ότι είναι ψεύτικα, ότι τα βίντεο στο κανάλι μας που δείχνουν τις ομιλίες γιατρών και επιστημόνων, ψεύδονται και παραπλανούν τον κόσμο. Κάντε μήνυση σε επώνυμα πρόσωπα που αναλύουν τον εγκεφαλικό θάνατο και τα τεστ που διαπράττονται (τεστ άπνοιας κλπ), διαβάστε ενδεικτικά τα δεκάδες θέματα που αναρτήσαμε: http://eleftheroiellines.blogspot.com/search/label/Άρνηση δωρεάς μεταμοσχεύσεως
      είναι όλα ψέματα; Και για ποιο λόγο;

      Έχουμε διευκρινίσει την θέση μας, δεν είμαστε ενάντια στις Μεταμοσχεύσεις και στην δωρεά οργάνων, φτάνει να το επιλέξει ο δότης και όχι να το επιβάλει η πολιτεία. Δεν θα αντιπαρατεθούμε σε κανέναν που αποφάσισε να δώσει τα όργανα του και να έχει δηλώσει δωρητής, όμως αυτός ο νόμος σας αναφέραμε ότι δεν μας δίνει δικαίωμα επιλογής, δεν είναι πράξη αγάπης προς τον συνάνθρωπο μας αλλά βιασμός. Ένας αδίστακτος βιασμός που εικάζει ότι δεχόμαστε αυτά που επιβάλει ο κύριος Βενιζέλος, Λοβέρδος κλπ.

      Τελικά τα αποτελέσματα αυτού του νόμου είναι τελείως αρνητικά για τον σκοπό που δημιουργήθηκε, τώρα θα μας βρουν αντιμέτωπους γιατί ο Έλληνας ουδέποτε δέχθηκε εκβιασμό.

      Είναι τελείως άτοπο να παρομοιάζετε την θυσία του Χριστού με τις μεταμοσχεύσεις, επίσης πουθενά σε κανένα χωρίο της Αγίας Γραφής δεν αναφέρεται η δωρεά οργάνων, αντίθετα πατέρες της εκκλησίας αναφέρουν να δίνουμε τα όργανα που δεν είναι ζωτικής σημασίας, απαγορεύνοτας τα ζωτικά. Επίσης για κάθε δοκιμασία στη ζωή μας πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με υπομονή, κατανοούμε ότι για έναν γονιό είναι μεγάλο χτύπημα να βρίσκεται σε μία λίστα αναμονής για να βρεθεί ένα όργανο που θα δώσει ζωή στο παιδί του. Όμως ο κόσμος μας δεν είναι αγγελικά πλασμένος, η απέναντι πλευρά είναι αυτή που αντιμετωπίζει τα ανθρώπινα όργανα σαν εμπόριο, αντικείμενα προς πώληση γιατί πατούν στην ανάγκη και στην απελπισία. Εδώ βλέπουμε την εφαρμογή της έκφρασης: «ὁ θάνατος σου – η ζωή μου».

      Αναφέρονται όλοι στην πράξη αγάπης για την δωρεά οργάνων, αλλά δεν αναφέρονται για τον φόνο που διαπράττουν όσοι αναζητούν όργανα για μεταμόσχευση χτίζοντας παράνομα δίκτυα εμπορίου.
      Θα ήταν πιο ηθικό και αποδεκτό να καταργήσουν την αρπαγή οργάνων με αυτό το νομό και να προετοιμάσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να μας πείσουν ότι πίσω από κάθε ιδιωτικού δικαίου οργανισμό όπως ο ΕΟΜ δεν κρύβεται καμία πρόθεση συμφέροντος. Λυπόμαστε που θα αναφερθούμε στην έλλειψη παιδείας τόσο από τα πολιτικά πρόσωπα που ξέχασαν ότι θα έπρεπε να είχαμε κράτος δικαίου και πρόνοιας, ότι το ίδιο το κράτος έχει υποχρεώσεις και όχι μόνο απαιτήσεις, καθώς και από τους πολίτες, που δεν θα δίστασαν να σκοτώσουν κάποιον ετοιμοθάνατο για να ζήσουν αυτοί ή τα παιδιά τους.

      Η επιλογή είναι δικιά σας, δεν επιβάλουμε τις απόψεις μας και πάντα δεχόμαστε την κριτική με καλή πρόθεση από τα μέλη και αναγνώστες του ιστολογίου μας.

      Διαγραφή
  8. Θα μπορούσα και γω να απαντήσω με τον ίδιο τρόπο, να σας ζητήσω να μου αποδείξετε οτι πχ στην Ισπανία δεν ισχύει ο νόμος, δεν θα το κάνω όμως, ζητάτε συνεχώς αποδείξεις, δεν αναφέρω προιόντα φαντασίας , ΟΛΑ τα κράτη μέλη της ευρωπαικής ένωσης περιλαμβάνουν το ίδιο νομικό πλαίσιο, [με τροποιοιήσεις φυσικά ανα κράτος όπως έγινε και εδώ με την συνάινεση, κάτι που και για μένα είναι σωστό, πρέπει να υπάρχει συνάινεση της οικογενείας]. Ο σχετικός νόμος είναι εύκολο να βρεθεί, αν θέλετε σας τον παραθέτω, δεν το κάνω απλά γιατί δεν θέλω να χρησιμοποιήσω συνδεσμο άλλου site εδω. Επειδη διαφωνούμε σε πολλά, θα ήθελα να μου αναφέρετε εσείς ποια στάση κρατούν οι Πατερες γιατί η επίσημη Εκκλησία έχει άλλλη θέση. Άρα μηπως πρέπει να το αποδείξετε και εσείς? Γιατί εφ όσον η εκκλησία εκφράζει ρητά την άποψή της, εσείς λέτε ακριβως το αντίθετο.

    Συμφωνώ απόλυτα οτι τον ορισμό της οικογένειας ο καθένας τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά, πόσο διαφορετικά όμως όταν κάποιος κάνει ολοκληρη έρευνα για εγκεφαλικούς θανάτους, δοκιμασίες άπνοιας ,ακουει ομιλίες κτλ, μπορεί και παραμένει ανενημέρωτος στο θεσμό "οικογένεια" και θυμάται τωρα ότι όπως λέτε "συνηθίζουν να αναφέρονται στον συνάνθρωπος τους σαν οικογένεια" αναφερόμενοι σε νόμους και όχι σε συνήθειες. Για μια μερίδα ανθρωπων μπορώ να το δεχτώ, για έναν όμως που ενημερωνεται σε βάθος είναι τουλάχιστον προκατάληψη.

    Μάλλον είναι φαύλος κύκλος και ο καθένας φυσικά εκφράζει τις απόψεις του, σας ευχαριστω που δεχτήκατε τις δικές μου , συμφωνω οτι δεν επιβάλλετε τις απόψεις σας, όμως θα έπρεπε να αγωνίζεστε να κάνετε τον κόσμο αγγελικά πλασμένο, όχι παρακινώντας τον κόσμο να κάνει αρνητική δήλωση, γιατί μπορεί να χάνονται ζωές, αλλα για την σωστή ενημέρωση . Κατά τη γνώμη μου, επειδή χάνονται πολλές ζωές καλό θα ήταν να μην ασχολούμαστε με βιντεάκια απο τα οποία τα μισά είναι επαναφορές απο εγκεφαλικό θάνατο και τα άλλα μισά αποδεικνυουν οτι υπάρχει όντως ο εγκεφαλικός θάνατος και να ασχοληθούμε λίγο με τους συνανθρώπους που υποφέρουν. Γιατί τωρα θυμήθηκαν όλοι οτι μπορούν να τους πάρουν όργανα ενω μια μητέρα τόσα χρόνια δεν μπορούσε να δώσει λόγω νομικου πλαισιου και υποδομής μόσχευμα ουτε στο παιδί της κανεις δεν μιλούσε...όταν στο εξωτερικό αυτά γινόντουσαν χρόνια, αλλα τότε όλοι κοιταζαν να βολευτουν...Τελικά αν σε κάποιου το σπίτι δεν έρθει η φωτιά, μπορεί να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και να αισθάνεται δίκαιος. Σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανότατα να μην γνωρίζετε ότι:
      ο νόμος 3984/ΦΕΚ 150/Α/27.6.2011
      Δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων και άλλες διατάξεις

      ενσωματώνει στην ελληνική νομοθεσία την Οδηγία 2010/53/ΕΕ (αρχικά 2010/45/ΕΕ) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 7ης Ιουλίου 2010 (επίσημη εφημερίδα αριθμ. L. 207 της 06.08.2010 σ. 00140029) σχετικά με τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας των οργάνων αυτών και θεσπίζονται μέτρα υλοποίησης της. Ενισχύεται το πλαίσιο ποινικών διατάξεων για την καταπολέμηση του εμπορίου οργάνων.

      Σε κανένα σημείο δεν αναφέρεται η εικαζόμενη συναίνεση και πρόκειται για μια νομοθετική εφαρμογή που διαστρεβλώνει την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

      Ιδιαίτερα στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ III του L. 207 της 06.08.2010
      ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΟΤΗ ΚΑΙ ΛΗΠΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΟΤΗ
      Άρθρο 13
      Αρχές που διέπουν τη δωρεά οργάνων
      1. Τα κράτη μέλη εξασφαλίζουν ότι οι δωρεές ανθρώπινων οργάνων από νεκρούς ή ζώντες δότες γίνονται εθελοντικά και χωρίς αμοιβή.

      Η εικαζόμενη συναίνεση δεν είναι εθελοντισμός, είναι αρπαγή οργάνων αφού δεν δήλωσε ο καθένας μας ότι επιθυμεί να γίνει δωρητής. Η έννοια του εθελοντισμού μετατρέπεται σε εικασία και παρερμηνεία της ευρωπαϊκής νομοθεσίας με την εφαρμογή του νόμου 3984.

      Βλέπετε ότι δεν διαφωνούμε με τα αναγραφόμενα σας, αλλά τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας με το σχετικό νομικό πλαίσιο της Ε.Ε., βρείτε την νομοθεσία και κάντε και εσείς το ίδιο. Δείτε τις παρερμηνείες που πρόσθεσαν στο νόμο της εικαζόμενης δωρεάς οργάνων.
      Ότι αφορά τις περιπτώσεις εγκεφαλικού θανάτου, εμείς δεν αμφισβητούμε τα δημοσιεύματα, εσείς όμως που το διαπράττετε αποδείξτε ότι είναι ψεύτικα, αποδείξτε μας ότι όλες οι περιπτώσεις που δεν είναι και λίγες, κατασκευάστηκαν από κάποιους και επειδή ξέρουμε ότι δεν μπορείτε εμείς δεχόμαστε την εγκυρότητα τους μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο.

      Σας ευχαριστούμε και εμείς για την ανοιχτή επικοινωνία με το ιστολόγιο μας.

      Διαγραφή
  9. Ναι όπως το θέτει έχετε δίκιο απλά κάθε κράτος μπορεί να τα τροποποιεί και το ανέφερα, εκεί διαφερουν οι απόψεις μας, με την διαφορά οτι δεν τεκμηριώσατε αυτο που σας ζήτησα συγκεκριμένα λίγο παραπάνω.

    " θα ήθελα να μου αναφέρετε εσείς ποια στάση κρατούν οι Πατερες γιατί η επίσημη Εκκλησία έχει άλλλη θέση. Άρα μηπως πρέπει να το αποδείξετε και εσείς? " γιατί όταν κάποιος μιλα τεκμηριωμένα όπως εσείς και δινετε στο κοινό πληροφορίες τουλάχιστον ακόμη και αν δεν απαντάτε θα πρέπει να αναφέρετε τον λόγο.

    Δεν με ενδιαφέρει να αποδείξω αν κάποιο βιντεο ειναι αληθινο ή όχι, σας είπα ξανα οτι για το κάθε τι υπάρχει πάντα και ο αντίλογος, νομίζω πως το κοινό που σας διαβάζει γιατι σας διαβάζω και εγω εδω και καιρό καταλαβαίνει την διάσταση απόψεών μας στο συγκεκριμένο σημείο που ειναι η συναινεση των συγγενων. Σας ειπα ξανά οτι κατα την άποψη μου πρέπε να γινεται πάντα με συναίνεση , μου ειπατε πως το πρόβλημά σας ειναι ο ορισμός της οικογένειας, δεν την καταλαβαίνετε, κανένα πρόβλημα. Εχετε κάποιο λινκ τουλάχιστον να με παραπέμψετε σε αυτο που σας ρώτησα??? Σας ευχαριστω εκ των προτέρων για την καλή σας πρόθεση να απαντησετε σε όλο αυτον τον διάλογο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κε καπα εσεις σε ποια κατηγορια ανηκετε?α)δωρητης οργανων β)ατομο με αναγκη για μεταμοσχευση.ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ κύριε Anastasios kapa επαναλαμβάνουμε ότι ο καθένας μπορεί να έχει οποιαδήποτε άποψη και για εμάς θα είναι αποδεχτή αφού χαρακτηρίζει τον τρόπο σκέψης του κάθε ανθρώπου και την οντότητα του.
    Επιμένουμε στην τεκμηρίωση καθότι δεν θα μπορούσαμε να απαντήσουμε σε σχόλια που πηγάζουν από προπαγάνδα και ψεύδη (δεν αναφερόμαστε στο πρόσωπο σας, αλλά γενικότερα θα μπορούσε να σχολιάσει ο κάθε αργόσχολος και να μας σπαταλά τον δικό μας πολύτιμο χρόνο.)
    Για να λήξει πλέον αυτός ο διάλογος και για να μην επαναλαμβανόμαστε διευκρινίζουμε ότι δεν μας προβληματίζει το σημείο της συμμετοχής των συγγενών (παρόλο που νομικά δεν διευκρινίζεται, όχι ότι εμείς δεν την καταλαβαίνουμε αφού στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ Ἀρθρο 55 παράγραφος 4 του Ν.4075 ΦΕΚ Α’11-4-2012 αναφέρεται: «…. και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του» και τίποτα περισσότερο, σας επισημάναμε τον περαστικό σαν ένα υπαρκτό πρόβλημα στην έννοια της οικογένειας ή και ακόμα κάτι που δεν αναφέραμε όσοι δεν έχουν οικογένεια τι θα απογίνουν; Τι θα συμβεί με τους μετανάστες ; όλοι όσοι παράνομα βρίσκονται στην χώρα μας και δεν θα εμφανιζόταν επίσημα κανένα μέλος της οικογένειας για να συναινέσει) ο μεγάλος μας προβληματισμός βρίσκεται στο ότι εικάζουν για την δικιά μας συναίνεση στην δωρεά οργάνων, με το ζόρι δωρητές δεν γίνεται.
    Πραγματικά οι απόψεις στους κόλπους της εκκλησίας διαφοροποιούνται, όμως εκκλησία δεν είναι μόνο η διοίκηση της αλλά όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτήν ακόμα και οι λαϊκοί, παρόλα αυτά μπορείτε να διαβάσετε τον σύνδεσμο που σας τοποθετήσαμε σε προηγούμενα σχόλια αλλά και ένα ενδεικτικό:

    http://www.egolpion.com/paisios_transplant.el.aspx

    γ.ΠΑΪΣΙΟΣ: ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ

    που δεν είναι και το μοναδικό. Καταλαβαίνουμε ότι σας προβληματίζει θεολογικά το συγκεκριμένο θέμα και θα σας συμβουλεύαμε να απευθυνθείτε στον πνευματικό σας, ας σας πει ο ίδιος πως θα πρέπει να πράξετε, το ίδιο προτείνουμε να κάνουν οι αναγνώστες μας.
    Επίσης κλείνοντας θα σχολίαζα ένα σημείο σε προηγούμενο διάλογο μας που αναγράψατε στο τέλος του σχόλιου σας 30 Μαΐου 2013 - 11:58 μ.μ. : «…. η επίσημη θέση της εκκλησίας διαφέρει κατα πολύ απο αυτα που λέτε μιας και την δέχεται ως πράξη αυτοθυσίας.» Αγαπητέ μας αναγνώστη, αυτό που εσείς ονομάζετε αυτοθυσία θα μπορούσε να ονομαστεί και αυτοκτονία την οποία δεν αποδέχεται η εκκλησία μας. Είναι αυτοκτονία όταν εν ζωή συμφωνείς να σου πάρουν τα όργανα ενώ η καρδιά σου χτυπά ακόμα, όταν αναπνέεις έστω και με μηχανική υποστήριξη, για εμάς το όσο ζω - ελπίζω είναι αδιαπραγμάτευτο και αυτό γιατί είμαστε Ελεύθεροι Έλληνες.

    Αραγε για εσάς η ανθρώπινη ζωή δεν έχει αξία; Ζωή έχουν ακόμα και οι μικρότεροι οργανισμοί, που συμβάλουν στο οικοσύστημα του πλανήτη μας, ζωή έχουν και τα φυτά, ζωή είχε και ο στρατιώτης στην ταινία ο Jonnie πήρε το όπλο του, ο άνθρωπος που ενώ δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το περιβάλλον ζούσε, ονειρευόταν, ερωτευόταν.

    Τελικά είναι πολύ σοβαρότερο το θέμα με την εικαζόμενη συναίνεση, επειδή υπάρχει έλλειψη αξιών και σεβασμού στον άνθρωπό, στην προσωπικότητα του, καταλήγουμε στο: αφού είναι να πεθάνει ας του πάρουμε τα όργανα για να σωθεί κανένας άλλος, όμως μήπως έτσι τον σκοτώνουμε;

    Μήπως γινόμαστε μάρτυρες και συναινούμε σε ένα φόνο; Μήπως ο νόμος 3984 ενισχύει το παράνομο εμπόριο οργάνων; Μήπως η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και το φακέλωμα μας τροποποιεί από δότες σε θύματα; Αν διαβάσατε την Ευρωπαϊκή νομοθεσία θα παρατηρούσατε ένα σοβαρό σημείο, την νομιμοποίηση ανταλλαγής οργάνων προς μεταμόσχευση μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση (στα κράτη μέλη), τελικά αφού όλοι μας γινόμαστε αυτόματα δότες οργάνων, η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι μια κολυμβήθρα παραγωγής μελών για όλη την Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "...Γι'αυτό και το μεγαλύτερο προσωπικό δίλημμα δεν είναι αν πρέπει κανείς να γίνει δότης, αλλά αν πρέπει να δεχθεί να γίνει λήπτης".

    Από το βιβλίο του μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικολάου, "Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σιγουρα πολλοι απο εμάς, δεν θα γίνουν δότες, σίγουρα όμως όλοι μας είμαστε πιθανοι λήπτες. Τοτε όλοι θα ξεχάσουν την άρνηση που εκαναν. Εργάζομαι κάποια χρόνια στον χώρο και πιστεψτε με , όπως κάποιοι φοβουνται να δωσουν αίμα αλλα λαμβανουν γιατι κινδυνευει η ζωή τους, έτσι ακριβως γινεται και στις μεταμοσχευσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είναι κατανοητό η διαφορά στη λήψη αίματος από δότη είναι ότι ο δότης είναι ζωντανός και θα πρέπει μάλιστα να χαίρει άκρας υγείας για να δώσει αίμα.
      Επίσης, σε περιπτώσεις χειρουργίων ο ασθενής δεν ερωτάται αν θέλει αίμα ή όχι αλλά, εφόσον χρειαστεί, του βάζουν αίμα ώστε να τον κρατήσουν στη ζωή χωρίς τη συναίνεσή του.
      Σε περίπτωση που οι θεράποντες ιατροί μας μας ενημερώσουν ότι αν θέλουμε να ζήσουμε λίγο παραπάνω θα πρέπει να λάβουμε όργανο από άλλο άνθρωπο θα πρέπει να ρωτήσουμε τον εαυτό μας τα εξής:
      - Επιθυμώ να λάβω όργανο από άλλον άνθρωπο ο οποίος δεν έχει πεθάνει; (Αν είχε πεθάνει θα δεχόμουν να λάβω όργανό του;)
      - Αν υπήρχε μία περίπτωση στο εκατομμύριο ο δότης να "ξυπνήσει" αλλά εγώ πήρα το όργανό του, συνέβαλα ή όχι στο θάνατό του;
      - Για ποιο λόγο θέλω να πάρω όργανο άλλου ανθρώπου στο σώμα μου;

      Αυτές είναι ελάχιστες από τις ερωτήσεις τις οποίες οι λήπτες θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά ώστε να πάρουν συνειδητή απόφαση.
      Η διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στους λήπτες και τους δότες είναι ότι ο λήπτης μπορεί να υπαναχωρήσει είτε προς το "ναι" (θα λάβω) είτε προς το "όχι" (δε θα λάβω). Ο δότης δεν έχει αυτή τη δυνατότητα. Σε περίπτωση που έχει γίνει δωρητής οργάνων ή που η οικογένειά του αποφασίσει να δώσει τα όργανά του χωρίς τη συναίνεσή του είτε με τη νέα νομοθεσία ο δότης δεν έχει την επιλογή της "τελευταίας στιγμής". Η "τελευταία στιγμή" του κάθε ανθρώπου είναι μοναδική και θα πρέπει πάντα να την βλέπουμε με αξιοπρέπεια και σεβασμό προς τον ίδιο τον άνθρωπο.

      Δυστυχώς για όσους προσπαθούν να εμπορευθούν τη σωματική μας ακεραιότητα είτε για να λάβουν από εμάς είτε για να δώσουν σε εμάς λίγη "υγεία" ακόμα, εμείς παραμένουμε ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ .
      Επιλέγουμε όχι με απλοϊκά σκεπτικά του στυλ "θα αυτοθυσιαστώ για τον συνάνθρωπό μου", αλλά με πλήρη συνείδηση ότι στο χειρουργικό κρεββάτι σε περίπτωση που νιώθουμε τα νυστέρια έτοιμα να μας χαράξουν θα πούμε και πάλι "ναι" και δε θα φωνάζουμε χωρίς να ακούει κανείς τη φωνή μας "βοήθεια, είμαι ζωντανός, τι πάτε να μου κάνετε;".

      Διαγραφή
  14. Αγαπητη Ελληνιδα το θεμα δεν ειναι αν η αιμοδοσια ειναι εφαμιλη με την δωρεα αλλα η αρνηση οταν ειμαστε καλα σε σχεση με την λήψη οταν κινδυνευει η ζωή μας. Μιλάτε σαν λήπτρια χωρις να ειστε, εγω μιλώ σαν δωρήτρια και ειμαι δωρητρια, απλοικο ειναι το "στυλ" δεν δεχομαι χωρίς να εχω αναγκη.... το θα "αυτοθυσιαστω" ειναι επιλογη και τιμη ειδικα για οσους το δεχτηκαν πριν τον νεο νομο και ολους οσους συμφωνησαν σιωπηρα εδω και λιγες μερες. Μεχρι να βρεθούν κάποιοι ληπτες που θα αρνηθουν επωνυμα για να τους επικαλειτε σαν παραδειγματα η αρνηθηκαν μεχρι τωρα (υπαρχει κανεις;) η τοποθετηση σας ειναι ατοπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alice X2 Ιουνίου 2013 - 11:49 π.μ.
      Μπορεί να εργάζεστε στο χώρο, αλλά πιθανόν να μην γνωρίζετε τον τρόπο σκέψης του Ελληνικού λαού, είμαστε λαός που πραγματικά θυσιαζόμαστε για τον συνάνθρωπο μας. Σκεφτείτε ότι ο άνθρωπος που δηλώνει άρνηση δωρεάς οργάνων, μπορεί να την αναθεωρήσει όποτε ο ίδιος επιθυμεί. Επειδή έχουμε γράψει και έχουμε πολλά σχετικά με το θέμα της εικαζόμενης συναίνεσης, διαφωνούμε σε αυτή επειδή δεν ερωτηθήκαμε ποτέ, αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς. Δεν είναι δωρεά η αρπαγή οργάνων. Τελευταία υπάρχει και η νέα προπαγάνδα που πολλοί οικειοποίησαν , "αφού αρνείσαι να είσαι δωρητής να μην είσαι και λήπτης οργάνων", κάτι τέτοιο δεν αναφέρει η νομοθεσία και είναι δημιούργημα όσων θέλουν να αντιπαρατεθούν σε όσους αρνούνται την εικαζόμενη συναίνεση.
      Δεν θα διαφωνήσουμε σε όσους επιθυμούν να γίνουν δωρητές οργάνων αλλά σε αυτούς που μας υποχρεώνουν να γίνουμε εμείς, σε όσους μας στερούν την ελευθέρια της δικιάς μας επιλογής.
      Το εικάζω είναι άτοπο και στερεί κάθε ανθρώπινο δικαίωμα , επίσης είναι παρερμηνεία στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία, είναι επινόηση κάποιων διεστραμμένων μυαλών που επιτάσσουν τα ανθρώπινα μέλη σαν να ανήκουν σε τούτο το κράτος.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή φίλη Alice X, οι λήπτες δεν γνωρίζουν ακόμα ότι παίρνουν όργανα από ζωντανό άνθρωπο (δηλαδή μόνο εγκεφαλικά νεκρό).
      Φυσικά ακόμα κι αν αυτό γίνει ευρέως γνωστό, το πιθανότερο είναι οι περισσότεροι να συνεχίσουν να θέλουν να βρίσκονται σε λίστα αναμονής για λήψη οργάνων.
      Λίγοι θα είναι εκείνοι που θα έχουν το ψυχικό σθένος να αρνηθούν.
      Όμως, λήπτες, δωρητές και δότες πρέπει όλοι να έχουμε πλήρη γνώση του θέματος ώστε η οποιαδήποτε επιλογή μας να είναι συνειδητή.
      Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, κυριολεκτικά.

      Διαγραφή
  15. Eλεύθερη Ελληνίδα, αυτο θελω να σας πω και εγω, οτι μπορει να τρεχουν να κανουν ολοι δηλωσεις, κανενας ομως δεν θα αρνηθει την ληψη, άρα το σθενος των περισσοτερων ή δεν υπάρχει ή νομιζουν οτι το έχουν.Ποιος ο λογος λοιπον να κανει καποιος δηλωση οταν συμφωνει στην ληψη οργανου? Οσο για το σχόλιο του διαχειριστη , δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη περιπτωση αρνησης ενταξης σε λιστα απο την πλευρα του ΕΟΜ, ουτε και καποια προπαγανδα εχω υπόψη μου, αν θελετε την γνωμη μου ομως εαν ισχυε κατι τετοιο πολυ φοβαμαι οτι οι δηλωσεις αρνησης θα ηταν ελαχιστες εως μηδαμινες ,προσωπικη μου αποψη επισης ειναι οτι θα επρεπε να αποκλειστουν εφ οσον εχουν πληρη συνειδηση του τι ακριβως υπογραφουν, αν και εκει θα ειχαμε την κανονικη επιταξη των ανθρωπινων μελων και οχι τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή/τε Alice X πριν εφαρμοστεί ο νόμος 3984 περί εικαζόμενης συναίνεσης είχατε την ίδια άποψη; Δηλαδή όποιος δεν είχε δηλώσει δωρητής οργάνων θα έπρεπε να μην ήταν και λήπτης οργάνων;

      Αν ναι τότε θα έπρεπε αυτό το σχόλιο να το αναφέρετε στο υπουργείο υγείας, σαν δότης όπως λέτε ότι είστε. Τότε όμως θα φτιάχνατε ένα λόμπυ ανθρώπων που δίνουν και παίρνουν όργανα. Ουσιαστικά σε αυτό καταλήγουμε συμπερασματικά με το σχόλιο σας.

      Δεν έχουμε καμία διαφωνία σε αυτό, όποιος το επιθυμεί ας το κάνει, αλλά επαναλαμβάνουμε όχι με εικαζόμενη συναίνεση. Γιατί και εμείς από την δικιά μας πλευρά θα μπορούσαμε να εικάσουμε ότι όλοι οι πολιτικοί συναινούν να δώσουν τον μισθό τους για να σωθεί η πατρίδα μας και όχι μόνο ο άνθρωπος του μόχθου όπως κάποτε ανάφερε ο αξιότιμος κύριος Jeffrey ο γνωστός σε όλους μας ΓΑΠ.

      Διαγραφή
  16. Ηθελα να μην συνεχίσω αλλα αφου με ρωτάτε σας απαντω : Όχι, δεν είχα την ίδια άποψη μιας και δεν είδα και δεν άκουσα κανέναν να μην μπαίνει σε λίστα αναμονής, τωρα ακούω πολλούς όπως πχ την Ελεύθερη Ελληνίδα να λέει έμμεσα οτι είναι δολοφονία, σεβαστό λοιπόν.

    Τόσο καιρό όσοι δεν είχαν κάρτα Δωρητή ήταν στα χέρια της οικογενειακής συναίνεσης, εκεί είναι και τωρα, με την διαφορά οτι μπορούν να αρνηθούν και εφ οσον το θελουν πολύ καλά κανουν. Ναι, θα ήταν λόμπι, βεβαια έτσι ακούγεται πιο σκληρό, αν το λεγαμε δολοφονια ανθρωπων που περιμένουν μόσχευμα θα ήταν η αντίθετη άποψη.

    Ο καθένας έχει την άποψή του λοιπόν, είναι προσωπική και το που θα το αναφέρω και αν ειναι προσωπικη επισης επιλογή. Αν ρωτήσετε εσείς όσες οικογένεις δωρησαν όργανα θα σας πουν οτι δεν υπηρχε περιπτωση να ξαναδουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, ήταν ως επι το πλήστον "μακάβρια τροχαία" και μια περιπτωση τελευταία απο ανέυρυσμα εγκεφάλου. Τους διατηρούσαν "ζεστούς νεκρούς"με μηχανική υποστήριξη μεχρι να πάρουν τα όργανα και μόνο, κάτι που δεν μπορεί να παραταθεί παρα για μερικές ώρες.
    Σε αντιθετη περίπτωση δεν θα διατηρούνταν.

    Κλείνοντας σας μεταφέρω αποσπασματικά κατι όχι δικό μου.

    Έχουμε αποκτήσει μία αίσθηση ότι όλα εξελίσσονται στη ζωή γραμμικά. Σαν να πρόκειται για μία ευθεία που δεν έχει το δικαίωμα παρά μονάχα να συνεχίσει προς το άπειρο. Η αντίληψη αυτή είναι λαθεμένη και τις περισσότερες φορές πληρώνουμε ακριβά τη διάψευση των ιδεοληψιών μας.

    Σε μένα δεν θα συμβεί αυτό, λέμε. Πιστεύουμε ότι θα μείνουμε για πάντα σε αυτό τον πλανήτη. Ότι δεν θα αρρωστήσουμε. Εμάς δεν θα μας κάνει ζημιά το τσιγάρο ή το ποτό. Αν συναντήσουμε μία καλή ημέρα, πιστεύουμε ότι την έχουμε παντρευτεί και ότι όλα πλέον θα μας έρχονται δεξιά.

    Μετά την «ισχυρή Οικονομία» του κ. Σημίτη ελάχιστοι ήταν εκείνοι που πιστεύανε ότι μία ημέρα θα φλερτάραμε με τη χρεοκοπία και τη δίδυμη αδελφή της την απελπισία. Όταν ανέβαινε το χρηματιστήριο, θέλαμε να πιστέψουμε ότι είχαμε ανακαλύψει το μυστικό των αλχημιστών.

    Όλα αυτά είναι ψέματα. Βολικά είναι η αλήθεια, αλλά ψέματα. Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική και πολλές φορές δυσάρεστη. Ναι, όλα μπορούν να συμβούν σε εμένα. Το επόμενο κιόλας λεπτό μπορεί να μην αναπνέω. Ή να συμβεί κάτι που θα αλλάξει τη ζωή μου έξαφνα προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση. Πολύ απλά, διότι ο κόσμος αυτός κινείται από πολλές και παράλληλες δυνάμεις και όχι μόνο με βάση τις δικές μου προσδοκίες.

    Σε κάθε περίπτωση, στα καλά και στα κακά, σημασία έχει πόσο καλή αντίληψη των πραγμάτων έχουμε. Μπορούμε να διαχειριστούμε την κάθε κατάσταση με ωφέλιμο τρόπο ή τουλάχιστον με τη λιγότερη δυνατή απώλεια, αρκεί να γνωρίζουμε. Τι; Την αλήθεια. Κι η αλήθεια είναι ορατή μόνο σε ανθρώπους που έχουν αυξημένο το αισθητήριο της παρατήρησης, σε ανθρώπους που έχουν μάθει να ακούν, να σκέφτονται, να διαβάζουν.

    Το μεγαλύτερο σοκ για την ελληνική κοινωνία δεν ήταν η χρεοκοπία. Αλλά η έλλειψη κινδύνου που είχε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια, ως αποτέλεσμα της εγωκεντρικής της στάσης. Οι Έλληνες έχουμε χάσει εδώ και καιρό την αίσθηση της πραγματικότητας, επειδή ακριβώς απομακρυνθήκαμε από την πραγματική δύναμη αυτής της χώρας, την Παιδεία μας. Δεν γνωρίζουμε αν θα μπορούσαμε να είχαμε αποφύγει την οικονομική κρίση, αλλά είναι βέβαιο ότι θα την είχαμε αντιμετωπίσει με έναν καλύτερο τρόπο.

    (Είναι θέμα παιδείας λοιπόν οι επιλογές του καθενός και φυσικά....βολέματος αναλογα με την θέση. Εκεί κάνουμε την διαφορά σαν άνθρωποι, να μην έχουμε ανάγκη και να σκεφτόμαστε σαν να είχαμε. Για μένα είναι τιμή κάτι τετοιο. Alice X)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alice X, το σχόλιο σας μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Πολλά από όσα γράψατε τα έχουμε επαναλάβει παλαιότερα στο ιστολόγιο μας, αυτό δείχνει ότι οι απόψεις μας δεν διαφέρουν πολύ.
      Σε μια κοινωνία που το κράτος θα ενεργούσε σύμφωνα με τις αρχές του κράτους πρόνοιας και δικαίου, δεν θα ασχολιόμασταν με όλα αυτά, δεν θα υπήρχε καν το δικό μας ιστολόγιο, αφού δεν θα είχαμε κανένα λόγο να το διατηρούμε, όμως σήμερα τα αυτονόητα χρειάζονται επεξήγηση.
      Οι μεταμοσχεύσεις θα μπορούσαν να λειτουργούν άψογα, αν θα υπήρχε η κατάλληλη παιδία, όχι μόνο από τους πολίτες αλλά και από το κράτος. Το αυτονόητο είναι να δώσουμε τα όργανα μας, αφού πρώτα θα είμαστε σίγουροι ότι είμαστε νεκροί. Η υποχρεωτική δωρεά θυμίζει εποχές που δέσποζε η κυβερνητική βία, το αποφασίζω και διατάσω.

      Αντιδρούμε στην βία της κυβέρνησης και όχι με το σκοπό των μεταμοσχεύσεων. Αντιδρούμε στον κίνδυνο να γίνουμε θύματα αντί για δότες, αντιδρούμε στον ακόμα μεγαλύτερο κίνδυνο της ενίσχυσης του εμπορίου οργάνων μέσα από αυτό το νόμο.

      Πολύ απλά η κυβέρνηση θα μπορούσε να ετοιμάσει μια πλήρη γκάμα νομοθετημάτων για να μας διασφαλίσει την σωματική μας ακεραιότητα. Αντίθετα στοχεύει με αυτό το νόμο, στην μείωση των λειτουργικών εξόδων στις εντατικές και στην ταυτόχρονη αύξηση των δοτών οργάνων, πιθανόν και στην κερδοσκοπία από τους ετοιμοθάνατους δότες, πουλώντας τα όργανα μας. Αξίζει να επαναλάβουμε ότι η συμβολή της οικογένεια για τις μεταμοσχεύσεις προστέθηκε μετά από ένα χρόνο έπειτα από πιέσεις.
      Τέλος οι υπογράφοντες αυτό το νόμο (σύμφωνα με το ΦΕΚ) είναι αναξιόπιστοι πολιτικοί που το ιστορικό τους δείχνει πολλά, άραγε θα είχαν αγνά κίνητρα για να σχεδιάσουν και να παρερμηνεύσουν την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία σχετικά με τις μεταμοσχεύσεις.

      Όπως και να έχει σας ευχαριστούμε για την όμορφη επικοινωνία και ευχόμαστε το κράτος να μετατραπεί από ληστρικό στον πραγματικό σκοπό ύπαρξης του. Αλλά με Σαμαρά - Κουβέλη και Βενιζέλο δεν θα υπάρξει ποτέ σωτηρία, οι εθνοσωτήρες μας φουντάρανε, άραγε θα βρούμε ποτέ τον πάτο αυτής της κατρακύλας; Ή όσο χρωστάει το δημόσιο, τόσο περισσότερο θα βιάζουν τον πολίτη σε καθημερινή βάση.

      Διαγραφή
  17. Η πράξη της δωρεάς οργάνων είναι σίγουρα ότι καλύτερο μπορεί να προσφέρει ένας άνθρωπος στον συνάνθρωπο του. Στην θεωρία καλό είναι που όλοι μας είμαστε δωρητές, ΑΛΛΑ υπό κάποιες προϋποθέσεις .

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ :

    -Όταν ο ανθρώπινος πόνος δεν γίνεται εμπόριο από τους φαρμακέμπορους και τα τσιράκια τους γιατρούς.
    _Όταν οι εφημερίδες, κανάλια δημοσιεύουν τα ονόματα γιατρών που παρανομούν.
    _Όταν ο ιατρικός σύλλογος διαγράφει και δημοσιεύει στα ΜΜΕ και στην ιστοσελίδα τα ονόματα γιατρών που παρανομούν.
    _Όταν το φακελάκι στα δημόσια νοσοκομεία δεν πάει σύννεφο. Και μη τολμήσει να γράψει κανείς το αντίθετο.
    _Όταν πίσω από το ιατρικό απόρρητο δεν γίνεται επιλογή εύπορων ασθενών για μοσχεύματα.
    _Όταν στις μεταμοσχεύεις δεν μπουν ιδιωτικές κλινικές, που ζητούν απροκάλυπτα να πουλήσεις ότι έχει και δεν έχεις για να σώσεις το παιδί σου.
    _Όταν πίσω από τις λίστες αναμονής για μεταμοσχεύεις , κάθε ιδιώτης, θα μπορεί πίσω από το ιατρικό απόρρητο, να ελέγξει τι παίζει με την επιλογή ασθενών για μόσχευμα.
    _Όταν επιφανείς Έλληνες και ξένοι δεν βρίσκουν το ίδιο γρήγορα με τους ασήμαντος μόσχευμα.
    _Όταν μεγαλογιατροί με εισόδημα πάνω από 30.000 ευρώ το χρόνο, βίλες σε νησιά, πανάκριβα αυτοκίνητα και σκάφη, διώκονται από τον ιατρικό σύλλογο. (Αφού το ιατρικό επάγγελμα είναι λειτούργημα και δεν έχει σκοπό την κερδοσκοπία. Αλώστε έχουν ορκιστεί για αυτό και παραβαίνουν τον όρκο του).
    _Όταν συγκεκριμένα ευγενή ταμεία καλοβολεμένων δημοσίων υπάλληλων δεν τους παρέχουν ιατρική κάλυψη ιδιωτικών κλινικών.
    _Όταν τα δημόσια νοσοκομεία δεν απαγορεύουν στις κάμερες των ΜΜΕ να ελέγξουν, και καλά λόγω ιατρικού απόρρητου.

    Γενικά πίσω από τα απόρρητα - Νομικά, Στρατιωτικά, Ιατρικά, Δημοσιογραφικά, ανοίγονται δρόμοι για παιχνίδια κάτω από το τραπέζι.

    Όταν κάποιος χρειάζεται μόσχευμα δεν είναι επιλογή του να πάει με το σταυρό στο χέρι, να το βρει. Είναι ανθρώπινο αντανακλαστικό να πουλήσει ότι έχει και δεν έχει, να λαδώσει τους πάντες για να έχει προτεραιότητα και να σώζει την ζωή την δική του, ή του παιδιού του.

    Ο γιατρός θα είναι αδέκαστος ή θα κοιτάξει την χλιδή και την ζωή χαρισάμενη της οικογένειας του;

    Όσοι πιστεύετε πως μόνο σπάνιες μεμονωμένες περιπτώσεις γιατρών με την παρέιτσα τους θα θησαυρίσουν πάνω στο πτώμα σας, ΜΗ αρνηθείτε να είστε δωρητές.

    ΕΓΩ πιστεύω πως όλοι πρέπει να είμαστε δωρητές και ας είναι σάπιο το σύστημα. Είναι σημαντικό να σώσουμε μια ζωή ενός αγνώστου και ας τύχει να είναι πιο πονηρούλης, καπάτσος και φραγκάτος από τους άλλους φουκαράδες.
    Αλλά κάπου με χαλάει, που κάποιοι ενδεχομένως , να πιουν στην υγεία του κορόιδου (του πτώματος δηλαδή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όσοι πίστοι.... έτσι απλά για ενημέρωση μιας και η εγκύκλιος είναι πρόφατη.

    Ἐν ὄψει τῶν ἀνωτέρω, διαπιστοῦται πασιφανῶς ὅτι ἡ ἀντίληψις καθ’ ἥν ἀπό 1-6-2013 τυγχάνομεν ὅλοι «ἐν δυνάμει δότες» ἀποδεικνύεται προφανῶς ἐσφαλμένη.

    http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/egyklioi.asp?id=1702&what_sub=egyklioi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Alice X, η άποψη μας για την εικαζόμενη συναίνεση δεν είναι εσφαλμένη. Μπορεί η Ιερά Σύνοδος να ανακοίνωσε όσα περιγράφονται στον σύνδεσμο που μας παραθέσατε, αλλά ο νόμος είναι ξεκάθαρος: «Η αφαίρεση ενός ή περισσότερων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του» και η προσθήκη του: «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του». Δηλαδή όποιος δεν καταθέσει στον ΕΟΜ (που είναι ιδιωτική επιχείρηση και όχι δημοσίου δικαίου) υπεύθυνη δήλωση άρνησης τότε το σώμα του είναι έρμαιο της απόφασης της οικογένειας του. Με απλά λόγια δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα επιλέξουμε τι θα γίνουν τα όργανα μας, αλλά η οικογένεια, που είναι μία έννοια αδιευκρίνιστη. Τι σημαίνει οικογένεια σύμφωνα με την προσθήκη του νόμου: 4075/2012; Ζητάνε πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης; Ή οποιοσδήποτε τυχαίος ή και περαστικός μπορεί να υπογράψει ότι είναι συγγενής; Το νομικό πλαίσιο σε αυτό το ζήτημα έχει ανοιχτά παραθυράκια και προφανώς ο καθένας τα αντιλαμβάνεται και τα ερμηνεύει με τον δικό του τρόπο. Ένα ακόμα σημαντικό θέμα είναι τι θα συμβαίνει με τους μετανάστες ή και λαθρομετανάστες, αυτοί δεν είναι άνθρωποι; Ιδιαίτερα για τους λαθρομετανάστες ποιος θα εμφανιστεί στον νοσοκομείο και να δηλώσει την συγγένεια του; Ακόμα και για τους Έλληνες που πιθανόν να μην έχει ενημερωθεί η οικογένεια τους αν δεν εμφανιστούν τότε δεν θα απαιτηθεί η συναίνεση της οικογένειας και ο ασθενής θα θεωρηθεί ότι εικάζεται η συμφωνία του για να γίνει δωρητής οργάνων. Όπως βλέπεται το ζήτημα δεν είναι τόσο απλό, επίσης ο νόμος αυτός πρέπει να αποσυρθεί και θα σας θυμίσουμε ότι το ΙΝΚΑ προετοιμάζεται νομικά να τον πολεμήσει. Το σπουδαιότερο πρόβλημα σε αυτόν τον νόμο εστιάζεται στο όρο του εγκεφαλικού νεκρού» ανθρώπου, που στην ιατρική κοινότητα δεν είναι αποδεκτός, ένας άνθρωπος ή είναι νεκρός (σταματάει η καρδιά του) ή δεν είναι, δεν μπορεί να αρπάζουν τα όργανα μας με μια επινόηση που επιστημονικά είναι απαράδεκτη. Κλείνοντας το σχόλιο μας, μέσα σε αυτό το νόμο: Ν. 3984/2011 όταν διαπιστωθεί ο ασθενής ότι είναι εγκεφαλικά νεκρός υποχρεώνουν τους γιατρούς να προβούν σε δύο ενέργειες :1ον να τον προετοιμάσουν για μεταμόσχευση ή να τον αποσυνδέσουν από την μηχανική υποστήριξη, δηλαδή να τον σκοτώσουν. Γνωρίζετε τον λόγο; το κόστος ενός ασθενή μέσα στην εντατική ανέρχεται στα 1500 ευρώ και φαίνεται τα ταμεία δεν θέλουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη τους ενώ αντίθετα γδέρνουν τους ασφαλισμένους με τις υπέρογκες κρατήσεις (ο μισός μισθός ενός εργαζόμενου πληρώνεται στο ΙΚΑ, δηλαδή έγινε συνέταιρος μας).
      Καλά τα λέει η Ιερά Σύνοδος και εκτιμούμε τις ενέργειες της να προσθέσει την συγκατάθεση της οικογένειας αλλά δεν αναφέρεται στον όρο του εγκεφαλικού νεκρού που για εμάς και πολλούς επιστήμονες δεν δηλώνει τον θάνατο του ασθενή. Στο ιστολόγιο μας δεν θα επιτρέψουμε καμία δολοφονία πολιτών που με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την ηλεκτρονική συνταγογράφιση καθώς και τον νόμο της εικαζόμενης συναίνεσης μπορούμε να γίνουμε όλοι μας θύματα και η χώρα μας να μετατραπεί σε μία δεξαμενή οργάνων προς μεταμόσχευση, ενισχύοντας το παράνομο εμπόριο οργάνων.
      Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση με την προσθήκη συνδέσμου της ανακοίνωσης της Ιεράς Συνόδου.

      Διαγραφή

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)