Σελίδες

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

INKA Δικαιωματισμός Περιπάτου αλλά Δικαιωματισμός και Διέλευσης Κεντρικών Λεωφόρων



Η αναδημοσίευση του παρόντος να περιέχει και την προέλευση του. ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ  Δ.Τ. 726 16.06.2020

…….Το φιλόδοξο σχέδιο για έναν «Μεγάλο Περίπατο» στην Αθήνα έχει** πολλά θετικά στοιχεία.
Ο περιορισμός της κυκλοφορίας στον μοναδικό δρόμο με χαρακτηριστικά λεωφόρου που συνδέει ως κάθοδος το Σύνταγμα με την Ομόνοια, δεν είναι ένα από αυτά. [ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΜΟΣ !!! ???]
Την τελευταία τριετία στο ιστορικό - εμπορικό κέντρο της Αθήνας αθόρυβα έχει υλοποιηθεί μία σειρά από παρεμβάσεις πεζοδρόμησης χωρίς να προκληθούν όχληση, αντιδράσεις και επίπτωση στην κυκλοφορία των οχημάτων. Οκτώ μικροί δρόμοι πεζοδρομήθηκαν αλλά δεν πειράχτηκαν η Αθηνάς και η Σταδίου, οι βασικές αρτηρίες μεταξύ των οποίων βρίσκονται οι νέοι πεζόδρομοι.
Από το εμπορικό τρίγωνο απομακρύνθηκε η κυκλοφοριακή επιβάρυνση των οχημάτων που αναζητούσαν θέση στάθμευσης στα δρομάκια.
Στο δαιδαλώδες οδικό δίκτυο του εμπορικού τριγώνου θα μπορούσαν να αναζητηθούν εναλλακτικές για ανάπτυξη ποδηλατοδρόμου, ο οποίος εύκολα θα μπορούσε να συνδεθεί με το υφιστάμενο δίκτυο που συνδέει το Θησείο με το Μοσχάτο.
Στην Πανεπιστημίου δημιουργείται μια λωρίδα για ποδηλάτες, η οποία οδηγεί... πουθενά.
Συνδέει το Σύνταγμα με την Ομόνοια και μετά, τι; Εκτός αν ο ποδηλατόδρομος φτιάχνεται για όσους κατεβαίνουν στο κέντρο για βόλτα και όχι για να εξυπηρετήσει και να ενθαρρύνει τη χρήση του ποδηλάτου ως εναλλακτικού μέσου μετακίνησης. Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πεζών, στην περίπτωση της Πανεπιστημίου μιλάμε για έναν από τους λίγους δρόμους του κέντρου με τόσο φαρδιά πεζοδρόμια, που είναι ούτως ή άλλως άνετα για όσους κινούνται με τα πόδια.
Οι οδικές αρτηρίες του κέντρου της Αθήνας χρησιμοποιούνται σε ποσοστό 70% ως οδοί διαμπερούς διέλευσης από πολίτες που χρειάζεται να μετακινηθούν από μια περιοχή στην άλλη και το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο για βασικούς λόγους: το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας παραμένει από ελλιπές έως προβληματικό ενώ, ας το δεχθούμε, για κάποιες δραστηριότητες –για παράδειγμα αγορά και μεταφορά ογκωδών ή βαρέων αντικειμένων– απαιτείται να χρησιμοποιήσει κανείς αυτοκίνητο.
Ας δεχθούμε, επίσης, ότι είναι ωραίο να μπορείς να δεις το κέντρο μιας πρωτεύουσας, ως επισκέπτης, διερχόμενος κεντρικές λεωφόρους με αυτοκίνητο.
Η ικανοποίηση του ενός Δικαιωματισμού που ούτε σφυγμομετρήθηκε ούτε ζητήθηκε, δεν επιτρέπει την στέρηση διατήρησης του ικανού και διαπιστωμένου Δικαιωματισμού διαμπερούς διέλευσης με το όχημά στους από πολίτες που το 70% χρειάζεται να μετακινηθούν από μια περιοχή στην άλλη, η το ανθρωπινότερο: να μπορείς να δεις το κέντρο μιας πρωτεύουσας, ως επισκέπτης, διερχόμενος κεντρικές λεωφόρους με αυτοκίνητο, ή με το καρότσι του ο ανάπηρος !!!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)