Σελίδες

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΚΟΠΙΩΝ: Η ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΚΟΠΙΩΝ: Η ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.Αγαπητοί συμπατριώτες προς δημοσίευση. Με το να τους ανεβοκατεβάζεις προδότες δεν δείχνει να επηρεάζονται μάλλον το χαίρονται  που δεν μπορούμε να τους κρεμάσουμε. Έχω τους λόγους μου που τους αποκαλώ τρελούς και βλάκες  και αυτό θα "μετρήσει" περισσότερο στο άμεσο μέλλον, διότι για την προδοσία έχουν δημιουργήσει προστασία, αλλά για την τρέλα δεν έχουν προστασία. Οι υπογραφές των τρελών δεν έχουν καμία εγκυρότητα παγκοσμίως, ούτε και στις διαθήκες τους.  Ξέρουμε πως θα το χρησιμοποιήσουμε την στιγμή που πρέπει.
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΚΟΠΙΩΝ: Η ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ  ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.  ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ.   ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ  ΟΥΤΕ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΓΛΩΣΣΑ ΟΥΤΕ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΕΘΝΟΤΗΤΑ.  ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΝΕ 250 ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΡΟΥΣ.  Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΙΜΩΡΕΙ.
                                    Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
            Αγαπητά μου ελληνόπουλα.
            «Η τρέλα δεν πάει στα βουνά» λέει σοφά ο λαός. Ο Αϊνστάιν το είπε λίγο διαφορετικά: «Δύο πράγματα είναι άπειρα. Το Σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα».  Όταν όμως η τρέλα και η ηλιθιότητα κατοικοεδρεύσουν σε εγκεφάλους Πρωθυπουργών  και Υπουργών εξωτερικών, τότε τι γίνεται;  Τότε αν δεν τους σταματήσει κάποιος,  την πληρώνει ο λαός.  Και περισσότερο την πληρώνει ο λαός που μπορεί να πιστεύει αυτόν τον τρελό και τον ηλίθιο Πρωθυπουργό.
            Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Σκοπιανού ζητήματος, εμείς οι
Έλληνες είμαστε σαφώς σε καλύτερη μοίρα από τους Σκοπιανούς, διότι  θεωρώ πως ελάχιστοι  μπορεί να έχουν πιστέψει τις ηλιθιότητες και τις ΒΛΑΚΕΊΕς που έχουν ξεστομίσει δημοσίως ο Έλληνας Πρωθυπουργός και ο Υπ. Εξωτερικών,  για την ύπαρξη «Μακεδονικής» γλώσσας και «Μακεδονικής» εθνότητας.
            Βέβαια κάνουμε ένα λάθος εμείς οι Έλληνες πατριώτες. Και το λάθος είναι ότι παίρνουμε στα σοβαρά τον κάθε παλαβό με την απεριόριστη ηλιθιότητα του.  Έτσι, αντί να γελάμε μαζί τους και να διασκεδάζουμε με την τρέλα και την ΒΛΑΚΕΊΑ  που τους δέρνει λέγοντας τους: «Ναί, Ναί, κύριε Πορδηπουργέ μου,  έτσι είναι όπως τα λέτε. Ο γιατρός είπε να σας λέμε Ναι. Μην ταράζεστε. Ναι Ναι. Υπάρχει και Μακεδονική εθνότητα, υπάρχει και Θρακική, υπάρχει και Ηπειρώτικη και αν θέλετε θα φτιάξουμε και Θεσσαλική. Αρκεί να μην ταράζεστε κύριε Πορδηπουργέ μου και πάθετε τίποτα».
Αντί λοιπόν να διασκεδάζουμε με τους τρελούς, εμείς κάνουμε το λάθος να τους παίρνουμε στα σοβαρά.  Με τον τρελό όμως τον βλάκα και τον ηλίθιο ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ διότι απλά ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ. Αφού δεν υπάρχει καμία περίπτωση  να αλλάξει γνώμη, όσο ατράνταχτα και να είναι τα επιχειρήματα και οι  αποδείξεις που θα του  παρουσιάσεις. Η ΒΛΑΚΕΊΑ  του νού, και η ηλιθιότητά του,  δεν του επιτρέπουν να καταλάβει τίποτα άλλο, εκτός από αυτό που του έχει «καρφωθεί».
Αύριο λοιπόν που θα τον δείτε τον Πορδηπουργό μας στην Θεσσαλονίκη, μην κάνετε το λάθος να τον πάρετε στα σοβαρά τον κακομοίρη. Γιατί αν πάρετε στα σοβαρά έναν τρελό και βλάκα, που είναι «κολλημένος» πως υπάρχει «Μακεδονική» γλώσσα και εθνότητα, το πιο πιθανό είναι πως θα τρελάνει εσάς.
Μόλις τελειώσει λοιπόν με τις ηλιθιότητες και τις βλακείες που ως συνήθως θα πεί, δώστε του ένα πιατάκι με διάφορα χρωματιστά χαπάκια και πέστε του: «Μπράβο καλά τα είπες. Πάρε τώρα τα χάπια σου και μην ταράζεσαι. Ναι Ναι έρχεται «ανάπτυξη». Ετοιμάζουμε τώρα και «Θεσσαλική» εθνότητα και γλώσσα. Ότι θέλεις.  Μόνο μην ταράζεσαι και μας πάθεις τίποτα».
Ας βρεθεί και κάποιος να του κάνει «δώρο» έναν ζουρλομανδύα. Θα είναι η σωστή εικόνα  του Πορδηπουργού μας, για να τον παρουσιάσουμε στον κόσμο....!!!!!
ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ  και ας μιλήσουμε για τα σοβαρά γεγονότα που αναμένονται στα Σκόπια, με την Βόμβα του Δημοψηφίσματος που τους έβαλε ο άλλος ηλίθιος και τρελός Πρωθυπουργός τους, ο Ζάεφ.
ΜΠΛΕΞΑΝΕ ΟΙ ΔΥΟ ΤΡΕΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ «ΦΤΙΑΞΟΥΝ» ΤΟΝ ... ΚΟΣΜΟ...!!!
Εδώ με τους Σκοπιανούς  τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα, γιατί όπως όλα δείχνουν, τον δικό τους τρελό και ηλίθιο Πρωθυπουργό τον πιστεύουν  όταν τους λέει ότι: «Μιλήσαμε με τον Έλληνα Πρωθυπουργό  Α.Τσίπρα και αποδέχθηκε  εξ'αρχής  κατόπιν «σοβαρής» συζητήσεως σε πάρκινγκ στην Δοϊράνη, πως υπάρχει «Μακεδονική» εθνότητα και γλώσσα και πως αυτά έχουν εξασφαλισθεί όπως ποτέ πριν»...!!!!
Δεν γνωρίζω πόση πλύση εγκεφάλου και πόση προπαγάνδα έχει δεχθεί αυτός ο λαός των Σκοπίων για να αισθανθεί «Μακεδόνας».  Για  να φθάσουν  όμως στο σημείο σαν λαός, να πιστεύουν  έναν τρελό που τους λέει, πως την «Μακεδονική» εθνότητα και την γλώσσα, τους την  έδωσε απλόχερα ο κουβαρντάς  ο Τσίπρας,  σ’ ένα πάρκινγκ της Δοϊράνης,  οπότε να μην ανησυχούν γιατί .... το ..... εξασφάλισαν όπως ....... ποτέ πριν.., για να το πιστεύουν αυτό, πρέπει  σαν λαός  να είναι ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ.
Την εθνότητα και την γλώσσα τους δηλαδή, δεν την κατοχυρώνουν μέσω της παγκόσμιας Ιστορίας και των αδιάψευστων Ιστορικών  γλωσσικών και λαογραφικών ντοκουμέντων,  αλλά τα παίρνουν ως «δώρο» από τον .... Τσίπρα...!!!!
Και τι είναι βρε η εθνότητα και η γλώσσα ενός λαού;;;;;;; Κάτι που το βγάζει κάποιος από το τρελό μυαλό του,  ή το βγάζει από την τσέπη του  και το δίνει στον άλλον;;;;
ΑΥΤΟΙ ΕΣΠΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ.
Μίλησαν δηλαδή σ’ ένα πάρκινγκ ΔΥΟ ΤΡΕΛΟΙ.  Καί ο ένας τρελός λέει στον άλλο. «Τι θέλεις; Εθνότητα;; Θα σου δώσω εγώ. Τι άλλο θέλεις; Θέλεις και γλώσσα; Θα σου δώσω κι’ από αυτή. Ποια γλώσσα θέλεις;; Την Μοσχαρίσια;; Όχι αυτήν δεν στην δίνω. Την θέλω εγώ. Ποια άλλη θες;; Την «Μακεδονική»;;;;  Εντάξει έκλεισε.  Δική σου....»
Και έτσι αγαπητά μου Ελληνόπουλα, οι γείτονες οι Σκοπιανοί απέκτησαν σε μία στιγμή  μέσα σε ένα πάρκινγκ,  εθνότητα και γλώσσα, που δεν είχαν.  Και την .... εξασφάλισαν όπως ... ποτέ πριν...!!!!   Και αν ο Ζάεφ πίεζε τον Τσίπρα λίγο περισσότερο εκεί στο πάρκινγκ, θα είχε πάρει και την Αυτοκρατορία μέχρι την Βαβυλώνα....!!!!   Μ@λ@κας πιάστηκε.  Τέτοια ευκαιρία που θα την ξαναβρεί;
ΖΗΤΩ Η ΤΡΕΛΑ.
            Δικαιωματικά λοιπόν διεκδικεί ο βλαμένος ο Πρωθυπουργός  μας μία θέση στο Αιγινήτειο, αλλά μία ίδια θέση σε ψυχιατρείο των Σκοπίων, διεκδικεί και ο άλλος βλαμένος ο Ζάεφ, που προκήρυξε  και δημοψήφισμα στα Σκόπια, για να ρωτήσει τον λαό των Σκοπίων, αν δέχονται ή όχι,  ένα «δώρο»,  που τους έκανε η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΟΥ, που έχει βγεί και χαρίζει....  «εθνότητες» και «γλώσσες».
Δυστυχώς  ο λαός των Σκοπίων έπεσε θύμα των ΤΡΕΛΩΝ και των ΗΛΙΘΙΩΝ που για ιδιοτελείς σκοπούς, οικοδόμησαν την εθνική του ταυτότητα, επάνω σε μία ανύπαρκτη «Μακεδονική» ιστορία που την επινόησαν,  εις βάρος της ιστορικής αλήθειας. 
Αυτά όμως η ιστορία τα γυρνάει πίσω ως «ανεπιθύμητα» και είναι πολύ ηλίθιοι όσοι δεν το καταλαβαίνουν.  Ο Ζάεφ οδηγεί τα Σκόπια σε αυτοδιάλυση.  Το Δημοψήφισμα, μπορεί να εξυπηρετεί τον τρελό Ζάεφ και τα αφεντικά του, αλλά είναι παγίδα για τον λαό και τον οδηγεί υποχρεωτικά σε εκρηκτικό αδιέξοδο.  Στο γειτονικό κράτος δεν κατοικεί μόνο μία εθνότητα.  Κατοικούν και  Σλάβοι και  Αλβανοί και Βούλγαροι.  Και όλοι αυτοί υποχρεώνονται  με το δημοψήφισμα, να αρνηθούν καταρχήν την εθνότητά τους και να αποδεχθούν μία άλλη «εθνότητα»,  που είναι Ιστορικά ανύπαρκτη.  
Βάζει δηλαδή τον λαό των Σκοπίων να παρουσιάζεται εντελώς ηλίθιος  απέναντι στην  Διεθνή κοινότητα και στην παγκόσμια Ιστορία και απέναντι σε όλους τους σοβαρούς και έγκυρους σημερινούς Ιστορικούς του κόσμου. 
Ας τους έλεγε τουλάχιστον  να αποδεχθούν την Ελληνική εθνότητα, αφού  Μακεδονική δεν υπάρχει και οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες. Έτσι  μπορεί να έβρισκε και κάποιους Ιστορικούς  του κόσμου που μπορεί να συμφωνούσαν μαζί του. 
Σήμερα, δεν έχει μαζί του ΚΑΝΕΝΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ που να συμμερίζεται τις τρελές απόψεις του περί «Μακεδονικής» εθνότητας και γλώσσας.   Δεν μπορεί να επικαλεστεί  και να δείξει στους Σκοπιανούς πολίτες,  ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΚΥΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ  που να δικαιολογεί την προσφυγή του στο Δημοψήφισμα.
Το μόνο που έχει στα «χέρια» του  και με αυτό οδήγησε τον λαό των Σκοπίων στο Δημοψήφισμα, είναι η δήλωση του  δικού μας Πρωθυπουργού Α. Τσίπρα, που του «χάρισε» σε κατ’ ιδίαν συνάντηση σε ένα  πάρκινγκ, την «Μακεδονική» εθνότητα και την «Μακεδονική» γλώσσα.
Πόσα κιλά @@@@@@ και πόσο τρελός πρέπει να είναι ο Πρωθυπουργός σας βρε Σκοπιανοί, για να σας οδηγήσει σε Δημοψήφισμα, με βάση μόνο τα λόγια ενός άλλου τρελού που «φτιάχνει» και «χαρίζει» εθνότητες και γλώσσες;;;;;
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΡΕΛΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΒΡΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ;  Ο δικός μας ο Τσίπρας που σας «χάρισε» κάτι Ιστορικά ανύπαρκτο,  ή ο δικός σας που τον πίστεψε και σας παρασύρει σε ένα Δημοψήφισμα παγίδα, όπου πρώτα θα πρέπει να αρνηθείτε την  αληθινή εθνότητά σας και μετά να διαλέξετε,  ή την ιστορική σας ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ή την ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΣΗ σας;;;;;;;
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ.
Και επειδή εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε ούτε ηλίθιοι ούτε βλάκες  για να πιστεύουμε τους τρελούς και τους μαλάκες, παρουσιάζουμε σε όλους τους σώφρονες, τους λογικούς, τους ακαδημαϊκούς πολίτες και όλους τους σοβαρούς ανθρώπους,  στην Ελλάδα, στην  “FYROM”, και σε όποιο σημείο της γης και να βρίσκονται, τις Ιστορικές αλήθειες όπως τις διατυπώνουν και τις υπογράφουν περισσότεροι από 250 έγκυροι Ιστορικοί των μεγαλυτέρων Πανεπιστημίων του κόσμου, όπως και την Ιστορική απόφαση του Αρείου Πάγου που τουλάχιστον  αυτή, ο Έλληνας Πρωθυπουργός, δεν έπρεπε να την αγνοήσει. Πως αλλιώς όμως θα μας έδειχνε ότι είναι τρελός και βλάκας;
Εδώ ένα μέρος από την  Ιστορική απόφαση του Αρείου Πάγου, που αποδεικνύει πως ο Τσίπρας και ο Ζάεφ είναι παλαβοί για δέσιμο και αλίμονο  σε αυτούς που τους πιστεύουν.
Απόφαση 1448 / 2009 (Δ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ)
Αριθμός 1448/2009 
ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
Δ' Πολιτικό Τμήμα 
– O όρος Μακεδονία, από αρχαιοτάτων χρόνων, είναι όρος ιστορικός και γεωγραφικός και όχι εθνολογικός. Οι Μακεδόνες δεν είναι, ούτε υπήρξαν κατά το πρόσφατο και το απώτερο παρελθόν, ιδιαίτερος εθνολογικός σχηματισμός. Απλώς, ως Μακεδόνες ονομάζονται ανέκαθεν οι κάτοικοι της γνωστής από την αρχαιότητα περιοχής της ελληνικής Μακεδονίας, όπως αντίστοιχα ονομάζονται Θράκες οι κάτοικοι της Θράκης, Θεσσαλοί οι κάτοικοι της Θεσσαλίας κ.ο.κ., χωρίς να υπάρχει αντίστοιχα θρακική ή θεσσαλική εθνικότητα. Επομένως, Μακεδόνες κατά την εθνικότητα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να «δημιουργηθούν», στο πλαίσιο του συλλογικού αυτοπροσδιορισμού των κατοίκων της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας.
 Ως Ελληνες, οι αρχαίοι Μακεδόνες χρησιμοποιούσαν την ίδια με τους Ελληνες της νομίμου Ελλάδας γλώσσα, πίστευαν στους ίδιους θεούς και είχαν τον ίδιο (ελληνικό) πολιτισμό. Ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης υπήρξε δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τα ευρήματα της Βεργίνας αποτελούν σταθμούς της παγκόσμιας Ιστορίας και στοιχεία του παγκόσμιου πολιτισμού που αποδεικνύουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Αντίθετα, οι Σλάβοι, δηλαδή τα διάφορα σλαβικά φύλα που εμφανίσθηκαν στην περιοχή των Βαλκανίων, βορείως της Μακεδονίας, κατά τον 7ο μ.Χ. αιώνα, δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες.
Πριν από το 1944 «Μακεδονία» ως σλαβικό κράτος και «μακεδονικό έθνος» ως ιδιαίτερη εθνότητα ήταν έννοιες παντελώς άγνωστες. Είναι αυτονόητο ότι ένα μωσαϊκό εθνοτήτων, δεν μπορεί, σε εξήντα χρόνια, να αποκτήσει εθνολογική οντότητα, στηριζόμενο σε χαλκευμένα ιστορικά στοιχεία....................
            Και εδώ οι Ιστορικές αλήθειες όπως τις διατύπωσαν στον πρόεδρο των Ην. Πολιτειών Αμερικής  και τις υπογράφουν περισσότεροι από 250 έγκυροι Ιστορικοί των μεγαλυτέρων Πανεπιστημίων του κόσμου.
            Προς τον Αξιότιμο Πρόεδρο
Πρόεδρο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
Λευκός Οίκος
1600 Pennsylvania Avenue, NW
Ουάσιγκτον

Αγαπητέ Πρόεδρε.
Εμείς, οι υπογράφοντες μελετητές της Ελληνο-Ρωμαϊκής αρχαιότητας, με όλο το σεβασμό,.......... Η συγκεκριμένη χώρα, με τη σύγχρονη της πρωτεύουσα, τα Σκόπια, αποκαλείτο Παιονία στην αρχαιότητα. Τα όρη Βόρας (Καϊμακτσαλάν) και Όρβηλος (τα οποία αποτελούν σήμερα το βορειότερο σύνορο της Ελλάδος) αποτελούν ένα φυσικό όριο το οποίο χώριζε και χωρίζει τη Μακεδονία από τη βόρειο γείτονά της. Το μόνο πραγματικό σημείο σύνδεσης βρίσκεται κατά μήκος του ποταμού Αξιού/Βαρδάρη, αλλά ακόμα και αυτή η κοιλάδα «δεν αποτελεί γραμμή επικοινωνίας», επειδή χωρίζεται από φαράγγια.

Παρότι αληθεύει πως οι Παίονες καθυποτάχθηκαν από το Φίλιππο Β’, πατέρα του Αλέξανδρου, το 358 π.Χ., δεν ήταν Μακεδόνες και δεν κατοικούσαν στη Μακεδονία. Κατά τον ίδιο τρόπο, οι Αιγύπτιοι για παράδειγμα, οι οποίοι καθυποτάχθηκαν από τον Αλέξανδρο, μπορεί να κυβερνούνταν από Μακεδόνες, συμπεριλαμβανομένης της ξακουστής Κλεοπάτρας, αλλά δεν υπήρξαν ποτέ Μακεδόνες οι ίδιοι και η Αίγυπτος δεν αποκαλείτο ποτέ Μακεδονία.

Μάλιστα, η Μακεδονία και οι Έλληνες Μακεδόνες κατοικούν εδώ και 2.500 χρόνια τουλάχιστον στα εδάφη της σύγχρονης Ελληνικής επαρχίας της Μακεδονίας. Το ίδιο είδος σχέσης ισχύει και για την Αττική και τους Έλληνες Αθηναίους, το Άργος και τους Έλληνες του Άργους, την Κόρινθο και τους Έλληνες Κορίνθιους κ.ο.κ.

Δεν κατανοούμε πώς οι σύγχρονοι κάτοικοι της αρχαίας Παιονίας, οι οποίοι μιλούν Σλάβικα – γλώσσα η οποία καλλιεργήθηκε στα Βαλκάνια περίπου μία χιλιετία μετά το θάνατο του Αλέξανδρου – μπορούν να τον διεκδικούν ως εθνικό τους ήρωα.
Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν εξολοκλήρου και αδιαμφισβήτητα Έλληνας. Ο προ-προ-προπάππους του, Αλέξανδρος Α’, συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπου η συμμετοχή επιτρεπόταν μόνο σε Έλληνες.

Ακόμα και πριν από τον Αλέξανδρο Α’, οι Μακεδόνες τοποθετούσαν τις προγονικές τους ρίζες  στο Άργος και πολλοί από τους βασιλείς τους χρησιμοποιούσαν την κεφαλή του Ηρακλή – του κατεξοχήν Έλληνα ήρωα – στα νομίσματά τους.

Ο Ευριπίδης – ο οποίος απεβίωσε και ενταφιάστηκε στη Μακεδονία – έγραψε το θεατρικό του έργο Αρχέλαος προς τιμήν του θείου Φίλιππου, πατέρα του Αλέξανδρου και το έγραψε στα ελληνικά. Ενώ βρισκόταν στη Μακεδονία, ο Ευριπίδης έγραψε τιςΒάκχες, επίσης στα ελληνικά. Προφανώς το Μακεδονικό κοινό ήταν σε θέση να καταλάβει τα όσα είχε γράψει και τα όσα άκουγε.

Ο πατέρας του Αλέξανδρου, Φίλιππος, κέρδισε αρκετές νίκες σε ιππικούς αγώνες στην Ολυμπία και τους Δελφούς, τα δύο πιο ελληνικά από όλα τα ιερά της αρχαίας Ελλάδας, όπου δεν επιτρεπόταν σε μη-Έλληνες να αγωνιστούν. Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο Φίλιππος ορίστηκε διοργανωτής των Πύθιων Αγώνων στους Δελφούς το 346 π.Χ.
Με άλλα λόγια, ο πατέρας του Μέγα Αλέξανδρου και οι πρόγονοί του ήταν εξολοκλήρου Έλληνες. Την ελληνική γλώσσα χρησιμοποιούσε ο Δημοσθένης και ηαντιπροσωπεία του από την Αθήνα όταν επισκέπτονταν το Φίλιππο, επίσης το 346 π.Χ.

Ένας άλλος Έλληνας του Βορρά, ο Αριστοτέλης, πήγε για σπουδές για 20 χρόνια περίπου στην Ακαδημία του Πλάτωνα. Έπειτα επέστρεψε στη Μακεδονία και έγινε δάσκαλος του Αλέξανδρου Γ’Στο χώρο διδασκαλίας, ο οποίος σώζεται μέχρι σήμερα κοντά στη Νάουσσα στη Μακεδονία, μιλούσαν Ελληνικά.

Ο Αλέξανδρος είχε πάντοτε μαζί του στις εκστρατείες την Ιλιάδα του Ομήρου και συγκεκριμένα την έκδοση του Αριστοτέλη. Ο Αλέξανδρος διέδωσε την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό σε ολόκληρη την αυτοκρατορία του,ιδρύοντας πόλεις και δημιουργώντας εκπαιδευτικά κέντρα.
Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι επιγραφές σχετικά με χαρακτηριστικούς ελληνικούς θεσμούς όπως το γυμνάσιο έχουν βρεθεί σε τόσο μακρινά μέρη όπως το Αφγανιστάν. Είναι όλες γραμμένες στα ελληνικά.
Και επομένως προκύπτουν οι ερωτήσεις: Γιατί ήταν η ελληνική γλώσσα η lingua franca σε όλη την αυτοκρατορία του Αλέξανδρου, εφόσον ήταν «Μακεδόνας»; Γιατί γράφτηκε στα Ελληνικά, π.χ., η Καινή Διαθήκη;

Οι απαντήσεις είναι προφανείς: ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν Έλληνας, όχι Σλάβος. 
Οι Σλάβοι και η γλώσσα τους δεν απαντούσαν πουθενά κοντά στον Αλέξανδρο ή την πατρίδα του παρά 1000 χρόνια αργότερα. Αυτό μας φέρνει πίσω στη γεωγραφική περιοχή, η οποία ήταν γνωστή στην αρχαιότητα ως Παιονία. Γιατί οι άνθρωποι που κατοικούν εκεί σήμερα να αποκαλούν εαυτούς Μακεδόνες και τη χώρα τους Μακεδονία; Γιατί να κλέψουν μια εξολοκλήρου ελληνική μορφή και να τη μετατρέψουν σε εθνικό τους ήρωα;

Οι αρχαίοι Παίονες, είτε ήταν είτε δεν ήταν Έλληνες, αναμφίβολα έγιναν ελληνίζοντες (“Greekish”) και δεν υπήρξαν ποτέ Σλάβοι. Επίσης, δεν ήταν Μακεδόνες. Η αρχαία Παιονία αποτελούσε κομμάτι της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας.
Το ίδιο ισχύει για την Ιωνία , τη Συρία, την Παλαιστίνη, την Αίγυπτο, τη Μεσοποταμία, τη Βαβυλωνία, τη Βάκτρια κ.ο.κ. Ως εκ τούτου, μπορεί προσωρινά να έγιναν «Μακεδονικές», αλλά καμία δεν ήταν ποτέ «Μακεδονία».
Η κλοπή του Φίλιππου και του Αλέξανδρου από μία χώρα που δεν ήταν ποτέ Μακεδονία δεν μπορεί να δικαιολογηθεί.
Οι παραδόσεις της αρχαίας Παιονίας θα μπορούσαν να υιοθετηθούν από τους σημερινούς κατοίκους εκείνης της γεωγραφικής περιοχής και αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί. Η επέκταση, ωστόσο, του γεωγραφικού όρου «Μακεδονία», προκειμένου να καλύψει την νότια Γιουγκοσλαβία δεν μπορεί να δικαιολογηθεί. Ακόμα και στα τέλη του 19ου αιώνα, η λάθος αυτή χρήση υποδήλωνε νοσηρές εδαφικές βλέψεις.

 Το ίδιο κίνητρο κρύβεται πίσω από τους σχολικούς χάρτες, οι οποίοι απεικονίζουν την ψευδο- μεγάλη Μακεδονία να εκτείνεται από τα Σκόπια έως τον Όλυμπο, με σλαβική επιγραφή. Ο ίδιος χάρτης, και οι διεκδικήσεις του, βρίσκεται σε ημερολόγια, αυτοκόλλητα για αυτοκίνητα, χαρτονομίσματα κ.λπ., τα οποία κυκλοφορούν στο νέο κράτος από τότε που διακήρυξε την ανεξαρτησία του από τη Γιουγκοσλαβία το 1991. Για ποιο λόγο μια νέα, φτωχή χώρα, η οποία περικλείεται από στεριά, να προβαίνει σε τέτοιες απερισκεψίες ως προς την ιστορία; Για ποιο λόγο να χλευάζει και να προκαλεί τόσο ευθαρσώς τη γείτονα χώρα της;
Όπως και να χαρακτηρίσει κανείς μια τέτοια συμπεριφορά, είναι σαφές πως η συμπεριφορά αυτή δεν έχει σκοπό την ιστορική ακρίβεια, ούτε τη σταθερότητα στα Βαλκάνια. Είναι λυπηρό το γεγονός πως οι Η.Π.Α. έχουν υποθάλψει και ενθαρρύνει μια τέτοια συμπεριφορά.

Απευθύνουμε έκκληση προς εσάς, κύριε Πρόεδρε, προκειμένου να βοηθήσετε – με όποιον τρόπο κρίνετε κατάλληλο – την κυβέρνηση των Σκοπίων να κατανοήσει πως δεν μπορεί να οικοδομεί την εθνική της ταυτότητα εις βάρος της ιστορικής αλήθειας. Η διεθνής μας κοινότητα δεν μπορεί να επιβιώσει όταν αγνοούμε την ιστορία, πόσω μάλλον όταν την επινοούμε.

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ:
Χάρι Έϊβερι, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών , Πανεπιστήμιο Πίτσμπουργκ (Η.Π.Α)
Δόκτωρ Ντερκ Μπέκεν-ντορφ, Ακαδημία Επιστημών και Λογοτεχνίας Μάιντς (Γερμανία)
Eλίζαμπεθ Μπανκς, Επίκουρος Καθηγήτρια Κλασσικών Σπουδών (συνταξ.), Πανεπιστήμιο Κάνσας (Η.Π.Α)
Λουϊτζι Μπέσι, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Φλωρεντίας (Ιταλία)
Τζοζίν Μπλοκ, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και Κλασσικού Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Ουτρέχτης (Ολλανδία)
Άλαν Μπέγκχολντ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μπράουν (Η.Π.Α)
Ευφροσύνη Μπούτσικας, Λέκτορας Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Κεντ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Κιθ Μπράντλι, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, βραβείο Ίλαϊ Τζέι και Έλεν Σαχίν, Καθηγητής Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Νοτρ Νταμ (Η.Π.Α)
Στάνλεϊ Μπέρστιν, Ομότιμος Καθηγητής , Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Λος Άντζελες (Η.Π.Α)
Φράνσις Κερνς, Καθηγητής Κλασσικών Γλωσσών, Πανεπιστήμιο Φλόριντα (Η.Π.Α)
Τζον Μακέι Καμπ ΙΙ, Συμμετοχή στις ανασκαφές στην Αρχαία Αγορά και Καθηγητής Αρχαιολογίας της Αμερικάνικης Σχολής Κλασσικών Σπουδών Αθηνών (Ελλάδα)
Πολ Κάρτλετζ, Καθηγητής Ελληνικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς (βραβείο A.G. Λεβέντης), Πανεπιστήμιο Κέιμπριτζ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Πάαβο Καστρέν, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ελσίνκι (Φινλανδία)
Ουίλιαμ Καβάνα, Καθηγητής Προϊστορίας Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Νότινγκχαμ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Άγγελος Χανιώτης, Καθηγητής, Ερευνητής Υπότροφος (Senior Research Fellow), Κολλέγιο Ολ Σόουλς, Οξφόρδη (Ηνωμένο Βασίλειο)
Πολ Κρίστεσεν, Καθηγητής Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας, Κολλέγιο Ντάρτμουθ (Η.Π.Α)
Έϊντα Κόεν, Επίκουρος Καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης, Κολλέγιο Ντάρτμουθ (Η.Π.Α)
Ράνταλ Κολαϊτζι, Λέκτορας σε Κλασσικές Σπουδές, Πανεπιστήμιο Μασαχουσέτης-Βοστώνη (Η.Π.Α)
Καθλήν Κόουλμαν, Καθηγήτρια Λατινικών, Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ (Η.Π.Α)
Μάικλ Κοσμόπουλος, Διδάκτωρ, Καθηγητής και Τιμητική Καθηγητική Ονοματισμένη Έδρα (Endowed Chair) στην Ελληνική Αρχαιολογία, Πανεπιστήμιο Μιζούρι – Σαιντ Λιούις (Η.Π.Α)
Κέβιν Ντέϊλι, Αναπληρωτής Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μπάκνελ (Η.Π.Α)
Βόλφγκανγκ Ντέκερ, Ομότιμος Καθηγητής της Ιστορίας του αθλητισμού, Γερμανική Σχολή Αθλητισμού, Κολωνία (Γερμανία)
Luc Deitz, Ειδικός Καθηγητής Μεσαιωνικών και Αναγεννησιακών Λατινικών, Πανεπιστήμιο Τριρ (Γερμανία) και Έφορος χειρόγραφων και σπάνιων βιβλίων, Εθνική Βιβλιοθήκη Λουξεμβούργου (Λουξεμβούργο)
Μάϊκλ Ντιούαρ, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Τορόντο (Καναδάς)
Τζον Ντίλλερι, Επίκουρος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Βιρτζίνια (Η.Π.Α)
Σίλα Ντίλλον, Επίκουρος Καθηγήτρια, Τμήματα Τέχνης, Ιστορία της Τέχνης & Εικαστικών και Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Ντιούκ (Η.Π.Α)
Ντάγκλας Ντομίνγκο-Φοραστέ, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια Στέϊτ, Λόνγκ Μπιτς (Η.Π.Α)
Πιέρ Ντυκρί, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λωζάννης (Ελβετία)
Ρότζερ Ντάνκλ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Κολλέγιο Μπρούκλιν, Πανεπιστήμιο City Νέας Υόρκης (Η.Π.Α)
Μάϊκλ Άισμαν, Επίκουρος Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και Κλασσικής Αρχαιολογίας, Τμήμα Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Τεμ-πλ (Η.Π.Α)
Μοσταφά Ελ-Αμπάντι (;), Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αλεξάνδρειας (Αίγυπτος)
Μάλκολμ Έρινγκτον, Ομότιμος Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας Πανεπιστήμιο Φίλιπς, Μάρμπουργκ (Γερμανία)
Παναγιώτης Φακλάρης, Αναπληρωτής Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Ελλάδα)
Ντένις Φίνι, Giger Καθηγητής Λατινικών (βραβείο Giger), Πανεπιστήμιο Πρίνστον (Η.Π.Α)
Ελίζαμπεθ Φίσερ, Καθηγήτρια Κλασσικών Σπουδών και Ιστορίας της Τέχνης, Κολλέγιο Ράντολφ-Μέϊσον (Η.Π.Α)
Νικ Φίσερ, Καθηγητής Αρχαίας ιστορίας, Πανεπιστήμιο Κάρντιφ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Λίον Φιτς, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών (βραβείο Asbury J Clarke), FSA, Κολλέγιο Ντίκινσον (Η.Π.Α)
Τζών Φόσι FRSC, FSA, Ομότιμος Καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης (και Αρχαιολογίας), Πανεπιστήμιο ΜακΓκίλ, Μόντρεαλ, και Έφορος Αρχαιολογίας, Μουσείο Καλών Τεχνών Μόντρεαλ
Ρόμπιν Λέϊν Φοξ, Πανεπιστημιακός Υφηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Νέο Κολλέγιο Οξφόρδης (Ηνωμένο Βασιλειο)
Ράϊνερ Φρίντρικ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Νταλουζί, Χάλιφαξ Ν.Σ (Nova Scotia - Νεα Σκωτία) (Καναδάς)
Χάϊντι Φρόνινγκ, Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας Πανεπιστήμιο Μάρμπουργκ (Γερμανία)
Πήτερ Φάνκε, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Μούνστερ (Γερμανία)
Τραϊανός Γκάγκος, Καθηγητής Ελληνικών και Παπυρολογίας, Πανεπιστήμιο Μίσιγκαν (Η.Π.Α)
Ρόμπερτ Γκάρλαντ, (βραβείο Ρόι Ντι (D.), και Μάργκαρετ Γούστερ), Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Κολγκέϊτ, Χάμιλτον Νέα Υόρκη (Η.Π.Α)
Ντάγκλας Γκέρμπερ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Δυτικού Οντάριο (Καναδάς)
Χανς Γκέτε, Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Γκίσεν (Γερμανίας), Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο, Βερολίνο (Γερμανία)
Σάντερ Γκόλντμπεργκ, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Λος Άντζελες (Η.Π.Α)
Έρικ Γκρεν, (βραβείο Gladys Rehard Wood) Ομότιμος Καθηγητής Ιστορίας και Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Μπέρκλεϊ (Η.Π.Α)
Κρίστιαν Χάμπικτ, Ομότιμος Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Ινστιτούτο Προηγμένων Σπουδών, Πρίνστον (Η.Π.Α)
Ντόναλντ Χάγκις, (βραβείο Nicholas A. Cassas) Καθηγητής Ελληνικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Βόρειας Καρολίνας στο Τσάπελ Χίλ (Η.Π.Α)
Τζούντιθ Χάλετ, Καθηγήτρια Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μέριλαντ, Κόλετζ Πάρκ, Μέριλαντ (Η.Π.Α)
Καθηγ. Πολ Χάρβι, Τμήμα Κλασσικών και Αρχαίων Μεσογειακών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πενσυλβάνια Στέιτ (Η.Π.Α)
Ελένη Χασάκη, Επίκουρος Καθηγήτρια Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Αριζόνα (Η.Π.Α)
Μιλτιάδης Χατζόπουλος, Διευθυντής, Ερευνητικό Κέντρο Ελληνικών και Ρωμαϊκών Αρχαιοτήτων, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα
Γουλφ-Ντίτερ Χάιλμάγερ, Καθηγητής, Δόκτωρ, Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βερολίνου και Συλλογή Αρχαιοτήτων των Κρατικών Μουσείων Βερολίνου (Γερμανία)
Στήβεν Χερς, Επίκουρος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών και Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Ταφτς (Η.Π.Α)
Καρλ Χέλκεσκαμπ, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Κολωνίας (Γερμανία)
Φρανκ Χόλτ, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Χίουστον (Η.Π.Α)
Νταν Χούλι, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μιζούρι (Η.Π.Α)
Μέρεντιθ Χόπιν, (βραβείο Gagliardi)Καθηγήτρια Κλασσικών Γλωσσών, Κολλέγιο Ουίλλιαμς, Ουίλιαμστάουν, Μασαχουσέτης (Η.Π.Α)
Κάρολάϊν Χάουζερ, Ομότιμη Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης, Κολλέγιο Σμίθ (Η.Π.Α), και Συνεργάτις Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Ουάσινγκτον (Η.Π.Α)
Τζόρτζια Κάφκα, Επισκέπτης Καθηγήτρια Σύγχρονης Ελληνικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας και Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Νιού Μπράνσγουϊκ (Καναδάς)
Άντονι Καλντέλις, Καθηγητής Ελληνικών και Λατινικών, Πανεπιστήμιο Οχάϊο (Η.Π.Α)
Χάρι Έϊβερι, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών , Πανεπιστήμιο Πίτσμπουργκ (Η.Π.Α)
Δόκτωρ Ντερκ Μπέκεν-ντορφ, Ακαδημία Επιστημών και Λογοτεχνίας Μάιντς (Γερμανία)
Eλίζαμπεθ Μπανκς, Επίκουρος Καθηγήτρια Κλασσικών Σπουδών (συνταξ.), Πανεπιστήμιο Κάνσας (Η.Π.Α)
Λουϊτζι Μπέσι, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Φλωρεντίας (Ιταλία)
Τζοζίν Μπλοκ, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και Κλασσικού Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Ουτρέχτης (Ολλανδία)
Άλαν Μπέγκχολντ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μπράουν (Η.Π.Α)
Ευφροσύνη Μπούτσικας, Λέκτορας Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Κεντ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Κιθ Μπράντλι, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, βραβείο Ίλαϊ Τζέι και Έλεν Σαχίν, Καθηγητής Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Νοτρ Νταμ (Η.Π.Α)
Στάνλεϊ Μπέρστιν, Ομότιμος Καθηγητής , Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Λος Άντζελες (Η.Π.Α)
Φράνσις Κερνς, Καθηγητής Κλασσικών Γλωσσών, Πανεπιστήμιο Φλόριντα (Η.Π.Α)
Τζον Μακέι Καμπ ΙΙ, Συμμετοχή στις ανασκαφές στην Αρχαία Αγορά και Καθηγητής Αρχαιολογίας της Αμερικάνικης Σχολής Κλασσικών Σπουδών Αθηνών (Ελλάδα)
Πολ Κάρτλετζ, Καθηγητής Ελληνικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς (βραβείο A.G. Λεβέντης), Πανεπιστήμιο Κέιμπριτζ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Πάαβο Καστρέν, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικής Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Ελσίνκι (Φινλανδία)
Ουίλιαμ Καβάνα, Καθηγητής Προϊστορίας Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Νότινγκχαμ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Άγγελος Χανιώτης, Καθηγητής, Ερευνητής Υπότροφος (Senior Research Fellow), Κολλέγιο Ολ Σόουλς, Οξφόρδη (Ηνωμένο Βασίλειο)
Πολ Κρίστεσεν, Καθηγητής Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας, Κολλέγιο Ντάρτμουθ (Η.Π.Α)
Έϊντα Κόεν, Επίκουρος Καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης, Κολλέγιο Ντάρτμουθ (Η.Π.Α)
Ράνταλ Κολαϊτζι, Λέκτορας σε Κλασσικές Σπουδές, Πανεπιστήμιο Μασαχουσέτης-Βοστώνη (Η.Π.Α)
Καθλήν Κόουλμαν, Καθηγήτρια Λατινικών, Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ (Η.Π.Α)
Μάικλ Κοσμόπουλος, Διδάκτωρ, Καθηγητής και Τιμητική Καθηγητική Ονοματισμένη Έδρα (Endowed Chair) στην Ελληνική Αρχαιολογία, Πανεπιστήμιο Μιζούρι – Σαιντ Λιούις (Η.Π.Α)
Κέβιν Ντέϊλι, Αναπληρωτής Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μπάκνελ (Η.Π.Α)
Βόλφγκανγκ Ντέκερ, Ομότιμος Καθηγητής της Ιστορίας του αθλητισμού, Γερμανική Σχολή Αθλητισμού, Κολωνία (Γερμανία)
Luc Deitz, Ειδικός Καθηγητής Μεσαιωνικών και Αναγεννησιακών Λατινικών, Πανεπιστήμιο Τριρ (Γερμανία) και Έφορος χειρόγραφων και σπάνιων βιβλίων, Εθνική Βιβλιοθήκη Λουξεμβούργου (Λουξεμβούργο)
Μάϊκλ Ντιούαρ, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Τορόντο (Καναδάς)
Τζον Ντίλλερι, Επίκουρος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Βιρτζίνια (Η.Π.Α)
Σίλα Ντίλλον, Επίκουρος Καθηγήτρια, Τμήματα Τέχνης, Ιστορία της Τέχνης & Εικαστικών και Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Ντιούκ (Η.Π.Α)
Ντάγκλας Ντομίνγκο-Φοραστέ, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια Στέϊτ, Λόνγκ Μπιτς (Η.Π.Α)
Πιέρ Ντυκρί, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λωζάννης (Ελβετία)
Ρότζερ Ντάνκλ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Κολλέγιο Μπρούκλιν, Πανεπιστήμιο City Νέας Υόρκης (Η.Π.Α)
Μάϊκλ Άισμαν, Επίκουρος Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και Κλασσικής Αρχαιολογίας, Τμήμα Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Τεμ-πλ (Η.Π.Α)
Μοσταφά Ελ-Αμπάντι (;), Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αλεξάνδρειας (Αίγυπτος)
Μάλκολμ Έρινγκτον, Ομότιμος Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας Πανεπιστήμιο Φίλιπς, Μάρμπουργκ (Γερμανία)
Παναγιώτης Φακλάρης, Αναπληρωτής Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Ελλάδα)
Ντένις Φίνι, Giger Καθηγητής Λατινικών (βραβείο Giger), Πανεπιστήμιο Πρίνστον (Η.Π.Α)
Ελίζαμπεθ Φίσερ, Καθηγήτρια Κλασσικών Σπουδών και Ιστορίας της Τέχνης, Κολλέγιο Ράντολφ-Μέϊσον (Η.Π.Α)
Νικ Φίσερ, Καθηγητής Αρχαίας ιστορίας, Πανεπιστήμιο Κάρντιφ (Ηνωμένο Βασίλειο)
Λίον Φιτς, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών (βραβείο Asbury J Clarke), FSA, Κολλέγιο Ντίκινσον (Η.Π.Α)
Τζών Φόσι FRSC, FSA, Ομότιμος Καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης (και Αρχαιολογίας), Πανεπιστήμιο ΜακΓκίλ, Μόντρεαλ, και Έφορος Αρχαιολογίας, Μουσείο Καλών Τεχνών Μόντρεαλ
Ρόμπιν Λέϊν Φοξ, Πανεπιστημιακός Υφηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Νέο Κολλέγιο Οξφόρδης (Ηνωμένο Βασιλειο)
Ράϊνερ Φρίντρικ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Νταλουζί, Χάλιφαξ Ν.Σ (Nova Scotia - Νεα Σκωτία) (Καναδάς)
Χάϊντι Φρόνινγκ, Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας Πανεπιστήμιο Μάρμπουργκ (Γερμανία)
Πήτερ Φάνκε, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Μούνστερ (Γερμανία)
Τραϊανός Γκάγκος, Καθηγητής Ελληνικών και Παπυρολογίας, Πανεπιστήμιο Μίσιγκαν (Η.Π.Α)
Ρόμπερτ Γκάρλαντ, (βραβείο Ρόι Ντι (D.), και Μάργκαρετ Γούστερ), Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Κολγκέϊτ, Χάμιλτον Νέα Υόρκη (Η.Π.Α)
Ντάγκλας Γκέρμπερ, Ομότιμος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Δυτικού Οντάριο (Καναδάς)
Χανς Γκέτε, Καθηγητής Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Γκίσεν (Γερμανίας), Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο, Βερολίνο (Γερμανία)
Σάντερ Γκόλντμπεργκ, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Λος Άντζελες (Η.Π.Α)
Έρικ Γκρεν, (βραβείο Gladys Rehard Wood) Ομότιμος Καθηγητής Ιστορίας και Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Μπέρκλεϊ (Η.Π.Α)
Κρίστιαν Χάμπικτ, Ομότιμος Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Ινστιτούτο Προηγμένων Σπουδών, Πρίνστον (Η.Π.Α)
Ντόναλντ Χάγκις, (βραβείο Nicholas A. Cassas) Καθηγητής Ελληνικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Βόρειας Καρολίνας στο Τσάπελ Χίλ (Η.Π.Α)
Τζούντιθ Χάλετ, Καθηγήτρια Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μέριλαντ, Κόλετζ Πάρκ, Μέριλαντ (Η.Π.Α)
Καθηγ. Πολ Χάρβι, Τμήμα Κλασσικών και Αρχαίων Μεσογειακών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πενσυλβάνια Στέιτ (Η.Π.Α)
Ελένη Χασάκη, Επίκουρος Καθηγήτρια Κλασσικής Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Αριζόνα (Η.Π.Α)
Μιλτιάδης Χατζόπουλος, Διευθυντής, Ερευνητικό Κέντρο Ελληνικών και Ρωμαϊκών Αρχαιοτήτων, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα
Γουλφ-Ντίτερ Χάιλμάγερ, Καθηγητής, Δόκτωρ, Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βερολίνου και Συλλογή Αρχαιοτήτων των Κρατικών Μουσείων Βερολίνου (Γερμανία)
Στήβεν Χερς, Επίκουρος Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών και Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Ταφτς (Η.Π.Α)
Καρλ Χέλκεσκαμπ, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Κολωνίας (Γερμανία)
Φρανκ Χόλτ, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Χίουστον (Η.Π.Α)
Νταν Χούλι, Καθηγητής Κλασσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Μιζούρι (Η.Π.Α)
Μέρεντιθ Χόπιν, (βραβείο Gagliardi)Καθηγήτρια Κλασσικών Γλωσσών, Κολλέγιο Ουίλλιαμς, Ουίλιαμστάουν, Μασαχουσέτης (Η.Π.Α)
Κάρολάϊν Χάουζερ, Ομότιμη Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης, Κολλέγιο Σμίθ (Η.Π.Α), και Συνεργάτις Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Ουάσινγκτον (Η.Π.Α)
Τζόρτζια Κάφκα, Επισκέπτης Καθηγήτρια Σύγχρονης Ελληνικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας και Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Νιού Μπράνσγουϊκ (Καναδάς)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)