Σελίδες

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Χτίζουν σταθμούς διοδίων στην Εγνατία που σκοπεύουν να γκρεμίσουν

Σχόλιο ιστολογίου:
τα προηγμένα κράτη της Βόρειας Ευρώπης δεν πληρώνουν διόδια, όπως η Αυστρία κλπ, ενώ άλλες χώρες όπως η Ιταλία πληρώνουν βάση χρήσης, μπαίνοντας στην εθνική οδό λαμβάνουν ένα χαρτί που όταν φτάσουν στην έξοδο υπάρχουν διόδια και πληρώνουν με μετρητά.
Φαίνεται ότι το ΣΥΡΙΖΑ έχει λεφτά για πέταμα, να τα κάνει όλα ηλεκτρονικά, με ηλεκτρονικές πληρωμές που καταγράφουν και παρακολουθούν φακελώνοντας κάθε μας κίνηση.  
Η έκφραση έξυπνα διόδια - έξυπνες κάρτες, σημαίνει ότι οι άνθρωποι είναι χαζοί, όμως τα έξυπνα διόδια τα φτιάχνουν οι άνθρωποι που είναι χαζοί, έτσι κι αυτά θα λάβουν την ίδια ιδιότητα της χαζομάρας.


Το υπουργείο Υποδομών ετοιμάζεται να προκηρύξει άμεσα τον διαγωνισμό για την επιλογή του αναδόχου που θα εγκαταστήσει ένα δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων.
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A.
Για την απόσταση που χρειάζεται να διανύσει ένα ΙΧ από τον Βόλο έως την Λάρισα, σήμερα οι οδηγοί καταβάλλουν περίπου 4 ευρώ στα διόδια του Μοσχοχωρίου. Εάν η χρέωση ήταν αναλογική με βάση τη διανυόμενη απόσταση τότε το κόστος για την διαδρομή των περίπου 60 χιλιομέτρων θα ήταν μόλις 2 ευρώ.
Το παράδειγμα αυτό χρησιμοποιούν στο υπουργείο Υποδομών για να καταδείξουν την αναγκαιότητα των αναλογικών διοδίων, που επικαλείται συχνά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Το υπουργείο δια της νεοσύστατης Υπηρεσίας Οδικών Τελών με επικεφαλής τον κ. Αθανάσιο Δημακαράκο ετοιμάζεται να προκηρύξει άμεσα τον διαγωνισμό για την επιλογή του αναδόχου που θα εγκαταστήσει ένα δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων. Στόχος είναι η εφαρμογή του, σε πρώτη φάση, στην Εγνατία Οδό από το β΄ εξάμηνο του 2018, με απώτερο σκοπό να επεκταθεί σταδιακά και στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο.
Όπως λένε αρμόδιες πηγές που βρίσκονται πολύ κοντά στον σχεδιασμό, είναι ένα σύστημα που ταιριάζει στην Εγνατία. Η εταιρεία σε 650 χιλιόμετρα λειτουργεί μόλις οκτώ σταθμούς ενώ όπως επισημαίνουν, αν και έχει προμηθευτεί πομποδέκτες δεν τους χρησιμοποιεί! Την ίδια στιγμή για την εγκατάσταση κάθε σταθμού (από 38 νέους που έχει προβλέψει το ΤΑΙΠΕΔ) διοίκηση και εργολάβοι κυριολεκτικά ματώνουν από τις αντιδράσεις και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων.
Υπάρχουν μερικά παράδοξα στο νέο σχεδιασμό, τα οποία αξίζει να επισημάνουμε. Το γεγονός ότι οι σταθμοί διοδίων δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι ευνοεί την συνταγή των αναλογικών διοδίων αφού θα είναι ένα ξεκίνημα σχεδόν από μηδενική βάση. Πώς όμως μπορείς να σχεδιάσεις χιλιομετρική χρέωση και ταυτόχρονα να εγκαθιστάς και νέους συμβατικούς σταθμούς; Αυτή τη δύσκολη άσκηση καλείται να επιλύσει τελευταία η διοίκηση της Εγνατία Οδός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)