Σελίδες

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Το αεροπλάνο στη Κύπρο έπεσε απο βλάβη; Το φάγαμε και αυτό;

Tου Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη
Κάποια στιγμή στη ζωή σας θα μάθετε να χρησιμοποιείτε τη λογική και τις μαθηματικές πιθανότητες. Ένα αεροπλάνο πετάει κοντά σε Τουρκικά πολεμικά πλοία. Η συγκεκριμένη περιοχή έχει δεσμευτεί με NAVTEX απο τη Τουρκία για στρατιωτικές ασκήσεις. Σε αυτή τη περιοχή αν “πετάξει” κάτι υπάρχει περίπτωση να χτυπηθεί και χτυπήθηκε. Το αεροπλάνο το κατέρριψαν οι Τούρκοι.
Δεν πιστεύω με τίποτα όσα λένε τα Ελληνικά και Κυπριακά ΜΜΕ για το συμβάν, ούτε τα αποτελέσματα όσων ερευνών γίνουν.

Η Κύπρος χρειαζόταν μια αεροφωτογραφία και ακόμη χρειάζεται γρήγορα μια αεροφωτογραφία του Barbaros που κάνει έρευνα στην υποτιθέμενη ΑΟΖ της. Είναι απαραίτητη, γιατί κάποιοι σε Ελλάδα και Κύπρο προκειμένου να

δικαιολογήσουν την απραξία των καθεστώτων των χωρών αυτών, θα μπορούσαν να ισχυρισθούν ότι το πλοίο αυτό κάνει ρομαντικές βόλτες, ότι ψαρεύει ή ότι κάνει αβλαβή διέλευση.

Η κλασσική έρευνα για υδρογονάνθρακες με πλοία σαν το Barbaros περιγράφεται σε άρθρο μου (βλέπετε εδώ), που είχα γράψει το 2009 πρίν σκάσουν οι “ειδικοί” της Ομάδας των ΗΠΑ που θέλουν να διαχειρισθούν το πακέτο “ΑΟΖ και υδρογονάνθρακες” με τη βοήθεια Ελληνοφώνων δημοσιογράφων. Το διαβάσατε ποτέ; Όχι…

Μια άποψη απο την άλλη γωνία…

Στη συνέχεια θα σας μιλήσω με ένα άλλο τρόπο απο αυτό που ακούτε συνήθως, γιατί αυτές τις καταστάσεις πρέπει να τις βλέπει κανείς ήρεμα. Δεν βάζω ποτέ κανόνες όταν ομιλώ. Δεν θέλω μαλθακούς αναγνώστες…
Τα καθεστώτα  σε Ελλάδα και Κύπρο και αυτοί που τα στηρίζουν (τα κράτη αυτά δεν είναι προτεκτοράτα της Γερμανίας αλλά άλλων κρατών επι πολλά χρόνια), επιθυμούν μια κατάσταση που θα έχουν ΑΟΖ και Υφαλοκρηπίδα μόνο στα μυαλά σας. Οικόπεδα σε διεθνή ύδατα προκηρύσσονται σε Ελλάδα και Κύπρο, γιατί κάτι τέτοιο ευνοεί τις πολυεθνικές εταιρείες φορολογικά αλλά και διευκολύνει μια μελλοντική συνεκμετάλλευση με τρίτους.
Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι μια συνολική οριοθέτηση των ΑΟΖ και των υφαλοκρηπίδων Ελλάδας και Κύπρου και να αποσταλούν οι συνταγμένες στον ΟΗΕ, όπως επιβάλλεται απο το νόμο της θάλασσας. Η καλά ενημερωμένη CIA που εκφράζει και τις απόψεις της κυβέρνησής της, δεν παραδέχεται ότι η Ελλάδα και η Κύπρος έχουν ΑΟΖ ή υφαλοκρηπίδα και συμφωνώ σε αυτό. Απολύτως.
Μη ακούτε αβίαστα αυτό που λένε όλοι (ακόμη και η Τουρκία νομίζω το λέει), ότι δηλαδή σέβονται τα δικαιώματα της Κύπρου στην ΑΟΖ της. Και εγώ τα σέβομαι. Κανένας δεν έχει πεί “σέβομαι τα όρια της Κυπριακής ΑΟΖ” και δεν το έχει πεί γιατί αυτά δεν υπάρχουν!
Η Τουρκία απο τη πλευρά της, που δεν έχει τόσο παραδομένους πολιτικούς, θέλει να προστατεύσει τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων. Λέει λοιπόν ο Νταβούτογλου ή να χωρίσουμε τη Κύπρο στα δύο ώστε εμείς να πάρουμε το γεωγραφικό κομμάτι της ΑΟΖ που αντιστοιχεί στη Βόρεια Κύπρο, ή να χωρίσουμε τα ποσοστά που θα υπάρχουν απο τους υδρογονάθρακες σε όλη την υποτιθέμενη ΑΟΖ της Κύπρου. Στη δεύτερη επιλογή μπαίνει το νέο σύνταγμα της Κύπρου και πως θα αυτό θα διαμορφωθεί.
Επαναλαμβάνω πάλι, ότι τα καθεστώτα  σε Ελλάδα και Κύπρο και αυτοί που τα στηρίζουν (τα κράτη αυτά δεν είναι προτεκτοράτα της Γερμανίας αλλά άλλων κρατών επι πολλά χρόνια), επιθυμούν μια κατάσταση που θα έχουν ΑΟΖ και Υφαλοκρηπίδα μόνο στα μυαλά σας. Οικόπεδα σε διεθνή ύδατα προκηρύσσονται σε Ελλάδα και Κύπρο, γιατί κάτι τέτοιο ευνοεί τις πολυεθνικές εταιρείες φορολογικά αλλά και διευκολύνει μια μελλοντική συνεκμετάλλευση με τρίτους.
Μπορεί οι Έλληνες και οι Κύπριοι πολίτες να μη μαθαίνουν την αλήθεια αλλα δεν πρέπει να θεωρεί κανείς και τους Τούρκους ηγέτες ηλίθιους σαν αυτούς. Η σωστή αναγνώριση της αλήθειας όπως συνολικά συντίθεταο μπορεί να δώσει μόνο μια μόνιμη και βιώσιμη λύση στην Ανατολική Μεσόγειο. Κάθε τι άλλο ευνοεί μόνο τα λαμόγια που λυμαίνονται πλούτο απο τη μακροχρόνια διατήρηση κρίσεων.
Απο τη στιγμή που δεν επιλύεται το Κυπριακό και φαντάζομαι ότι καταλάβατε γιατί αυτό δεν γίνεται, δεν μπορεί να προχωράει η έρευνα στην υποτιθέμενη Κυπριακή ΑΟΖ.  Αυτό μάλλον ενοχλεί τη Τορυκία. Ένα άλλο σημείο είναι πως τα συμβόλαια που υπογράφει το καθεστώς της Κύπρου είναι άγνωστα στη Τουρκία και από όσα έχω πληροφορηθεί η Κύπρος δεν θα έχει συζητήσιμα κέρδη απο τα συμβόλαια που έχει κάνει όπως και η Ελλάδα…
Σε προηγούμενο άρθρο μου εδώ, αναφέρω και άλλα σημαντικά στοιχεία με την υπόθεση αυτή, ενώ εδώ και ένα μήνα έχω προβλέψει και προειδοποιήσει με άρθρα μου για το ενδεχόμενο επεισοδίου ή επισοδίων. Όπως πάντα, το έκανα όταν δεν μίλαγε κανείς…

Μια πρόταση

Ανακήρυξη ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας σε Ελλάδα και Κύπρο με γεωγραφικές συντεταγμένες στον ΟΗΕ είναι η πρόταση μου. Αυτό δεν επηρρεάζει μελλονικά ένα σύνταγμα που θα μπορούσε να γίνει στη Κύπρο. Ενα χρονικό όριο επίλυσης του συνταγματικού πρέπει να υπάρξει. Τα υπόλοιπα μπορούν να βρεθούν αν κυβερνήσουν την Ελλάδα και τη Κύπρο άνθρωποι που να πιστεύουν σε μόνιμες λύσεις και στο σωστό. Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν το βλέπω να γίνεται γιατί οι εγγυητές λείπουν.

Z-code 


Κοντά στη ζώνη του «Barbaros» βρέθηκαν τα 

 

συντρίμμια του χαμένου αεροσκάφους

ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΤΟΜΟ
Τα συντρίμμια του μικρού εκπαιδευτικού αεροσκάφους σχολής της Πάφου που είχε εξαφανιστεί από τα ραντάρ εντοπίστηκαν στη θαλάσσια περιοχή, 40 ναυτικά μίλια από τη Λάρνακα, αργά το βράδυ της Τετάρτης.

Το σημείο όπου βρέθηκαν τα συντρίμμια του αεροσκάφους (Πηγή: Φιλελεύθερος)

Στο αεροσκάφος επέβαιναν ο πιλότος και ένα ακόμη πρόσωπο, ελληνολιβανεζικής καταγωγής οι οποίοι αγνοούνται και έρευνες για εντοπισμό τους ξεκίνησαν εκ νέου με το πρώτο φως της ημέρας.
Οπως αναφέρει ο Φιλελεύθερος, τα συντρίμμια του αεροσκάφους κυπριακού νηολογίου εντοπίστηκε από το πλοίο «Spirit of Piraeus», το οποίο έτρεξε στην περιοχή για βοήθεια.
Το αεροσκάφος απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Πάφου με προορισμό τη Βηρυτό. Καθοδόν προς τον Λίβανο, και ενώ πετούσε σε ύψος 9.000 ποδών και απόσταση 45 ναυτικών μιλίων από την θάλασσα, έκανε αναστροφή.
Όταν ο πιλότος κλήθηκε από το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας να αναφέρει αν έχει πρόβλημα, απάντησε ότι είχε πολύ μικρό πρόβλημα που αντιμετωπίζεται.
Ωστόσο, λίγο μετά την επικοινωνία το αεροσκάφος πετούσε στις 6500 πόδια ύψος και στη συνέχεια χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ.
Σύμφωνα με τον Φιλελεύθερο, η περιοχή που χάθηκε το σήμα του αεροσκάφους από τα ραντάρ, συμπίπτει με την νότια πλευρά της ζώνης που δέσμευσε η Τουρκία για τις παράνομες έρευνες, ωστόσο την ώρα του συμβάντος η τουρκική ομάδα σκαφών βρισκόταν σε πολύ μεγάλη απόσταση από το σημείο, περίπου 20 ναυτικών μιλίων.
Στις έρευνες διάσωσης σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Άμυνας συμμετείχε και το Ισραήλ.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μόλις χάθηκε το αεροσκάφος από τα ραντάρ της Πολιτικής Αεροπορίας, ενημερώθηκε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης, το οποίο οργάνωσε την επιχείρηση στην οποία έλαβαν μέρος αεροναυτικά μέσα της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ισραήλ στο πλαίσιο σχετικής συμφωνίας, μεταξύ των δύο χωρών.

www.ethnos.gr 


infognomonpolitics.blogspot 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)