Σελίδες

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Επίσχεση εργασίας στον Λαϊνόπουλο

Ειδικότερα οι εργαζόμενοι της μονάδας εργάζονταν κανονικά μέχρι τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου όποτε και τους ανακοινώθηκε το «λουκέτο» της μονάδας και έχουν να πληρωθούν κανονικά εδώ και 2,5 χρόνια ενώ οι συνολικές οφειλές του ομίλου προς τους εργαζόμενους ανέρχονται σε 7 μηνιαίους μισθούς.
Κατά την ανακοίνωση του λουκέτου του υποκαταστήματος στη Λεωφόρο Κηφισίας κάποια στελέχη του ομίλου έλεγαν στους υπαλλήλους που έχουν μείνει πως αυτοί που έφυγαν θα λάβουν αυτό που τους αξίζει και τα λεφτά τους θα τα πάρουν από το κράτος. Οι απόψεις και οι ερμηνείες που μπορεί να δώσει κανείς είναι πολλές...
Επίσης υπάρχει έντονη φημολογία μεταξύ των στελεχών και υπαλλήλων του ομίλου για ένα βαρύ πρόστιμο που επιβλήθηκε στον όμιλο ύψους 1 εκατ. ευρώ για φορολογικά θέματα...
Αυτή τη στιγμή οι εργαζόμενοι της πρώην μονάδας επί της Λεωφόρου Κηφισίας έχουν προβεί σε επίσχεση εργασίας και ετοιμάζουν τις επόμενες κινήσεις τους μέσω των δικηγόρων τους.
Με το κλείσιμο της μονάδας στην Κηφισίας ο όμιλος Λαϊνόπουλου μένει με μόλις μία μονάδα που βρίσκεται στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας στο ύψος της Κηφισιάς χωρίς ωστόσο να αποτελεί μέρος του επίσημου δικτύου εμπορίας αυτοκινήτων της Mercedes-Benz Hellas αλλά μόνο του service.
Εξουσιοδότηση μόνο στο service
Τον Μάιο του 2012 και έπειτα από 22 χρόνια συνεργασίας με την Mercedes-Benz ο όμιλος Λαϊνόπουλου σταμάτησε να αποτελεί επίσημο διανομέα των αυτοκινήτων Mercedes και Smart αλλά παραμένει μόνο ως εξουσιοδοτημένος επισκευαστής της γερμανικής εταιρείας. Σύμφωνα με πληροφορίες ο όμιλος Λαϊνόπουλου διαθέτει ξεχωριστό συμβόλαιο για τα συνεργεία του ενώ τα αντίστοιχα της διανομής έληξαν και δεν τα ανανέωσε η Mercedes-Benz Ελλάς στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης του δικτύου της στη χώρα μας. Συνεπώς ο όμιλος Λαϊνόπουλου διατηρεί τη σχέση του επίσημου επισκευαστή των γερμανικών αυτοκινήτων με τη θυγατρική του εργοστασίου ενώ παράλληλα αποτελεί και εισαγωγέα των Unimog στην Ελλάδα όπως επίσης και η Mercedes-Benz Ελλάς.
Βέβαια τότε στελέχη της αγοράς εκτιμούσαν πως η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί μεγάλο πλήγμα για τον όμιλο Λαϊνόπουλου καθώς για να εξακολουθεί να πουλά καινούρια ΙΧ της γερμανικής εταιρείας θα πρέπει να τα προμηθεύεται από κάποιον άλλο ντίλερ που είναι εξουσιοδοτημένος ή να κάνει μόνος του εισαγωγή από άλλο κράτος-μέλος αλλά για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο χρειάζονται πολλά μετρητά ενώ συνοδεύεται και από υψηλό επιχειρηματικό ρίσκο...
Ποιος είναι ο όμιλος Λαϊνόπουλου
Η ιστορία του ομίλου ξεκινάει το 1957, με την δραστηριοποίηση του ιδρυτή Ιωάννη Λαϊνόπουλου αρχικά στο εμπόριο διαφόρων βιομηχανικών ειδών αυστριακών, γερμανικών και αγγλικών εταιρειών, όπως αεροσυμπιεστές, αερόσφυρες, είδη λατομείων και δομικών μηχανημάτων.
Το 1966 ιδρύεται η Ι. Ε. Λαϊνόπουλος, Ανώνυμος Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Μηχανημάτων. Το 1971 ο Ιωάννης Λαϊνόπουλος συλλαμβάνει την ιδέα ίδρυσης βιομηχανίας oχημάτων στην Ελλάδα.  Μετά από επίμονες προσπάθειες έπεισε την αυστριακή βιομηχανία οχημάτων Steyr-Daimler- Puch  να συνεργαστούν και οι δύο με την κρατική τράπεζα ΕΤΒΑ και να ιδρύσουν το 1972 στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης την Steyr-Ελλάς. Το 1972 υπογράφηκε η σύμβαση μεταξύ Steyr, Λαϊνόπουλου και Ελληνικού Δημοσίου για την διάθεση των προϊόντων Steyr στην ελληνική αγορά, των οποίων η κατασκευή ξεκίνησε το 1973. Δημιούργησε ένα τεράστιο εμπορικό δίκτυο για όλη τη χώρα με 67 περίπου αντιπροσώπους. Η επιχείρηση απετέλεσε τη μεγαλύτερη επένδυση ξένων κεφαλαίων στην Ελλάδα την εποχή εκείνη και μέχρι σήμερα, αφού επενδύθηκαν την εποχή εκείνη πάνω από 30 εκατ. δολάρια.
Το 1975 ιδρύεται η ΒΙΕΜ  (Βιομηχανικά Εργαλεία, Μηχανήματα) Λαϊνόπουλος Α.Ε.Β.Ε. με αντικείμενο την εμπορία μηχανημάτων.  Το 1994 η ΒΙΕΜ Λαϊνόπουλος ΑΕΒΕ μετονομάσθη σε BIEM Austria Oil A.E.
Το 1990 είναι το έτος ίδρυσης της Προμότ  Ε.Ι. Λαϊνόπουλος. Η εταιρεία μέχρι σήμερα είναι ο μεγαλύτερος εξουσιοδοτημένος διανομέας και επισκευαστής των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών φορτηγών της Mercedes-Benz στην Ελλάδα.
Από το 1990 επίσης ο όμιλος κατέχει την αποκλειστική αντιπροσώπευση για όλη την Ελλάδα των ειδικών οχημάτων Unimog της Μercedes-Benz.
Το 1997 ιδρύεται η LainAir Helicopters A.E., εταιρεία που  δραστηριοποιείται στην πώληση ελικοπτέρων, ελικοπτέρων ειδικού τύπου αλλά και πυροσβεστικών αεροπλάνων, έχοντας εκπροσωπήσει την Eurocopter στην χώρα μας από το 1997.
Το 1999 ιδρύεται η εταιρεία Compact Lain S.A., η οποία αποτελεί εξουσιοδοτημένο διανομέα και επισκευαστή Smart και εδρεύει στο 16ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας (πλησίον της Προμότ Λαϊνόπουλος).  
O όμιλος μέχρι πρότινος πραγματοποιούσε  ετήσιους τζίρους άνω των 100 εκατ. ευρώ και απασχολούσε πάνω από 300 άτομα ενώ από το 2001 διοικείται από τον Μανώλη Λαϊνόπουλο και την Όλγα Λαϊνοπούλου.
LAINOPOULOS1

ΠΗΓΗ:http://fmvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)