Σελίδες

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Εκπαίδευση τραπεζοϋπαλλήλων καταστολής δικαιωμάτων καταναλωτών

ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ ΔΤ 318/30.01.12
ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΑ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Είναι η Τρίτη φορά που το ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ καλεί το 100 σε τράπεζα.
Οι υπάλληλοι της τράπεζας δείχνουν οσάν να έχουν δεχθεί ειδική εκπαίδευση σε εφαρμογές καταστολής άσκησης των δικαιωμάτων των καταναλωτών δανειοληπτών πελατών της.
Μας έχουν καταγγελθεί περιστατικά αυστηροποιημένης διαταχτικής συμπεριφοράς, με στρατιωτικού η αστυνομικού τύπου, ανακριτικές και υποτιμητικές συμπεριφορές και προσχεδιασμένες γκριμάτσες, γουρλώματα και σφιξίματα ματιών, με φράσεις όπως κάτσε κάτω, μη μιλάς θα σου πω εγώ όταν σε ρωτήσω, εικονικής χρησιμότητος μετακινήσεις από γραφείο σε γραφείο, αναστολή και με παραπλανητικές προφάσεις, μετάθεση περάτωσης της αιτούμενης πληροφόρησης, καθώς και διαπροσωπικοί χαρακτηρισμοί: έχεις πρόβλημα, μη μιλάς, πήρατε τα όμορφα λεφτά της τράπεζας και τώρα δεν τα επιστρέφετε κ.α.
Ένα τέτοιο περιβάλλον, που μοιάζει με πλατεία περιπάτου κάθε λογίς ανέμελου ανεύθυνου και ανέλεγκτου διανοουμενίζοντος, μας δημιουργεί μεγάλη απορία, για το πώς κάθε νεότερη τράπεζα στον χώρο των τοκογλυφικών εφαρμογών στην Ελλάδα, δεν πρόσεξε να έχει σχετική συμβατότητα με τις συμπεριφορές των άλλων ομοειδών δανειοδοτικών τοκογλυφικών επιχειρήσεων που ξεκίνησαν με σεβασμό, στον δανειζόμενο πολίτη καταναλωτή και διατηρούν, έστω και προσχηματικά τα απομεινάρια του σεβασμού εκείνου.
Θέλουμε να ξέρουμε αν αντιλαμβάνεται ο ιδιοκτήτης αυτής της δανειοδοτικής τοκογλυφικής επιχείρησης – τράπεζας-, ότι σε όλα, πρέπει να υπάρχουν όρια δεοντολογία και ευπρέπεια. Όχι μόνο όταν στέλνουν προεγκεκριμμένα δάνεια και κάρτες, σε έχοντες και μη έχοντες την δυνατότητα να πληρώσουν τους υπέρογκους τόκους, η όταν οι κράχτες της με γαρίφαλα στο χέρι καλούν στις πλατείες τους διερχόμενους, ανεξαιρέτως, προσφέροντας πιστωτικές κάρτες και δάνεια.
Όταν πουλάμε μια πίστωση, εξ όσων γνωρίζουν τα τραπεζικά στελέχη του ΙΝΚΑ, γνωρίζουμε η πρέπει να γνωρίζουμε, η πρέπει να φροντίζουμε, να μπορούν να υπάρξουν οι προϋποθέσεις να αποπληρωθεί το πιστωθέν ποσό από τον πιστούχο. Ασφαλώς και δεν μπήκε ποτέ κανένας, κρατώντας ένα καλαθάκι στην γιουρομπάνκ και πήγε και άνοιξε το συρτάρι του ταμείου και πήρε τα ωραία λεφτά της τράπεζας και έφυγε, χωρίς κανείς να τον ρωτήσει γιατί παίρνει μόνος του τα λεφτά της, χωρίς να την ρωτήσει και χωρίς να της πει αν θα τα επιστρέψει και κυρίως αν θα μπορέσει να τα επιστρέψει.
Κανείς δεν μας έχει πει αυτό, η φράση –τα ωραία λεφτά της τράπεζας- που λένε οι υπάλληλοί της, πόσο είναι δικά της, πόσο είναι των καταθετών της, πόσο είναι δανεικά της από την κεντρική ευρωπαϊκή τράπεζα, πόσο επιτόκιο δίδει στους καταθέτες της, πόσο επιτόκιο δίνει στην κεντρική τράπεζα και πόσο επιτόκιο ζητά από τους πιστούχους της. Αν της κοστίζουν με επιτόκιο 0,50 % και εισπράττει επιτόκιο 18 % κάτι δεν πάει καλά, ως δανειστική επιχείρηση και, κάτι ρέπει προς τοκογλυφική επιχείρηση και μάλιστα, ως, επιχείρηση παραγωγής οικονομικής αλλά και φυσικής αυτοκτονίας των πιστούχων της, (που τους κάλεσε, μην το ξεχνάμε, με γαρίφαλα στο χέρι).
Εδώ τα πράγματα αυτά πέρασαν απαρατήρητα, ασχολίαστα από τις κρατικές αρχές, την δικαστική εξουσία, τις ενώσεις καταναλωτών, τον υπουργό οικονομίας, την επιτροπή ανταγωνισμού και όλες τις σχετικές, με την υποχρέωση σε επωφελή, της οικονομικής διαχείρισης κεφαλαίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)