Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

Στην κόψη του ξυραφιού και το ΧΑ

" ....Η χωρίς αντιστάσεις διόρθωση του τραπεζικού δείκτη και η εικόνα των τελευταίων δύο ημερών μας δίνει την αίσθηση πως κάποιοι -οι λίγοι- γνωρίζουν επακριβώς ΟΛΟΥΣ τους όρους της ανακεφαλαιοποίησης και της συνέχειας...." 

Επί ξυρού ακμής ΟΛΑ. Από τη συγκυβέρνηση, το πολιτικό παίγνιο και τις ισορροπίες με τους δανειστές, μέχρι τις αντοχές της κοινωνίας και της οικονομίας, του Χ.Α. συμπεριλαμβανομένου. 

Στα σχετικά θέματα του euro2day.gr καταγράφονται όλες οι πτυχές της κατάστασης και αναλύονται οι παράμετροι του αδιεξόδου(;).Συμμαχία προθύμων στήνει ο Σαμαράςαντιρρήσεις «μικρότερων» χωρών στο Eurogroupσυμφωνήστε με την Ε.Ε.... εχθές είναι πλευρές του προβλήματος, ενδεικτικές του... μη παρέκει όπου έχει περιέλθει το «ελληνικό πρόβλημα».




Ή μήπως όχι, και δε βλέπουμε την αθέατη πλευρά της εικόνας, όπως διαδραματίζεται και συντίθεται τις τελευταίες ημέρες; 

Το Χ.Α., από τους ελάχιστους σταθερούς προεξοφλητικούς μηχανισμούς, αποτυπώνει εδώ και μερικές συνεδριάσεις τα επερχόμενα.Με δραματική διόρθωση δεικτών και μετοχών, με βαρίδι εκ νέου τις τράπεζες, όπου το «ξεφόρτωμα» πραγματοποιείται με υψηλούς τζίρους, και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να συνεκτιμηθεί. 

Στις 306,59 μονάδες ο κλαδικός δείκτης, δηλαδή αρκετά χαμηλότερα των 350-360 μονάδων, περιοχή που μερίδα αναλυτών και παικτών θεωρεί κομβική κυρίως από τεχνική πλευρά (λόγω του ισχυρού κινητού μέσου). 

Το γιατί ξεφορτώνονται οι τράπεζες είναι ένα εύλογο ερώτημα, στο οποίο επιχειρεί να απαντήσει ο Γιώργος Α. Σαββάκης.

Προς επίρρωσιν των γραφομένων, σημειώνουμε και το εξής στοιχείο: Στις 23 Οκτωβρίου ο Γ. Στουρνάρας συναντούσε το προεδρείο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών με θέμα το χρονοδιάγραμμα και τους όρους ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών. 

Στις συνεδριάσεις που ακολούθησαν φάνηκε να κορυφώνεται η ανοδική κίνηση του τραπεζικού δείκτη, για να φτάσουμε στη συνεδρίαση «υψηλού» του κλαδικού δείκτη, που συνοδεύτηκε μάλιστα από αυξημένες συναλλαγές σε τραπεζικά χαρτιά. 

Ακολούθησαν, μετά από 1-2 ημέρες, τα γνωστά αδειάσματα στις τράπεζες, με τη γνωστή χθεσινή κατάληξη. Τόσο το παρασκήνιο στον κλάδο, όσο κι η τεχνική εικόνα του κλαδικού δείκτη (συναλλαγές, πωλήσεις θεσμικών θέσεων, μάζεμα από τα χαμηλά) μας έβαλαν σε υποψίες πως στην τελευταία κορυφή του δείκτη -και του 20άρη- πραγματοποιούνταν αναδιανομή χαρτιών.

Υποθέσαμε αρχικά πως οι γνωρίζοντες (ενδεχομένως οι τραπεζικοί κύκλοι), οι κάθε λογής insiders, γνωρίζουν κάτι περισσότερο από εμάς και κατοχυρώνουν τις θέσεις τους. Ο αυξημένος τζίρος στις τράπεζες ήρθε να ενισχύσει αυτήν την εκτίμησή μας, που εδραιώθηκε μόλις συμπληρώθηκαν όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Γι' αυτό άποψή μας είναι πως στη συνάντηση της 23ης/10 οι τραπεζίτες ενημερώθηκαν αρμοδίως και έπραξαν τα δέοντα. Η χωρίς αντιστάσεις διόρθωση του τραπεζικού δείκτη και η εικόνα των τελευταίων δύο ημερών μας δίνει την αίσθηση πως κάποιοι -οι λίγοι- γνωρίζουν επακριβώς ΟΛΟΥΣ τους όρους της ανακεφαλαιοποίησης και της συνέχειας. 

Γι' αυτό, εάν ο κλαδικός δείκτης ΔΕΝ αντιδράσει σύντομα -σήμερα- πάνω από τις 350-360 μονάδες, τότε θα πρέπει να περιμένουμε τον κλάδο χαμηλότερα. Αυτήν τη λογική άλλωστε είχε η επιμονή μας όλες αυτές τις ημέρες τόσο στον κλαδικό δείκτη όσο και στη μετοχή της Εθνικής, που εξακολουθούμε να θεωρούμε σηματωρό. 

Κατά συνέπεια, ή αντιδρά ο τραπεζικός δείκτης, και ο 20άρης, σήμερα, άμεσα, επαναδιασπώντας ανοδικά τις αντιστάσεις, ή αναπροσαρμόζουμε την τακτική μας.
Για τον 20άρη απαραίτητη τεχνική προϋπόθεση θεωρούμε την άμεση υπέρβαση τουλάχιστον των 315 μονάδων, ειδάλλως χαμηλώνουμε τον πήχη. 

Σήμερα-αύριο κρίνεται το βραχυπρόθεσμο ποντάρισμα. 

http://www.euro2day.gr/


Γ.Δ ΠΡΟΣ:
A] Mr. Wolfgang Schäuble Germany
ΟΧΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ Mr. SCHÄUBLE, ΑΛΛΆ ΣΕ ΕΛΕΓΧΌΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.
B] Αντώνη Σαμαρά,
Οι Επίγονοι Θ. Καρατζά ή άλλως τα "Σημιτοπαίδια", θα σου την "κάνουν" κι' εσένα όπως την "έκαναν" και στον Κ. Καραμανλή. Δυστυχώς συνεχίζουν το θεάρεστο έργο τους και τώρα -πλέον- ροκανίζουν τα δανεικά.
Όσο ζει ο (κατά τον Κ. Καραμανλή) Αρχιερέας της διαπλοκής, η Ελλάδα θ' αναστενάζει υπό το βάρος της ληστείας του ταμείου των πολιτών, των αποταμιεύσεων και του "ξεπαστρέματος" των μέσων παραγωγής στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Βάλε εκατό εισαγγελείς να τούς βουτάνε έναν-έναν, να τους γυρίζουν ανάποδα και να τους "ξετινάζουν" για να πέσουν τα κλεμμένα.

(Εστάλη από τον κύριο Γεώργιο Δ.)

Η Ρωσική "εκδοχή" της Μπίλντερμπεργκ (Λέσχη Valdai) μας "ενημερώνει" ότι το πολύ σε 18 χρόνια θα υπάρχει μία "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ"

Λέσχη Valdai 
 Η ρώσικη εκδοχή  της  λέσχης Μπίλντερμπεργκ;


Κατ΄αρχάς να δούμε  ποιά είναι αυτή  η σχετικά νέα  Ρώσικη "λέσχη" που σε  συνεδριό  της  πρίν απο λίγες  ημέρες  παρουσία  του Πούτιν  εκτίμησε  πως  το πολύ σε 18  χρόνια  θα υπάρχει μια παγκόσμια κυβέρνηση:
Τον Σεπτέμβριο του 2004 το ρωσικό πρακτορείο  ειδήσεων  RIA Novosti , σε συνεργασία με το Συμβούλιο Εξωτερικών και Άμυνας της  Ρωσίας καθώς και με περιοδικά και εφημερίδες  όπως "Τα Νέα της Μόσχας", οργάνωσε  μία  θα λέγαμε "σύνοδο κορυφής"  της  οικονομικής, πολιτικής και δημοσιογραφικής  "ελίτ"  της  Ρωσίας  στην λίμνη  Valdai κοντά στοΝόβγκοροντ, από όπου  και πήρε τό όνομά του  το ...νεογέννητο  αυτό  forum  των  "αρίστων"  και η  μετεξέλιξή του  σε  "λέσχη".
Όπως  και στις άλλες  "λέσχες"  αυτού του είδους, η  "Λέσχη Valdai"  έχει ως μέλη πολιτικούς επιστήμονες, οικονομολόγους, δημοσιογράφους, δημόσια πρόσωπα και φορείς χάραξης πολιτικής στην Ρωσία και στο εξωτερικό, καθώς επίσης και εκπροσώπους  της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας.  

Με αυτές λοιπόν  τις ..προδιαγραφές ήταν  επόμενο η   "Λέσχη Valdai" να αποκτήσει γρήγορα  το κύρος  ενός  διεθνούς  εμβέλειας ρωσικού  think tank , το οποίο ήδη σήμερα μαζί  με   άλλες  "λέσχες" και "οίκους"  συμμετέχουν  σε μία σκιώδη   (προς το παρόν) πλην  εμφανή  παγκόσμια "Βουλή  των ..Λόρδων".

Με απλά  λόγια  όλοι  όσοι  υπηρετούν  απο οικονομικές , κυβερνητικές ή άλλες  θέσεις  εξουσίας   το  ολιγομελές  "διευθυντήριο"  της  παγκόσμιας τραπεζοπιστωτικής εξουσίας ή κατ΄αλλους της   αιμοσταγούς   οικονομικής  ολιγαρχίας , οργανώθηκαν  σε  "λέσχες" , "δεξαμενές σκέψεων"  και "ιδρύματα" , τα οποία με έναν  εκ πρώτης όψεως "μυστήριο τρόπο"  κατέστησαν  οι  ...αναμφισβήτητοι  ρυθμιστές  της  παγκόσμιας  οικονομίας και των   πολιτικών εξελίξεων  σε διεθνές  επίπεδο.

Ας δούμε  όμως τι   λέει  η  επίσημη  ιστοσελίδα  της  "Λέσχης  Valdai" σχετικά  με τα όσα  συζητήθηκαν στο τελευταίο  συνέδριο  των  "αρίστων"στην Αγία Πετρούπολη:

What will Russia's economy look like in 2030?

Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση της Λέσχης Valdai  στην Αγία Πετρούπολη,η  συζήτηση, στην οποία  συμμετείχαν  Ρώσοι  και ξένοι εμπειρογνώμονες   επικεντρώθηκε  κυρίως  σε οικονομικά ζητήματα,όπως για παράδειγμα, στις ρωσικές τιμές του πετρελαίου.Ωστόσο  αρκετοί  Ευρωπαίοι καθηγητές προέβλεψαν  ότι σε 18 χρόνια θα υπάρξει μια παγκόσμια κυβέρνηση  η οποία  θα εξασφαλίσει  την ευημερία  σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ οι περισσότεροι  απο τους  συμμετέχοντες  οικονομολόγους  έκαναν  ξεκάθαρη την προτροπή τους  ότι  πρέπει  όλοι να δούν  αυτήν την  "παγκόσμια κυβέρνηση"  ως μέρος  του  μέλλοντος  της Ρωσίας.
  
Οι προβλέψεις τους βασίστηκαν σε διάφορα σενάρια, οι δύο βασικοί δείκτες των οποίων   είναι...
οι τιμές του πετρελαίου και ο ρυθμός των μεταρρυθμίσεων. Η τελική έκθεση αφήνει κατά μέρος το «κινδυνολογικό  σενάριο» ενός  παγκόσμιου πολέμου  ή μιας κλιματικής καταστροφής, στην περίπτωση  που οι τιμές του πετρελαίου θα πέσουν  κάτω από 80 δολάρια το βαρέλι αφού   και κατα την  άποψη  των ειδικών τα  πιο ρεαλιστικά νούμερα είναι  94  το βαρέλι στη χειρότερη περίπτωση και  140 δολάρια στην καλύτερη. 

Συζητήθηκαν  τέσσερα σκληρά σενάρια ανάπτυξης της Ρωσίας μέχρι το 2030 . Το  «αισιόδοξο» σενάριο προβλέπει σαρωτικές μεταρρυθμίσεις και υψηλές τιμές του πετρελαίου. Σε αυτή την περίπτωση, ο ρυθμός ανάπτυξης της Ρωσίας θα ξεπεράσει τον παγκόσμιο μέσο όρο μέχρι το 2030 και το βιοτικό επίπεδο θα φτάσει  σ 'εκείνο της σημερινής Ελβετίας. 


Η χειρότερη περίπτωση, δηλαδή το «μελαγχολικό» σενάριο βλέπει  τη ρωσική μεταρρύθμιση να μπαίνει στο ράφι  λόγω των χαμηλών τιμών της ενέργειας. Στην περίπτωση αυτή, ο ρυθμός οικονομικής ανάπτυξης της Ρωσίας θα είναι ελαφρώς μικρότερος από ό, τι στον υπόλοιπο κόσμο, ενώ το μερίδιό της στο παγκόσμιο ΑΕΠ θα παραμείνει στο σημερινό επίπεδο (2,6 τοις εκατό) και τα  εισοδήματα θα είναι περίπου τα  ίδια όπως με εκείνα της  Τσεχικής Δημοκρατίας. 


 «Είναι άσκοπο να μιλάμε για την οικονομική πολιτική μέχρι να αποφασιστεί  τι θα χτίσουμε πράγμα  που θα καθορίσει και την εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη  που πρέπει να εφαρμοστεί», λέει ο Σεργκέι Karaganov , μέλος της συμβουλευτικής επιτροπής της "Λέσχης  Valdai"  και κοσμήτορας  στην έδρα της "παγκόσμιας οικονομίας και πολιτικής" στην Ανώτατη Σχολή Οικονομίας .Ο μόνος  οδηγός  της ρωσικής οικονομίας  θα πρέπει να είναι   οι θεσμικές  μεταρρυθμίσεις στο δικαστικό και φορολογικό  σύστημα, υποστήριξαν  πολλοί εκ των συμμετεχόντων , ενώ η  σύμβουλος του  Προέδρου Glazyev  αναφέρθηκε  στις δυνατότητες   μιας  Ευρασιατικής  Οικονομικής Ένωσης μεταξύ της Ρωσίας , της Λευκορωσίας και του Καζακαστάν η οποία θα  λειτουργήσει  ως μοχλός ανάπτυξης.Σύμφωνα με τις προσδοκίες αυτές  τα κοινά προγράμματα συνεργασίας σε αυτόν  τον οργανισμό, θα μπορούσαν να αυξήσουν  το ΑΕΠ των  κρατών  - μελών κατά 10-15 τοις εκατό κατά τα επόμενα 10 χρόνια , πραγμα  που ειδικά για την Ρωσία μεταφράζεται ως  ρυθμός οικονομικής ανάπτυξης  7-8 %  ανά έτος. Όλα αυτά  όπως είπε  η   Glazyev θα κάνουν τη χώρα ελκυστική για τους εγχώριους επενδυτές που τώρα προτιμούν να κρατούν τα χρήματά τους σε offshore εταιρείες, τονίζοντας  ταυτοχρόνως  πως θεωρεί περίεργο το γεγονός ότι η Ρωσία είναι «το μόνο κράτος που δεν έχει  υπογράψει συμφωνίες για την ανταλλαγή φορολογικών πληροφοριών με υπεράκτιες ζώνες». 


Ένας άλλος μοχλός ανάπτυξης που θα μπορούσε εν μέρει να αντισταθμίσει τον βραδύ  ρυθμό  των μεταρρυθμίσεων είναι η χρήση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Ρωσίας. Αυτά είναι, πάνω απ 'όλα, οι επενδυτικές ευκαιρίες στη Σιβηρία και στην Άπω Ανατολή, όπου οι επενδύσεις σε ορισμένα σχέδια προσανατολισμένα προς την αγορά της Ασίας θα μπορούσαν  να δημιουργήσουν μια οικονομική άνθηση. 



Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στην Ρωσία Πέρα από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. 
Yevgeny Shestakov είναι συντάκτης του γραφείου διεθνούς πολιτικής στο Rossiyskaya Gazeta .
 

http://valdaiclub.com/economy/50720.html 

Από το φιλικό μας ιστολόγιο:http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/

Ερχεται ο «Μεγάλος αδελφός» της εφορίας - Ιδωτικά εκπαιδευτήρια, κλινικές και ασφαλιστικά ταμεία θα δώσουν στοιχεία για διασταύρωση στο υπουργείο Οικονομικών

Σιωμόπουλος Ντίνος 
Σε κυνήγι φοροφυγάδων με όπλα στοιχεία τραπεζών, ασφαλιστικών ταμείων, ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ακόμη και θεραπευτηρίων που αφορούν 8.500.000 φορολογούμενους πρόκειται να επιδοθεί το επόμενο διάστημα το υπουργείο Οικονομικών σύμφωνα με απόφαση του αρμόδιου υφυπουργού κ.  Γιώργου Μαυραγάνη. Τα στοιχεία που θα αντλήσει το υπουργείο Οικονομικών έως τις 20 Δεκεμβρίου 2012 από τους παραπάνω φορείς και θα καλύπτουν τις τρεις τελευταίες φορολογικές χρήσεις, δηλαδή από το 2009 έως και το 2011.
Στόχος να εντοπιστούν φοροφυγάδες, να τους επιβληθούν πρόστιμα και να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους ώστε να μειωθεί το δημόσιο έλλειμμα και να περιοριστούν μελλοντικά τα σκληρά μέτρα του νέου Μνημονίου.
Την ίδια στιγμή ο γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων κ. Χάρης Θεοχάρηςστέλνει σε 15.000 πολίτες που έβγαλαν στο εξωτερικό περισσότερα από 5 δισ. ευρώ καταθέσεις να υποβάλουν συμπληρωματικές δηλώσεις φόρου εισοδήματος γιατί όπως προκύπτει από στοιχεία της ΓΓΠΣ δεν μπορούν να δικαιολογηθούν αυτές οι καταθέσεις από τα πραγματικά τους εισοδήματα.
Από την άλλη ήδη στις ελληνικές τράπεζες έχει δοθεί εντολή από το ΣΔΟΕ να ανοίξουν περίπου 5.000 λογαριασμοί γιατί υπάρχουν βάσιμα στοιχεία για εκτεταμένη φοροδιαφυγή και παράνομο πλουτισμό.
Σύμφωνα με την απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών κ. Μαυραγάνη, τα πιστωτικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων και των υποκαταστημάτων αλλοδαπών πιστωτικών ιδρυμάτων, τα χρηματοδοτικά ιδρύματα, οι φορείς εκκαθάρισης συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών και τα ιδρύματα πληρωμών που λειτουργούν στην Ελλάδα, τα Ελληνικά Χρηματιστήρια ΑΕ, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κάθε βαθμίδας, τα ιδιωτικά θεραπευτήρια, τα δημόσια θεραπευτήρια και οι κλινικές των ταμείων ασφάλισης, οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης, τα ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης, οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και οι εταιρείες ύδρευσης, υποχρεούνται να διαβιβάζουν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) του Υπουργείου Οικονομικών αρχεία με στοιχεία οικονομικού και φορολογικού ενδιαφέροντος.
Οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, περιεχόμενο των βεβαιώσεων που χορηγούν στους πελάτες τους για να τύχουν της ωφέλειας της μείωσης φόρου που προβλέπεται από το νόμο. Με αυτόν τον τρόπο το υπουργείο Οικονομικών θα διασταυρώσει αν τα ποσά που έχουν αναγράψει οι φορολογούμενοι είναι τα πραγματικά.
Τα ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, περιεχόμενο των βεβαιώσεων που χορηγούν στους ασφαλισμένους τους για τις υποχρεωτικές τους εισφορές σε αυτά.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) ΑΦΜ υπόχρεου ασφαλισμένου,
β) Ποσό εισφορών που κατέβαλε ο υπόχρεος ή ο εργοδότης του υπέρ αυτού,
γ) Ημερολογιακό έτος είσπραξης,
δ) ΑΜΚΑ υπόχρεου ασφαλισμένου.
Στην περίπτωση που οι ασφαλισμένοι των ταμείων αυτών είναι μισθωτοί, τα ταμεία θα διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. μόνο τα ποσά που αφορούν τις προαιρετικές εισφορές των ασφαλισμένων σε αυτά.

Διασταυρώσεις θα πραγματοποιήσει το υπουργείο Οικονομικών σε συναλλαγές καρτών πληρωμών εκδοτών εκτός Ελλάδος. Οι φορείς (τράπεζες κ.λπ.) εκκαθάρισης συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών (πιστωτικών ή και χρεωστικών) συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγών ανάληψης σε ελληνικά Α.Τ.Μ. (Αυτόματες Ταμειολογιστικές Μηχανές) διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών στοιχεία που αφορούν σε συναλλαγές καρτών πληρωμών που έχουν εκδοθεί στην αλλοδαπή από πιστωτικό ίδρυμα, με έδρα εκτός Ελλάδας.

Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι:

α) Τριψήφιος κωδικός τράπεζας όπως ορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος.

β) Αριθμός κάρτας πληρωμών τράπεζας εκδότη που δεν λειτουργεί στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας.

γ) Πλήθος συναλλαγών καρτών που εκκαθαρίστηκαν, ανά μήνα για τα έτη 2010 και 2011, βάσει της ημερομηνίας συναλλαγής από την τράπεζα.

δ) Αξία συναλλαγών καρτών σε ευρώ που εκκαθαρίστηκαν, ανά μήνα για τα έτη 2010 και 2011, βάσει της ημερομηνίας συναλλαγής από την τράπεζα.


Υποχρεώσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων

Τα ιδιωτικά σχολεία στοιχειώδους και μέσης εκπαίδευσης, με εξαίρεση τα εσπερινά γυμνάσια και λύκεια, καθώς και τα ειδικά σχολεία ατόμων με ειδικές ανάγκες,  διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών κατάσταση καταβληθέντων διδάκτρων και πληρωμών για πρόσθετες παροχές ανά ημερολογιακό έτος.


Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:

α) ΑΦΜ υπόχρεου προς καταβολή,

β) Ονοματεπώνυμο υπόχρεου, εφόσον δεν υπάρχει Α.Φ.Μ. έως την ημερομηνία υπογραφής της παρούσης.

γ) Ποσό καταβληθέντων διδάκτρων και αμοιβών για πρόσθετες παροχές.


Τις παραπάνω υποχρεώσεις έχουν και όλα τα λοιπά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κάθε βαθμίδας που λειτουργούν νόμιμα στη χώρα (Πανεπιστήμια, Κολλέγια, Παραρτήματα ξένων Πανεπιστημίων, Φροντιστήρια, Σχολές, Εργαστήρια ελευθέρων σπουδών, Ι.Ι.Ε.Κ., κ.λπ.).


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/10/blog-post_532.html#ixzz2AsL02r6L


Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:
ενώ τα δισεκατομμύρια ευρώ των πολιτικών προσώπων που άρμεγαν πολλά χρόνια την χώρα μας βρίσκονται σε τράπεζες, ψάχνουν να φακελώσουν κάθε Έλληνα φορολογούμενο. Η μεγάλη τους ευκαιρία είναι τώρα που αναφέρονται στην φοροδιαφυγή, ευκαιρία για να καταπατήσουν κάθε ανθρώπινο δικαίωμα, και κάθε μας ελευθερία. Το ΙΝΚΑ γνωρίζοντας εδώ και πολλούς μήνες τις προθέσεις της προηγούμενης κυβέρνησης και της σημερινή ως συνεχιστής της έχει προσφύγει στη δικαιοσύνη για να καταργηθεί ο ΠΟΛ1077 

ΤΟ INKA ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ η οποία θα εκδικασθεί στα μέσα Νοεμβρίου 2012.

Πού τα βρήκε τόσα λεφτά ο Κινέζος πρωθυπουργός;

Νέα αποκάλυψη βγήκε στη φόρα από τους New York Times που έχει να κάνει με τον Κινέζο πρωθυπουργό Τζιαμπάο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα αυτός και η οικογένειά του έχουν αποκτήσει περιουσία ύψους 2,7 δις. δολαρίων!
Βέβαια, ο ίδιος απάντησε με αγωγές και δημόσια διάψευση, ενώ λίγο μετά τη δημοσίευση του ρεπορτάζ οι Κινέζικες Αρχές μπλόκαραν την πρόσβαση στην κινεζική έκδοση της εφημερίδας στο Διαδίκτυο, αλλά και την αναζήτηση του συγκεκριμένου θέματος.
Σύμφωνα με την αμερικάνικη εφημερίδα, οι στενοί συγγενείς του Τζιαμπάο, όπως ο γιος, η κόρη, και ο αδερφός του, έχουν πλουτίσει κατά τη διάρκεια της θητείας του. Μέχρι και η μητέρα του Κινέζου πρωθυπουργού έχει στη διάθεσή της περιουσία ύψους120 εκατ. δολαρίων!
Ακόμα, η έρευνα μάλλον αποδεικνύει ότι πολλά από τα πλούτη του προέρχονται από τομείς της οικονομίας τους οποίους ήλεγχε ο ίδιος…

ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ο ΣΥΡΑΚΟΥΣΙΟΣ


Eζησε στο διάστημα (287-212 π.Χ.).
  • Εξέχουσα μαθηματική φυσιογνωμία με τεράστιο όγκο έργων, πρωτοπόρων και ποιοτικά κορυφαίων. Εξαιρετικό πρότυπο γεωμέτρη ερευνητή, αποτελεί μαζί με τον Ιπποκράτη και τον Εύδοξο, την τριάδα των πρωτεργατών του απειροστικού λογισμού.

    Ο Αρχιμήδης ασχολήθηκε κυρίως με την μελέτη όλων των προβλημάτων των Μαθηματικών και των Μαθηματικών τεχνών, που εκκρεμούσαν από παλαιότερες μελέτες και ανακάλυψε πλήθος μεθόδων και νέων προτάσεων.

    Ενδεικτικός είναι ο τεράστιος κατάλογος των γνωστών έργων του:

    ΣώθηκανΧάθηκαν
    Περί σφαίρας και κυλίνδρουΠερί τριγώνων
    Κύκλου μέτρησιςΠερί τετραπλεύρων
    Περί κωνοειδέων και σφαιροειδέωνΠερί 13 ημικανονικών πολυέδρων
    Περί ελίκωνΑριθμητικά
    Επιπέδων ισορροπιώνΠερί ζυγών
    ΨαμμίτηςΚεντροβαρικά
    Τετραγωνισμός παραβολήςΠλινθίδες και κύλινδροι
    ΟχουμένωνΚατοπτρικά
    ΣτομάχιονΙσοπεριμετρικά
    Περί των μηχανικών θεωρημάτων προς Ερατοσθένην έφοδοςΣτοιχεία μηχανικών Ισορροπίαι
    ΛήμματαΣφαιροποιΐα
    Πρόβλημα ΒοεικόνΣτοιχεία επί των στηρίξεων
    Περί του επταγώνουΠερί παραλλήλων γραμμών
    Περί των επιψαυόντων κύκλωνΠερί βαρύτητος και ελαφρότητος
    Αρχαί της γεωμετρίαςΠερί κοίλων παραβολικών καυστικών κατόπτρων






    Προοπτική
    Επισίδια βιβλία
    Βαρυουλκός, Υδροσκοπίαι, Πνευματική
    Καύσις δια των κατόπτρων
    Περί Αρχιτεκτονικής
    Περί δρομομέτρων
    Στοιχεία των μαθηματικών
    Περί της διαμέτρου
    Συγγράμματα εν επιτομή
    Περί τετραγωνισμού του κύκλου
    Δεδομένα
  • Εξαιρετικές του μελέτες, και για τη μέθοδο και για το αποτέλεσμα, είναι εκείνες που έδωσαν τα εμβαδά Κύκλου'EλλειψηςΠαραβολής και 'Eλικας καθώς και τα εμβαδά και τους όγκους των Κυλίνδρων, των Κώνων και κυρίως των Σφαιρών.

    Σημαντικότατη θεωρείται και η ανακάλυψη, από τον ίδιο, τύπου που δίνει το εμβαδόν τριγώνου από τις πλευρές του, και ακόμα η επέκτασή του στα εγγεγραμμένα τετράπλευρα.
  • Σημαντικότατες για την εποχή του είναι οι μελέτες οι σχετικές με την Μηχανικήτων στερεών και των υγρών (Κέντρα βάρους, Επιπέδων ισορροπιών, Στηρίξεων, Ανυψωτικών μηχανημάτων, Υδροστατική κ.ά.), και οι θεμελιώδεις προτάσεις τωνισορροπιών και της 'Aνωσης (Αρχή του Αρχιμήδη).
  • Μία άλλη σημαντική προσφορά του σοφού μας είναι η έκφραση των εμβαδώνόλων των γνωστών κανονικών πολυγώνων συναρτήσει της πλευράς τους. Το γεγονός αυτό μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι είχε εκφράσει όλα τα αντίστοιχα αποστήματα εκ των πλευρών, στηριγμένος στις κεντρικές γωνίες των πολυγώνων. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό να διέθετε (ή να είχε συγκροτήσει) πίνακα των λόγων (απόστημα):(ημι-πλευρά), δηλαδή πίνακα εφαπτομένων.
  • Ο Αρχιμήδης επίσης γνώριζε να κατασκευάζει τη λύση ειδικών τριτοβάθμιων προβλημάτων, και μεταξύ αυτών και του Δηλίου Προβλήματος. Τις λύσεις αυτές τις έδινε με την τομή δύο κωνικών (Ευτόκιος).
  • Μοναδική είναι η προσφορά του στην ανώτερη μετρική Γεωμετρία. Συγκεκριμένα έκφρασε τους όγκους στερεών εκ περιστροφής κωνικών εφαρμόζοντας "απειροστικές" μεθόδους ανάλυσης των στερεών αυτών.
Στη σύγχρονη κλασική γεωμετρία όλο σχεδόν το μετρικό της μέρος οφείλεται στον Αρχιμήδη, με αποτέλεσμα αυτή ουσιαστικά να είναι ισορροπημένη μείξη της Ευκλείδειας και της Αρχιμήδειας αρχαίας γεωμετρίας.
Έτσι ο σοφός μας αποτελεί ουσιαστικά τον πατέρα της ανώτερης μετρικής γεωμετρίας της αρχαιότητας και ταυτόχρονα την πηγή έμπνευσης των νεώτερων μελετών του διαφορικού και απειροστικού λογισμού.
Η πρωτοτυπία και η αποτελεσματικότητα των μελετών του έγιναν αιτία να χαρακτηριστεί από τους ιστορικούς των μαθηματικών, ως ο μεγαλύτερος μαθηματικός όλων των εποχών και όλων των εθνών.



http://www.telemath.gr/

«Πατριωτισμός και ο "σύγχρονος κόσμος"»


Νέο βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου κάνει το γύρο του διαδικτύου

«Πατριωτισμός και ο “σύγχρονος κόσμος”» είναι το νέο βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου, στο οποίο η ηθοποιός εκφράζει τον προβληματισμό της για το τι αποτελεί αληθινό πατριωτισμό, σε τι διαφέρει από τον εξτρεμισμό και το λαϊκισμό και ποια είναι η θέση του στο σύγχρονο status quo.

«Το βίντεο αυτό ήταν ολόκληρο ταξίδι, και σαν Ελληνίδα και σαν Πολίτης του Κόσμου», αναφέρει η Κατερίνα Μουτσάτσου για το νέο της βίντεο.


5 Νοεμβρίου, στις 5 το απόγευμα, στο Σύνταγμα: Παίρνουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.

5 Νοεμβρίου, στις 5 το απόγευμα, στο Σύνταγμα: Παίρνουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.
Έλληνες.

Ο κύβος ερρίφθη. Στις 5 Νοεμβρίου, στις 5 το απόγευμα, στο Σύνταγμα, παίρνουμε τις τύχες μας στα χέρια μας:

Προχωράμε σε Λαϊκή Συντακτική Εθνοσυνέλευση, για να ολοκληρώσουμε και να ψηφίσουμε το Νέο Σύνταγμα Άμεσης Δημοκρατίας.

Δεν τους φοβόμαστε. Εφαρμόζουμε το άρθρο 120 του Συντάγματος με σύνεση, αρετή και τόλμη.

Σε όσους μπούμε μπροστά, μας περιμένουν δύσκολες μέρες. Χούντα όμως είναι, θα περάσει.

Στις 5 Νοεμβρίου, αλλάζουμε σελίδα στην ιστορία της Πατρίδας και του Λαού μας. Στο χέρι μας είναι.


Εστάλη από: Πατριωτικό Μέτωπο

ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3 ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ

Το σχετικό κείμενο από το ThePressProject
Το Mνημόνιο 3 σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή την ερχόμενη εβδομάδα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Αυτό το κείμενο που θα ορίσει εν πολλοίς σχεδόν όλες τις πτυχές της πολιτικής των επόμενων ετών μέχρι σήμερα δεν είναι στη διάθεση των πολιτών, τις ζωές των οποίων θα επηρεάσει. 
Επειδή η ενημέρωση δεν μπορεί να γίνεται με διαρροές και επειδή μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση το ThePressProject θα δημοσιεύσει μεταφρασμένο το τελευταίο προσωρινό κείμενο που έφτασε γραφεία του την Παρασκευή. Το κείμενο αυτό έχει ημερομηνία λίγων ημερών και ως εκ τούτου δεν είναι ολοκληρωμένο σε όλα του τα σημεία. Επιπλέον η μετάφραση που δημοσιεύουμε είναι ανεπίσημη. Για το λόγο αυτό δημοσιεύουμε και τις αντίστοιχες σελίδες στο πρωτότυπο αγγλικό κείμενο για όποιον θέλει να κάνει αντιπαραβολή. Στην μετάφραση μας βοηθάει η ομάδα Xpressed (κρατήστε το όνομα).
Καθώς η διαδικασία της μετάφρασης συνεχίζεται φτάνουν στο TPP επικαιροποιημένες εκδόσεις του μνημονίου που περιπλέκουν το έργο μας. Στόχος μας είναι να δώσουμε πρόσβαση σε αυτή την πολύ σημαντική πληροφορία το συντομότερο δυνατό και με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια. 
Στην έκδοση που έχουμε αυτή τη στιγμή συμπεριλήφθηκε και το παράρτημα 9.6 που περιγράφει τα συνοπτικά τα μέτρα που πρέπει να υιοθετήσει η κυβέρνηση. Σας τα παρουσιάζουμε εδώ ως έχουν και θα τα ενσωματώσουμε στο συνολικό κείμενο αργότερα:
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 9.6 – ΕΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ9,6 Πρόσθετα δημοσιονομικά μέτρα για το 2012 και Μεσοπρόθεσμο Πλαισιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-16Τα πρόσθετα μέτρα για το 2012 και η ενημέρωση της μεσοπρόθεσμης δημοσιονομικής στρατηγικής (ΜΠΔΣ) μέχρι το 2016 θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:1. Περικοπές του μισθολογικού κόστους κατά τουλάχιστον ευρώ [XXX] εκατ. ευρώ το 2012, και επιπλέον [XXX] εκατ. ευρώ το 2013, [XXX] εκατ. ευρώ το 2014, [XXX] εκατ. ευρώ το 2015 και [XXX] εκατ. ευρώ το 2016, μέσω του εξορθολογισμού του δημόσιου μισθολογικού κόστους (συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των επιδομάτων για τους υπαλλήλους που υπηρετούν στο εξωτερικό, τη μείωση του μισθολογικού κόστους για τους συμβούλους και το πάγωμα των προσλήψεων στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη), προοδευτικές  περικοπές (2% για μισθούς κάτω από τα 1000€ 10% για μισθούς 1000 -1500€, 20% για μισθούς 1500-2500€, 30% για μισθούς 2500-4000€ και 35% για μισθούς πάνω από € 4000) στις μηνιαίες αποδοχές των εργαζομένων στο πλαίσιο των ειδικών μισθολογίων (δικαστές, διπλωμάτες, γιατροί, καθηγητές, ένοπλες δυνάμεις, αστυνομία, προσωπικό αεροδρομίων, και γενικοί γραμματείς), με ισχύ από [1 Αυγ. του 2012],
 την εισαγωγή ενός νέου ειδικού μισθολογικού καθεστώτος για τις ένοπλες δυνάμεις το 2014 που θα αποφέρει ετησίως τουλάχιστον 194 εκατ. ευρώ μετά την αφαίρεση φόρων και εισφορών,
 κατάργηση των εποχιακών επιδομάτων των εργαζομένων στην κεντρική διοίκηση, την τοπική αυτοδιοίκηση, και στα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, 
εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων στο προσωπικό της βουλής, 
κατάργηση των εξαιρέσεων από τη μεταρρύθμιση μισθών του δημοσίου τομέα που εισήχθη το 2011 για μέχρι το 2016 για επιδόματα δημοσίων υπαλλήλων, 
μείωση μισθολογικών δαπανών του δημοσίου στην τοπική αυτοδιοίκηση, 
επέκταση του κανόνα (Μία νέα πρόσληψη για κάθε 5 συνταξιοδοτήσεις) στην κεντρική διοίκηση έως το 2016, 
εναρμόνιση της μισθολογικής κλίμακας του συνόλου των κρατικών επιχειρήσεων τύπου Α με το ενιαίο μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων,
 μείωση του μέσου όρου μισθών στους μισθούς που δεν ξεπερνάνε τα 1900€ το μήνα,
 μείωση των προσλήψεων σε επαγγελματικές σχολές, 
εφεδρεία 2.000 δημοσίων υπαλλήλων με την κατάργηση των θέσεων οργανισμών και απόλυση των υπαλλήλων που αντιμετωπίζουν πειθαρχικές υποθέσεις (συμπεριλαμβάνονται και οριστικές απολύσεις) και κατάργηση των θέσεων των οργανισμών που καταργούνται ή συγχονεύονται.
2. Περικοπές στις συντάξεις τουλάχιστον 4.319 εκατ. ευρώ το 2013, και επιπλέον 609 εκατ. ευρώ το 2014, 273 εκατ. ευρώ το 2015 και 185 εκατ. ευρώ το 2016, σύμφωνα με την πρόβλεψη των επιπτώσεων της πλήρους μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού συστήματος που θα γίνει το 2013, τη αύξηση της γενικής συντάξιμης ηλικίας από τα 65 στα 67 και την αύξηση όλων των ορίων ηλικίας για συγκεκριμένους τύπους συντάξεων, διατηρώντας παράλληλα τις σημερινές εισφορές που απαιτούνται για πλήρη σύνταξη μετά από 40 χρόνια εργασίας. 
Περικοπές, στις παροχές εφάπαξ κατά 23% για τους δημοσίους υπαλλήλους και εισαγωγή φόρου 3% στις κύριες συντάξεις των συνταξιούχων δημοσίων υπαλλήλων που έχουν ήδη λάβει εφάπαξ με 15 χρόνια εργασίας πριν από το 2010. 
Μείωση των συνολικών συντάξεων (κύριες και επικουρικές) ανά συνταξιούχο (μεταξύ 1000 -1500€, μείωση 3%, μεταξύ 1500 – 2000€ μείωση 5%, πάνω από € 2000 μείωση 12%). 
Περικοπές σε συντάξεις στα ειδικά μισθολόγια ανάλογες με τις περικοπές των μισθών στα ειδικά μισθολόγια, 
περικοπές στις συντάξεις των στρατιωτικών και αστυνομικών μέσω τις κατάργησης των αυτόματων μισθολογικών προαγωγών, 
κατάργηση των εποχιακών επιδομάτων για την κύρια και την επικουρική σύνταξη μέσω του ελέγχου των συντάξεων σε ορισμένες κατηγορίες δικαιούχων, την κατάργηση των ειδικών συνταξιοδοτικών παροχών των συνδικαλιστών και την διενέργεια ελέγχων για την κατάργηση των ειδικών προνομίων το 2013.
3. Περικοπές δαπανών λειτουργίας του κράτους κατά τουλάχιστον [XXX] εκατ. ευρώ το 2013, επιπλέον [XXX] εκατ. ευρώ το 2014, [XXX] εκατ. ευρώ το 2015, και [XXX] εκατ. ευρώ το 2016, μέσω της σταδιακής εφαρμογής των ηλεκτρονικών προμηθειών για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες,
 μείωση κατά 25% του μη μισθολογικού κόστους και εξορθολογισμός των δαπανών την εκπαίδευση που σχετίζονται με τις δαπάνες (μείωση των επιχορηγήσεων, διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση με στόχο τον εξορθολογισμό του κόστους στις μη-μόνιμες θέσεις προσωπικού)
4. Περικοπές στα εκτός προϋπολογισμού ταμεία και μείωση δαπανών κατά τουλάχιστον 115 εκατ. ευρώ το 2013, και επιπλέον 97 εκατ. ευρώ από το 2014 και μετά, μέσω της μείωσης των επιχορηγήσεων σε φορείς εκτός της Γενικής Κυβέρνησης, των εκπαιδευτικών και μείωση των επιδοτήσεων για τις δημόσιες υπηρεσίες.
5. Εξοικονόμηση τουλάχιστον 249 εκατ. ευρώ το 2013 από τις κρατικές επιχειρήσεις και επιπλέον 123 εκατ. ευρώ το 2014, 97 εκατ. ευρώ το 2015 και 26 εκατ. ευρώ το 2016, μέσω της αύξησης των εσόδων, της μείωσης των μεταβιβάσεων υποχρεώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό σε φορείς εκτός της γενικής κυβέρνησης, τις λειτουργικές δαπάνες και τις δαπάνες προσωπικού. Για την επίτευξη αυτών των αποταμιεύσεων, ένα νέο θεσμικό πλαίσιο εισάγεται το 2013 για τον καθορισμό ενός συνολικού στόχου ύψους τουλάχιστον [XXX] εκατ. ευρώ το 2013, [XXX] εκατ. ευρώ το 2014, [XXX] εκατ. ευρώ το 2015 και [XXX] εκατ. ευρώ το το 2016, την καλυτέρευση του ισχύοντος συστήματος παρακολούθησης εκτέλεσης του προϋπολογισμού και την εισαγωγή μηχανισμού επιβολής μέτρων σε περίπτωση αποκλίσεων από τον στόχο.
6. Περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες που σχετίζονται με την άμυνα και εξοικονόμηση δαπανών παραγωγής κατά 304 εκατ. ευρώ το 2013, επιπλέον 100 εκατ. ευρώ το 2014,
 οριακή αύξηση των δαπανών για στρατιωτικές προμήθειες 197 εκατ. ευρώ το 2015 και επιπλέον εξοικονόμηση 37 εκατ. ευρώ το 2016, μέσω των πρόσθετων περικοπών την περίοδο 2013-2014 και το 2016 σε στρατιωτικές προμήθειες στην κορυφή της μείωσης των προμηθειών στρατιωτικού εξοπλισμού (παραδόσεις) ύψους [XXX] εκατομμύρια 2013 – 2016, 
μείωση των λειτουργικών δαπανών και κλείσιμο στρατοπέδων και μείωση των προσλήψεων σε στρατιωτικές ακαδημίες.
7. Περικοπές στον τομέα της υγείας και των φαρμακευτικών δαπανών κατά τουλάχιστον [XXX] εκατ. ευρώ το 2013, επιπλέον [XXX] εκατ. ευρώ το 2014, επιπλέον [ΧΧΧ] εκατ. ευρώ το 2015 και μετά 38 εκατομμύρια ευρώ από το 2015 και μετά μέσω της ανάπτυξης κινήτρων και υποχρεώσεων για όλους τους συμμετέχοντες της αλυσίδας εφοδιασμού φαρμάκων με την προώθηση της χρήσης γενόσημων φαρμάκων, αναθεώρηση της δομής της συμμετοχής των ασφαλισμένων στα φάρμακα έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης απαλλαγή μόνο για ένα περιορισμένο αριθμό φαρμάκων που σχετίζονται με συγκεκριμένες θεραπευτικές αγωγές, αναθεώρηση των τιμών των φαρμάκων και υπολογισμός με βάση τις τρεις χώρες της ΕΕ με τις χαμηλότερες τιμές, εφαρμογή του μηχανισμού αποζημιώσεων για τις φαρμακευτικές που εγγυάται ότι η εξωνοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη δεν υπερβαίνει τον στόχο 2.490 εκατ. ευρώ το 2014 και 2.080 ευρώ εκατ. ευρώ το 2015 για να είναι σύμφωνη με το γενικό στόχο του 1% του ΑΕΠ μέχρι το 2015, αύξηση της συμμετοχής των ασφαλισμένων στα νοσοκομεία, μείωση των δαπανών των νοσοκομείων, κλείσιμο των νοσοκομείων και αύξηση των εισφορών υγείας των αγροτών.
8. Εξοικονόμηση μέσω του εξορθολογισμού των κοινωνικών παροχών κατά τουλάχιστον 395 εκατ. ευρώ το 2013 και επιπλέον 13 εκατ. ευρώ το 2015 και το 2016, με την υιοθέτηση μιας σειράς κριτηρίων για την παροχή προνομίων σύνταξης σε ανασφάλιστους με στόχο την αποταμίευση (καθαρό προ φόρων εισόδημα και εισφορές κοινωνικής ασφάλισης) 13 εκατομμυρίων ευρώ το 2013 και επιπλέον 13 εκατ. το 2014, αντικατάσταση των υπαρχόντων οικογενειακών παροχών από ένα μοναδικό που θα απορροφήσει τα οικογενειακά προνόμια που θα καταργηθούν από το 2012, εξορθολογισμός του συστήματος για επιλεγμένες κατηγορίες ασθενών, προκειμένου να αποφευχθούν οι απάτες και κατάχρηση δημοσίων πόρων διατηρώντας την υπηρεσία σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των ασθενών, εξάλειψη των εποχιακών οφελών για τους εργαζόμενους σε βιομηχανίες με εποχιακές ανάγκες στην απασχόληση, μείωση της ανεργίας σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, συντάξεις που χορηγούνται από ΕΚΑΣ σε άτομα πάνω από 64 ετών, μείωση των παροχών προς τους αγρότες και την εισαγωγή δύο νέων κοινωνικών προγραμμάτων με ανώτατο όριο, αντίστοιχα, σε 35 και 20 εκατ. ευρώ από το 2014 και μετά: εφαρμόζεται πρόγραμμα ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος σε δύο πιλοτικές περιοχές της χώρας, με διαφορετικά κοινωνικοοικονομικά προφίλ, και την εισαγωγή επιδόματος € 200 το μήνα που καταβάλλεται για έως και 12 μήνες στους μακροχρόνια ανέργους οι οποίοι εξαντλούν όλο το μήκος του επιδόματος ανεργίας (12 μήνες), εφόσον δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για άλλα προγράμματα κατάρτισης και έχουν οικογενειακό φορολογητέο εισόδημα μέχρι € 10.000.
9. Περικοπές στη μεταφορά κρατικών πόρων προς την τοπική αυτοδιοίκηση κατά τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ το 2013 και επιπλέον 120 εκατ. ευρώ από το 2014 και μετά, μέσω περικοπών στις μεταφορές για τους απλά έξοδα και επενδύσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης. Για να επιβάλει την επίτευξη αυτών των αποταμιεύσεων, θα δημιουργηθεί εσωτερικό σύμφωνο σταθερότητας μέχρι το 2013 για τον καθορισμό των στόχων του προϋπολογισμού, θέτοντας σε εφαρμογή ένα αποτελεσματικό σύστημα παρακολούθησης των εξόδων των δήμων και θα θεσπίσει οικονομικά αντικίνητρα σε περίπτωση αποκλίσεων από τους στόχους αποκλείοντας κάθε δυνατότητα για τη χρηματοδότηση των ελλειμμάτων.
10. Περικοπές δαπανών του προϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων (εγχώρια χρηματοδοτούμενες δημόσιες επενδύσεις, και επενδύσεις που σχετίζονται με επιδοτήσεις) από 150 εκατ. ευρώ το 2013 και επιπλέον 150 εκατ. ευρώ από το 2014 και μετά.
11. Αυξήσεις των φόρων κατά τουλάχιστον [XXX] εκατ. ευρώ το 2013 και επιπλέον [XXX] εκατ. ευρώ από το 2014 και μετά, μέσω της αύξησης του τέλους για τις αγωγές, αύξηση του φόρου επί των πλοιοκτητών, μείωση των επιστροφών ΦΠΑ για τους αγρότες, μείωση της έκπτωσης του ειδικού φόρου πετρελαίου που προβλέπεται για τους αγρότες από το 95% σε [80]% του ειδικού φόρου κατανάλωσης, εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για το υγραέριο και το πετρέλαιο κίνησης από την αύξηση του φόρου LPG, εξίσωση των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης από την αύξηση του ανώτατου ορίου για τους εργαζόμενους που μπήκαν στην αγορά εργασίας πριν το 1993 με εκείνη των εργαζομένων που μπήκαν μετά το 1993, μεταρρύθμιση των ειδικών φόρων κατανάλωσης καπνού, επιβολή φορολογίας στα τυχερά παιχνίδια του ΟΠΑΠ και αύξηση του φορολογικού συντελεστή επί των τόκων των αποταμιεύσεων από 10 έως 15%.
12. Εάν είναι απαραίτητο, μετά από διαβούλευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ, τα μέτρα αυτά μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα μέτρα που αποφέρουν ανάλογη εξοικονόμηση ή υψηλότερη
ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3
Το κείμενο θα δημοσιεύεται σε μέρη, κάθε φορά που θα ολοκληρώνεται η επιμέλεια κάποιου τμήματός του.Μέχρι στιγμής έχουν μεταφραστεί τα τμήματα για τις διαρθρωτικές αλλαγές, τη φορολογική μεταρρύθμιση, τη δημόσια διοίκηση, το συνταξιοδοτικό, ττην υγεία και την εκπαίδευση.Μείνετε συνδεμένοι.
Περισσότερα στο ThePressProject
http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=13&view=13&pageID=124859

Από το φιλικό μας ιστολόγιο:http://justiceforgreece.wordpress.com