Σελίδες

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Η έλλειψη ΘΥΜΟΥ ως case study στην πορεία του Έλληνα προς την υποδούλωση

Είναι βέβαιο ότι στις μεγάλες πανεπιστημιακές έδρες ψυχολογίας το φαινόμενο «Έλληνας»  θα αποτελεί το πλέον περιζήτητο μεταπτυχιακό. Πιστός ο Έλληνας στην Ιστορία του  καταρρίπτει έναν ακόμη μύθο: Αμφισβητώντας ευθέως τους παραδεκτούς κανόνες της επιστήμης της ψυχολογίας αναδεικνύει νέα επιστημονικά δεδομένα, άγνωστα μέχρι χθές… Ότι στη διαδικασία προς το θάνατο το υποκείμενο είναι δυνατόν να οδηγηθεί από την άρνηση κατευθείαν στην αποδοχήΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ το ενδιάμεσο στοιχείο του ΘΥΜΟΥ που χαρακτηρίζει την τυπική «ψυχολογία της πορείας προς το θάνατο». Κάτι τέτοιο ήταν μέχρι σήμερα  άγνωστο…
Η Dr. Elisabeth Kubler- Ross που έγινε γνωστή για τη δουλειά της με ετοιμοθάνατους ασθενείς εντόπισε  τα στάδια της «ψυχολογίας του θανάτου» στη διαδικασία του ανθρώπου προς το θάνατο. Αυτά,  περιλαμβάνουν την άρνηση, το θυμό,  την κατάθλιψη και  τέλος την αποδοχή.
Παρακάτω περιγράφονται τα διάφορα επί μέρους στοιχεία της τυπικής «ψυχολογίας του Έλληνα» στην  πορεία του προς το θάνατο, όπως αυτή έχει παρατηρηθεί σε ανθρώπους που βρίσκονται σε προχωρημένα καρκινικά στάδια. Τα επί μέρους όμως στοιχεία που έχουν παρατηρηθεί σε ανθρώπους που πάσχουν από καρκίνο σε τελικό στάδιο, έχουν στην περίπτωση του Έλληνα μεταλλαχτεί, για λόγους που η επιστήμη πιθανόν να είναι σε θέση να εξηγήσει μετά από πολλά χρόνια…  Το αποτέλεσμα είναι  ότι ελλείπει από τον ετοιμοθάνατο σήμερα Έλληνα ο ΘΥΜΟΣ, που είναι το ενδιάμεσο στάδιο της άρνησης και της αποδοχής που ψυχολόγοι, ιστορικοί και κοινωνιολόγοι εντοπίζουν ανέκαθεν στους  λαούς που οδηγηθήκαν σε  βίαιη και βάναυση υποδούλωση.
Έλλειψη ελπίδας: Ο Έλληνας θεωρεί ότι δεν θα υπάρξει τέλος σ’ αυτό το προσωπικό του μαρτύριο. Ελπίζει όμως και προσμένει στην κυκλοφορία του νέου  iPhone5. 
Αίσθημα ανημποριάς: Το Έλληνας νοιώθει μόνος του στο να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση. Καμία βοήθεια δεν μπορεί να έρθει από πουθενά, καθώς οι άλλοι Έλληνες είτε δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει, είτε δεν μπορούν είτε δεν ενδιαφέρονται να βοηθήσουν. Το νέο εδώ επιστημονικό δεδομένο σε αντίθεση με τις μελέτες που έχουν γίνει σε καρκινοπαθείς (όπου «οι άλλοι» είναι οι υγιείς), είναι ότι «οι άλλοι» είναι οι συνέλληνες που επίσης  ακολουθούν την ίδια προς το θάνατο πορεία…
Ανήμπορος θυμός: Σαν αποτέλεσμα του να αισθάνεται ο Έλληνας θύμα αδικίας, υπάρχει μέσα του καταπιεσμένος σιωπηλός θυμός και οργή μαζί με μια αίσθηση απόλυτης ανημπόριας προκειμένου να αντιδράσει. Ο Έλληνας  νοιώθει ότι ‘νικήθηκε’. Λίγο πριν εκπνεύσει έχει σιωπηλά  αποδεχτεί  ότι ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
Απουσία έκφρασης των αρνητικών συναισθημάτων: Είτε από φόβο, ενοχή, σύγχυση ή απλά από απελπισία, ο Έλληνας δεν βρίσκει διέξοδο να εκφράσει ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ τα πληγωμένα του συναισθήματα. Αντίθετα μάλιστα, τα ‘τοξικά’ αυτά αρνητικά συναισθήματα συσσωρεύονται μέσα του. Ο Έλληνας κυριολεκτικά «σηκώνει το σταυρό του» στα κοινωνικά δίκτυα όπου ο φόβος, εξαφανίζεται και βρίσκει διέξοδο να εκφράσει τα πληγωμένα του συναισθήματα.
Ο Έλληνας  αισθάνεται ότι έχει παγιδευτεί : Σαν αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, ο Έλληνας  νοιώθει ότι έχει εγκλωβιστεί σε μια τρομερή ψυχική φυλακή, από την οποία δεν υπάρχει διέξοδος αν του κοπεί το ρεύμα… Πληρώνει  υποτελικά  το χαράτσι της ΔΕΗ  για να μπορεί να  συμμετέχει στις εργασίες της χιλιοστής εκατοστής έκτης εθνοσυνέλευσης που συγκλήθηκε με πρωτοβουλία της επιτροπής για την αναθεώρηση του Συντάγματος στα πλαίσια της ομάδας εργασίας που δημιουργήθηκε στο facebook «Εδώ και τώρα εκλογές για Συντακτική Εθνοσυνέλευση [Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΜΕΙΣ?]».
    
Εξάντληση: Η παρατεταμένη, βαριά ψυχική πίεση καταλήγει τελικά σε βαρύτατη εξάντληση, σωματική και ψυχική. Κάτω από το ειδικό αυτό στρες, ο Έλληνας κανονικά  δεν θα  μπορούσε  να βρει καμία ανάπαυση, καμιά εσωτερική «λιακάδα», καθόλου «αέρα» για τον ψυχισμό να αναπνεύσει και να ανανεωθεί. Η ζωή θα γινόταν  «ένα ασήκωτο βάρος» αν έλλειπε η εξωτερική «λιακάδα» του καυτού ελληνικού ήλιου με 2.000.000 χλμ ακτογραμμής και 2.000.000 απλωμένες ξαπλώστρες και τραπεζοκαθισματα που βοηθούν τον ψυχισμό 2.000.000 ανέργων να αναπνεύσουν και να ανανεωθούν.
Κατάθλιψη: Εξ αιτίας της συγκεκριμένης ψυχολογικής κατάστασης, το άτομο βαθιά μέσα του δεν μπορεί να βρει καμία χαρά, καμία γλυκύτητα στη ζωή, κανένα λόγο που πραγματικά θα τον ‘τραβούσε’ να ζήσει, πλην του φρέντο καπουτσίνο που δίνει μια νότα γλυκύτητας στη ζωή εκατομμυρίων ελλήνων, ειδικά για  αυτούς που τον πίνουνε γλυκό. Πρόκειται για μια ιδιότυπη κατάσταση βαριάς κατάθλιψης που οι Έλληνες ασθενείς βαδίζουν από καφέ σε καφέ αργά, σέρνοντας τα βήματά τους, με τον κορμό κυρτό και κεφάλι σκυμμένο στην εφαρμογή facebook mobile για κινητά android και iOS (6 παρακαλώ).
Ελλείψει λοιπόν του ενδιάμεσου στοιχείου του ΘΥΜΟΥ, οι Έλληνες, σε αντίθεση με τους καρκινοπαθείς, οδηγούνται αμαχητί στην τελική ευθεία προς το απόλυτη υποδούλωση… Στο στάδιο αυτό κυριαρχεί η παραίτηση και η γλυκύτατα ήρεμη αποδοχή της απελπισίας που κατά το μέρος αυτό είναι η ίδια ακριβώς συμπεριφορά που παρατηρείται σε ανθρώπους που βρίσκονται σε τελικά καρκινικά στάδια…
Παραίτηση: Φαίνεται σαν να μη μπορεί να γίνει τίποτε. Αν και το άτομο μοιάζει να εξακολουθεί να προσπαθεί και να αγωνίζεται, βαθιά μέσα του παραιτείται και ‘υποκύπτει στη μοίρα του’. Ασυνείδητη επιθυμία του Έλληνα να υποταχτεί -  να σκλαβωθεί: Παρά την συνειδητή διάθεση του Έλληνα  να ζήσει ελεύθερα, την έγνοια του για τους ιστορικούς του Έθνους Αγώνες  που τον ωθεί να παραμείνει ελεύθερος και να προασπίσει τα κεκτημένα με αίμα δικαιώματα, ο Έλληνας εβρισκόμενος ήδη σε προχωρημένο στάδιο υποδούλωσης βαθιά μέσα του θέλει να υποταχτεί. Να σκλαβωθεί βαριά.  Εξ αιτίας αυτής της μη-συνειδητής επιθυμίας να μη συνεχίσει άλλο να ζει ελεύθερα, η υποδούλωση φαντάζει  σαν «ένας εύκολος τρόπος διαφυγής  για να υποταχτεί  κάποιος»…  Όπως ο καρκίνος που έχει χαρακτηριστεί από ορισμένους ερευνητές σαν ‘ένας ευγενικός τρόπος να αυτοκτονήσει κάποιος’.
Γλυκύτητα, ήρεμη αποδοχή της απελπισίας: Όπως και στα τελικά στάδια του καρκίνου, έτσι και ο Έλληνας σήμερα φαίνεται συνήθως πολύ ‘ήσυχος’ και παραιτημένος, με μια στωική αποδοχή της μοίρας και των βασάνων του, σαν να μη θέλει ή να μην έχει πια τη δύναμη να αγωνίζεται και να διεκδικεί να αλλάξει κάτι σ’ αυτά που τον βαραίνουν.
20 χρόνια μετά, ερευνώντας ο ιστορικός του μέλλοντος τα αίτια που οδήγησαν τον  Έλληνα να σκλαβωθεί χωρίς να πέσει μια ντουφεκιά, η αρχαιολογική σκαπάνη πιθανόν να  φωτίσει το σκελετό του Έλληνα, πάνω σ ένα φτηνό καναπεδάκι ΙΚΕΑ μπροστά σε μια σβηστή οθόνη…
http://alampasis.blogspot.gr/2012/11/case-study.html
για το βίντεο: 
Μικρό απόσπασμα από την ταινία του Σίντνεϊ Λιούμετ (σκηνοθέτη του “Σέρπικο”) “Το Δίκτυο” του 1976… 
Η ταινία που τόλμησε να αποκαλύψει σε όλο του το μεγαλείο το ψέμα από τη μία πλευρά και την απονεύρωση από την άλλη. 
Μια ταινία που, 35 χρόνια μετά, φαντάζει απόλυτα σημερινή. Προφητική, αποκαλυπτική, σοκαριστική…
Υποψήφια για 10 όσκαρ.






Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:

που είναι ο θυμός μας; που πήγε η αγανάκτηση και η οργή; που είναι οι άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών; που είναι οι Έλληνες να διαμαρτυρηθούν;

Μας βιάζουν, μας σκοτώνουν, μας κλέβουν, μας απειλούν, μας πλασάρουν την προπαγάνδα τους κάνοντας το αυτονόητο ανύπαρκτο, μας βομβαρδίζουν με μπούρδες ώστε να χάσουμε το μυαλό μας, η σκέψη μας να επικεντρώνεται στο πως θα πάρουμε το δάνειο (πακέτο στήριξης) και να παραμείνουμε στην ληστρική Ευρωπαϊκη ένωση. Ποιο δάνειο ρε ξευτίλες; αυτό που θα πάει στις τράπεζες και στην αποπληρωμή των τόκων από τα προηγούμενα δάνεια. Πως μπορεί να χαίρεται η κυβέρνηση όταν ξεπουλά την πατρίδα μας, όταν την διαμελίζει, όταν ο λαός πεινάει και μετά τολμά να μιλά για ανάπτυξη. Με ποιο τρόπο θα γίνει η ανάπτυξη, με την οικονομική ύφεση μας πάει 100 χρόνια πίσω, με τους φόρους ή μήπως ξεπουλώντας την χὠρα μας στους γύπες, αυτό θεωρεί ο Σαμαράς ανάπτυξη.

Είμαστε υπόδουλοι του συστήματος, χωρίς οργή, χωρίς θυμό. Έτσι δεν έχουμε μέλλον και καμιά ελπίδα και αν αυτός ο μηδενισμός πονάει, η συνειδητοποίηση ότι η κατάσταση είναι χειρότερη από την μικρή αυτή περιγραφή, αυτό πονάει περισσότερο.

Εφοριακός υπάλληλος φέρεται ότι εκβίαζε δικηγόρο με ανάρτηση προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο

σχόλιο ID-ont: Ο πρώτος κίνδυνος για τα προσωπικά μας δεδομένα είναι οι ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ των συστημάτων που τηρούν αυτά τα δεδομένα. Στην συνέχεια έρχονται οι hackers. Αποδεικνύεται, δυστυχώς, ότι κι οι διαχειριστές δεν είναι άγγελοι! Άνθρωποι με αδυναμίες είναι, οι οποίοι υποκύπτουν σε "δελεαστικές" προτάσεις που τους γίνονται, πόσο μάλλον αυτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης...
 
Για το λόγο αυτό, οι βάσεις δεδομένων πρέπει να έχουν τα λιγότερα δυνατά στοιχεία για τη ζωή μας κι επίσης να μην μπορούν να διασυνδεθούν! Εάν είναι να κλέψουν κάτι, τουλάχιστον ας μην είναι κάθε πτυχή της ζωής μας, ας κλέψουν επιμέρους στοιχεία. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που λέμε όχι σε έναν μοναδικό αριθμό για κάθε χρήση, όχι σε μια μοναδική κάρτα για όλες τις χρήσεις (Κάρτα του Πολίτη).
 
ΚΕΡΔΟΣ: Ένας 26χρονος εφοριακός υπάλληλος φέρεται, σύμφωνα με δικογραφία που σχημάτισε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε βάρος του, να εκβίαζε μέσω διαδικτύου 44χρονο δικηγόρο, από τον οποίο ζητούσε 150.000 ευρώ, για να μην δημοσιοποιήσει προσωπικά του στοιχεία.

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, ο 26χρονος, ο οποίος είναι υπάλληλος σε ΔΟΥ της Αθήνας, είχε πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία του δικηγόρου, τα οποία ανήρτησε με σχόλιο σε forum ενημερωτικού ιστολογίου.
Ο δικηγόρος κατήγγειλε προχτές στην Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ότι είχε γίνει η συγκεκριμένη ανάρτηση στο Διαδίκτυο, καθώς και ότι αμέσως μετά έλαβε μια ταχυδρομική επιστολή, από άγνωστους αποστολείς, με την οποία του ζητούσαν να τους παραδώσει το χρηματικό ποσό των 150.000 ευρώ, για να μην προχωρήσουν και σε άλλες δημοσιοποιήσεις προσωπικών του δεδομένων.

Το περιεχόμενο της καταγγελίας τέθηκε άμεσα υπόψη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών και εκδόθηκε σχετική διάταξη για άρση του απορρήτου των επικοινωνιών, μέσω Διαδικτύου. Στη συνέχεια, έπειτα από έρευνα, προέκυψε ο κάτοχος της επίμαχης τηλεφωνικής σύνδεσης. Αστυνομικοί, παρουσία εισαγγελέα, έκαναν έρευνα στο σπίτι του 26χρονου, όπου κατασχέθηκε ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής και, σύμφωνα με την αστυνομία, ταυτοποιήθηκε ότι αυτός ήταν ο υπολογιστής από τον οποίο είχε γίνει η ανάρτηση στο Διαδίκτυο.

Ο 26χρονος δεν συνελήφθη λόγω έλλειψης αυτόφωρης διαδικασίας, αλλά σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία για συκοφαντική δυσφήμηση, απειλή καθώς και παράβαση του νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, η οποία θα αποσταλεί στον εισαγγελέα.

ΠΗΓΗ



 

Νεοοθωμανικός αναθεωρητισμός μέσω τηλεοπτικών ταινιών

Χρήστος Ιακώβου

Διευθυντής του Κυπριακού Κέντρου Μελετών (ΚΥΚΕΜ)



Στις 30 Οκτωβρίου η αμερικανική εφημερίδα «The New York Times» δημοσίευσε μία ενδιαφέρουσα έρευνα με θέμα την πολιτική και ιδεολογική εκμετάλλευση τηλεοπτικών σειρών εκ μέρους της Τουρκίας. Η έρευνα είχε τίτλο «Turks reclaim the Ottoman Empire» και έχει ιδιαίτερο ελληνικό ενδιαφέρον λόγω του ότι τα τελευταία χρόνια αυξάνεται η προβολή από ελλαδικά κανάλια τουρκικών τηλεοπτικών σειρών.



Βεβαίως, προβολή τουρκικών τηλεοπτικών σειρών δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σύμφωνα με τη New York Times, η Τουρκία σήμερα είναι η μεγαλύτερη εξαγωγέας τηλεοπτικών σειρών στην Ευρώπη, με τεράστια έσοδα από αυτή τη πτυχή της τηλεοπτικής βιομηχανίας. Ενδεικτικά η έρευνα αναφέρει ότι η σειρά «Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής», των Γιαγμούρ και Ντουρούλ Ταϋλάν, προβάλλεται σε περισσότερες από 30 χώρες διεθνώς, οι περισσότερες εκ των οποίων στα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρειο Αφρική και την Καύκασο.



Το κοινωνικο-αισθηματικό περιεχόμενο της συγκεκριμένης σειράς μπορεί να θυμίζει μοτίβα λατινοαμερικανικής σαπουνόπερας, το ιστορικό όμως πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται, δηλαδή το απόγειο της οθωμανικής αυτοκρατορίας με εξωραϊσμένο τον πολιτειακό θεσμό του Σουλτανάτου, δημιουργούν ένα μείγμα το οποίο υπηρετεί την τουρκική διπλωματία μαλακής ισχύος (soft power). Η πολιτική αυτή έχει ένα πολύ βασικό και συγκεκριμένο στόχο: να αλλάξει την εικόνα της Τουρκίας διεθνώς, και πιο ειδικά στις προαναφερθείσες περιοχές, οι οποίες αποτελούν το πεδίο δράσης του «στρατηγικού βάθους» της τουρκικής κυβέρνησης και κατ' επέκταση να δημιουργήσει φιλικά συναισθήματα προς την Τουρκία και την τουρκική ιστορία. Το τελευταίο είναι απόλυτα αναγκαίο για την τουρκική αναθεωρητική εξωτερική πολιτική αφού η ιστορική εξέλιξη των δύο τελευταίων αιώνων, με τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα εναντίον Τούρκων, ταύτισε την εικόνα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, της σύγχρονης Τουρκίας και του «Τούρκου» γενικώτερα, με τον «Ανατολικό Δεσποτισμό».



Η σημερινή τουρκική κυβέρνηση των ισλαμιστών αναθεωρεί τα ιστορικά όρια της τουρκικής εθνικής ταυτότητας, πηγαίνοντάς τα χρονικά πολύ πιο πίσω από τις αρχές του 20ου αιώνα, σε αντίθεση με τους κεμαλικούς, επαναφέροντας το οθωμανικό παρελθόν στο επίκεντρο της αναζήτησης του νέου εθνικού εγώ. Έτσι, ο 15ος και ο 16ος αι. κατά τους οποίους έζησε ο Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής, γίνονται το νέο θελκτικό ιστορικό πλαίσιο στο οποίο η νέα γενιά των Τούρκων θα πρέπει να βρει το χαμένο της εθνικό εαυτό, τον όποιο καταπίεσε ο κεμαλισμός για οκτώ δεκαετίες, καθώς επίσης το πεδίο μέσα στο οποίο ο έξω κόσμος, δηλαδή η Δύση και κυρίως οι κοινωνίες οι οποίες έχουν μία μακρά αντιπαλότητα με τους Τούρκους, θα πρέπει να εξοικειωθούν με τον τουρκικό πολιτισμό.



Η επιλογή των δύο αυτών αιώνων δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για τους δύο πιο ένδοξους αιώνες της αυτοκρατορίας, όπου η εδαφική επέκταση και η αυτοκρατορική επιρροή των Οθωμανών φθάνει στο απόγειό της και, κατά συνέπεια, η προβολή και η επαναδιεκδίκηση του Οθωμανικού παρελθόντος αποκτά ιδιαίτερη σημασία για το παρόν και τους στόχους που υπηρετεί.



Εκτός από την ταινία «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής» άλλη μια, χαρακτηριστική του νέου τουρκικού αναθεωρητισμού είναι η «Φετίχ 1453» του Φαρούκ Ακσά. Μέσω αυτών των ταινιών είναι εμφανής η προσπάθεια να εξωραϊστεί εκείνο το παρελθόν το οποίο ο κεμαλισμός θεωρούσε ως παρακμή και να παρουσιαστεί λουστραρισμένο, χωρίς καμία κριτική διάθεση. Στην ουσία πρόκειται για μία επικοινωνιακή προσπάθεια επανεκπαίδευσης των Τούρκων στην έννοια του έθνους όπου με γνώμονα τον εκλαϊκευτικό του χαρακτήρα, διαμορφώνεται τηλεοπτικά στην αμφίδρομη σχέση μεταξύ ιστορικής εξέλιξης και πολιτισμού.



Μέσα από τις τηλεοπτικές σειρές γίνεται εμφανής η διαδικασία κατά την οποία η επαναδιεκδίκηση του Οθωμανικού παρελθόντος κατασκευάζει μοντέλα και τρόπους με τους οποίους η τουρκική ισλαμιστική διανόηση χειρίζεται την ιστορία για να δομήσει τα επιχειρήματα επί των οποίων εδράζονται οι ιδεολογικές και πολιτικές της προσεγγίσεις.

            

Θα έχει όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την κινηματογραφική διπλωματία αν τα επόμενα λίγα χρόνια, το Χόλλυγουντ απέδιδε σε μία υπεραπαραγωγή μία ταινία με θέμα την Αρμενική Γενοκτονία.   

(Εστάλη από τον κύριο Όμηρο Α.)

Η σημερινή ταυτότητά μας είναι πλήρες έγγραφο δεν χρειαζόμαστε άλλη, ούτε καμία ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το ΙΝΚΑ αγωνίζεται για τα Κοινωνικά και τα Ατομικά Δικαιώματα των Πολιτών. Απορρίπτει και αγωνίζεται εναντίον κάθε μορφής Ολοκληρωτισμού (παλιάς και Νέας Τάξης).

Η σημερινή ταυτότητά μας είναι πλήρες έγγραφο

 δεν χρειαζόμαστε άλλη, ούτε καμία ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗ.

Το ΙΝΚΑ αγωνίζεται δυνατά και σε βάθος χρόνου εναντίον του Φακελώματος-Ξεγυμνώματος-Αριθμοποίησης του Ανθρώπου με όποια μορφή και αν παρουσιάζονται πριν και μετά από τα Μνημόνια («Κάρτα Πολίτη», «Περιουσιολόγιο», «Φοροκάρτα», «Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση», Υποχρεωτική Δωρεά Οργάνων κ.ά.).

Ο αγώνας του ΙΝΚΑ για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή και του Πολίτη ξεκινά από τα χρόνια της επτάχρονης Δικτατορίας.

Ο αγώνας μας με ορισμένες άλλες οργανώσεις πολιτών εναντίον του Φακελώματος-Αριθμοποίησης του Πολίτη, είναι αγώνας για την απόκρουση του Ολοκληρωτισμού που προσπαθεί μάταια να επιβληθεί, είναι αγώνας για τη Δημοκρατία ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «αθόρυβης κατάργησης κάθε συνταγματικότητας».

Το ΙΝΚΑ αγωνίζεται για να απορριφθούν οριστικά οι με «σύγχρονη μορφή» Μαύρες Εποχές της Ιστορίας όπως των Ναζιστικών Στρατοπέδων Συγκέντρωσης, όπου οι κρατούμενοι, ανάμεσα στους οποίους και πολλοί Έλληνες, είχαν πριν πάνε για σαπούνι, σφραγισμένο στο μπράτσο τους ΑΡΙΘΜΟ (κάτι ανάλογο του ΑΜΚΑ).

Είμαστε ενάντια σε κάθε κομματικό, κυβερνητικό, ή υπερεθνικό φακέλωμα που δημιουργεί κριτήρια για όλους τους Έλληνες Πολίτες, αριστερούς, δεξιούς και κεντρώους ώστε ο καθένας να μπορεί να βρεθεί χωρίς δουλειά ή να πέσει θύμα εκβιασμού από τους κακοποιούς.

Το κυρίαρχο νόημα του Αγώνα του ΙΝΚΑ εναντίον του Φακελώματος-Αριθμοποίησης, αυτόματης στοχοποίησης δηλαδή του πολίτη, από οποιονδήποτε καταχραστή και παράνομο χρήστη δεδομένων του Πολίτη, είναι η προστασία της Ζωής της Ελευθερίας και Περιουσίας του Πολίτη, είναι η ίδια η προστασία της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ υπόστασης αντί του Ανθρωποαριθμού.

Η φύση του αγώνα μας δεν επιτρέπει σε κανένα να καπηλευτεί, αυτόν τον αγώνα.

Το Ηλεκτρονικό Φακέλωμα, δηλαδή το ΧΑΟΣ,

δεν θα περάσει.

Κανένας νόμος σε βάρος της Ζωής, της Ελευθερίας

και της Περιουσίας του Πολίτη δεν θα γίνει δεκτός.
       

Το Γραφείο Τύπου του ΙΝΚΑ

Πέμπτη 29 Νοε. 12

...ας πάρουμε για τον εαυτό μας ένα ρούχο λιγότερο φέτος!!!



Έχω απέναντί μου παιδιά και καλούμαι να τους διδάξω για το Θεό. Για ένα Θεό που είναι μόνο Αγάπη και το έδειξε έμπρακτα  όταν ήρθε στη γη δίνοντας την ζωή του για τον κάθε ένα από εμάς χωριστά. Ο ίδιος μας είπε, ότι οι άνθρωποι που τον αγαπούν και τον ακολουθούν, οι άνθρωποι οι δικοί του, δεν θα ξεχωρίζουν ούτε από την εμφάνιση, ούτε από τους τύπους αλλά από την αγάπη προς τον πλησίον. Πώς να τα κοιτάξω αυτά τα παιδιά στα μάτια και να τους πω ότι και εμείς οι μεγάλοι δεν αγαπάμε ουσιαστικά, παρόλο που μιλάμε συχνά για αγάπη, τα χείλη μας συχνά ψιθυρίζουν στοίχους τραγουδιών που μιλούν για αυτή, αλλά πολλές φορές αδιαφορούμε για τον γείτονα μας που κρυώνει  και τους συνανθρώπους μας που δεν έχουν να φάνε...

Ξέρω ότι όλοι δυσκολευόμαστε
 οικονομικά  να ανταποκριθούμε αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε τα παιδιά και γενικά έναν άνθρωπο να πεθάνει!! Εξάλλου μη ξεχνάς ότι ο Χριστός έκανε λόγο για το δίλεπτο της χήρας  που έδωσε από το υστέρημα της αλλά από αγάπη προς τον πλησίον... Δε πειράζει ας πάρουμε για τον εαυτό μας ένα ρούχο λιγότερο φέτος!!! Τέλος θέλω να σου πω ότι τους ελεήμονες ο Θεός τους ευλογεί πολλαπλά. Μην έχεις άγχος τι θα γίνει μετά... μόνο να θυμάσαι, ότι με την ελεημοσύνη και την αγάπη για τον συνάνθρωπο, απαλύνεις τον πόνο του αδερφού σου !!!
"Ο ελεών  πτωχώ , δανείζει τω Θεώ ".