Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Διόδια στην Ελβετία και στην Αυστρία - Ξέρετε πόσο θα σας κόστιζαν το χρόνο;

Σχόλιο ιστολογίου:
με αφορμή το δημοσίευμα που είδαμε από το φιλικό ιστολόγιο FREEPEN, διευκρινίζουμε ότι και η Αυστρία κυμαίνεται σε παρόμοιες οικονομικές χρεώσεις, με ένα άψογο οδικό δίκτυο, ενώ παράλληλα είναι κόμβος που ενώνει την Ευρώπη.

Η Ελλάδα του αίσχους και της ντροπής, δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ, είναι η χώρα με την μεγαλύτερη αδικία, την εκμετάλλευση και την φοροληστεία των πολιτών της. Συμφέρει αυτή η κατάσταση όλους αυτούς που χρηματίζονται, που έχουν offshore επιχειρήσεις ξεπλαίνοντας μαύρο χρήμα και που διατηρούνται ενεργοί στην πολιτική σκηνή της χώρας, μίζες, χρηματισμός και σκάνδαλα, η σύγχρονη Ελλάδα, επειδή το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. 

Για να μην νοιώθετε οργή στο ότι κανείς δεν έκανε κάτι για να αλλάξει αυτή τη κατάσταση, σας ενημερώνουμε επίσης ότι ενώσεις καταναλωτών έχουν προσφύγει στην δικαιοσύνη, επειδή στη χώρα θα έπρεπε να ισχύει ή διόδια ή τέλη κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα τα ονομαζόμενα τέλη κυκλοφορίας να είναι φόρος, αντισυνταγματικός, αλλά και ταυτόχρονα νόμιμος.   


Θάνος Τζήμερος (fb)

H Ελβετία έχει ένα από τα καλύτερα δίκτυα αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη. 71.000 άψογων δρόμων (χωρίς λακούβες και νεροφαγώματα) με τα 1.700 χιλιόμετρα από αυτά να είναι προδιαγραφών "εθνικής" (motorways) και με άλλα 18.000 χιλιόμετρα κύριους οδικούς άξονες (main roads). Φυσικά με εκατοντάδες τούνελς.

Πόσα είναι τα διόδια; 40 φράγκα (34,8 ευρώ) για ΟΛΟΝ τον ΧΡΟΝΟ! Αγοράζεις τη βινιέτα που βλέπετε (πουλιέται παντού, ακόμα και στα βενζινάδικα) την κολλάς στο παρμπρίζ και καθάρισες.


Ποιο είναι περισσσότερο φιλολαϊκό σύστημα; Αυτό των "αναλγητοφιλελεύθερων" Ελβετών ή το δικό μας, το σοσιαληστρικό που πληρώνεις κάθε 10 μέτρα μια περιουσία στους μεγαλοεργολάβους - εκδότες που ΤΑΚΙΜΙΑΖΑΝ με ΟΛΕΣ τις κυβερνήσεις, μπλε, πράσινες και κόκκινες;

Ποιο είναι το οικονομικό και κοινωνικό αποτέλεσμα της φτηνής μετακίνησης; Κάθε ΜΕΡΑ οι Ελβετοί καλύπτουν οδηγώντας 270 εκατομμύρια χιλιόμετρα! Το 44% από αυτές τις διαδρομές γίνεται για λόγους αναψυχής.

Τι είναι περισσότερο αναπτυξιακό; Να πηγαίνεις γρήγορα και φτηνά παντού; Ή να οδηγείς από την παρακαμπτήριο για να αποφύγεις τα διόδια, κολλημένος πίσω από την νταλίκα που κι αυτή προσπαθεί να κάνει το ίδιο; Τι είναι περισσότερο φιλολαϊκό; Το "αναλγητοφιλελεύθερο" να μπορείς να ταξιδεύεις οπουδήποτε οποτεδήποτε χωρίς πρόσθετο κόστος ή το σοσιαληστρικό "γκαζιά και πεντάευρω";

Την ευθύνη για ολόκληρο το οδικό δίκτυο της Ελβετίας έχει μια δημόσια υπηρεσία, η Swiss Federal Roads Authority που λειτουργεί με ΜΟΝΟ 150 υπαλλήλους.

freepen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)