Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Όταν η βλακεία της Λαγκάρτ δεν έχει όρια …



Με μία ολοκληρωτική ασάφεια η Κριστίν Λαγκάρτ αναφέρεται στην χώρα για «κουλτούρα» μη καταβολής φόρων των Ελλήνων. Δεν φτάνει η φορολογική ληστεία που εφαρμόζουν τα τελευταία χρόνια και που μαζί με τις μειώσεις των μισθών και συντάξεων διέλυσε την οικονομία της χώρας, εκτοξεύοντας στα άκρα την ανεργία και την φτώχεια, αυτή η κυρά συνεχίζει την προπαγάνδα της.


Μια προπαγάνδα που τα βάζει τώρα με την ναυτιλιακή βιομηχανία, που με αυτό τον όρο αναφέρεται στην ναυπηγική βιομηχανία; Ή μήπως στις ναυτιλιακές εταιρείες; Ότι αφορά την ναυπηγική βιομηχανία την έχουν διαλύσει με την συμμετοχή του όπως λένε πολλοί προδότη Βενιζέλου, όπου ουσιαστικά έκλεισε το μεγαλύτερο ναυπηγείο των Βαλκανίων τον Σκαραμαγκά ενώ όλα τα υπόλοιπα υπολειτουργούν. Η ναυπηγική βιομηχανία και οι εργασίες γενικότερα για τα πλοία πληρώνουν και με τον παραπάνω φόρους, αφού η έδρα τους βρίσκεται στην Ελληνική επικράτεια, και διέπονται από τους νόμους του κράτους.

Η κυρά Λαγκάρτ είναι επικίνδυνη και άκρως προκλητική που αναφέρεται για "κουλτούρα" μη καταβολής φόρων, δηλαδή τι είναι οι φόροι;


Από την άλλη πλευρά αν αναφέρεται στους Έλληνες πλοιοκτήτες, η κυρά δεν θα έπρεπε να λέει για βιομηχανία, αλλά και πάλι η «κουλτούρα» δεν είναι παράγοντας μην πληρωμής φόρων, πιθανότατα αυτή η κυρά εστιάζει στην παράνομη και καταχρηστική διπλή φορολόγηση που επιθυμεί να επιβάλλει αλλά δεν μπορεί, αφού  τα πλοία με ξένη σημαία φορολογούνται στην χώρα που έχει την σημαία του και που σίγουρα δεν είναι η Ελληνική.

Ας ξεκαθαρίσουμε μια και καλή ότι τα καράβια που έχουν σημαία π.χ. Ονδούρας φορολογούνται στην συγκεκριμένη χώρα, ανεξάρτητα αν ο πλοιοκτήτης είναι Έλληνας, Γερμανός ή Κινέζος. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να φορολογηθούν στην Ελλάδα, παρόλα αυτά όπως επισημαίνει το δημοσίευμα που ακολουθεί, οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών αποφάσισαν να συνεισφέρουν, χωρίς να έχουν την παραμικρή υποχρέωση, για κάθε τους καράβι που το διαχειρίζονται από την Ελλάδα και είναι ξένης σημαίας, με ποσά που αγγίζουν τα 5000 – 8000 Ευρώ ανάλογα του Τονάζ του πλοίου. Το ποσό πληρωμής για περίπου 3500 πλοία ξεπερνούν σε έσοδα για το Ελληνικό δημόσιο τα 17,5 εκατομμύρια Ευρώ τον χρόνο.

Η κυρά Λαγκάρτ και η κυρά Μέρκελ δεν μπορούν να χωνέψουν ότι οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν τον μεγαλύτερο στόλο παγκοσμίως στην εμπορική ναυτιλία και μπορούν να αγοράσουν  τις ναυτιλιακές εταιρείες των Γερμανών (που και αυτές δεν πληρώνουν φόρους στην Γερμανία). Τους στοιχίζει που κάποιοι Έλληνες δεν έσκυψαν το κεφάλι στην πολιτική λιτότητας των δαν(λ)ειστών και μέσα από την λαίλαπα της Ευρωπαϊκής κατάχρησης και Γερμανικής κατοχής μπορούν να σηκώσουν το μεσαίο δάκτυλο στους ξεμωραμένους, εθνοκτόνους, υπάλληλους της Νέας Τάξης όπως είναι η κυρά Κριστίν Λαγκάρτ.


ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΧΡΕΟΥΣ

Λαγκάρντ: Στην Ελλάδα έχουν την κουλτούρα να μην πληρώνουν φόρους





(EUROKINISSI)Για «κουλτούρα» μη καταβολής φόρων των Ελλήνων μίλησε η Κριστίν Λαγκάρντ, φέρνοντας ως παράδειγμα το καθεστώς που ισχύει για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, ενώ τόνισε πως η αναδιάρθρωση χρέους βρίσκει εμπόδια επειδή υπάρχει πολιτικό και όχι οικονομικό πρόβλημα.

Μάλιστα, η διευθύντρια του ΔΝΤ αναγνώρισε ότι ακόμη κι αν η Ελλάδα επιβιώσει από αυτή την κρίση, μπορεί να συμβεί ξανά κάτι ανάλογο. «Μπορεί, μπορεί...»,

είπε, όταν ρωτήθηκε σχετικά σε συνέντευξη που παραχώρησε στην αμερικανική έκδοση της Huffington Post. «Οι συνέπειες της ύπαρξης της Ελλάδας σε μία

νομισματική ένωση είναι ότι χάνει ένα εργαλείο απέναντι στην ύφεση», πρόσθεσε σχολιάζοντας την τοποθέτηση του δημοσιογράφου ότι σε μία νομισματική ένωση οι κακές επιλογές μίας χώρας θέτουν και τις υπόλοιπες σε κίνδυνο. «Δεν μπορεί να κάνει υποτίμηση, όπως άλλες χώρες εκτός μίας νομισματικής ένωσης. Κάνεις υποτίμηση, γίνεσαι πιο ανταγωνιστικός. Οπότε πρέπει να ανακτήσεις την παραγωγικότητά σου με δύο τρόπους: Δουλεύεις στο μοναδικό σου κόστος εργασίας, όπως έγινε στην Πορτογαλία, την Ισπανία, την Ιρλανδία και την Ελλάδα. Και βελτιώνεις συνολικά την οικονομία αναδιαρθρώνοντας την ώστε να είναι πιο ευέλικτη και επιρρεπής στην καινοτομία. Αυτή είναι η επιλογή που η Ελλάδα δεν έχει κάνει ακόμη. Το άλλο θέμα με την Ελλάδα, που νομίζω ότι την κάνει ιδιαίτερη περίπτωση στην ευρωζώνη είναι πως υπάρχει μία κουλτούρα...», είπε και έπειτα από την παραίνεση του δημοσιογράφου ότι μπορεί να γίνει αγενής, συνέχισε:

«Δεν θέλω να προσβάλω ανθρώπους. Προσπαθούν να αλλάξουν αυτή την κουλτούρα. Αλλά υπήρχε μία κουλτούρα, σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο στην κοινωνία, της μη συνεισφοράς στην κοινωνία με την πληρωμή φόρων. Υπό το Σύνταγμα, ολόκληρη η ναυτιλιακή βιομηχανία εξαιρείται από τους φόρους. Με τον καιρό, ο ορισμός του τι είναι ναυτιλιακά σταδιακά διευρύνθηκε. Μία από τις προτάσεις στο τραπέζι είναι ο περιορισμός του ορισμού της ναυτιλιακής βιομηχανίας και να προχωρήσει στην καταβολή φόρων. Είναι λίγο περίεργο. Κάποια στιγμή, πριν από 18 μήνες, η ναυτιλιακή βιομηχανία προσέφερε μία συνεισφορά στις φορολογικές αρχές στην Ελλάδα γιατί δεν πλήρωνε φόρους. Αυτό δεν συμβαίνει σε πολλά μέρη».

Σχετικά με την αναδιάρθρωση χρέους και το αν έπρεπε το ΔΝΤ να επισημάνει την ανάγκη για κάτι τέτοιο- όπως έκανε στην πρόσφατη έκθεσή του- και πριν από πέντε χρόνια, η Κριστίν Λαγκάρντ απάντησε: «Πιέσαμε έντονα για την πρώτη αναδιάρθρωση στο ιδιωτικό χρέος το χειμώνα του 2011 ή 2012», ενώ σημείωσε πως γίνεται λόγος για αναδιάρθρωση και όχι για διαγραφή χρέους.

Η διευθύντρια του ΔΝΤ αναγνώρισε ότι «δεν άρεσε» η έκθεση και σε ερώτηση για το αν αυτό οφείλεται σε οικονομικούς λόγους ή σε πολιτικό πρόβλημα, απάντησε: «Νομίζω ότι είναι περισσότερο πολιτικό πρόβλημα. Με τέτοιο επίπεδο χρέους, τέτοιο πρόγραμμα αποπληρωμής, την έλλειψη ελκυστικότητας της Ελλάδας ως οικονομικός προορισμός, όλοι ξέρουν ότι η αναδιάρθρωση πρέπει να γίνει».

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το στις συνομιλίες της με την Ανγκελα Μέρκελ και τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε αντιλαμβάνεται πως το πρόβλημά τους με την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους είναι οι Γερμανοί ψηφοφόροι, η Κριστίν Λαγκάρντ απάντησε: «Νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη πολιτική διάσταση σε αυτό».


iefimerida.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)